Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 132:sta
  1. #31
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 16 2007,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 16 2007,19:05) kirjoitti
    "Pidempi raportti kohta kunhan jaksan kirjoittaa".
    No niin, mistäs mä aloittaisin.

    Mulla siis F800ST sis. mm. ajotietokonetta, Akraa yms. ja ekat tuhat kilsaa takana. Ajeltu vauhdikasta mutkapätkää muutaman Busan, R1:sen yms. seurassa, eikä jalkoihin sillä jää.

    Muutamia tuntemuksia ranskalaisin viivoin:

    -Akran äänet hieman mureammat ja kireämmät kuin vakion...
    -ei kuitenkaan liian kovat, sillai mukavasti pärisevät
    -db-killerin poisto kokeilu vielä edessä (jeps, lapsettaa). *

    -uskomattoman kevyesti ja helposti taittuu mutkiin, edes mutkan kirraaminen ei aiheuta mitään jännäkakkaa, senkun vain tiukempaa linjaa ja hyvä tulee.
    -ohjausiskarikin näytti olevan vakiona...
    -pitää ajolinjan huolimatta epätasaisuuksista, vakiosäädöt passasi mulle oikein hyvin, takajousituksessa helpot säädöt.
    -pitkät (140mm) joustot kummassakin päässä
    -moottorijarrutuksen voimakkuus yllättävän suuri, mutta sitä oppi käyttämään hyväkseen ja nyt se tuntuu hyvältä ominaisuudelta...
    -ruisku toimii pehmeästi, ei mitään on-off tyyppistä mitä mulla on ollut aiemmin (kun höllää kaasun ja taas kääntää kahvaa, ei mitään kenguruloikkaa yms)
    -värinät ei ainakaan mua haitannut, ei puutunut sormet jne
    -kevyet ja pehmeän tehokkaat helposti annosteltavat jarrut, onhan niissä Brembon ABSit (niin ja teräspunokset)...
    -vaihteet oli todella sutjakkaat, näitä pelkäsin eniten...
    -veto maukasta alhaalta, todella maukasta n. 3.500 ylöspäin
    -tykkää kierroksista, ottaa halukkaasti jengaa, eikä pane pahakseen
    -alle 2.000 rpm ei kannata "vedättää", tai no, ainakaan sisäänajossa...
    -kaksi päällä ajokin tuli testattua herttaisen Nea-tytön avulla, tilat oli niin mukavat, että Nea marmatti äidilleen, mikset säkin ostanut tollasta kunnon moottoripyörää (äidillä uusi R1)...

    -ajotietokoneessa hyvin toimintoja (mm. lap-timer), hauska oli katella välillä jopa alle 2:n litran hetkellisiä kulutuksia...
    -vilkkutsydeemi oli mulle ensin outo, mutta äkkiä sen opin, automaattipalautus on kätevä (10s taikka 200m)
    -aamuisin ja iltaisin vakiona olevat kahvalämppärit olleet kivat
    -onko kellään neuvoja, mikä ketjurasva sopii tuohon hihnaan?

    -matala pleksi oli mulle mukavampi valinta, tää on puhtaasti makuasia!!
    -ainakin se tumma matala pleksi näyttää paremmalta

    Huonoa:
    -sivujalan "pohja" on turhan pieni, uppoo varmaan helposti maahan
    -takakuraläppä on hirveen pitkä, sen ajattelin mielummin katkaista kuin poistaa

    Yhteenveto:
    Ei kulje kolmee sataa niinku Busa, mutta pitkälle kolmatta sataa kuitenkin...

    Ei tällä rataennätystä Apparalle tehdä, mutta kiusannee montaa etenkin mutkissa...

    Ei maailman nopein varttimaililla, mutta kortin menettää tälläkin alle neljässä sekunnissa...

    Ei mikään mannertenvälinen matkaaja, mutta pienen reissun verran saa laukkuihin mahtumaan...

    Erittäin monikäyttöinen ja helppo pyörä. Ennen kaikkea hauskin, mitä mulla on ollut.

    Niin, ja onhan se BMW *
    Joops eipä tuohon Köpin listaan paljoa tarvi lisätä.Kävin pitemmän lenkin (yli800km) Selkä kunnossa mikä on hyvä asia.

    Jos niitä miinuksia hakee niin ei siinä ole niitä.Mitä nyt sivulaukkujen sisäkassit höö vähä niikuin joulupukin pussi.

    Tuon matalamman satulan vaihdan normaaliin jos ei ole ylikallis.
    Huomasin kaksi seikkaa jotka paranee satulanvaihdolla,polvikulma ja kypärämelu.

    Bensapihi,kevyt ajaa,,,,,,,jne
    <p>R 1200 RT</p>
  2. #32
    Lainaa (jappi @ Touko. 20 2007,19:18) kirjoitti
    Tuon matalamman satulan vaihdan normaaliin jos ei ole ylikallis.
    Huomasin kaksi seikkaa jotka paranee satulanvaihdolla,polvikulma ja kypärämelu.
    Ovh 272 €

    Kypärämelun takia (osittain) otin matalan pleksin...
  3. #33
    Lainaa (jappi @ Touko. 20 2007,19:18) kirjoitti
    Jos niitä miinuksia hakee niin ei siinä ole niitä.Mitä nyt sivulaukkujen sisäkassit höö vähä niikuin joulupukin pussi.
    Musta nuo sivulaukut on ihan ylivedot. Tosi näppärä pakata lumput sisäkasseihin ja rullata ilmat pihalle, sitten vain tiputtaa kanteen ja painaa kamat tiiviiksi paketiksi. Hotelliin ym. mentäessä ei tarvitse kuin ottaa nuo kevyet kassit kantoon - menee molemmat vaikka samassa kädessä potan kanssa. Lisäksi sisäkassit ovat käytännössäkin vesitiiviit.
    Dixi et animam levavi
  4. #34
    Samaa mieltä kuin ek@, huomasin pussukat tosi käteviksi, samoin kuin tuon haitarimallisen sivulaukunkin...toimii fiksummin kuin osasin odottaa.
  5. #35
    Lainaa (ek@ @ Touko. 20 2007,19:45) kirjoitti
    Lainaa (jappi @ Touko. 20 2007,19:18) kirjoitti
    Jos niitä miinuksia hakee niin ei siinä ole niitä.Mitä nyt sivulaukkujen sisäkassit höö vähä niikuin joulupukin pussi.
    Musta nuo sivulaukut on ihan ylivedot. Tosi näppärä pakata lumput sisäkasseihin ja rullata ilmat pihalle, sitten vain tiputtaa kanteen ja painaa kamat tiiviiksi paketiksi. Hotelliin ym. mentäessä ei tarvitse kuin ottaa nuo kevyet kassit kantoon - menee molemmat vaikka samassa kädessä potan kanssa. Lisäksi sisäkassit ovat käytännössäkin vesitiiviit.
    Miten sieltä pussista saa ne ilmat pois.
    Käytin niitä eka kertaa eilen ja jos pyörittää suusta päin pohjaa ilma
    ei pääse pois.
    <p>R 1200 RT</p>
  6. #36
    Pistä lumput pussiin, nepparit kiinni, taita ylimenevä pussin osa sivuun ja käännä se pussi sen ylimenevän osan päälle ja paina lyttyyn ja ilmat pois. Sitten rullaat sen suuosan piukaksi siihen juureen pitämällä koko ajan kasassa ja laitat kantoremmin lenksut kiinni.
    Dixi et animam levavi
  7. #37
    Tattista vaan jospa minäkin sen oppisin.Etsin sieltä jopa ilmaventtiiliä
    <p>R 1200 RT</p>
  8. #38
    Itse tein vaikeamman kautta, eli rullasin ensin "tavaraosaa" suuaukkoa kohti (ilmat pois) ja sitten rullasin suuaukkoa kiinni samalla kun avasin "tavaraosaa"...eli rolling out, rolling in.
  9. #39
    No niin...

    10 päivää ja 923km meni ennen äffän ensimmäistä vikaa

    Meinasin jäädä mopottimellani Kemiöön, mutta onneksi sentään selvisin kotiin asti.
    Yrittäessämme lähteä Kemiöstä Bemu ei enää suostunnutkaan starttaamaan vaan ajonesto (EWS) oli päällä.
    Noh, ensimmäisenä tuli mieleen, että akun kenkä hetkeksi irti, josko sillä saisi systeemit resetoitua.
    Soitin kuitenkin BMW-palveluun varmistuakseni, että sen uskaltaa tehdä turvallisesti ja vastaus oli nimenomaan tuo resetointi, jos pystyn sen vain itse tekemään.
    No eihän se olisi mitään ongelmia tuottanut.
    Mutta kuin pisteeksi I:n päälle eihän mulla ollut työkalusarjaa ja tarvittavaa torx-avainta mukana akkukotelon "kannen" avaamiseksi. Se taas johtui siitä kun vaihdoimme matalan penkin normaaliin aiemmin viikolla ja tietysti unohtui se työkalupussi sinne vanhan penkin alle

    Noh, paikalliselta Essolta löytyi kuitenkin tarvittava torx-meisseli...kiitos sinne.
    Akun kenkä (-) irti min. 2 minuutiksi, takaisin kiinni ja testaus...jipii...ei EWS varoituksia ja Bemu nätisti käyntiin.
    Sammutin mopon ja ruuvasin kaikki takaisin paikoilleen, todetakseni sen jälkeen saman vian yrittäessäni uudelleen käynnistystä.
    No ei muutakuin sama ruljanssi uusiksi (tosin vain parin minuutin homma).
    Kokeilin moneen kertaan virrat päälle ja pois ja muutaman starttauksen ja tällä kertaa kaikki tuntui toimivan ok.
    Jätin varoiksi virrat päälle siksi aikaa kun kiertelin kannen ruuvit kiinni ja heitin penkin paikkaan.
    Kone käymään ja nokka kohti kotia.

    Kotona vasta uskalsin sammuttaa moottorin ja ajattelin sen jälkeen kokeilla vielä uudelleen...
    Taas sama juttu...näppärä ajonesto estää käynnistyksen...

    Manuskan mukaan vika viittaa vialliseen virta-avaimeen tai sitten vain yksinkertaisesti avaimen ja pyörän elektroniikan väliseen tiedonkulkukatkokseen.

    Selvittäkööt huollossa sitten mistä kiikastaa...sikäli, että pyörän sinne asti saan vielä.

    Täytyy sanoa, että luotettavuuden puolelta menee kyllä vahvasti propsit japsipyörille tällä hetkellä
    Ei ainakaan itsellä ole ollut koskaan mitään vikoja ja varsinkaan elektroniikkavikoja.

    Hyvä ja hauska pyörä kuitenkin kaikin puolin, joten en heitä vielä kirvestä kaivoon

    Mutta siinä teille kokemuksia
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  10. #40
    Lainaa (Tune @ Touko. 20 2007,21:09) kirjoitti
    Ei ainakaan itsellä ole ollut koskaan mitään vikoja ja varsinkaan elektroniikkavikoja.
    :
    Elektroniikkaa japsipyörissäkö??
    <p>R 1200 RT</p>
  11. #41
    Lainaa (jappi @ Touko. 20 2007,22:01) kirjoitti
    Elektroniikkaa japsipyörissäkö??
    Vois kai asian noinkin todeta
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  12. #42
    Eihän sulla ole muita avaimia virta-avaimen lisäksi? Ainakin jos on kakki virta-avainta nipussa, niin kuulemma tuota tekee.
    Dixi et animam levavi
  13. #43
    Lainaa (ek@ @ Touko. 20 2007,22:15) kirjoitti
    Eihän sulla ole muita avaimia virta-avaimen lisäksi? Ainakin jos on kakki virta-avainta nipussa, niin kuulemma tuota tekee.
    Eipä ole muita avaimia.
    Sen verran jo kuulin, että on ainakin Heinolla ilmeisesti tuttu ongelma muista Bemareista (käynnistykseneston antennirinkula), eikä vian pitäisi enää uusiutua korjaamisen jälkeen...toivossa on hyvä elää *



    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  14. #44
    Hmmm...onkohan tuolle vialle joku Bemarilla tehnyt jotain jo tehtaalla? Itselleni ei ole osunut kohdalle, omani on maaliskuun lopun tuotantoa, entä Tune sun?
  15. #45
    Lainaa (Köpi @ Touko. 21 2007,08:15) kirjoitti
    omani on maaliskuun lopun tuotantoa, entä Tune sun?
    Ei hajuakaan
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  16. #46
    Ehkä noita antennirinkuloita on ollut viallisia, kun parilla muullakin foorumilla on ollut pari tapausta. Ilmeisesti mahdollinen vika on näköjään huollolla tiedossa. Voi sattua kohdalle, mutta niinhän voi lottovoittokin. Ei bemaritkaan nyt mitään täydellisiä ole.
    Dixi et animam levavi
  17. #47
    Joops.
    Kasisatasen käyttökokemukset kasvaa pikkuhiljaa.
    Tämä päivä kierretty kemoran moottorirataa .
    Kokemus oli mieliin painuva jo siitäkin syystä,että minulle radalla-ajo oli ensimmäinen kerta.

    Jaa mitenkö pyörä siellä kulki. No se on vallan mainio paiskella mutkiin(mitä tiukempi kurvi sen mukavampi mennä)ja suorilla se kulkee kuin pieni "eläin"
    En saanut jalkatappeja osumaan rataan vaikka takarenkaan reunat oli käytössä.

    Näin ensikertalaisen kokemuksella voisin todeta,että onnistuu sillä radalla niin hyvin,että oli todella hauskaa.



    <p>R 1200 RT</p>
  18. #48
    Onko mitään havaintoa mitä tämmösiin tulis veroa Suomeen tuotaessa? Pisti oikein silmään kuinka edullisesti Mobilessa oli tarjolla, ja tarjontaa riitti.

    Jotenkin tuo Ässä osuu omaan silmään..tiedä vaikka joskus lopettais sen riehumisen ja rupeis näihin agraarihommiin.
  19. #49
    Kävin tänään koeajamassa F800S:n, piti ajaa ST mutta kun tuo S oli sopivasti hallin oven edustalla lähtövalmiina niin se sitten tuli tyypitettyä.

    Mainio peli kertakaikkiaan
    Kyllä oli muikeat fiilikset kun tuolla päästeli menemään, kevyt ja ketterä kuin mikä. Ja tehoakin löytyi nykyiseen Hondan matkasohvaan verrattuna ihan räjähtävästi.
    Vääntöä oli myös tarjolla siihen malliin että eipä niitä vaihteita ole pakko vekslata jos ei halua, kuutosellakin voi ajella taajamanopeuksia ja silti lähtee kuin kahvasta vääntää.

    Ajettavuus oli muutenkin mainio, vakaa suurilla nopeuksilla ja jarrut erinomaiset.

    Ajoasento tuntui todella hyvältä, etenkin jalkatappien sijoitus miellytti. Omat ajot on kuitenkin enemmän touring-osastoa, joten luulen että ST sopisi minulle paremmin, saattaa tuo S-mallin etukeno olla liikaa pidemmillä reisuilla? Täytyy siis se ST-mallikin vielä kokeilla. Onko jalkatappien sijoitus muuten sama molemmissa malleissa?

    Mittariston selkeys ja ajotietokone miellyttivät myös. Bemarin vilkkuihin tottui viidessä minuutissa.

    Miinusta täytyy antaa äänistä, tehoputki taitaa olla pakollinen ostos
    Tyhjäkäyntiäänikin oli aika erikoinen

    Vaihteisto toimi muuten hyvin, mutta ykkösen kytkeminen ei aina onnistunut valoissa, pari noloa tilannetta tuli kun en saanut pyörää heti liikkeelle. Olisiko ollut uudenkarheutta?

    Nyt näyttää vahvasti siltä että ensi kausi ajetaan BMW:llä, Yamaha FJR täytyy myös testata mutta jotenkin ennakkoon se ei sytytä niin paljoa. Toki 2-päällä ajoon FJR tarjoaisi varmaan rutkasti enemmän voimaa...? Mutta jos tämän saa uutena sillä hinnalla mitä paljon ajettu vanha FJR maksaa niin taitaa vaaka kallistua Bemarin puolelle...



    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  20. #50
    Lainaa (Sami@Vespa @ Kesä. 25 2007,23:30) kirjoitti
    1. Ajoasento tuntui todella hyvältä, etenkin jalkatappien sijoitus miellytti. Omat ajot on kuitenkin enemmän touring-osastoa, joten luulen että ST sopisi minulle paremmin, saattaa tuo S-mallin etukeno olla liikaa pidemmillä reisuilla? Täytyy siis se ST-mallikin vielä kokeilla. Onko jalkatappien sijoitus muuten sama molemmissa malleissa?

    2. Miinusta täytyy antaa äänistä, tehoputki taitaa olla pakollinen ostos
    Tyhjäkäyntiäänikin oli aika erikoinen

    3. Vaihteisto toimi muuten hyvin, mutta ykkösen kytkeminen ei aina onnistunut valoissa, pari noloa tilannetta tuli kun en saanut pyörää heti liikkeelle. Olisiko ollut uudenkarheutta?

    4: Nyt näyttää vahvasti siltä että ensi kausi ajetaan BMW:llä, Yamaha FJR täytyy myös testata mutta jotenkin ennakkoon se ei sytytä niin paljoa. Toki 2-päällä ajoon FJR tarjoaisi varmaan rutkasti enemmän voimaa...? Mutta jos tämän saa uutena sillä hinnalla mitä paljon ajettu vanha FJR maksaa niin taitaa vaaka kallistua Bemarin puolelle...
    1. S ja ST eroaa vain ja ainoastaan ohjaustangon, alakatteen, etupleksin sekä takatelineen osalta (no juu, vanteet ja etulokari on kans erilaiset). Jalkatapit ovat samoin sijoitetut. Mulle henk.koht. paras yhdistelmä löytyi; ST malli varustettuna matalalla S:n pleksillä.

    2. Akrapovic auttoi lääkkeeksi...aika herkku tuli...

    3. Uudenkarheuden (taikka yksilövian) piikkiin laittaisin...

    4. Mä vaihdoin viime vuotisen FJR:n kevyempään, eli ST:hen enkä ole katunut...
  21. #51
    Ok, luulisi siis ajoasennon olevan ST:ssä kohdallaan.

    Ainakin koeajamani S-mallin pleksi toimi oikein hyvin, se oli se matalampi. Kypärään ja rintakehään tuli tuulta juuri sopivasti, ei meteliä mutta silti ajo oli kevyttä isoissakin vauhdeissa.

    Nykyisessä ja aiemmissa pyörissäni olen taistellut noita kypärämeluongelmia vastaan joten olen melko kriittinen tämän asian suhteen. ST:n korkeampi pleksi ilmeisesti aiheutti enemmän meteliä/turbulenssia kun sen kerran matalampaan vaihdoit? Samaa täytyy harkita sitten kun asia on ajankohtainen.

    Matalaa pleksiä ei taida saada ST-malliin tehdasasennettuna, siis vaihtoehtoisena varusteena matalan satulan tapaan niin että ei joutuisi maksamaan molemmista?
    Sama pätee varmaan myös tuohon tehoputkeen, hinnasta ei hyvitetä vaikka ottaisi pyörän ilman vakioputkea?



    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  22. #52
    Pleksin aiheuttamaan meteliin kyllästyin FJR:n kanssa, jolloin jo totesin että mulle passaa paremmin matala pleksi. Summamutikassa matalan tilasin, eikä ole tarvinnut katua. Valitettavasti siitä joutui maksamaan, joten mulla on käyttämätön orkkispleksikin varastossa. Samoin kun mulla on käyttämätön orkkisputkikin varastossa.
  23. #53
    Se mun piti vielä sanoa, että ihmetellä pitää bensan kulutuksen pienuutta; Norjan reissulla reilusti alle 4 litraa (no joo 3,8). Kaverin Kawa Z750 vei 1,5 - 2 enemmän per 100km joka tankkauksella kun tarkisteltiin.
  24. #54
    Pohjosen reissu takana,keskikulutus 3,9l ja mittarissa 5500km enkä muuta voi todeta kun että onpa makia mopotin ajella. Ei huolta ketjuista sen kun välillä käy tankilla,tiedä millainen on kakspäällä mutta yksisteen aivan mahtava. Pikkasen häiritsee tuo nylkyttäminen,tsekkasin sen etummaisen vetorullan ja yllätys,näkyi olevan se vanhanmallinen. Vaihdetaanko se takuuseen jos asiasta valittaa ?
  25. #55
    Lainaa (jarierkki @ Kesä. 27 2007,11:51) kirjoitti
    Vaihdetaanko se takuuseen jos asiasta valittaa ?
    Se vaihdetaan ihan ilmaiseksi, näin olen käsittänyt...
  26. #56
    Kiitos Köpi vinkistä. Otin yhteyttä maahantuojaan ja kertoivat että takuun piiriin kuuluu se rullan vaihto ja pitäisi klapin poistua.
  27. #57
    Akran pöntöstä asiaa...

    Ajelin tuossa pitkälti yli 3000km pöntöllä ilman dp-killeriä ja ruuvasin sen ihan piruuttani paikkaan takas.
    Mökä tietty pieneni, mutta ainakin perstuntumalla Bemusta tuli paljon pirteämpi.
    Vastaa nopeammin kaasuun ja tuntuu vääntävänkin laajemmalti.

    Lieköhän mahdollista, että olisivat "mitoittaneet" pöntön Akran tehtaalla Bemun ruiskun säätöihin sopivaksi katulaillisena (db-kilerillä) ja ilman db-killeriä tapahtuu seoksille jotain. Kyseessä kumminkin ns. alkuperäislisävaruste...

    Tiedä häntä, mutta jatkossa aion ajella killerin kera papatuksen vähentymisestä huolimatta.
    Suorituskyky menee äänten edelle



    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  28. #58
    Lainaa (Tune @ Kesä. 27 2007,15:02) kirjoitti
    Suorituskyky menee äänten edelle *
    Kovat äänet kaksinkertaistaa tehon tunteen

    Mulla oli killeri kiinni ekat tuhat kilsaa, en huomannut kyllä muuta eroa poistamisen jälkeen kuin kovemmat pörinät ja paukkeen moottorijarrutuksessa. Käväises Tune dynossa, ilman sitä paperia ei ole faktaa.
  29. #59
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 27 2007,19:45) kirjoitti
    Lainaa (Tune @ Kesä. 27 2007,15:02) kirjoitti
    Suorituskyky menee äänten edelle *
    Kovat äänet kaksinkertaistaa tehon tunteen *

    Mulla oli killeri kiinni ekat tuhat kilsaa, en huomannut kyllä muuta eroa poistamisen jälkeen kuin kovemmat pörinät ja paukkeen moottorijarrutuksessa. Käväises Tune dynossa, ilman sitä paperia ei ole faktaa.
    Totta toinen puoli

    Ei siihen varmaan montaa kilometriä mee, kun kyllästyn taas tohon hiljaisuuteen
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  30.  
  31. #60
    Kiinnostaisi tietää onko ST-mallissa paljonkin etukenompi asento kuin S-mallissa? S -mallilla kävin ajamassa mut ST:tä ei ensihätään löytynyt?

    Tykkäsin kovasti - oli kiva pyörä ajaa taas vaihteeksi
    CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen