Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kertokaapas paremmin aiheesta tietävät mulle mistä löytys Ixilin underseatit isoon zetaan ?
    Mites powercommanderi...kannattaako/pitääkö laittaa vai meneekö ilman ?
    Onko jollain kokemuksia ko.putkista ?
    Mites kilpi-/vilkkuteline, löytyykö jostain valmiita vai pitääkö ite vääntää harjateräksestä *?
    Tietty hintakin kiinnostaa noille härpäköille.
  2. #2
    Tuolta löytyis Ixilin putkea
    ZH2 2020
  3. #3
    Noi yläputket on tod. siistit!!
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  4. #4
    kuukausi sitten ostin motoplazalta noi ixilin underseatin sport versiot omaan zetaan. hintaa tuli 699+postikulut. täytyy mainita vielä nopeasta toimituksesta kun soitin torstaina kolmen aikaan niin sain putket jo perjantaina hakea postista. ja siinä mukana tulee kilpiteline..

    asennus onkin sitten astetta pitempi prosessi verrattuna normi slipareiden vaihtoon mutta kaikki tarvittavat osat tulee kyllä paketissa mukana. joutuu oikeistaan koko peräpään purkaan pyörästä. muutamassa tunnissa kumminkin selviää jos saa putket kohdilleen. itsellä tässä ne ongelmat alkokin koska vaikka miten päin kääntelee niin aina ottaa johonkin päin pyörää putket kiinni ja myös vuotavat liitoksistaan jonkin verran, varmaankin johtuen siitä että putket eivät ole kunnolla kohdallaan. mutta saundit on kyllä tosi komeet ainakin kun on ottanut noisekillerit pois..

    powercommanderin se vaatii jos tehoja haluaa nostaa.. ja vetäähän se lievästi laihalle ilman, tosin ajoon ei silti vaikuta. ja muutenkin toi isozeta muuttuu commanderilla aivan eri pyöräks. mutta siihen meneekin sitten melkein toinen 700 eskoo. commander+säätö.
    zeta
  5. #5
    Tonne Motoplazaan mäkin olin yhteydessä ja putket löytyis tilauskamana. Hinta tosin oli hieman noussut, eli 859€.

    >juhoz > Mites ne putket siitä takajalkatappien ja renkaan välistä ees voi yleensä mahtua tulemaan ylös ?
    Käykö alkuperäiset takavilkut siihen mukana tulemaan kilpitelineeseen ?
  6. #6
    ei ne normaalisti mahdukkaan vaan siinä mukana tulee sellaiset n.25mm alumiiniset levityspalat. ja siinä se ahtaus tuleekin niitten putkien kanssa.. saa käännellä ja väännellä aika paljon ennen kun menee kohilleen..

    kyllähän siihen kilpitelineeseen pitäis käydä melki kaikki vilkut.. itse en kyllä vakiovilkkuja siihen laittais kun ne on niin kauheet mohlot.

    niin mä sainkin vissiin viimeset putket zetaan varastosta sillon ja sen takia ne oli vähän halvemmat.. tinkimään vaan..
    zeta
  7. #7
    Itte kans kattelin 750 zetaan noita Ixil anderseatteja viime kesänä. Muutin mieltäni, kun luin eri topiceista valitusta just tosta tiiviiks saamisesta ja asenuksen vaikeudesta. Toisaalta, ovat kyllä todella räyhän näköset ja äänetki on kohillaan (kuulemma). Ei muuta ku tahnaa väliin niin prkleesti, ni eiköhän ne sillä luulis tiivistyvän.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  8. #8
    Lainaa (Marshal @ Tammi. 08 2007,00:48) kirjoitti
    Itte kans kattelin 750 zetaan noita Ixil anderseatteja viime kesänä. Muutin mieltäni, kun luin eri topiceista valitusta just tosta tiiviiks saamisesta ja asenuksen vaikeudesta. Toisaalta, ovat kyllä todella räyhän näköset ja äänetki on kohillaan (kuulemma). Ei muuta ku tahnaa väliin niin prkleesti, ni eiköhän ne sillä luulis tiivistyvän.
    Mulla oli Fazer 1000.ssa tuollaset pikkasen saman tyyliset Ixilin tuplat ja en kyllä jaksanu niitten kans kahta kesää kauemmin taistella. Lähinnä ongelma oli että kun kollektorin ulostulo on tarkoitettu yhdelle putkelle niin sen jälkeen se jakaminen kahdelle on VÄKINÄISTÄ! Tiiviiksi en saanu sitä "jakajaa" millään ja lisäksi meni sinne toiselle puolelle todella läheltä ketjua jne. Jotenki rasittavaa, tietty eri juttu vaikkapa juuri tuossa isossa Z1000.ssa ku siinähän on luonnostaankin tuplaputket, eli kollektorikin siihen suuniteltu jne. Kun taas Z750 lienee ihan normaalisti toispuoleisella putkella?!? Vaihdoin nyt viimein noi omat tuplani pois ja tilalle Ixilin Xtreme uutuus... Räyhät äänet + loppui taistelu putkien kanssa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9.  
  10. #9
    Juu kokemuksia on tosta putkistosta,ÄLÄ osta!
    miinukset:
    -Tehot tippuu.
    -äänet todella typerät ja kovat.
    -kuski haisee aina pakokaasulle ja päätäkin alkaa särkeen toi pakokaasu kun pyörii jotenkin kummallisesti.
    -Istuvuus todella huono.
    -ottaa kiinni takarenkaaseen.

    plussat:
    +paino putoo n:8kg

    Että semmoset kokemukset mulla!