Sivu: 2 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 431:sta
  1. #31
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 16 2007,23:57) kirjoitti
    Ois kyl tosi mahtava jos sais muutaman muunki tyypin matkaan.
    Meil kummallakaa ei oo viel lomia lyöty lukkoon ni se voi meiänki osalta kyl muuttua. Onneks on pelivaraa !

    Koskas saat Piipu tietää lomistas?
    mä en tiiä oisko toi jens kiinnostunu tulemaan messiin....ja kysyn jos jarru,harza,theseus ja paukku tulis messii...niiltä kysyin aikasemminki et lähteeks ne mun kaa reissuu....

    mä nyt saan lomaa koska vaan jos näin aikasin varaan...lähinnä kiinni poikien isästä,et koska sill on lomat....lupas ottaa selville huomiseks et voiko alottaa heinäkuusta.....ja heinäkuun alustahan oli kyse? nyt jänskätään et nappaaks meiän aikataulut yhteen..



  2. #32
    Lainaa (piipu @ Tammi. 16 2007,23:51) kirjoitti
    kyll mäki ajattelin ottaa paljon evästä..ni pääsee halvemalla...mut suunitellaa ja ihmetellää...ainaki mc huurteen reitti ehotukset vaikuttaa sairaan hyviltä *
    Suksimassa olen norskeissa käynyt useampiakin kertoja, lähinnä keskellä ja pohjoisessa, enkä ole juurikaan huomannut, että tuolla syöminen (jopa juominen) sen kalliimpa olisi kuin kotipesässäkään. Jalot juomat nyt ehkä kannattaa kantaa, jos sellaisia aikoo reissulla nautiskella suurella kauhalla.

    Eli jos ostat ne samat lenkkimakkarat ja makaronit paikallisesta alepasta, niin eipä siinä isoja tilejä ehdi viikon parin aikana tehdä, jos ne suomesta saakka kantaa.

    Ei se nyt niin kallis maa ole Suomeen verrattuna, ainakaan nykyään.
  3. #33
    Postasin aiemmin -05 käyttämäni reitin, tässä vielä kustannukset:

    * Lauttamatka meno 59 € (Seawind Line Tku-Sto iltalautta, Smoton alennus)
    * Lauttamatka paluu 125 € (Viking Line Sto-Hki iltalautta, ostettu rannasta)
    * Lautat Norjassa 15 € (Kolme eri matkaa)
    * Bensa 183 € (yksi tankkaus Suomessa, keskikulutus 4,8l/100 km)
    * Ruokaa kaupasta 50 €
    * Kahvilat yms. 64 €
    * Muuta 21 €
    * Yhteensä 517 €

    Yksin matkalla. Majoituskuluja ei ollut (yöpymiset metsässä jokamiehenoikeuksin). Jotain kuivamuonaa trangiaan tais olla mukana Suomesta asti. Mitään extrahuvituksia ei ollut. Tuliaiset laivalta ei oo mukana laskuissa. Valuuttakurssit 1 NOK = 0,1253 EUR ja 1 SEK = 0,1059 EUR.

    Tällä systeemillä matkasta tuli aika karu. Mulla oli tuolloin akuutti kassakriisi päällä, mutta halusin kuitenkin heittää jonkinlaisen lomareissun. Tarkoittaa, että jos olis ollu enemmän rahaa käytettävissä, niin olisihan sitä mennytkin enemmän. Mutta ei tuo pihistely ruennu tympimään, jos ei muuten niin hienot maisemat kompensoi. Toki vieläkin kivempi formaatti on, et välillä teltassa, välillä mökissä, välillä trangiasafkaa, välillä ravintolassa. Täysmittanen hotellibikerius ei kiehdo ainakaan vielä.

    Hampurilaispaikat ja pizzeriat hinnakkaita, muu safka ei nyt niin älyttömältä vaikuttanut. Jostain ostoskeskuksen lounassalaattipaikasta jäi jopa mielikuva että aterian tasoon nähden halpa verrattuna Suomeen.

    Erityisesti varsinaisella vuonoalueella mökkejä tarjolla runsaasti, eikä niitä tarvitse ettiskellä, tien varret kylttejä solkenaan. Tarkoittaa tietysti myös sitä, että sesonkina alueella käy melkonen vilske.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  4. #34
    Juu heinäkuun alussa..Mut jos tarvii muutella aikatauluja niin seki tässä vaiheessa vuotta onnistuu vielä !

    Ei tuo TIJ:in budjetti kuulostanu ollenkaa huonolta. Mimmosella pyörällä muuten olit liikenteessä? Ja sulla oli tossa vielä lauttamatkat molempiin suuntiin, mitä meillä ei luultavasti tulis.

    Sekin että tullaanko lautalla yli vai ajellaanko ruotsia pitkin takasin suomeen niin jää nähtäväks. Tuo seawindin matka ei sulla ollu edes kauhian kallis..

    Jos kaikilla natsaa ni meitähän on iso kööri lähössä sit
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  5. #35
    Itellä ois meinki mennä samoihin aikoihin tälläiselle reissulle Norjaan:
    http://www.kawaz1.com/index.php?side=z1rally2007
    Jos näkyy paljon Z1 Kawoja letkassa jossain päin Norjaa, niin varmaan mukana mennään.
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  6. #36
    hitosti kyllä kiinnostas itteäkin, kai se on jokasen motoristin käytävä Norjassa
    GSX-R600 '04

    The further on the edge, the hotter the intensity
  7. #37
    Hmmm.. Heinäkuun alussa ajattelin itsekin tuonne taas kerran suunnistaa. (ettei vaan olisi turisteja liikaa, kun orgistakin näin paljon samaan aikaan lähdössä ) Mielessä vähän käväissyt tsiigailla Lofootteja tarkemmin.

    Bodö on oikeesti aika mukava kaupunki. Pari vuotta sitten keikuin veneessä tuon kaupungin edustalla olevalla maailman suurimmalla merivirtauksella. Tarpeeksi kun tiirailee, niin kaukana siintää ameriiikka.

    Toi Arvidsjaurin kautta menevä tie on pätevä vaihtoehto. Suht hyväkuntoinen tie ja hiljainen liikenne (viime elokuun lopulla ajoin kymmeniä kilometrejä näkemättä ainoatakaan ihmistä). Norjan rajaa lähestyttäessä maisematkin varsin mainiot.

    Mutta ensin ajattelin mennä katseleen norskeihin mm-rallia, jos vaan lomat natsaa.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  8. #38
    Jerry, paljonkos sulla tuli täältä jykylästä kilometrejä omalle reissulles?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  9. #39
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 17 2007,22:29) kirjoitti
    Jerry, paljonkos sulla tuli täältä jykylästä kilometrejä omalle reissulles?
    Mulla tuli jotain 2500 km kolmessa päivässä. Tarkoitus oli olla pari yötä pitempäänkin, mutta tuolloin alkoi elokuun yöt olla turhan kylmiä ja kosteita mun teltta/makuupussi-kombinaatiolle.

    Ajelin Arvidsjaurista hieman alaspäinä Storumaniin, josta päästelin Tärnabyn kautta Norjan puolelle Mo I Ranaan. Sieltä taas Rognaniin (abt 100 km Bodöstä etelään), josta taas Arvidsjaurin kautta kotiin.

    Toi Ruotsista Mo I Ranaan on tylsä pätkä, ja viime vuonna kaiken lisäksi jotain 40 km soralla tietöiden vuoksi. Kannattaa mennä joko pohjoisempaa tai sit etelämpää. Lisäksi M.I.R. on norjalaisten Kiiruna: teollisuuskaupunki savusumuineen ja betonilähiöineen.

    Jos Tornion kautta tulee Ruotsiin, niin mun mielestä ekana päivänä kannattaa varautua ainakin 800-900 kilsan etappiin, jotta edes vähän maisema muuttuisi Jyväskylään nähden. Sit voikin ottaa rauhallisemmin naatiskellen
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  10. #40
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 17 2007,19:42) kirjoitti
    Jos kaikilla natsaa ni meitähän on iso kööri lähössä sit
    Jos lomat osuu (ei vielä mitään tietoa), niin voisin liittyä jonon perään. Tai ehkäpä ottaa osaa karavaaniin jossakin välissä reissua.

    Omat suunnitelmat ovat vielä toistaiseksi melko irtonaisia, mutta ehkä eniten houkuttaisi eteneminen TIJ:n tyyliin, eli trangiamuonaa ja terveellistä telttamajoitusta luonnon keskellä. Toisaalta jos kelit käyvät suorastaan kettuilemaan, niin sitten leiri pystyyn vaikka paikallisen hiltoniin tai esmes mökkiin. Ensin oli ajatuksissa pohjois-norge, mutta tämäkin ketju puhuu kyllä vahvasti keskiosan puolesta. Eli kaiketi katsomaan noita Mchuurteen luettelemia paikkoja + ne "pakolliset". Mitään hirveitä päiväetappeja en innostu tuuppaamaan vaan mielummin jättäisin osan mestoista suosiolla seuraavaan kertaan. Eli maisemista nautiskellen ilman kiirusta. Strynissä voisi jopa suksia yhden päivän, jos vaan mahdollista ja sellattis.

    Pidetäänpä asia vireillä ja piirrellään reittiehdotelmia kunhan keritään!
  11. #41
    no niin webbis ja vaimo loma pulkassa !! eli heinäkuun kaks ekaa viikkoo ,viikot 27 ja 28 varattu mopoilulle

    toivottavasti muutki saa vapaata et en joudu yksin lähtee

    nyt uskaltaa käydä ostaa kaupasta norjan kartan ja rupee kattelee tarkemmin...

    eli mä varasin nyt sen kaks viikkoo tälle reissulle ..ni ei tartte hosua...ja ymmärsinhän oikein et tarkotushan ei oo vetää jumalattomii km päivässä? eli tylsät pätkät voi vetää(suomen ja ruotsin) vähän pidemmillä kilometreillä ja norjassa naatiskellaan.......jee

    jarru,jens ja theseus vielä ? jensillä siitä kiinni et koska rataajoja org järjestää....jarru muuten vaa mietiskelee ja thesukalla ja paukulla riippuu duuneista....
  12. #42
    Lainaa (piipu @ Tammi. 16 2007,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Tammi. 16 2007,22:26) kirjoitti
    Samalla rahalla keski-euroopassa 3 vk.
    auts.....
    Joo... Norja on kallis. Euroopan reissuun pitää varata 100e/päivä/henki ja mopoon ei saa tulla mitään vikaa tuohon hintaan! Luulisin, että Norjaan saa varata fyffee vielä enemmän - 130e/päivä/henki? Visa mukaan, niin aina pääsee kotiin, vaikka rahat loppuisivatkin!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #43
    Ei oo tullu pitkään aikaan kommentoitua, kun ei aina jaksa... En ymmärrä mistä tämä Norjan kalleus juontaa juurensa, mutta itse kolme reissua sinne tehneenä, olen asiasta eri mieltä. Tietysti jos aina syö ravintolassa, nukkuu hotellissa yms. Yöpyminen on halpaa Norjan mökeissä, joita siellä kutsutaan "hyteiksi" noin 30-40 €/yö/hytti, sisältää suihkun/saunan useimmiten. Joissain paikoissa on kolikkomaatteja suihkuissa ----> ei kuitenkaan käytössä; kannattaa kokeilla josko sitä lämmintä vettä tulee muutenkin. Meillä ollut mukana makuupussit niin ei tarvi vuokrata lakanoita; niillä rahastetaan. Monissa hyteissä myös keittoastioita, joten voi vaikka itse tehdä gourmet-aterioita makaronista ja jauhelihasta.
    Tosta reitistä voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon. Eka reissu tehtiin 2005, jolloin mentiin lautalla Turusta Tukholmaan ja siitä ajettiin suoraan Osloon isoa tietä, mikä lie E18. Oslosta lähdettiin tietä numero E134 Josendaliin asti. Sieltä mentiin tietä numero 13 Brimnesiin ja siitä lautalla yli Bruravikiin. Maksoi jotain, täytyisi etsiä matkakertomukset toiselta koneelta... Tällä reitillä paljon pieniä tunneleita ja kapeita teitä... kaksi autoa ei mahdu menemään paikoitellen vierekkäin, mutta pyörällä pääsee aina ohi. Upeat maisemat... Bruravikista mentiin edelleen tietä 13 Vossiin; jos haluaa mennä Bergeniin pitää lähteä tielle 7. Me ei käyty, kun ei oltu millään kaupunkilomalla. Vossista jatkettiin tietä E16 Aurlandsvangeniin, josta alkaa hieno tunneli, 24 km pitkä. Edelleen E16 tietä Fagernesiin asti, josta tietä numero 51 Ottaan. Itse menimme sitten E6:sta pohjoisiin päin, koska enoni asuu Verdalissa, joka on taas Trondheimista vielä 100 km pohjoiseen. Toisen reissun teimme kesällä 2006 ja silloin menimme Lapin kautta Norjaan ja meille ainakin Pohjois-Norjan tiet oli pettymys etelän jälkeen; tosin monessa paikassa huomasi, että paljon oli rakennettu uutta tietä viime vuosien aikana. Viime kesänä kävimme taas Etelä-Norjassa (osittain sama reitti kun kesällä 2005), paljon oli sielläkin teitä levennetty ja muutettu. Kuitenkin suosittelen Norjaa lomakohteeksi, siellä on hyvä kokeilla ulkomaailmassa pärjäämistä, siellä pärjää huonolla kielitaidollakin. Kun lähtee Norjaan ennen heinäkuun puolta väliä, kannattaa varautua kylmiin oloihin vuorilla. Kesäällä 2005 oltiin reissussa kesä-heinäkuun vaihteessa niin vuoristossa oli +5 astetta. Tänä vuonna menimme samasta vuoristosta yli heinäkuun viimeisellä viikolla ja oli +11 astetta.
  14. #44
    Lainaa (tak @ Tammi. 18 2007,09:58) kirjoitti
    Ei oo tullu pitkään aikaan kommentoitua, kun ei aina jaksa... En ymmärrä mistä tämä Norjan kalleus juontaa juurensa, mutta itse kolme reissua sinne tehneenä, olen asiasta eri mieltä. Tietysti jos aina syö ravintolassa, nukkuu hotellissa yms. Yöpyminen on halpaa Norjan mökeissä, joita siellä kutsutaan "hyteiksi" noin 30-40 €/yö/hytti, sisältää suihkun/saunan useimmiten. Joissain paikoissa on kolikkomaatteja suihkuissa ----> ei kuitenkaan käytössä; kannattaa kokeilla josko sitä lämmintä vettä tulee muutenkin. Meillä ollut mukana makuupussit niin ei tarvi vuokrata lakanoita; niillä rahastetaan. Monissa hyteissä myös keittoastioita, joten voi vaikka itse tehdä gourmet-aterioita makaronista ja jauhelihasta.
    Reissuun yleensä lähdetään erilaisilla toiveilla. Moporeissussa minä en nuku makuupussissa enkä laita itse ruokaani. Suihkuun haluan mennä ilman kolikkorumbaa enkä halua edes ottaa riskiä moisesta - eli kukin tavallaan!
    Tämä on yksi syy, miksi skippaan Norjan - etelä-eurooppa on halvempi ja kun olen hurahtanut Alppeihin, niin sinnepä sitten. Norjassa voi pyrähtää vaikka päiväseltään, mutta sen hintataso ei todellakaan nappaa.
    Saksassa ja Itävallassa viettää 30 eurolla yön aamiaisineen hotellitasoisessa Gasthausissa. Ravintolaruoka on Suomen tasoa niin laadultaan kuin hinnaltaankin - ehkä vähän edukkaampaakin?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #45
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 18 2007,08:50) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Tammi. 16 2007,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Tammi. 16 2007,22:26) kirjoitti
    Samalla rahalla keski-euroopassa 3 vk.
    auts..... *
    Joo... *Norja on kallis. Euroopan reissuun pitää varata 100e/päivä/henki ja mopoon ei saa tulla mitään vikaa tuohon hintaan! Luulisin, että Norjaan saa varata fyffee vielä enemmän - 130e/päivä/henki?
    Varmaan voi varata 130 e/hlö/pv niin Norjaan kuin Keski-Eurooppaankin, jos sellaista haluaa. Molemmissa pärjää myös puolella tuosta, jos haluaa. Ja molemmat tavat matkailla on ihan yhtä oikeita.
    *
    Yhtä vähän mieltä on kinata siitä kumpi on parempi/oikeampi kohde. Norjan vuonoilla, tuntureilla ja vesiputouksilla on jotain, mitä et keskisestä Euroopasta löydä ja sama päinvastoin. Ilman muuta kannattaa käydä molemmissa itse toteamassa!
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  16. #46
    Kummassakin saa todellakin menemään sen 130 €/yö, mutta kyse on siitä mitä tuohon hintaan saa? Norjan Bodossa tuolla saaha kahden tähden mökin ja Italiassa neljän tähden hotellin täydellä ylläpidolla. Siinä missä Norjassa menee 40-50 € päivä mökkihökkeleihin, saa alpeilla hyvän tasoisen Gasthousen aamiaisella, eli vietät "tasokkaampaa" lomaa Alpeilla samalla rahalla. Alppien ongelma on tuo 2-3 päivän siirtymät, kun Norjaan pääsee 1-2 päivässä.
  17. #47
    Nuo edellä olevat kuvat ja tarinat ei anna enää vaihtoehtoja.
    Mä haluan kans lähtee Norjan keski-/ eteläosaan.

    Suunnitelmia ei oo sen kummemmin, muuta kuin että ruottin puolelle on tarkoitus mennä joko Finnlinkin tai Seawindin yövuorolla. Saa syödä ja nukkua kunnolla, aamulla sit virkkuna suunnistamaan Norjaa kohti.
    Nuo yölaivan paikat kannattaa kyllä varata hyvissä ajoin, muuten joutuu menemään sillä mihin mahtuu.

    Aikaa reissulle on käytettävissä reilu viikko, max kaks viikkoa kesäkuun loppu - heinäkuun alkupuolella.
    Ruoka ja majoituspuolella käy mikä vaan, pysyn hengissä trangiallakin, ja saan nukuttua teltassakin.

    Ilmoitelkaahan jos vaikka jonkin matkaa kimpassa ajeltaisiin.
    Moto Longa - Vita Brevis
  18. #48
    Noniin! hieno hienoa PIIPU!!!
    Juu tarkotus on ettei vedetä kellon ympäri pyörällä, ajellaan päiväsaikaan "rauhallisella" nopeudella x määrä kilometrejä, ihan tilanteen mukaan, mutta EI KIIREELLÄ!! Paitti tosiaan toi suomi ja ruotti!
    ISOJUSSI, ei tuo telttailu ja omien ruokien tekeminenkään pois suljettua ole! Leirintäalueellahan voi nukkuu teltassa ja tehä omat sapuskat jos tahtoo ja ne jotka haluaa voipi tietenkii mennä mökkeihin. Tai sitten randomilla johonki pellon reunaan teltta pystyyn ja sinne. Ei tuo meiän suunnitelmissa ole pois suunniteltua ja kyllä ton piipunki varmaan saa niihin suostuteltuu jos se välillä mökkiin päästetää ;)!? Eikös?!

    Täytyypä pistää nyt sit täälläki päässä lukkoon se kaks ekaa viikkoa, eli huomenna osastopäällikön kalenteriin vimonen lomatoive !

    Oon tolla autoroutella piirrelly noita karttoja ja tänää ostin norjan kartan paperiversiona !

    Mitenkäs me suunniteltas se reitti mitä ajellaan? Ootkos piipu tulossa prätkä messuille?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  19. #49
    Lainaa (Jerry Cotton @ Tammi. 17 2007,22:20) kirjoitti
    Toi Arvidsjaurin kautta menevä tie on pätevä vaihtoehto. Suht hyväkuntoinen tie ja hiljainen liikenne (viime elokuun lopulla ajoin kymmeniä kilometrejä näkemättä ainoatakaan ihmistä). Norjan rajaa lähestyttäessä maisematkin varsin mainiot.
    Kyseisen kaupungin leirintäalueella jos aikoo yöpyä, niin kannattaa telttamajoitus vaihtoedolla varustautua korvatulpin.
    Paikallinen "Tommi Mäkinen tai mikä lie ollut" aloitti viime elokuussa kärrynsä säätämisen joskus 3 aikaan aamuyöstä ja vingutti vehjettään pitkin kylänraittia ( n. 50m päässä teltasta) pari tuntia.

    Muuten oikein mukava reitti tuo oli.
    ...
  20. #50
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 18 2007,21:15) kirjoitti
    Mitenkäs me suunniteltas se reitti mitä ajellaan? Ootkos piipu tulossa prätkä messuille?
    oon tulossa messuille lauantaina annepiin kanssa....tehää tällit sinne....ja sit myöhemmin voidaa lähettää reittisuunnitelmia vaikka meilitse... nii tai sit tuutte sinne on the rocksiin...

    jens ei pääse messii yritän keretä ens viikolla käydä ostaa sen kartan....ni pikkasen helpompi selvitellä reittejä

    no voin mä sen verran joustaa...et kai se on pakko mennä teltta ostaa.... jos lupaatte ja vanotte että hienohelma saapi joskus myös mökissä koisaa

    oon se verran käyny norjassa et menin kilpisjärven kautta altaan ja siitä inariin...niin kaunista...et jopa hankala keskittyy ajamiseen...
  21. #51
    Juu me ollaan kans la siellä, eli rehvit !

    Eiköhän se mökkimajotuski jossai vaiheessa onnistu ! Kootaan vaikka noita nähtävyyksiä ylös ja sen mukaan sit väsätään reittiä. Eihän sitäkään tarvii ihan kilometri kilometriltä suunnitella vaan vaikka sillai et edellis iltana aina kattoo sit ne paikat tarkemmin mihin sit menee. Yösijan vaikka suunnittelee jonkun kymmenen kilsan säteeltä..tai jotain ..

    Mut nyt koisaa, palataa huomenna..
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  22. #52
    eli ketkä tulossa messii...ni ilmottakaa sillei selkeesti uudestaa...ku ny ruvetaa suunittelemaan ..ni lähetellään privaattina suunitelma ehotuksia ja sit ku jotai päätetty ni laitetaa tänne....ja mopomesuilla ois tarkotus treffata..ni nähää pärstät ja voidaa hieman jupistakki reissuta...
  23. #53
    Keräilin listaan nimiä tuonne ensimmäiseen viestiin..

    Joo messuilla treffataan, aika ja tarkempi paikka pitää sopia sit myöhemmin.
    Mut hyvä paikka ois varmaan jossain äärellä ;)?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  24. #54
    Kyllähän tuo Norja kiinnostaa, mutta täytyy katsoa rahatilannetta vähän lähempänä. Muutenkin jo kaksi ulkomaan reissua tulossa prätkällä, siihen kun lisätään lentäen mentävä (t) niin ei uskalla luvata. Tietenkin myös ajovauhti kiinnostaa, jos rekkoja alkaa perävaloissa roikkua en vaan viitsi ajella samaa matkaa, kun reipas vauhti on mielestäni yksi moottoripyöräilyn parhaita puolia ja keskeisiä asioita moottoripyöräilyn onnesta. Tosin jos muuten synkkaa niin jokainenhan voi ajella omia aikoja päivällä ja kokoonnutaan sitten illoiksi
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  25. #55
    No tuskin me semmosta vauhtie mennään että mummot menee esloilla ohi..Kyl sitä vauhtii pitää olla, se on hianoo x)!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  26. #56
    Vinkvink: Play.comista norjan pinviiniopas sekä Älppäri 15 juurolla kotiin kannettuna. Ja suomalaisesta koko norjan tiekartta alennettuun hintaan 11 eurolla.

    Nyt kelpaa suunnitella
  27. #57
    Alkoi kiinnostamaan toi teidän reissu. Pitää selvittäää loma-asiat ja kaysoa miten käy, mutta näyttää hyvältä.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  28. #58
    Lainaa (Timberline @ Tammi. 22 2007,18:50) kirjoitti
    Alkoi kiinnostamaan toi teidän reissu. Pitää selvittäää loma-asiat ja kaysoa miten käy, mutta näyttää hyvältä.
    timberline jo kyseli et koska nähää messuilla ja monelta...ilmotellaa vaikka lähempänä ku tiedetään...jos muitakin kiinostuneita tulijoita....?
  29. #59
    Juu siitä oliki puhetta että nähdään joskus 12:sta maissa. Paikaks voitais vaikka sopia se "juottola" siellä ! Tai sitte se matkailuosasto ja sieltä voitas sitte suunnistaa syömää/juomaan jotain jonnekkin..

    Ilmottelen sit tarkemmin tuntomerkkejä ku aika koittaa niin vaikka textarilla !

    Onkos Piipu löytyny mitään mielenkiintosia kohteita missä pitäs käyä? Vai ookko jo ehtiny sen kartan käyä ostamassa?

    Edit: Ainiin, tuli mieleen, että jos löytyy esim messengeriä niin pistäkääpä osotetta vaikka privassa ni voi siellä sit porukassa iha "livenä" jubailla!



    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Webbis @ Tammi. 23 2007,23:25) kirjoitti
    Juu siitä oliki puhetta että nähdään joskus 12:sta maissa. Paikaks voitais vaikka sopia se "juottola" siellä ! Tai sitte se matkailuosasto ja sieltä voitas sitte suunnistaa syömää/juomaan jotain jonnekkin..

    Ilmottelen sit tarkemmin tuntomerkkejä ku aika koittaa niin vaikka textarilla !

    Onkos Piipu löytyny mitään mielenkiintosia kohteita missä pitäs käyä? Vai ookko jo ehtiny sen kartan käyä ostamassa?

    Edit: Ainiin, tuli mieleen, että jos löytyy esim messengeriä niin pistäkääpä osotetta vaikka privassa ni voi siellä sit porukassa iha "livenä" jubailla!
    joo se 12.00 vois olla hyvä ...mä tuun messuille lauantaina joskus 10.00 aikohin ni kerkee katella mopoja ennen ku kauhee ryysis alkaa....eli 12.00 vois olla hyvä....lyödääkö lukkoon...mull taitaaki olla kaikkien tähän menessä varmana tulevien puh numero....

    ostin tänää kartan....jee..vähän sekasin...mulle taitaa kelpaa kaikki paikat ...seuraan vaa teiän perässä.... ja ainahan tien päällä kuulee muiltaki kivoja vinkkejä....
    mun mese ei jostai syystä toimi...syyttää palomuuria
Sivu: 2 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen