Niin, Jassu joskus halus tästä tietoa (eikä naureskelua p-osastolla), niin ihan vain tiedoksi, toi foorumin jäsenmäärä näyttää nyt 28 henkeä (siinä sivulla, missä on kaikki foorumin palstat)...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Jassu taitaa lomailla nyt jossain Afriikassa, joten sitä tuskin kiinnostaa... ainakaan tällä hetkellä.
©
Ongelma on tiedossa, mutta korjausta ei ole tiettävästi tulossa, tuon kanssa pitää vaan pärjäillä. Ehkä se Jassu taas jotain tietokantoja päivittelene, kunhan takaisin joutaa.
Ja muakaan ei kohta kiinnosta, huomenna olen jo Afrikassa minäkin![]()
Terveellä pohjalla...ei mua kiinnosta, mä oon huomenna toisaalla.(MadMan @ Joulu. 13 2006,15:56) kirjoitti
![]()
R1 - D.E.A.D
Joo, bugi on tiedossa ja se vaatii manuaalista hoivausta aina sillon tallon. Fiksasin ton nyt mutta en paljoa viiti tutkia korjaantuiko kun naa egyptin nettikahvilan linjat on hieman mita on.
Huomenna taas kotona joten ehka perjantaina paasen tutkimaan noi loman aikana tulleita viesteja, seka noi 600 mailia mita mollottaa orgin laatikossa...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat