Sivu: 3 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 307:sta
  1. #61
    tilattu ja tilausvahvistus tullut kiitos avusta.
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  2. #62
    mistä mahtas saada saksasta laserin putkea?.
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  3. #63
    Moi,

    kerron tähän vinkin, jota en sitten kyllä itse tarvinnutkaan.

    Olin hakemassa vähän harvinaisempaa skootteria ja sen kanssa soittelin Saksaan pariinkin BMW:n merkkiliikkeeseen, joissa tuommoinen vehje oli tarjolla.

    Kummassakin tapauksessa liike olisi tarjonnut "avaimet käteen"-palvelun, jossa pyörä olisi rekisteröity valmiiksi minulle passin faksikopion perusteella. Pakettiin kuului 12 kk merkkitakuu, jonka olisi voinut hyödyntää myös Suomessa. Sen jälkeen ei olisi tarvinnut kuin hakea pyörä pois silloin, kun se itselle sopii.

    Tietysti he olisivat veloittaneet palveluistaan satasen tai kaks, mutta huomattavasti vähemmän kuin erillinen jobbari.

    Ja palvelu toimi hyvin myös englanniksi.

    Kannattaa miettiä tätäkin vaihtoehtoa, jos sopiva tilaisuus ilmaantuu, vaikka riskinsä tietysti tässäkin on.

    T:Hessu

    T:Hessu
  4. #64
    hondan alkuperäis osat edukkaasti
    dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
    http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  5. #65
    Tervehdys!


    Tuli tilattua rykköseen kaatumatapit ja ohjausiskari eMotosta ja homma toimi erinomaisen hyvin.

    Lähetin ensin kyselyä ja vastasivat siihen parin päivän sisällä, jonka jälkeen sitten laitoinkin tilausta sisään. Informoivat maililla paketin lähetyksestä ja tavarat saapuivat Matkahuoltoon noin 2-3 viikon sisällä tilauksesta.

    Uskallan suositella ainakin tämän kokemuksen perusteella (ja punnan kurssikin on varsin asiallinen) !

    Toni
    Honda CBR 600RR - 03
    BMW S 1000 RR - 11
  6. #66
    http://www.thevisorshop.com/

    Itse olen tilannut tuolta kaksi kypärää, joista viimeisimmän n. kuukausi sitten.

    Viimeisin kypärä oli Arai RX-7 Corsair, Randy Mamola -värityksellä.
    Hintaa tuli postikuluineen n. 480€. Paketti oli postissa n. 10 päivän kuluttua tilauksesta.

    Viime kesänä tilasin edellisen kypärän, kypärän mukana piti tulla suojalaukku, niin kauan kuin laukkuja riittää. Kypärä tuli ilman laukkua, mutta yllätyksekseni laukku tuli n. kuukauden päästä jälkitoimituksena.
    Yamaha FZ6-N --> Yamaha XJR 1300
  7. #67
    Lainaa kirjoitti
    Lähetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperäis osat edukkaasti
    dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
    ]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp


    Onko joku tilannut sieltä, jos on, paljonko oli toimituskulut?



  8. #68
    Lainaa (blackbird @ Joulu. 13 2008,17:15) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Lähetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperäis osat edukkaasti
    dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
    ]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp


    Onko joku tilannut sieltä, jos on, paljonko oli toimituskulut?
    olen tilannut 2 kertaa
    kannattaa kysyä tilaus kohtaset kulut

    tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30€

    maksaa voi myös paypal kun sanoo että lähettävät paypal laskun

    1viikko niin paketti kotona

    suomen hinnat
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  9. #69
    Lainaa (make200 @ Joulu. 23 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (blackbird @ Joulu. 13 2008,17:15) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Lähetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperäis osat edukkaasti
    dollari on kyllä nyt vahvistunut mutta edullista on vieläkin
    ]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp


    Onko joku tilannut sieltä, jos on, paljonko oli toimituskulut?
    olen tilannut 2 kertaa
    kannattaa kysyä tilaus kohtaset kulut

    tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30€

    maksaa voi myös paypal kun sanoo että lähettävät paypal laskun

    1viikko niin paketti kotona

    suomen hinnat
    Pari sähköposti sinne lähettänyt, mutta ei mitä vastauksia tullut. Haluan kyllä tietää mitä rahti maksaa ennen kun tilaan...
    Täältä ne muuten vastasi, Service Honda vielä halvempi kauppa, mutta rahti 150$.
  10. #70
    Lainaa (-PH- @ Heinä. 31 2008,07:50) kirjoitti
    Onko joku tilaillut lähiaikoina Bustersclassic.co.uk:sta jotain?
    Ja miten on hommat pelittänyt?Kohtuu hintaista näyttäisi tavara olevan esim.huggerit.Itse laitoin tilauksen eilen myöhään illalla sisään ja maksutapana Mastercard.Saapa nähdä kuinka käy...Vielä ei toistaiseksi ole sähköpostiin mitään tilauksen perille menosta infoa tullut,tarkastavatkohan/varmistavatkohan tuon maksupuolen ja tavaroiden saatavuuden vielä ennen kuin lähettävät vahvistuksen.
    Miten tilaus onnistui. Oliko asiallinen palvelu ja tuliko tavara ajoissa? Mieli tekisi itsekin tilata sieltä kun hinnat näyttää olevan aika alhaiset, mutta olisi kiva tietää vähän kokemuksia ko. firmasta.
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
  11. #71
    R&G:n omasta verkkokaupasta tilasin lämpökahvat ja kaatumatapit runkoon, ohjaustankoon sekä etu- ja taka-akseliin. Huomattavastsi edullisempia kuin KTM:n omat.

    Merkkikohtaisia kaatumatappeja ja -suojia löytyy moneen merkkiin ja malliin.

    R&G Racing

    Nopea ja vaivaton toimitus. Suosittelen.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  12. #72
    Oletteko tilanneet penkkejä mopoihinne topsellerie.comista?
    Olen katsonut omaani sopivaa ja tykästynyt malleihin joita tarjolla, mitenkä toimituksen on pelanneet ?
    BMW K1600 GTL -12
    Condor A350 -75
    FJR 1300 A -08
  13. #73
    Lainaa (Renu @ Joulu. 29 2008,22:05) kirjoitti
    Oletteko tilanneet penkkejä mopoihinne topsellerie.comista?
    Olen katsonut omaani sopivaa ja tykästynyt malleihin joita tarjolla, mitenkä toimituksen on pelanneet ?
    Kahteen pyörään tilannut (viimeksi tänä syksynä) ja homma toikinut OK. Toimitusaika ollut kolmen, neljän viikon nurkilla.
    ...
  14. #74
    Tilaus penkistä tuli tehtyä 2.1.2009 ja sitten odottamaan, vastaus melkein saman tien sähköpostiin jotta tilaus on vastaanotettu, 8.1.2009 sähköposti jossa kerrottiin penkin lähteneen heiltä ja 14.1.2009 posti kiikutti kotiin lapun jolla penkin voi noutaa. Kaikki oli kuten pitikin, pääsis vaan pian testaamaan.
    BMW K1600 GTL -12
    Condor A350 -75
    FJR 1300 A -08
  15. #75
    M-P Directiin lähti tilaus sadan punnan edestä(http://www.mandp.co.uk/). Katotaan milloin tavarat tulee
  16. #76
    Lainaa (Qwert @ Maalis. 13 2008,14:26) kirjoitti
    Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

    Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

    Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

    Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

    Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
    Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
    Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

    Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
    Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
    Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
    XV 1100
  17. #77
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 14 2009,17:35) kirjoitti
    M-P Directiin lähti tilaus sadan punnan edestä(http://www.mandp.co.uk/). Katotaan milloin tavarat tulee
    Tänää tuli s-postia että ei ole kyseisiä tavaroita vielä "varastolla" ja jotain muuta tärkeää kai siinä luki vaa ei tajunnu Luin mitä ymmärsin ja yritin lontooksi sopertaa jotain vastaukseksi.. Katotaa tuleeko sieltä mitään enää
  18. #78
    http://www.davidsilverspares.co.uk/

    tuolta hondan alkuperäisosat.
    tilauksesta viikko ja kamat kotona.
    BMW K1200S
  19. #79
    Täältä tilasin tankinsuojan ku ei härmässä oo tullu silmää miellyttävää vastaan. Toimitus oli nopea, tosin seuranta ei toiminut.

    http://www.tankpads.com/main.asp
    Yamaha YZF R1
  20. #80
    Mistähän kannattaisi koittaa tilata Yamaha FZ1S:n kokokate ja vielä edullisesti.
    Kotomaassa ainakin törkeän kallis muovin kappale
    Jammujäbä
  21. #81
    Lainaa (vhkala @ Helmi. 14 2009,19:11) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Maalis. 13 2008,14:26) kirjoitti
    Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

    Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

    Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

    Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

    Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
    Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
    Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

    Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
    Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
    Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
    Ikävä kuulla, että homma jatkuu edelleen samaa rataa. *
    Eivät ne minullekaan sieltä lopultakaan mitään vastanneet. Eivät edes pyyntööni lopettaa heidän newsletterin lähettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten millään. Sähköpostin lopussa kyllä lukee komeasti, että jos et enää halua tätä uutiskirjettä niin klikkaa tästä jne. *Höpötinpöpö, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl! Roskikseen menevät suoraan.
  22. #82
  23. #83
    Jaws

    Varmaan tuo linkki täällä jo aiemmin onkin, mutta ihan pakko kehua.
    Tilasin miehelle yllärilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemillä toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
    Eli hyvä palvelu ja nopea toimitus. *



    Erilainen "nuori".
  24. #84
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 26 2009,11:08) kirjoitti
    Jaws

    Varmaan tuo linkki täällä jo aiemmin onkin, mutta ihan pakko kehua.
    Tilasin miehelle yllärilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemillä toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
    Eli hyvä palvelu ja nopea toimitus. *
    Hui, miten sekavat sivut. No, ajan kanssa varmaan hyvä tulee (ja on tullut), mutta hitusen hirvittää tuollainen. *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  25. #85
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 26 2009,11:15) kirjoitti
    Hui, miten sekavat sivut. No, ajan kanssa varmaan hyvä tulee (ja on tullut), mutta hitusen hirvittää tuollainen. *
    Olen samaa mieltä. Aika tarkkaa pitää tsiigata, että pysyy mukana.
    Mutta ilmeisesti firma keskittyy noihin rojuihin ja jättää nettihienostelun muille. Ja sehän on tärkeintä tässä tapauksessa.
    Erilainen "nuori".
  26. #86
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 26 2009,11:08) kirjoitti
    Jaws

    Varmaan tuo linkki täällä jo aiemmin onkin, mutta ihan pakko kehua.
    Tilasin miehelle yllärilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemillä toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
    Eli hyvä palvelu ja nopea toimitus. *
    Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto näyttää vähän, sanoisinko sekavalta..?

    Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menikö ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisiä jostain...?
  27. #87
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 26 2009,12:05) kirjoitti
    Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto näyttää vähän, sanoisinko sekavalta..?

    Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menikö ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisiä jostain...?
    Tilaa ihmeessä.

    Itse epäilin suuresti ulkomailta tilaamista, mutta otin sivustolla suositellun vakuutuksen, eli jos esim. posti hukkaa, saa uuden tilalle. Ja tuttu enkkulainen sanoi, että firma on kunnollinen.

    Tilasin niin pientä härpäkettä tällä kertaa, että meni pelkillä postituskuluilla, ei tainnut olla montaa euroa.
    Siellä on sivustolla maininta, mitä ovat pakettikohtaiset (kai painon/koon mukaan) postimaksut.

    Paypal on maksutapa, en ole ennen itse käyttänyt, mutta näytti toimivan moitteettomasti.
    Erilainen "nuori".
  28. #88
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 19 2009,21:33) kirjoitti
    Lainaa (vhkala @ Helmi. 14 2009,19:11) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Maalis. 13 2008,14:26) kirjoitti
    Lisätäänpä oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

    Tein tuonne tilauksen renkaista sekä minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

    Aloitusviestissä jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jättää tähän firmaan, joten osasin olla kärsivällinen. Lähes kuukauden odottelun jälkeen lähetin kyselyä tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyllä luottokorttiakaan veloitettu). Sähköpostiini vastattiinkin heti seuraavana päivänä, että tilaamani renkaat olivat loppuneet heiltä. Tästä eivät vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitään.

    Ystävällisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivät haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikäli näitä renkaita olisi ihan oikeasti heillä varastossa. Vastauksena ilmoittivat, että tilaukseni lähtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jäin odottelemaan lähetystä. Ei tuo 48h kyllä nytkään toteutunut, tavarat lähtivät noin viikon päästä tuosta ja olivat perillä maaliskuun alussa.

    Paketin avattuani huomasin, että olivat lähettäneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Sähköpostia firmaan, että mitäs tehään?? Ei vastausta!
    Olen nyt lähettänyt yhteensä neljä sähköpostiviestiä, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvitystä.
    Tähän mennessä en ole saanut mitään vastausta firmasta, enkä kyllä enää uskokaan että saisin. Aikaisempi tilausvaiheen sähköpostien vaihto kun onnistui aina viimeistään päivän viiveellä. Soittamaan en ole ainakaan vielä uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

    Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tämän putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
    Mulle lähettivät väärän mittarin, osa kamoista puuttui, eivät vastaa s-postiinkaan.
    Tosin tuota tullutta mittaria voi kyllä käyttää, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
    Ikävä kuulla, että homma jatkuu edelleen samaa rataa. *
    Eivät ne minullekaan sieltä lopultakaan mitään vastanneet. Eivät edes pyyntööni lopettaa heidän newsletterin lähettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten millään. Sähköpostin lopussa kyllä lukee komeasti, että jos et enää halua tätä uutiskirjettä niin klikkaa tästä jne. *Höpötinpöpö, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl! Roskikseen menevät suoraan.
    Jos tuolla tuollaista toimintaa on niin kehtaakohan sieltä sitten lainkaan pistää renkaita tilaukseen..

    Rengaspaketin hinta on vaan niin houkutteleva että kai se köyhän on pakko yrittää. Toivottavasti eivät ole niin retardeja etteivät edes oikeankokoisia renkaita saa pakettiin.
    636 -> 998
  29. #89
    Mikset tilaa esim. mynetmoto:sta, se ainakin toimii kunnolla. Laskin huvikseni hinnat Continental Road Attack 120/70-17 + 180/55-17 setille. Punnan kurssilla 1.16167€/£ ovat saman hintaiset, en juuri tänään ole katsonut mitä kurssi on.

    Valuutan keskikurssi tänään 1,12195 ja kun lisätään se mitä luottokorttifirmat panee päälle, eli noin 2% niin saadaan 1,14438, OK halvempi on noin 3,50 €, siitä vaan jos jännitystä haluaa.



    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  30.  
  31. #90
    No onkos ruotsalaisia firmoja mistä vois netistä katella, esim. renkaita? Meinaan että olis tuokin kruunun kurssi ihan houkutteleva, jos sieltä vain muuten löytää jotain edullista.
Sivu: 3 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen