Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 251:een 251:sta
  1. #241
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jyke @ Elo. 30 2007,21:03) kirjoitti
    Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?

    Omaani kokeilin, mutta ei suostunut lukemaan sitä. Giganen pelittää hyvin.
    2 gigainen toimi lennosta ainakin mulla.
  2. #242
    Lainaa (jyke @ Elo. 30 2007,21:03) kirjoitti
    Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?

    Omaani kokeilin, mutta ei suostunut lukemaan sitä. Giganen pelittää hyvin.
    Mulla ainakin toimii ihan ok. Toimiiko korttisi missään muussa laitteessa ?
    Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
    Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
  3. #243
    Lainaa (skoge @ Elo. 30 2007,21:57) kirjoitti
    Lainaa (jyke @ Elo. 30 2007,21:03) kirjoitti
    Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?

    Omaani kokeilin, mutta ei suostunut lukemaan sitä. Giganen pelittää hyvin.
    Mulla ainakin toimii ihan ok. Toimiiko korttisi missään muussa laitteessa ?
    Eipä oo muita laitteita, joihin SD-kortti sopii.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  4. #244
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Monet puhuu formatoinnista, että se jeesais tohon. Hommaa jostakin kortinlukija... Maksaa ~10e vaikka anttilassa.
  5. #245
    Ajattelin, että E90 kommunikaattorin navigointi ajaisi minun tarpeet. Nyt kun sitä ensimmäistä kertaa on todenteolla päässyt testailemaan, niin on se sen verran keskeneräinen räpellys, ettei tuon varassa viitsisi mitään rankempaa reissua lähteä tekemään. Sitten löysin tämän ketjun, mutta..!

    Tainnut tämä Loox kadota myynnistä, kun ei oikein tahtonut mistään löytyä. Fujitsun sivuiltakin kun yritti etsiä teknisiä speksejä, niin varusteita löytyi mutta ei itse laitetta laisinkaan?

    Olisiko vastaavaa laitetta olemassa? Halpa, josta löytyisi säätöä niin mp:llä ajamiseen kuin autollekin ja kuulosti ihan hauskalta (mutta onko toimiva kans?) se "kaunis reitti" vaihtoehto, liekö muissa vastaavaa?

    Ridereitä ja Zumoja ei kannata ehdotella, ellei niitä saa jostain alta 200e...
  6. #246
    Veikon koneessa ainakin oli tänään Pocket Looxia.
  7. #247
    Lainaa (Maly @ Joulu. 22 2007,18:52) kirjoitti
    Ajattelin, että E90 kommunikaattorin navigointi ajaisi minun tarpeet. Nyt kun sitä ensimmäistä kertaa on todenteolla päässyt testailemaan, niin on se sen verran keskeneräinen räpellys, ettei tuon varassa viitsisi mitään rankempaa reissua lähteä tekemään. Sitten löysin tämän ketjun, mutta..!

    Tainnut tämä Loox kadota myynnistä, kun ei oikein tahtonut mistään löytyä. Fujitsun sivuiltakin kun yritti etsiä teknisiä speksejä, niin varusteita löytyi mutta ei itse laitetta laisinkaan?

    Olisiko vastaavaa laitetta olemassa? Halpa, josta löytyisi säätöä niin mp:llä ajamiseen kuin autollekin ja kuulosti ihan hauskalta (mutta onko toimiva kans?) se "kaunis reitti" vaihtoehto, liekö muissa vastaavaa?

    Ridereitä ja Zumoja ei kannata ehdotella, ellei niitä saa jostain alta 200e...
    No mikäs siinä E90:ssä mättää ? mun mielestä ajaa saman, kuin muutkin vastaavat navit.
  8. #248
    Lainaa (petebandit @ Joulu. 22 2007,21:20) kirjoitti
    No mikäs siinä E90:ssä mättää ? mun mielestä ajaa saman, kuin muutkin vastaavat navit.
    Kun navigointi on päällä, katoaa laitteen asetusvalikko kokonaan; se mistä siis määritellään ajetaanko moottoriteitä, nopeaa vai lyhyttä reittiä. Jos haluaa siis vaihtaa lyhyeltä nopealle, pitää ensin katkaista navigointi, käydä asetuksista vaihtamassa ja uudelleen hakea / kirjoittaa osoitteet minne oltiin menossa ja lasketuttaa. Onhan noita laitteissa pystynyt reitin profiilia lennossakin vaihtamaan ilman että tarvitsee osoitetta uusiksi naputella sisään.

    Ruudunpäivitys takertelee ainakin sisänäytöltä katsottaessa, varsinkin jos on maamerkkejä päällä / kartassa näkyvillä vähänkin enempi. Kun reitin lasketuttaa ensimmäisen kerran (show route), ja laittaa siitä vasta navigoinnin päälle, laskee laite reitin uudestaan. Sinänsä pieni vaiva, paitsi pitemmän reitin laskussa. Kun yrittää lasketuttaa reittiä Oulusta Etelä-Suomeen, laskee laskee ja sitten kaatuu. Täytyy ensin lasketuttaa puoleen matkaan ennen kuin onnistuu.

    GPS on varsin epäherkkä. Alkumatkasta Kuopioon toimi ongelmitta, mutta Kuopion motarilla signaali löytyi, katosi, löytyi, katosi... Välillä näyttää heittelevän ja pyörittävän ruutua milloin minnekin suuntaan muutoinkin, vaikka ympäristössä ei ole mitään esteitä havaittavissa mitkä signaalia voisivat häiritä. Tiedä sitten onko aivan yleinen ongelma kaikissa näissä laitteissa, kun on tullut käytettyä lähinnä tätä ja autossa kiinteästi olevaa laitetta.

    Jos tietää paikan nimen, mutta ei kaupunkia missä se mahtaisi olla, ei laitteesta tunnu löytyvän mitään mahdollisuutta etsiä ko. paikkaa. Huvikseni etsin Bodom järveä, ja niinhän se löytyi heti Espoon alta, ja kun yritin sitä Helsingistä hakea, milloin valitti vain ettei osoitetta ole olemassa. Ikivanha (-98) Bemarin nuolinavi löysi ko. paikan ongelmitta vaikka Hesa oli kaupunkina, se vain korjasi hienovaraisesti epätietoista osoitteen antajaa vaihtamalla kaupungin Espooksi...

    Tuleehan tuota käytettyä, kun puhelimen mukana ominaisuus tulee "kaupan päälle", mutta käytettävyys ei ole mitenkään kovin loppuun asti viritetty vielä tässä ohjelmiston versiossa.
  9. #249


    TomTom 730T euroopan kartoilla + RAM mount.
    Kiinnittyy katteen sisäpuolella olevaan peilin pulttiin. Jää sopivasti plexin suojaan.

    Edit:
    Suosittelen tätä softaa kun suunnittelette ne mahdollisimman mutkikkaat moporeissut. Tuo käyttää google mapsia karttana ja yhdestä napista lähettää koko reitin tomtomiin. Helppoa



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  10. #250
    Garmin NUVI 200:n kiinnitin autotelineen imukupilla nopeusmittarin lasiin. Nopeusmittari digitaalisena riittää, kun harvoin ajan karttanäyttö päällä. Ajotietokone kertoo kaiken tarpeellisen mulle, ennenkaikkea perille tulo ennuste muutaman sadan km:n matkoilla muutaman minuutin sisällä oikea. Virta normaaliin ulosottoon (K100RS) kytketystä suojatusta tupakansytkäristä. Ei mitään ongelmia sateellakaan, (minigrip pussi pahimmalla kaatosateella ok) suojassa tuulilasin takana. GPS ei ikinä temppuillut. (Euroopassa en ole vielä kokeillut). HIntaan 180€. Karttapäivityksiin en ole tuon hintaluokan vehkeissä sortunut. Sit kun päivityksiä tarvii, ostan uuden laitteen ja tuoreet kartat tulee siinä mukana.
    Vaikeet asiat tehhään heti, mahottomat vähä myöhemmin.
    (Iän mukana mahottomat asiat toteutuvat entistä myöhemmin)
    [url="http://www.hemmi.fi/K100.html"]- Vaarin vankkur
  11.  
  12. #251
    Hyvä ja yksinkertainen ratkaisu! Itsekin ajattelin että tuo muovipussihomma riittäisi oikein hyvin sateen varalle. Kun löytäisi jostain n. satasen kepsin euroopan kartoilla niin voisi sen verran raaskia uhrata.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789