Sivu: 9 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 1837:sta
  1. #241
    Lainaa (Belhan @ Huhti. 17 2007,13:42) kirjoitti
    Lainaa (aimoii @ Huhti. 17 2007,13:03) kirjoitti
    Ensimmäiset 10km takana uutukaisella, on se vaan aika peli ajaa. <3
    Huomenna ois tonnin huolto *

    Tarvis kehitellä tuo kilventeline ja vilkut jostain
    Sopivasti sai huomenna alkaville sade/räntäkeleille haettua. No, jospa nuo tuskaiset 1590 jäljellä olevaa kilometriä saisi pian rullattua pois...

    Tuossa on kyllä aika onnistunut kilpiteline vakiona, IMO.
  2. #242
    laittakaahan joku pystyyn nyt uusien zetojen kokoontuminen jonnekin keskeiselle paikalle niin tapaillaan.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  3. #243
    Hyvä idea zeta1. Ideoita, tarviiko olla lähellä Hesaa? Niin ja nää edellismalliset Z kanssa samoille mestoille.
    Ai jaa?
  4. #244
  5. #245
    Mä ajattelisin ehkä jotain tre:tta se olis ainakin riittävän keskellä ja kaukana kaikesta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  6. #246
    Lainaa (zeta1 @ Huhti. 18 2007,16:35) kirjoitti
    Mä ajattelisin ehkä jotain tre:tta se olis ainakin riittävän keskellä ja kaukana kaikesta.
    tampesteriin voisin ajella kans jos osuu vapaapäivälle ja hyvä keli
    -KTM exc 250 sd -09-
  7. #247
    Tampere käy mullekkin.
    Ai jaa?
  8. #248
    Olen tilannut oranssin 07 zetan.Löytyykö keltään tietoa milloin kyseistä väriä olisi saatavana.
    Minulle luvattiin pääsiäisen jälkeisellä viikolla,,,,ei ole näkynyt.
    Olisi kiva kuulla minkälaisella aikataululla muille on lupailtu.

    Huomenna soitto taas kauppiaalle,jos vaikka olisi vähän fiksumpi......Kauheeta katsoa kun kaikki muut jo ajelee
  9. #249
    onko kenelläkään jonkinlaista tietoa/faktaa minkälaisia nopeuksia tällänen iso z:ta mahtaa kulkea kun itsellä on vasta eka menossa ja en ole uskaltanut viel kokeilla kun oli tuo sisäänajo ja kaikkee 247 käväisi yhtenä päivänä mittarissa mutta oli siellä vielä varaa kertokaa kokemuksia??
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  10. #250
    petrif_74 mikäs ei pyörässä miellyttänyt, kun nyt jo pistit myyntiin?
    "pyörätön"
  11. #251
    Lainaa (aapinen @ Huhti. 19 2007,21:42) kirjoitti
    petrif_74 mikäs ei pyörässä miellyttänyt, kun nyt jo pistit myyntiin?
    wtf ?
    -KTM exc 250 sd -09-
  12. #252
    Lainaa (vaakneri @ Huhti. 19 2007,21:13) kirjoitti
    Olen tilannut oranssin 07 zetan.Löytyykö keltään tietoa milloin kyseistä väriä olisi saatavana.
    Minulle luvattiin pääsiäisen jälkeisellä viikolla,,,,ei ole näkynyt.
    Olisi kiva kuulla minkälaisella aikataululla muille on lupailtu.

    Huomenna soitto taas kauppiaalle,jos vaikka olisi vähän fiksumpi......Kauheeta katsoa kun kaikki muut jo ajelee
    Joo, itsekin tässä ollut kuin tulisilla hiilillä, mutta huomenna saan vihdoin omani. Minun tietojeni mukaan oransseja on tuotu maahan toistaiseksi kuusi kappaletta, joista ensimmäiset kolme (Sumekolle esittelyyn, johonkin muualle esittelyyn ja yksi asiakkaalle) ilmeisesti pari viikkoa takaperin ja tällä viikolla kolme, joista yksi oli minulle ja noiden kahden kohtalosta ei ole tietoa. Näitä uusia Zetoja tulee kuulemma ripotellen, joten se on ilmeisesti aika paljon tuurista kiinni, että mitä sattuu milloinkin tulemaan. N määrä niitä on tilattu ja kuvittelisin, että ne toimitetaan jollain tietyllä aikavälillä eikä kaikkia kerralla, joka olisi meidän asiakkaiden kannalta mukavampaa.

    Kyllä säkin varmasti omasi saat. Yritä vaan jaksaa odotella.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  13. #253
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 19 2007,22:23) kirjoitti
    Lainaa (Belhan @ Huhti. 19 2007,21:52) kirjoitti
    Lainaa (aapinen @ Huhti. 19 2007,21:42) kirjoitti
    petrif_74 mikäs ei pyörässä miellyttänyt, kun nyt jo pistit myyntiin?
    wtf ?
    Joo Pyörä on mahtava ajaa.ei muuta syytä..tai mikäs se syy on jos haluu ajaa mut muuten ei kykene?
    Ostakaa halvalla..kitukilometrit hyssytelty 450 lasissa.
    Ensin venataan mopoa monta kuukautta. Sit ku se saadaan ni paiskataan kuvat foorumille ja myydään peli pois??? Mitä vittua! Ei ollu vissiin ensimmäinen kerta
  14. #254
    Ai lähtee halvalla! Buuaaaahhhhhhhhhhhhahahhah!!! Jep.
  15. #255
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 20 2007,14:17) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Huhti. 20 2007,14:11) kirjoitti
    Ai lähtee halvalla! Buuaaaahhhhhhhhhhhhahahhah!!! Jep.
    Joo mistä muualta saat 12999 uuden??
    no ei se montaa sataa enempää ollut uusikaan ;) ja siinä ei ollut 450km mittarissa ;)
    -KTM exc 250 sd -09-
  16. #256
    Heti alkaa täälläkin ihmeellinen porina..hmmm..
    Mitä sit jos myyn tai aion myydä?
    Ei tuo nyt luulis kellekkään kuuluvan mitä osta tai myyn..ja varmasti joku tuohon hintaan ostaakin..jos on rahaa antaa käteen rahoitusta en voi antaa.
  17. #257
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 20 2007,20:11) kirjoitti
    Heti alkaa täälläkin ihmeellinen porina..hmmm..
    Mitä sit jos myyn tai aion myydä?
    Ei tuo nyt luulis kellekkään kuuluvan mitä osta tai myyn..ja varmasti joku tuohon hintaan ostaakin..jos on rahaa antaa käteen rahoitusta en voi antaa.
    Minen porise, jokainen tehkööt vehkeillänsä mitä ite lystää. On noita ennenkin myyty vehkeitä sisäänajosta.. tosin kortinlähdön takia
    -KTM exc 250 sd -09-
  18. #258
    Lainaa (Belhan @ Huhti. 21 2007,00:26) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 20 2007,20:11) kirjoitti
    Heti alkaa täälläkin ihmeellinen porina..hmmm..
    Mitä sit jos myyn tai aion myydä?
    Ei tuo nyt luulis kellekkään kuuluvan mitä osta tai myyn..ja varmasti joku tuohon hintaan ostaakin..jos on rahaa antaa käteen rahoitusta en voi antaa.
    Minen porise, jokainen tehkööt vehkeillänsä mitä ite lystää. On noita ennenkin myyty vehkeitä sisäänajosta.. tosin kortinlähdön takia *
    Niin. Tuolla kyllä kortti lähtis nopeesti
  19. #259
    HAA!!!!!!!!!!! Tänään sain uuden oranssisen alleni ja mikäs siinä räntäsateessa Tampereelta Helsinkiin. Kylymä, mutta pyörä on kuuma *

    Oli tullut jo reilu viikko sitten, mutta reissussa kun olin, niin en ehtinyt aiemmin hakemaan.

    Onneks huomenna pikkasen parempi keli ja eikun kurvailemaan.. * Hyvä vehje, suosittelen! Kun sais ne lisävarusteetkin vielä, mutta Sumekolla ei tarkemapaa tietoa koska saatavilla..
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  20. #260
    No mites on, onko tuo tehokkaampi kuin edeltäjänsä? Vääntöä erilailla? Lukemat kyllä tiedän (tehtaan ilmoittamat), mut ihan käytännössä miten on asian laita?

    Upean näköinen peli, vaikka aluksi se vanhempi näytti komeammalta, mut nyt on kyl toisinpäin!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  21. #261
    Tänään pääsi vihdoin meikäläisenkin oranssi kaunotar kotiin. Pikkusen tätä päivää on odotettu!

    Huomenna sais olla kuivaa, niin olis mukavampi aloittaa ajot (ehkä 20 metriä tuli ajettua pakusta talliin tänään, joten sitä ei lasketa).

    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  22. #262
    Älkää nyt sitä Petriffiä kiusatko. Olihan se tiedossa jo pitemmän aikaa, että pyörä pamahtaa myyntiin ennen ku sillä on 500km ajettu. Jokainen taplaa tyylillään. Taitaa Petrif saada pyöriä jostain ohi halvalla, muuten alkaa kohta olee muutaman vuoden myyntitappioista OVH hintoihin uuden prätkän hinta hävitty.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  23. #263
    Lainaa (Marshal @ Huhti. 22 2007,23:41) kirjoitti
    Älkää nyt sitä Petriffiä kiusatko. Olihan se tiedossa jo pitemmän aikaa, että pyörä pamahtaa myyntiin ennen ku sillä on 500km ajettu. Jokainen taplaa tyylillään. Taitaa Petrif saada pyöriä jostain ohi halvalla, muuten alkaa kohta olee muutaman vuoden myyntitappioista OVH hintoihin uuden prätkän hinta hävitty. *
    Jep.
    Pyörä myyty poistuu tallistani perjantaina.ihan tuohon 500 km en päässyt enkä ajakaan enää
    Ja mitä ovh hintoihin tulle niin kaikki on olleet ovh hintaisia.
    Velkaa ei ole jäänyt senttiäkään.
    Kokemusta eri pyöristä kylläkin enemmän
  24. #264
    Tulipa ajeltua vähän reilut parisataa kilometriä eilen. =) Ensivaikutelmat ovat hyvät. Teho tuntuu riittävältä ja ykkösellä sekä kakkosellakin tarjoilee keulaakin ylös ihan iloisesti. Jarrut tuntuvat hyviltä ja tunnokkailta, onhan niitä kehuttu muutenkin.*Pari miinustakin on kyllä tullut vastaan:

    1) vaihteisto takkuilee, erityisesti vaihto 2-3 on jäykkä eikä 3 meinaa mennä sisään.

    2) kuten testeissä on todettu, keula niiaa ehkä vähän liikaa jarruttaessa ja kyydittävän kanssa tietysti vielä enemmän. Täytyy yrittää saada tuo kuriin keulan jousten esijännityksellä.

    Mitäs muut uuden Zetan omistajat sanovat pyöristään?

    Edit: lisätty pari sanaa...



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  25. #265
    Lainaa (Lasoli @ Huhti. 23 2007,08:38) kirjoitti
    1) vaihteisto takkuilee, erityisesti vaihto 2-3 on jäykkä eikä 3 meinaa mennä sisään.
    Itseasiassa oon tehnyt ton saman havainnon. Pari kertaa tainnut käydä niin että nostanut kolmosta niin ei ookkaan vaihtunut. Tuon 1000km aikana...



    -KTM exc 250 sd -09-
  26. #266
    Lainaa (Belhan @ Huhti. 23 2007,10:22) kirjoitti
    Itseasiassa oon tehnyt ton saman havainnon. Pari kertaa tainnut käydä niin että nostanut kolmosta niin ei ookkaan vaihtunut. Tuon 1000km aikana...
    Toivottavasti tuo on vain "uudenkarheutta" eikä pysyvä ominaisuus. Eilisen lenkin aikana sattui kyllä jo useamman kerran. Tästä pitää kyllä reklamoida maahantuojalle vaikka ihan kimpassa, jos muilta löytyy samaa vikaa eikä rupea asettumaan...

    Öhlinsin keulajouset näyttivät maksavan MP-Racingissa 113€, joten ei olisi paha sijoitus. Noinkohan tuo vaihtaminen on hankala operaatio?



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  27. #267
    Itse en ole huomannut vaihteistossa mitään takkuamisia ainakaan vielä. Kuinka korkeilla kierroksilla teillä tuota takkuamista on ollut?

    En ole itse paljoa yli 8000kier/min nimittäin nostanut. Pientä sisäänajoa jos ensiksi yrittäis..vai en tiedä kuinka on tarkkoja noi nykyajan koneet ovat siitä?

    Myös kovia moottorijarrutuksia pyrin välttämään alkuvaiheessa.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  28. #268
    Lainaa (sinberg @ Huhti. 23 2007,11:21) kirjoitti
    Itse en ole huomannut vaihteistossa mitään takkuamisia ainakaan vielä. Kuinka korkeilla kierroksilla teillä tuota takkuamista on ollut?

    En ole itse paljoa yli 8000kier/min nimittäin nostanut. Pientä sisäänajoa jos ensiksi yrittäis..vai en tiedä kuinka on tarkkoja noi nykyajan koneet ovat siitä?

    Myös kovia moottorijarrutuksia pyrin välttämään alkuvaiheessa.
    Sitä takkuilua on esiintynyt enimmäkseen ihan rauhallisessa ajossa... Oliskohan siinä viiden seitsemän tonnin paikkeilla, kun yrittää vaihtaa ylöspäin kakkoselta, niin poljin tuntuu nousevan, mutta vaihde ei kytkeydy päälle. Täytyy yrittää tutkia tuota hieman tarkemmin.

    Mulle maahantuojan edustaja antoi ainoaksi sisäänajo-neuvoksi, että "ajele vaan liikenteen mukana". Ei tarvii siis erikseen varoa mitään kierrosalueita tai muuta. Normaalia järkevää ajoa vaan...
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  29. #269
  30.  
  31. #270
    Ei oo mitään tavatonta että alussa vaihteisto hieman takkuilee. Ittellä ioli ihan sama viimevuotisessa Zetassa. Kyl se siitä ku on muutaman tonnin ruuvannu. Asettuu osat kohilleen.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Sivu: 9 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen