Sivu: 11 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1837:sta
  1. #301
    Lainaa (Sämby @ Touko. 09 2007,23:49) kirjoitti
    Joo ja vielä kun kerrot miten tulee Vaik 4 hepan ero?
    Onko kannen tivari ohkasempi kuin toisessa? tuskin
    Kannen muotoilu erilainen? tuskin
    Ruisku erilainen? tuskin
    Kyl Jaappanin pojat aika tasasta laatua osaa tehdä.
    Joskus tuntuu, et muutamanki hepan lisäykseen saa tehdä tosissan töitä.
    Jos kuitenkin jossain selkeesti vähemmän kuin luvataan, voidaan kai puhua viasta.
    Polttoaine (98 vai 95, shell, teboil, st1,neste),
    minkälainen ilma (sadetta, ilmanpaine, ),
    millainen sisään ajo suoritettu,
    mitä öljyä käytetty,
    missä kunnossa ilmansuodatin
    lämpötilat,
    kulunut/erimerkkinen takarengas (pienempi halkaisija), ketjujen kunto
    ajotapa

    Esimerkiksi näiden kaikkien yhteisvaikutus sattaa olla vielä enemmän.

    (tehtaalta kun lähtee kaksi samanlaista mopoa niin niissä varmaan onkin aikalähelle samat arvot)
    ,
  2. #302
    Kuinkas moni on säädellyt Z takajousituksen esijännitystä? Näyttäis tarttevan erikoisavaimen... Entisessä pyörässä kävi ihan normaali tasapäämeisseli. Onko joku ostanut jousen kiristysavainta? Paljonko makso? Sumekoltahan noita kyl sais tilattua.
    R6R räärääpyörä
  3. #303
    Voi perkeleen perkele mikä z1000 kuume iski kun ajelin tänään 150 kilsaa semmosella, jossa oli vielä hiilariputket
    Ne äänet...Voi hyvä tavaton sentään

    Täs kokoillan selannu nettiautoa ja mobilea läpitte muna pystyssä

    Paljos muuten tommonen alakate maksaa, kun ei näytä olevan vakiovaruste?
    ex R6 '00
  4. #304
    tommy_84: Olet ilmeisesti sama kaveri joka kyseli mun -05 750 gsx-r:ää oulusta käsin? Pyörässä oli yoshimuraa yms...

    Ei haittaa ettet tullut katsomaan, pyörä myytiin, ja tilalle tuli tämmöinen vehje:

    Z1000 2006
    - metallihelmiäismusta
    - 10tkm ajettu
    - kaatumaton 1-kilpinen suomipeli
    - Yoshimuran TRS putket molemmin puolin tottakai
    - Minivilkut, kilpiteline sekä rosterinen jäähdyttimen suoja

    Tulossa:

    -12tkm huollon yhteydessä PowerCommander + K&N ilmansuodatin sekä samassa yhteydessä tietysti dynotus, jotta näkee päivitykset myös paperilla. Uudet Ledivilkut tilaan Motohell.fi , siinä nuo tän kesän päivitykset sitten ovatkin.

    Kuvia tulee jos jaksan ottaa...
  5. #305
    No niin tässä tulee ehdotus kaikille z:jen omistajille/haltijoille.
    Onhan tämä hieman oma hyväinen mutta kuitenkin.Olemme järjestämässä täällä yläneellä jossa nyt vain satun asumaan niin sellaista pienimuotoista pyörien kokoontumista 16.06 klo 12:00 torilla.viime vuonna n.120 pyörää paikalla.Siellä on jotain pienimuotoista ohjelmaa tarjolla.Esim kahvia,laskuvarjohyppyä sekä pyhäjärven ympäriajo(säkylän).Ja sain tästä ajatuksen että silloin voisimme koota myös paikalle kaikki innokkaan zetailijat, ainakin varsinais-suomesta jos ei kauempaa jaksa lähteä.Siis paikalle myös z750 kuskit.ETTÄ TALLAINEN EHDOTUS TÄLLÄKERTAA!!!
    Muita ehdotuksia??
    kartta



    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  6. #306
    Osallistun, jos nyt ei mitään ihan ihme estettä ilmaannu. Pystytkö heittään kartta linkkiä?
    Ai jaa?
  7. #307
    MORO.

    Onko kellään tietoa mikä on -03 mustan Zetan värikoodi ?
    Kohta tarttis maalata "rear seat cover"...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  8. #308
    ens maanantaina penkkiin,mutta vain ihan orkkiksena. jos sitten loppuviikolla sais sliparit ja commanderin
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  9. #309
    zeta1: pistä toki heti tietoa, että mitä tulee slipareilla ja commanderilla sun mopoon. Itse vien viikon päästä viikonlopuksi mopon hoitoon, Yoshimuran TRS:ien kaveriksi tulee PC ja K&N, tämäkin toki penkitetään niin saadaan vertailupohjaa.
  10. #310
    Lainaa (häpi @ Touko. 16 2007,22:45) kirjoitti
    zeta1: pistä toki heti tietoa, että mitä tulee slipareilla ja commanderilla sun mopoon. Itse vien viikon päästä viikonlopuksi mopon hoitoon, Yoshimuran TRS:ien kaveriksi tulee PC ja K&N, tämäkin toki penkitetään niin saadaan vertailupohjaa.
    näkeepähän mitä eroa on -06 ja -07 malleilla eri setupilla...
    -KTM exc 250 sd -09-
  11. #311
    Lainaa kirjoitti
    Onko kellään tietoa mikä on -03 mustan Zetan värikoodi ?
    Kohta tarttis maalata "rear seat cover"...
    Z1000 -03 mustan koodi on B5

    Ainakin paikallisessa maaliliikkeessä sanoivat niin, kun tekivät värin.
    Maalautin saman osan kanssa.
  12. #312
    Mistä te noita seat covereita väärän värisenä otatte? Onko todella halpoja, vai minkä takia se pitää ostaa väärän värisenä? Itse hain eilen sumekolta valmiiksi oikean värisen seat coverin, eikä mielestäni ollut pahan hintainen (105e).
  13. #313
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 03 2007,19:16) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Touko. 03 2007,08:53) kirjoitti
    Kuinkas paljon uusien Z1000 omistajien "mopot" on haukannu bensaa? Ite pääsin täydellä tankilla n.200km ennen kuin alko mittari välkyttää FUEL valoa. Ajo on ollu sisäänajoa...eli siin 4000-6000rpm.
    jossain vaiheessa kun ajelin pyörää sisään niin ajoin n.280km tankilla .Siinä 7l./100km vaihtelevalla ajolla. Eka tankki meni varmaan 200 kilsaa.
    Ekka tankillinen kans ~200 km. Nyt ku tultiin likkakaverin kans kaks päällä reissusta kulutus oli 6l / 100 km normilla maaniteajolla. Eikä ollu mitää toisten perässä roikkumista *.

    Mimmi totes vielä et siel perällä on kuulemma kiva istuu *

    Tuskinpa vaan.. Kunha mielisteli, et pääsee vastasuudessaki kyytii *
    Mustanaamion suojeluksessa !!!
    Z1000 -07 Metallic Diablo Black
  14. #314
    Lainaa (kawaoottinen @ Touko. 19 2007,20:02) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 03 2007,19:16) kirjoitti
    Lainaa (BLS @ Touko. 03 2007,08:53) kirjoitti
    Kuinkas paljon uusien Z1000 omistajien "mopot" on haukannu bensaa? Ite pääsin täydellä tankilla n.200km ennen kuin alko mittari välkyttää FUEL valoa. Ajo on ollu sisäänajoa...eli siin 4000-6000rpm.
    jossain vaiheessa kun ajelin pyörää sisään niin ajoin n.280km tankilla .Siinä 7l./100km vaihtelevalla ajolla. Eka tankki meni varmaan 200 kilsaa.
    Ekka tankillinen kans ~200 km. Nyt ku tultiin likkakaverin kans kaks päällä reissusta kulutus oli 6l / 100 km normilla maaniteajolla. Eikä ollu mitää toisten perässä roikkumista *.

    Mimmi totes vielä et siel perällä on kuulemma kiva istuu *

    Tuskinpa vaan.. Kunha mielisteli, et pääsee vastasuudessaki kyytii *
    mietippä vaan sen takajakkaran mallia että onko siellä typyjen mukava istua ja miks ne pyytää aina välilä jarruttelemaan kovastikin.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  15. #315
    Rupeis olemaan tonnin huolto kintailla... Jokos moni on tuon pykälän ohittanut?

    Z1000 on ainakin omaan makuuni hyvä ajaa ja totesin tuossa parin sadan kilometrin motari-lenkillä, että sain just sellaisen pyörän kuin halusinkin. Liikenteen mukaan on vielä ihan mukava ajella, mutta ainakin kaksi päällä tuuli tuivertaa siihen malliin ettei tee edes mieli ajella ylinopeuksia. Pysyy korttikin paremmin taskussa...

    Kaupungissa tosin liikenne tökkii siihen malliin, että tekis mieli splittailla jatkuvasti. Vielä oon mieleni malttanut...
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  16. #316
    1000km huolto edes kans tällä viikolla. hyvin on mopo toiminu.
    Pikkuteillä ihan kiva ajella semmost +100km/h...moottoritiellä siin 120km/h jälkeen saa roikkuu ihan tosissaan et pysyy kyydissä.
  17. #317
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 16 2007,20:56) kirjoitti
    ens maanantaina penkkiin,mutta vain ihan orkkiksena. jos sitten loppuviikolla sais sliparit ja commanderin
    -07 vakion arvoiksi sain 120,4 hp kampiakselilta
    ja väännöt 105N/7428rmp aika yllättävät väännöt.
    penkki oli fuchs
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  18. #318
    Lainaa (Lasoli @ Touko. 21 2007,08:37) kirjoitti
    Rupeis olemaan tonnin huolto kintailla... Jokos moni on tuon pykälän ohittanut?

    Z1000 on ainakin omaan makuuni hyvä ajaa ja totesin tuossa parin sadan kilometrin motari-lenkillä, että sain just sellaisen pyörän kuin halusinkin. Liikenteen mukaan on vielä ihan mukava ajella, mutta ainakin kaksi päällä tuuli tuivertaa siihen malliin ettei tee edes mieli ajella ylinopeuksia. Pysyy korttikin paremmin taskussa...

    Kaupungissa tosin liikenne tökkii siihen malliin, että tekis mieli splittailla jatkuvasti. Vielä oon mieleni malttanut...
    1800 km ajanu.....oli just maanantaina huollossa.Meni kilsat vähän yli tuosta tonnista ...
    Eilen säikäytti kun huollon jälkeen pohjapropun kautta vuoti muutaman tipan öljyä ....Toisen ajolenkin jälkeen ei enää vuotoa...ilmeisesti tiiviste ei heti alusta lähtien ollut täysin tiivis.Tarkisti pultin kireydenkin se oli ok....
    Ajo maittaa ja pyörään tyytyväinen
  19. #319
    No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
    Ai jaa?
  20. #320
    Lainaa (Sämby @ Touko. 23 2007,00:24) kirjoitti
    No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
    Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  21. #321
    Lainaa (Lasoli @ Touko. 23 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Touko. 23 2007,00:24) kirjoitti
    No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
    Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
    Ei kait se Kawasakin edustaja voi paljon muutakaan sanoa

    Itse hommasin jarrupalat Allwrongista ja kyllä eron huomasi selkeästi alkuperäisiin - jarrut tulivat pykälää jämäkämmiksi!
    ZH2 2020
  22. #322
    Lainaa (Attitude @ Touko. 23 2007,09:14) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Touko. 23 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Touko. 23 2007,00:24) kirjoitti
    No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
    Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
    Ei kait se Kawasakin edustaja voi paljon muutakaan sanoa *

    Itse hommasin jarrupalat Allwrongista ja kyllä eron huomasi selkeästi alkuperäisiin - jarrut tulivat pykälää jämäkämmiksi!
    Eikös siinä niin kuulu käydäkin, kun kuluneet palat vaihtaa uusiin?

    Se Kawan edustaja sanoi suunnilleen näin, että muut varaosat voit hommata mistä tykkäät, hänelle sillä ei ole mitään merkitystä, mutta noita jarrupaloja se kehui.

    En edes kysyny sitä, vaan se otti asian erikseen puheeksi ja suositteli just noita alkuperäisiä jarrupaloja. En millään jaksais uskoa, että se oli pelkkää myyntihöpinää, kun se tosiaan samaan hengenvetoon totesi, että muiden varaosien suhteen hänelle on yhdentekevää mitä käytän ja mistä ne ostan...



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  23. #323
    Lainaa (Lasoli @ Touko. 23 2007,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Touko. 23 2007,09:14) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Touko. 23 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Touko. 23 2007,00:24) kirjoitti
    No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
    Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
    Ei kait se Kawasakin edustaja voi paljon muutakaan sanoa *

    Itse hommasin jarrupalat Allwrongista ja kyllä eron huomasi selkeästi alkuperäisiin - jarrut tulivat pykälää jämäkämmiksi!
    Eikös siinä niin kuulu käydäkin, kun kuluneet palat vaihtaa uusiin?

    Se Kawan edustaja sanoi suunnilleen näin, että muut varaosat voit hommata mistä tykkäät, hänelle sillä ei ole mitään merkitystä, mutta noita jarrupaloja se kehui.

    En edes kysyny sitä, vaan se otti asian erikseen puheeksi ja suositteli just noita alkuperäisiä jarrupaloja. En millään jaksais uskoa, että se oli pelkkää myyntihöpinää, kun se tosiaan samaan hengenvetoon totesi, että muiden varaosien suhteen hänelle on yhdentekevää mitä käytän ja mistä ne ostan...
    Joo, onhan sekin tietty mahdollista
    Niissä vanhoissa paloissa oli pintaa liki saman verran kuin uusissakin. Tiedä sitten että vanheneeko jarrupalat samaan tyyliin kuin renkaatkin
    ZH2 2020
  24. #324
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Mihin hintaan olette saanut 1000 Z-04 *24tkm huollon ?
    Omani maksoi 724€ * yli sata egee meni venttiilien säätöpaloihin, kaikki palat melkein loppu.
    Lisäksi kaikki nesteet ja tulpat vaihtoon.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  25. #325
    Viimevuoden kuitin löysin, niin näyttää olevan 492€.
    Mulla ei menny yhtään noita säätöpaloja.
    Ai jaa?
  26. #326
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa (Sämby @ Touko. 25 2007,13:34) kirjoitti
    Viimevuoden kuitin löysin, niin näyttää olevan 492€.
    Mulla ei menny yhtään noita säätöpaloja.
    Tommosen arvion sain minäkin vein pyörän huoltoon, totuus olikin toinen kun soittivat että heiltä loppu säätöpalat ja joutuvat tilaamaan lisää.
    Mikäs perkule noi mun fillarin palat on syönyt



    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  27. #327
    Lainaa (Huntter @ Touko. 25 2007,13:44) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Touko. 25 2007,13:34) kirjoitti
    Viimevuoden kuitin löysin, niin näyttää olevan 492€.
    Mulla ei menny yhtään noita säätöpaloja.
    Tommosen arvion sain minäkin vein pyörän huoltoon, totuus olikin toinen kun soittivat että heiltä loppu säätöpalat ja joutuvat tilaamaan lisää.
    Mikäs perkule noi mun fillarin palat on syönyt
    Prkl, Huntter jos olisin arvannut, niin mä olisin tehnyt ton huollon sulle vaikka 300 eurolla...
    Pikku tekniikkadetaili: Ei ne palat mihinkään kulu, vaan venttiilit(tai niihin vastaavat osat kuluu kannessa) ja siksi venttiilivälykset pienenee. Tämä välys korjataan vaihtamalla ne säätöpalat ohuempiin. Eli ei ole vika, vaan ominaisuus. Ihme kyllä Kawojen kohdalla jotkut syö enemmän ja jotkut vähemmän
    Mun pikkuzetassa alle 20tkm kohdalla meni vaihtoon toistakymmentä palaa. Itse ostin Hondan paloja kun oli puolet halvempia ja vanhoistakin sai hyvitystä.
  28. #328
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa (zpete @ Touko. 25 2007,15:31) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Touko. 25 2007,13:44) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Touko. 25 2007,13:34) kirjoitti
    Viimevuoden kuitin löysin, niin näyttää olevan 492€.
    Mulla ei menny yhtään noita säätöpaloja.
    Tommosen arvion sain minäkin vein pyörän huoltoon, totuus olikin toinen kun soittivat että heiltä loppu säätöpalat ja joutuvat tilaamaan lisää.
    Mikäs perkule noi mun fillarin palat on syönyt
    Prkl, Huntter jos olisin arvannut, niin mä olisin tehnyt ton huollon sulle vaikka 300 eurolla...
    Pikku tekniikkadetaili: Ei ne palat mihinkään kulu, vaan venttiilit(tai niihin vastaavat osat kuluu kannessa) ja siksi venttiilivälykset pienenee. Tämä välys korjataan vaihtamalla ne säätöpalat ohuempiin. Eli ei ole vika, vaan ominaisuus. Ihme kyllä Kawojen kohdalla jotkut syö enemmän ja jotkut vähemmän *
    Mun pikkuzetassa alle 20tkm kohdalla meni vaihtoon toistakymmentä palaa. Itse ostin Hondan paloja kun oli puolet halvempia ja vanhoistakin sai hyvitystä.
    No ens kerralla tuon Zpetelle fillarin huoltoon, *en kerro vaimolle ja ostan 400€ lisärompetta *
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  29. #329
    Olitko se SINÄ, jonka kanssa taistelin Zetojen "herruudesta" tänään Alastarossa.?
    Ai jaa?
  30.  
  31. #330
    Lainaa (Belhan @ Touko. 18 2007,11:09) kirjoitti
    Lainaa (häpi @ Touko. 16 2007,22:45) kirjoitti
    zeta1: pistä toki heti tietoa, että mitä tulee slipareilla ja commanderilla sun mopoon. Itse vien viikon päästä viikonlopuksi mopon hoitoon, Yoshimuran TRS:ien kaveriksi tulee PC ja K&N, tämäkin toki penkitetään niin saadaan vertailupohjaa.
    näkeepähän mitä eroa on -06 ja -07 malleilla eri setupilla...
    nyt tuli huonoja uutisia -07 ei saa kuulema commanderia vielä pitkiin aikoihin, maahantuojilla ei tietoa milloin tulossa.Jos jollain muuta tietoa niin pistäkää kertoen. jokin muu merkki kenties? en kyllä joudu paniikkiin vaiks ei heti löytyiskään.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 11 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen