Sivu: 5 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 1837:sta
  1. #121
    Kyllähän se pitäis tulla mullekin..vaikka välillä sen peruinki.



  2. #122
    [QUOTE= (Sapa @ Maalis. 16 2007,17:22)]
    Lainaa Lasoli,Maalis. 16 2007,14:06 kirjoitti
    Sitten olisi kysymys vanhan z1000, eli vuosien 2003-2006 mallien omistajille. Kuinka moni näkee uuden mallin päivitykset niin tarpeellisina ja hyvinä että on vaihtamassa fillarinsa tähän uuteen malliin? Vai onko tässä uudessa mallissa niin paljon parannuksia että vaihtoa kannattaa edes harkita? Ulkonäkö on mielestäni kyllä mennyt parempaan suuntaan ja ilmeisestikin kauan kaivattu alavääntö, mutta muilta osin.
    Kysymyshän ei ole mulle osoitettu mutta otan vanhana Z750 omistajana silti kantaa. Mun mielestä Zetojen muotoilu ei ole mennyt parempaan suuntaan. Lisämuovi ei näytä hyvältä nakussa mun mielestä. Lisäksi se perän typistäminen ei ole mun juttu. Harmi kun kaikkien pitää seurata aina samaa kaawaa tossa muotoilussa. Itse jos Zetojen pariin palaisin suosisin vanhaa vuosikertaa pc:llä ja slipareilla piristettynä...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  3. #123
    Itse perustelin hankintani muuttuneella ajoasennolla joka tossa tonnisesa tuntui tosi hyvälle.
    Se lisämuovi jäähdyttimen sivussa on törkee mut ainahan niitä voi ottaa poiskin ja keksii muuta tilelle.
    Perä on minusta mennyt parempaan suuntaan yksin ajavana.
  4. #124
    Eilen tuli zeta kurvattua pois liikkeestä josta sen ostin, ajoin tosin suoraan huoltoon, josta noudan sitten kun ajokelit todella alkavat. Onpahan sitten huollettu ja vimpan päälle, mahdollisesti penkitettykin, näkeepähän mitä tommoset Yoshimuran TRS:t + PC3 oikeasti tuo mopoon lisää.

    Täytyy kyllä ylistää SUMEKOn toimintaa! Laitoin sähköpostia,ja kyselin josko olisi mahdollista ostaa uusi huoltokirja vanhan kadonneen tilalle.

    Vastaus tuli alle 2tunnissa, ja sanottiin että huoltokirjaa sekä käyttöohjekirjaa löytyy suomenkielisinä, ja ne lähetettiin minulle MAKSUTTA postissa! Olivat seuraavana päivänä postiluukussa, täysin korvauksetta. En ollut uskoa silmiäni, harvoin nykyään mitään enää ilmaiseksi saa.
  5. #125
  6. #126
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 22 2007,22:40) kirjoitti
    Ja uutta testiä löytyi..ranskaksi


    http://www.moto-net.com/p_article.php?RefArticle=1436
    Avuksi voi ottaa Baabelinkalan ja kääntää lontooksi, jos tuo fransmanni ei taivu niin notkeasti... ;)

    Toki tuokaan ei ihan täydellistä käännöstä tuota vaan osa menee tulkinnaksi, mutta helpottaa kummasti.

    http://babelfish.altavista.com/



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  7. #127
    Voi jeesus näitä kelejä... ilman pyörää.... sais luvan tulla jo
    -KTM exc 250 sd -09-
  8. #128
    Hei kertokaas mitä mieltä ootte slipareistanne.

    Leon sliparit houkuttais mut se hiilari päällyste on vain TOSI RUMA NIIS.

    Ja Devileistä kuulemma lähtee magee soundi.
    Kyseessä on siis iso Z -03:n...

    Mut ei ole varaa ostaa nyt akron putkia..
    Face Your Fears And Live Your Dreams
  9. #129
    Eilen mopo huollosta talliin seisomaan vielä vähäksi aikaa, vaikka kelit ovatkin kohdallaan. 12tkm huolto suoritettu, samalla selvisi että siellä on myös K&N Ilmansuodatin Slipareiden ja Commanderin kaverina. Nyt ei muuta kuin pari viikkoa odotusta, ja sit kausi kunnolla käyntiin.

    Kyllä noi Yoshimuran TRS:t ainakin pitää semmoista ääntä, että tekee koko ajan mieli turhaan vääntää kaasua...
  10. #130
    Hep hep, oma zeta toimii sittenkin Säätöihin menee joka tapauksessa Viaberiin, näkee samalla mitä se takakuulalle potkii.. Kelitkin näyttäis olevan kohdallaan, ei muutakuin
  11. #131
    Juuh.. tulis se pyörä nyt nopsaan..onneks on toi hätävarapyörä tallissa
  12. #132
    Tässä taas pari uutta linkkiä.. video uusi http://www.motomag.com/spip....t=16098

    tässä jopa ajetaan http://www.1000ps.at/forum.asp?thema...d=2069162#view tuo video on ihan hyvä

    ja lisävarusteet kawan omat http://www.kawasaki.de/productCGA.as...&CId=FEBEC044A



  13. #133
    Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä ).
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  14. #134
    Lainaa (sinberg @ Maalis. 26 2007,12:17) kirjoitti
    Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä * ).
    Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.
  15. #135
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 26 2007,12:49) kirjoitti
    Lainaa (sinberg @ Maalis. 26 2007,12:17) kirjoitti
    Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä * ).
    Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.
    Maahantuoja on käsitykseni mukaan myynyt kaikki maahan tulevat pyörät jo jälleenmyyjille, joten siinä mielessä kaikki on jo myyty. Jälleenmyyjiltä voikin sitten kysellä, että vieläkö heillä on jäljellä pyöriä... Oletettavasti jostain saa tuurilla vielä oranssinkin. Ainakin viime viikolla oli vielä Helsingin BikeWorldissa jäljellä yksi oranssi (nämähän eivät ole siis maassa vielä), mutta aika hyvin ovat ilmeisesti tehneet kauppansa ennakkoon.



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  16. #136
    Olen siis tilannnut myös jo MP-messujen aikaan, mutta omaa oranssia odotellessa olisi ollut hieno käydä "kuolaamassa" jotain yksilöä vaikkapa liikkeessä..
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  17. #137
    Moro vaan.
    Ostimma tossa männä viikonloppuna -03 Zetan.
    Ja Maxi sai uuden kodin.

    Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
    Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
    Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
    Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  18. #138
    Lainaa (sinberg @ Maalis. 26 2007,13:08) kirjoitti
    Olen siis tilannnut myös jo MP-messujen aikaan, mutta omaa oranssia odotellessa olisi ollut hieno käydä "kuolaamassa" jotain yksilöä vaikkapa liikkeessä..
    Tuskin niitä monessa liikkeessä on vielä näytillä ollutkaan... Kovasti lupaavat että "näinä" päivinä tulee pyörä. Kelien puolesta ainakin sais tulla
    -KTM exc 250 sd -09-
  19. #139
    Tuossahan on parkit sijoitettu valoumpion ylälaitoihin kuten kuvasta näkyypi..




  20. #140
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 27 2007,22:27) kirjoitti
    Tuossahan on parkit sijoitettu valoumpion ylälaitoihin kuten kuvasta näkyypi..
    On se
    -KTM exc 250 sd -09-
  21. #141
    Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  22. #142
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 29 2007,12:41) kirjoitti
    Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
    Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?
    Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
  23. #143
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 29 2007,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 29 2007,12:41) kirjoitti
    Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
    Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?
    Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
    Tuskasta odotella ja katsella kun kaverit ajaa
    -KTM exc 250 sd -09-
  24. #144
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 12 2007,15:58) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 12 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 11 2007,21:42) kirjoitti
    Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?
    Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.
    Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...
    Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?
  25. #145
    Lainaa (BLS @ Maalis. 29 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 12 2007,15:58) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 12 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 11 2007,21:42) kirjoitti
    Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?
    Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.
    Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...
    Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?
    No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  26. #146
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 29 2007,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 29 2007,12:41) kirjoitti
    Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
    Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?
    Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
    Jaa-a... Paha mennä sanomaan. Tuollaisen tiedon vain kuulin. Varmasti Sumekolla tiedetään paremmin, mutta käskevät vain kysellä jälleenmyyjiltä.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  27. #147
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 29 2007,16:06) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 29 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 12 2007,15:58) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 12 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 11 2007,21:42) kirjoitti
    Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?
    Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.
    Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...
    Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?
    No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.
    Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.
    Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta
  28. #148
    Lainaa (V-boost @ Maalis. 26 2007,18:35) kirjoitti
    Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
    Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
    Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
    Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
    Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).
  29. #149
    Lainaa (BLS @ Maalis. 29 2007,16:41) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 29 2007,16:06) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 29 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Maalis. 12 2007,15:58) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Maalis. 12 2007,15:18) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 11 2007,21:42) kirjoitti
    Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?
    Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.
    Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...
    Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?
    No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.
    Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.
    Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta
    Tästähän vois lyödä pitkävetoa kuka saa suomen ensimmäisen tonnisen zetan

    Siis tältä foorumilta.
    Se joka saa niin tietty kertoo heti kokemukset ja kuvat tänne
  30.  
  31. #150
    Lainaa (VLU @ Maalis. 29 2007,21:50) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Maalis. 26 2007,18:35) kirjoitti
    Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
    Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
    Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
    Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
    Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).
    Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?
    Ai jaa?
Sivu: 5 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen