Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    kysytäämpäs tällästä arkaluonteista aihetta (kuka uskaltaa tunnustaa!),elikkä onko kellään muilla ollu lohkon oikella puolella minkään näköstä vuotoa/kostumista? ite näin yhen tapauksen aika uusi oli kyseinen peli ja pikkasen se tihkus siitä ajotuksen kurkistus aukon kohdalta ja kopan alaruuvin kohilta?
    .....ei se lihava siinä edessä, vaan se ruma sielä takana....
  2. #2
    Lainaa (holifild @ Tammi. 06 2007,19:32) kirjoitti
    kysytäämpäs tällästä arkaluonteista aihetta (kuka uskaltaa tunnustaa!),elikkä onko kellään muilla ollu lohkon oikella puolella minkään näköstä vuotoa/kostumista? ite näin yhen tapauksen aika uusi oli kyseinen peli ja pikkasen se tihkus siitä ajotuksen kurkistus aukon kohdalta ja kopan alaruuvin kohilta?
    Uskallan tunnustaa, olenhan brittipyöräilijä ( eihän tätä muut vain lue).

    Vanha T 120 -69 ei vuoda, mutta 03 Sprintti ST vuotaa. Kumma juttu että olen vaihtanut etuhammasrattaan Stefan pari eri kertaa, mutta vuotaa. On ollut orkkis tiivistettä ja kloonia, kaikki tihkuu ööliä.

    Mutta ei se mitään, vanhan ikimuistoisen perimätiedon mukaan siellä on silloin öljyä *.

    Niin muuten öljyä on ihan oikea määrä.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  3. #3
    tämäpä yksilö luovuttaa liukuvoidetta kytkimenpuolelta! oo kuullu "isojen poikien juttuja" ettei olisi ainut tapaus. kuuleman perusteella joitain olisi lähetetty jopa tehtaalle paikattaviksi??
    .....ei se lihava siinä edessä, vaan se ruma sielä takana....
  4. #4
    Lainaa (holifild @ Tammi. 06 2007,19:32) kirjoitti
    kysytäämpäs tällästä arkaluonteista aihetta (kuka uskaltaa tunnustaa!),elikkä onko kellään muilla ollu lohkon oikella puolella minkään näköstä vuotoa/kostumista? ite näin yhen tapauksen aika uusi oli kyseinen peli ja pikkasen se tihkus siitä ajotuksen kurkistus aukon kohdalta ja kopan alaruuvin kohilta?
    Minkä ikäinen Triple oli kyseessä?
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  5. #5
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Kyllähän nyt britit vähän kuuluukin vuotaa. Itse jo ehdin huolestua että onkos tässä jotain vikaa kun oli kone ihan kuiva mutta kaikeksi onneksi venakopan välistä vähän näyttää kostuvan. Huh. Ehti jo hieman jännittää

    Ja sit ihan vakavahkolla naamalla: ei kaikista pikku tihkumisista tartte huolestua
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  6. #6
    vuosimalli on -05, eikä ole vielä kymppitommiakaan mittaris! oon kyllä vetäny sellasen linjan öljyvuotojen suhteen, jotta vikaa siinä täytyy olla jos ei sisäpuolella pysy?! :ajatus:Per*eles kun tota lontoon kielitä en ymmärrä niin ei pääse hyödyntämään ulkomaan foorumeita! eikai tässä auta muutakun pistää mopo paloiksi ja ruveta tukimaan......niin ja kaadettukaan tota mopoa ei ole.
    .....ei se lihava siinä edessä, vaan se ruma sielä takana....
  7. #7
    1050 tripleissä on muutamassa yksilössä esiintynyt öljyvuotoa kannentiivisteestä juuri moottorin oikeassa etunurkassa. Harmikseni minulle sattui moinen yksilö. Liike vaihtoi kannentiivisteen takuuseen, mutta vuoto ei kadonnut. Sain tappelematta kokonaan uuden pyörän takuuseen. Minulta ei asiaa edes kysytty, vaan ilmoitettiin, että uusi pyörä on kilvissä kolmen päivän päästä. Ilmeisesti kannessa tai lohkossa oli jotain vikaa.

    Uusi yksilö on ollut täysin öljytiivis ja muutenkin ongelmaton
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  8. #8
    Lainaa (holifild @ Tammi. 07 2007,10:51) kirjoitti
    vuosimalli on -05, eikä ole vielä kymppitommiakaan mittaris! oon kyllä vetäny sellasen linjan öljyvuotojen suhteen, jotta vikaa siinä täytyy olla jos ei sisäpuolella pysy?! :ajatus:Per*eles kun tota lontoon kielitä en ymmärrä niin ei pääse hyödyntämään ulkomaan foorumeita! eikai tässä auta muutakun pistää mopo paloiksi ja ruveta tukimaan......niin ja kaadettukaan tota mopoa ei ole.
    Siinähän pitäisi olla vielä takuu voimassa, jos on 05 mallia. Kyllä ne sen fiksaa. Ostitko uutena vai onko minun entinen ?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #9
    yksityiseltä, mut epäilen jotta sun mopo on jossain muualla menos . vai kannenvälistäkin ovat vuotaneet?? eipä täs sitte ollukaan isoa vikaa ! näyttäis siltä että sivukoppa on ollu perjantai päivän tuotosta samoinku o-rengas sen korkin alla . mites toi käymispuoli oikeen oli, kun kansitihku(vai vousiko vaan nokkaketjun kohilta)? onneksi olen britti-mopoja joskus ropaillu joten valmistuslaatu taitaa olla vielä sitä perinteistä
    .....ei se lihava siinä edessä, vaan se ruma sielä takana....
  10. #10
    Ei vaikuttanut toimintaan, vaan oli ainoastann vähän ruman näköistä. Ihan ok tuo laatu ylipäätään vaikuttaisi olevan.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11. #11
    no se O rengas ei ole iso homma vaihtaa(noin 10 cnt kappale). Takuu jos on voimassa niin eikun sinne. Itse lähtisin korjaamaan uudella tiivisteellä(noin 15-20€) ja sitten laittaisin siihen kohtaan lisäksi moottorin kokoamis silikoonia, jos on sattuis olemaan vaikka epätasaiset pinnat kyseessä?
  12.  
  13. #12
    joo tiivisteen vaihto ja liimat väliin, eipä muuta tarvinnu! kiitän tiedoista! kärpäsestä voi tulla härkänen jos tietää liikaa!!
    .....ei se lihava siinä edessä, vaan se ruma sielä takana....