Sivu: 5 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 307:sta
  1. #121
    Listaisin ruotsista nettikaupan joka myy mp-varusteita, vaatteita ja kypäriä.

    http://www.sharkspeed.com/

    Hyvin toimi asiakaspalvelu sähköpostitse, halvat matkakulut, halvat hinnat.
    Tyytyväinen olen.
  2. #122
    Lainaa (suiza_ @ Kesä. 27 2009,11:41) kirjoitti
    Moro!

    Onkos kellään kokemusta tästä liikkeestä?
    http://www.motorcycle-superstore.com/

    Paljonko postikulut/aika,luotettava? Melko halpaa näytää olevan ja laaja valikoima.
    Tietoa?!!
    KTM SMT 990 LE 2010
  3. #123
    Lainaa (arppi @ Marras. 16 2009,11:16) kirjoitti
    Lainaa (suiza_ @ Kesä. 27 2009,11:41) kirjoitti
    Moro!

    Onkos kellään kokemusta tästä liikkeestä?
    http://www.motorcycle-superstore.com/

    Paljonko postikulut/aika,luotettava? Melko halpaa näytää olevan ja laaja valikoima.
    Tietoa?!!
    Muutamat asiakkaamme ovat tilanneet tavaraa tuolta meidän konttiin ja homma on toiminut kuulemma hienosti eli kuulopuheiden perusteella uskallan suositella ko. firmaa.
  4. #124
    Onko kenelläkään kokemusta tästä firmasta?
    http://www.bikersport.com
    I'm not totally useless i can be used as an bad example
  5. #125
    Tilailin thevisorshopista kypärää ja nyt ne haluaisi varmistaa, että minä todellakin olen minä?! Onko kellään tullut tällaista eteen ja miten sen nyt parhaiten todistaa, että olen todellakin minä...
    KTM SMT 990 LE 2010
  6. #126
    Lainaa (arppi @ Joulu. 01 2009,16:07) kirjoitti
    Tilailin thevisorshopista kypärää ja nyt ne haluaisi varmistaa, että minä todellakin olen minä?! Onko kellään tullut tällaista eteen ja miten sen nyt parhaiten todistaa, että olen todellakin minä...
    Siis, miten he sitä kyselevät? Älä nyt ainakaan kylvä luottokortin numeroa kellekään ja jos eivät kerro, miten haluavat varmistua "teikäläisestä", peru vaikka koko tilaus.

    Joo, en ole törmännyt moiseen ja yleensä yritän tilata tuatteet kaupasta, jossa käy paypal -maksu.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  7. #127
    Melko lailla normikäytäntö että ensimmäisellä kerralla pyytävät skannattua henkkaria, passia, tms. ennen tavaran lähettämistä. Voihan siitä peittää ennen lähettämistä 'aremmat' tiedot kuten hetun.

    Kannattaa tietty ennakkoon selailla foorumeilta että firma on on ollut aiemmin luotettava..
    Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
  8. #128
    w<a href="www.bike-teile.de" target="_blank">www.bike-teile.de</a>

    Hyvä sivusto mp purkuosien hankkimiseen saksasta. Tilailin aikanaan neljään otteeseen 02 vuoden Yamahaan osasia hyvin kokemuksin. Sivusto siis välittää yksityisten purkaamojen ilmoitukset.



  9. #129
    www.customparts4less.com
    Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta? Joitakin tuotteita saisi melko kilpailukykyiseen hintaan, mutta kiinnostaisi firman luotettavuus.
  10. #130
    Lainaa (Lastu @ Tammi. 07 2010,11:56) kirjoitti
    www.customparts4less.com
    Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta? Joitakin tuotteita saisi melko kilpailukykyiseen hintaan, mutta kiinnostaisi firman luotettavuus.
    Luotettavuudesta ei mitään tietoa, mutta ainakin minun säpöllä tehtyyn tuote kyselyyn vastasivat vuorokauden sisällä. Edellisiä kokemuksia kompaten, eikö Paypal + Visa / Master ole aika varmaa?
    Halpaa tosiaan oli, pitännee miettiä miten kirjanpitäjälle selittää muutaman satasen vajeen.. *



    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  11. #131
    Lainaa (Chivas067 @ Helmi. 28 2010,00:00) kirjoitti
    Edellisiä kokemuksia kompaten, eikö Paypal + Visa / Master ole aika varmaa?
    Paypal + Visa: Turvallinen
    Paypal + Master: Iso riski

    Väärinkäyttötapauksista 9/10 on tehty Masterilla paikallisen Espoon poliisiaseman mukaan kun itse olin siellä tekemässä rikosilmoitusta Master ostoksista joita en ollut tehnyt. Jostain vain olivat onnistuneet kaivamaan sen numeron ja sillä tehneet isoja ostoksia Norjassa.

    Master joka vielä tulloin oli on nykyisin lopetettu ja luotan muihin kortteihin.

    Ulkomaisissa Master korteissa on *useimmiten* ominaisuus päällä että ei kelpaa lainkaan nettikaupoissa, ainoastaan fyysistä korttia käyttämällä toimii. Syystäkin.

    Suomalaiset toimijat eivät käsittääkseni ko. ominaisuutta tarjoa jonka vuoksi suomalaisten Master kortit on haluttuja rikollisten keskuudessa.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  12. #132
    Lainaa (Askemux @ Kesä. 20 2009,22:36) kirjoitti
    M&P Dierct

    Onko porukalla kokemusta kyseisestä kaupasta muutakun että saattaa tilaus kestää hiukan.
    Olen tilannut kerran renkaita, hyvin toimi ja parin viikon sisällä tilaus tuli, myös Buster´s:sta tilattu muutaman kerran eikä moitittavaa, tosin kerran tuli renkaita vielä jälkitoimituksena kun tilapäisesti loppu, näillä kahdella käsittääkseni sama omistaja tai samaa ketjua.

    Vemotoon tilaus lähti tänään, katsotaan miten se pelittää...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  13. #133
    Kellään kokemuksia Sc-projectin slipareista tai tilaamisesta tuolta Sc-projektin sivuilta?
    d(^<^)b
  14. #134
    Itse tilasin zetaan kyseisen merkin ovaali sliparin,laadukkaasti tehty ainakin omasta mielestä,paikalleen en vielä ole laittanut mutta eiköhän jonniilaiset törinät päästä.
    Tammikuussa tilasin,ja meniköhän tilauksesta n.2vkoa kun kuriiri toimitti sen mulle töihin,itse suosittelen hinta/laatu kohdallaan.
  15. #135
    Lainaa (KT 210 @ Maalis. 09 2010,15:59) kirjoitti
    Itse tilasin zetaan kyseisen merkin ovaali sliparin,laadukkaasti tehty ainakin omasta mielestä,paikalleen en vielä ole laittanut mutta eiköhän jonniilaiset törinät päästä.
    Tammikuussa tilasin,ja meniköhän tilauksesta n.2vkoa kun kuriiri toimitti sen mulle töihin,itse suosittelen hinta/laatu kohdallaan.
    Tonniseen zetaan itekin tilailisin. Hinta ei ole kyllä kovin paha kun siihen saa molemmat pöntöt. Tuliko mukana kaikki väliputket ja kiinnikkeet vai jouduitko hankkimaan niitä jostain muualta?
    d(^<^)b
  16. #136
    omani on 750,mutta kyllä tuli väliputki,kiinnikejouset,kiinnikepanta,lemmari,pul tit,tarra ja e-hyväksyntä sertifikaatti(e-hyväksyntä myös leimattuna pöntössä)
  17. #137
    Lainaa (KT 210 @ Maalis. 09 2010,18:32) kirjoitti
    omani on 750,mutta kyllä tuli väliputki,kiinnikejouset,kiinnikepanta,lemmari,pul tit,tarra ja e-hyväksyntä sertifikaatti(e-hyväksyntä myös leimattuna pöntössä)
    Kuulostaa siltä ettei tarvi liittimistä ja yhdysputkista paljon murehtia. Taidanpa laittaa pöntön tilaukseen kunhan ahtaajat palaavat takaisin työmaallensa... Kiitoksia avusta!
    d(^<^)b
  18. #138
    Hyviä sivustoja mistä löytyisi ZX-10R '07:n koko putkisto?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #139
    Tuolta tilasin Kawasakin tonniseen Zetoriin sliparit. Performance Racing Parts. Hintaa tuli 410e toimitettuna. Toimitusaika pari viikkoa. Edukasta! *
    d(^<^)b
  20. #140
    Jos joku tilailemassa intobikesiltä niin minä voisin samaan nippuun tilata yhden takarattaan.
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  21. #141
    mistä autocom halvimmalla ??kahdella kypäräpuhelimella ja fm radiokin olisi hyvä olla olemassa
  22. #142
    Motostorm.it

    Tilasin tuolta alpinestarssin takin, housut ja TCX:n kengät sopuhintaan. Kaikki näytti hyvältä, mutta jo aluksi sähköposteihin vastailu oli hieman hitaahkoa.

    Nyt tilauksesta on kohta kolme viikkoa ja nuo ei ole vieläkään lähettäny mitään. Viikkoon en ole saanu minkäänlaista vastausta kysymykseen mikä on tilaukseni tila ja koska nuo mahdollisesti saatais lähetettyä. Viimeisin vastaus tuli 8 päivää sitten jossa tilaus luvattiin postittaa seuraavana päivänä. No vieläkään mulla ei ole seurantakoodia tai tietoa onko tilausta edes lähetetty.

    No mie maksoin PayPal/Visa yhdistelmällä, joten tuskimpa tässä taloudellista riskiä on. Silti on ikävää odotella ilman mitään tietoa koska tuo tilaus mahdollisesti saapuu jos saapuu..

    Melkein kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja ostopaikaksi jos on vähänkään kiire tilauksen kanssa tai jos arvostaa nopeaa sähköpostiin vastaamista.
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  23. #143
    Lainaa (Poikanen @ Kesä. 30 2010,15:42) kirjoitti
    Motostorm.it

    Tilasin tuolta alpinestarssin takin, housut ja TCX:n kengät sopuhintaan. Kaikki näytti hyvältä, mutta jo aluksi sähköposteihin vastailu oli hieman hitaahkoa.

    Nyt tilauksesta on kohta kolme viikkoa ja nuo ei ole vieläkään lähettäny mitään. Viikkoon en ole saanu minkäänlaista vastausta kysymykseen mikä on tilaukseni tila ja koska nuo mahdollisesti saatais lähetettyä. Viimeisin vastaus tuli 8 päivää sitten jossa tilaus luvattiin postittaa seuraavana päivänä. No vieläkään mulla ei ole seurantakoodia tai tietoa onko tilausta edes lähetetty.

    No mie maksoin PayPal/Visa yhdistelmällä, joten tuskimpa tässä taloudellista riskiä on. Silti on ikävää odotella ilman mitään tietoa koska tuo tilaus mahdollisesti saapuu jos saapuu..

    Melkein kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja ostopaikaksi jos on vähänkään kiire tilauksen kanssa tai jos arvostaa nopeaa sähköpostiin vastaamista.
    Kyllä ne sieltä tupsahtaa...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  24. #144
    Lainaa (mico @ Helmi. 28 2010,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Askemux @ Kesä. 20 2009,22:36) kirjoitti
    M&P Dierct

    Onko porukalla kokemusta kyseisestä kaupasta muutakun että saattaa tilaus kestää hiukan.
    Olen tilannut kerran renkaita, hyvin toimi ja parin viikon sisällä tilaus tuli, myös Buster´s:sta tilattu muutaman kerran eikä moitittavaa, tosin kerran tuli renkaita vielä jälkitoimituksena kun tilapäisesti loppu, näillä kahdella käsittääkseni sama omistaja tai samaa ketjua.

    Vemotoon tilaus lähti tänään, katsotaan miten se pelittää...

    Tilasin Suzukiin osia myös Vemotosta ja lähetys tuli 2 viikossa kotiin. *
    - Suzuki GSX-750F vm. 2000, 2007-2010
    - Honda Blackbird vm. 2000, 2010-2013
    - Kawasaki Z750 vm. 2008, 2013-2014
    - Kawasaki ZZR1400, vm. 2008, 2014-2015
    - Suxuki GSX1300R, vm. 2008, 2015-
  25. #145
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 30 2010,15:56) kirjoitti
    Kyllä ne sieltä tupsahtaa...
    Jovain, perjantaina nuo oli jo Saksan kohdalla tulossa. Siitä huolimatta tuon motostormin sähköposteihin vastailu jättää hieman toivomisen varaa. Tilaus odotteli kenkiä kolmatta viikkoa, mutta sitä ei kerrottu mulle missään vaiheessa vaikka tuon tilauksen tilaakin kyselin. Tuntuu tuo italialainen asenne olevan vähän vähemmän täsmällinen ko esimerkiksi saksalaisilla
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  26. #146
    http://www.x-p-s.co.uk/default.asp

    Sivusto on vähän heikon puoleinen, jos ei ihan tarkaan tiedä mitä on hakemassa. Sähköpostiin kuitenkin vastataan asiallisesti, eikä muutaman päivän viiveellä. Eli sitä kautta tai puhelimella pääsee juttuun.
  27. #147
    Lainaa (Poikanen @ Kesä. 30 2010,15:42) kirjoitti
    Motostorm.it

    Tilasin tuolta alpinestarssin takin, housut ja TCX:n kengät sopuhintaan. Kaikki näytti hyvältä, mutta jo aluksi sähköposteihin vastailu oli hieman hitaahkoa.

    Nyt tilauksesta on kohta kolme viikkoa ja nuo ei ole vieläkään lähettäny mitään. Viikkoon en ole saanu minkäänlaista vastausta kysymykseen mikä on tilaukseni tila ja koska nuo mahdollisesti saatais lähetettyä. Viimeisin vastaus tuli 8 päivää sitten jossa tilaus luvattiin postittaa seuraavana päivänä. No vieläkään mulla ei ole seurantakoodia tai tietoa onko tilausta edes lähetetty.

    No mie maksoin PayPal/Visa yhdistelmällä, joten tuskimpa tässä taloudellista riskiä on. Silti on ikävää odotella ilman mitään tietoa koska tuo tilaus mahdollisesti saapuu jos saapuu..

    Melkein kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja ostopaikaksi jos on vähänkään kiire tilauksen kanssa tai jos arvostaa nopeaa sähköpostiin vastaamista.
    Täysin päinvastaisia kokemuksia ko. paikasta.
    Tilaus käsiteltiin, lähetettiin tilausta seuraavana päivänä ja seurantaakoodikin tuli. Suomessa paketti oli reilusti alle viikon tilauksesta.

    Sen jälkeen alkoikin tökkimään, kiitos kotimaisen matkahuollon (taisi tulla tuolta DPD:n kautta, jonka paketit jakaa täällä matkahuolto). Eli viimeinen 300metriä toimituksesta oli se hitain vaihe. Mitään ilmoitusta ei matkahuollosta tullut ikinä paketista. Itse vajaan parin viikon odottelun jälkeen piti jäljittää DPD:n puhelinvaihteen kautta, että missä *itussa se paketti oikein vaeltaa tällä hetkellä (paketti siis Suomessa jo sen pari viikkoa).

    Odottelun ohessa firmasta pistettiin vielä sähköpostia ja kyseltiin, että miksi en ole noutanut pakettia, eli mun tapauksessa palvelu oli näiden osalta ensiluokkaista.

    Tilauksessa oli itellä Astarssin track vest ja saman sarjan "bokserit".
  28. #148
    Hyvin toimi täälläkin kun tilasin repun motorstormilta, laitoin tilauksen sisään sunnuntaina ja seuraavan viikon loppupuolella taisi saapua. *

    Mutta tuo DPD:n toiminta on kyllä ihan hanurista, soitin ja varmistin oikeen asiakaspalvelusta että voisiko paketin mennä noutamaan heidän turun terminaalistaan ja siellä vastattiin että joo sinne vaan. *Noutopisteen löytäminenkin oli aika erikoisesti toteutettu, järkälemäinen halli jonka toisessa päässä on hevosen kokoisin kirjaimin "asiakas noudot" (tai jotain sinnepäin) ja siellä oli sitten ovessa vaan pahoittelut harhaanjohtavasta ilmoituksesta jossa ohjastettiin ovelle nro: XX. *
    Nooh hetki kesti ovi löytää 150m päästä kapeasta lovesta kun täysperavaunu rekka oli siinä vieressä kiinni ja kävin oveen kolkuttamassa (koska sekin oli vielä lukossa), onneksi joku perus varastoduunari sattui olemaan siinä vieressä ja päästi sisään vain todetakseen pitkän pohdiskelun ja etsiskelyn jälkeen että "joo se sun paketti on jo lajiteltu eteenpäin täällä hallissa eli en voi antaa sitä sulle, olis kannattanut soittaa asiakaspalveluun" *

    Vähän venys mutta jos et jaksanu lukea niin DPD:stä jäi aika amatöörimäinen maku.


    Niin ja suosittelut vielä tästä repusta mikä on oikein hyvin palvellut päivittäisessä käytössä (pieni ja kätevä, ei mikään reissureppu) IXON yksiolkaiminen reppu jos tilaa jotain niin kannattaa harkita tuollaisen lisäystä satsiin (vaikka itse tilasinkin pelkän repun mikä maksoi vähemmän kuin toimituskulut) *



    (2014-> ) KTM 990 SMR 2011
    (2011-2014) * ZX-6R 2009
    (2010-2011) *ER-6f 2008
  29. #149
    Hienoa kuulla että muilla on homma toiminu. ehkä tuolla lomat paino åäälle tai jtn. Pitää testata vielä uusiksikkin. Mulla tuo DPD taas on toiminu ko ajatus. Olen tilannu nuo työpaikalle jolloin tuo toimii kai paremmin. Turusta seuraavana päivänä nuo on saapunu 12 aikoihin Kemiin. Kannattaa tilata työosoitteeseen jos mahdollista
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  30.  
  31. #150
    Juu totta. Työpaikalle minäkin sen lopuksi vaihdoin.
    (2014-> ) KTM 990 SMR 2011
    (2011-2014) * ZX-6R 2009
    (2010-2011) *ER-6f 2008
Sivu: 5 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen