Sivu: 3 / 9:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 267:sta
    tilattu ja tilausvahvistus tullut kiitos avusta.
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

http://www.panfun.fi

"Voihan se kyhst tuntua kalliilta"
    mist mahtas saada saksasta laserin putkea?.
    Moi,

kerron thn vinkin, jota en sitten kyll itse tarvinnutkaan.

Olin hakemassa vhn harvinaisempaa skootteria ja sen kanssa soittelin Saksaan pariinkin BMW:n merkkiliikkeeseen, joissa tuommoinen vehje oli tarjolla.

Kummassakin tapauksessa liike olisi tarjonnut "avaimet kteen"-palvelun, jossa pyr olisi rekisterity valmiiksi minulle passin faksikopion perusteella. Pakettiin kuului 12 kk merkkitakuu, jonka olisi voinut hydynt mys Suomessa. Sen jlkeen ei olisi tarvinnut kuin hakea pyr pois silloin, kun se itselle sopii.

Tietysti he olisivat veloittaneet palveluistaan satasen tai kaks, mutta huomattavasti vhemmn kuin erillinen jobbari.

Ja palvelu toimi hyvin mys englanniksi.

Kannattaa mietti ttkin vaihtoehtoa, jos sopiva tilaisuus ilmaantuu, vaikka riskins tietysti tsskin on.

T:Hessu

T:Hessu
    hondan alkuperis osat edukkaasti
    dollari on kyll nyt vahvistunut mutta edullista on vielkin
    http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
    Tervehdys!

Tuli tilattua rykkseen kaatumatapit ja ohjausiskari eMotosta ja homma toimi erinomaisen hyvin.

Lhetin ensin kysely ja vastasivat siihen parin pivn sisll, jonka jlkeen sitten laitoinkin tilausta sisn. Informoivat maililla paketin lhetyksest ja tavarat saapuivat Matkahuoltoon noin 2-3 viikon sisll tilauksesta.

Uskallan suositella ainakin tmn kokemuksen perusteella (ja punnan kurssikin on varsin asiallinen) !

Toni
    www.ysi-racing.com
    Huoltotie 1 ovi 12
    04300 Tuusula
    Puh. 045-359 8448
    http://www.thevisorshop.com/

Itse olen tilannut tuolta kaksi kypr, joista viimeisimmn n. kuukausi sitten.

Viimeisin kypr oli Arai RX-7 Corsair, Randy Mamola -vrityksell.
    Hintaa tuli postikuluineen n. 480. Paketti oli postissa n. 10 pivn kuluttua tilauksesta.

Viime kesn tilasin edellisen kyprn, kyprn mukana piti tulla suojalaukku, niin kauan kuin laukkuja riitt. Kypr tuli ilman laukkua, mutta ylltyksekseni laukku tuli n. kuukauden pst jlkitoimituksena.
    Yamaha FZ6-N --> Yamaha XJR 1300
    Lainaa kirjoitti
    Lhetetty Joulu. 07 2008,00:19hondan alkuperis osat edukkaasti
    ]http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp

Onko joku tilannut sielt, jos on, paljonko oli toimituskulut?

Lainaa (blackbird @ Joulu. 13 2008,17:15) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

olen tilannut 2 kertaa
    kannattaa kysy tilaus kohtaset kulut

tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30

maksaa voi mys paypal kun sanoo ett lhettvt paypal laskun

1viikko niin paketti kotona

suomen hinnat
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
    Lainaa (make200 @ Joulu. 23 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (blackbird @ Joulu. 13 2008,17:15) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

olen tilannut 2 kertaa
    kannattaa kysy tilaus kohtaset kulut

tilasin ilmanputsaria tulppaa termostaattia ja jarrupalaa niin kulut n.30

maksaa voi mys paypal kun sanoo ett lhettvt paypal laskun

1viikko niin paketti kotona

suomen hinnat
    Pari shkposti sinne lhettnyt, mutta ei mit vastauksia tullut. Haluan kyll tiet mit rahti maksaa ennen kun tilaan...
    Tlt ne muuten vastasi, Service Honda viel halvempi kauppa, mutta rahti 150$.
    Lainaa (-PH- @ Hein. 31 2008,07:50) kirjoitti
    Onko joku tilaillut lhiaikoina Bustersclassic.co.uk:sta jotain?
    Ja miten on hommat pelittnyt?Kohtuu hintaista nyttisi tavara olevan esim.huggerit.Itse laitoin tilauksen eilen myhn illalla sisn ja maksutapana Mastercard.Saapa nhd kuinka ky...Viel ei toistaiseksi ole shkpostiin mitn tilauksen perille menosta infoa tullut,tarkastavatkohan/varmistavatkohan tuon maksupuolen ja tavaroiden saatavuuden viel ennen kuin lhettvt vahvistuksen.
    Miten tilaus onnistui. Oliko asiallinen palvelu ja tuliko tavara ajoissa? Mieli tekisi itsekin tilata sielt kun hinnat nytt olevan aika alhaiset, mutta olisi kiva tiet vhn kokemuksia ko. firmasta.
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
    R&G:n omasta verkkokaupasta tilasin lmpkahvat ja kaatumatapit runkoon, ohjaustankoon sek etu- ja taka-akseliin. Huomattavastsi edullisempia kuin KTM:n omat.

Merkkikohtaisia kaatumatappeja ja -suojia lytyy moneen merkkiin ja malliin.

R&G Racing

Nopea ja vaivaton toimitus. Suosittelen.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    Oletteko tilanneet penkkej mopoihinne topsellerie.comista?
    Olen katsonut omaani sopivaa ja tykstynyt malleihin joita tarjolla, mitenk toimituksen on pelanneet ?
    BMW K1600 GTL -12
    Condor A350 -75
    FJR 1300 A -08
    Lainaa (Renu @ Joulu. 29 2008,22:05) kirjoitti
    Oletteko tilanneet penkkej mopoihinne topsellerie.comista?
    Olen katsonut omaani sopivaa ja tykstynyt malleihin joita tarjolla, mitenk toimituksen on pelanneet ?
    Kahteen pyrn tilannut (viimeksi tn syksyn) ja homma toikinut OK. Toimitusaika ollut kolmen, neljn viikon nurkilla.
    ...
    Tilaus penkist tuli tehty 2.1.2009 ja sitten odottamaan, vastaus melkein saman tien shkpostiin jotta tilaus on vastaanotettu, 8.1.2009 shkposti jossa kerrottiin penkin lhteneen heilt ja 14.1.2009 posti kiikutti kotiin lapun jolla penkin voi noutaa. Kaikki oli kuten pitikin, psis vaan pian testaamaan.
    BMW K1600 GTL -12
    Condor A350 -75
    FJR 1300 A -08
    M-P Directiin lhti tilaus sadan punnan edest(http://www.mandp.co.uk/). Katotaan milloin tavarat tulee
    Lainaa (Qwert @ Maalis. 13 2008,14:26) kirjoitti
    Listnp oma kokemus Busters Motorcycle acessoriesista.

Tein tuonne tilauksen renkaista sek minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jlkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Aloitusviestiss jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jtt thn firmaan, joten osasin olla krsivllinen. Lhes kuukauden odottelun jlkeen lhetin kysely tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyll luottokorttiakaan veloitettu). Shkpostiini vastattiinkin heti seuraavana pivn, ett tilaamani renkaat olivat loppuneet heilt. Tst eivt vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitn.

Ystvllisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivt haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikli nit renkaita olisi ihan oikeasti heill varastossa. Vastauksena ilmoittivat, ett tilaukseni lhtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jin odottelemaan lhetyst. Ei tuo 48h kyll nytkn toteutunut, tavarat lhtivt noin viikon pst tuosta ja olivat perill maaliskuun alussa.

Paketin avattuani huomasin, ett olivat lhettneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Shkpostia firmaan, ett mits tehn?? Ei vastausta!
    Olen nyt lhettnyt yhteens nelj shkpostiviesti, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvityst.
    Thn menness en ole saanut mitn vastausta firmasta, enk kyll en uskokaan ett saisin. Aikaisempi tilausvaiheen shkpostien vaihto kun onnistui aina viimeistn pivn viiveell. Soittamaan en ole ainakaan viel uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tmn putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
    Mulle lhettivt vrn mittarin, osa kamoista puuttui, eivt vastaa s-postiinkaan.
    Tosin tuota tullutta mittaria voi kyll kytt, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
    XV 1100
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 14 2009,17:35) kirjoitti
    M-P Directiin lhti tilaus sadan punnan edest(http://www.mandp.co.uk/). Katotaan milloin tavarat tulee
    Tn tuli s-postia ett ei ole kyseisi tavaroita viel "varastolla" ja jotain muuta trke kai siin luki vaa ei tajunnu Luin mit ymmrsin ja yritin lontooksi sopertaa jotain vastaukseksi.. Katotaa tuleeko sielt mitn en
    http://www.davidsilverspares.co.uk/

tuolta hondan alkuperisosat.
    tilauksesta viikko ja kamat kotona.
    VTR1000F
    Tlt tilasin tankinsuojan ku ei hrmss oo tullu silm miellyttv vastaan. Toimitus oli nopea, tosin seuranta ei toiminut.

http://www.tankpads.com/main.asp
    Yamaha YZF R1
    Misthn kannattaisi koittaa tilata Yamaha FZ1S:n kokokate ja viel edullisesti.
    Kotomaassa ainakin trken kallis muovin kappale
    Jammujb
    Lainaa (vhkala @ Helmi. 14 2009,19:11) kirjoitti

Tein tuonne tilauksen renkaista sek minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jlkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Aloitusviestiss jo varoiteltiin ettei kiiretilauksia kannata jtt thn firmaan, joten osasin olla krsivllinen. Lhes kuukauden odottelun jlkeen lhetin kysely tilauksesta, kun tavaroita ei kuulunut (ei oltu kyll luottokorttiakaan veloitettu). Shkpostiini vastattiinkin heti seuraavana pivn, ett tilaamani renkaat olivat loppuneet heilt. Tst eivt vain sitten ilmoittaneet asiakkaalle mitn.

Ystvllisesti pahoitellen tapahtunutta kysyivt haluaisinko jotkin toiset renkaat tilalle. Sanoin suostuvani mikli nit renkaita olisi ihan oikeasti heill varastossa. Vastauksena ilmoittivat, ett tilaukseni lhtisi seuraavan 48h kuluessa. Kaupat tuli ja jin odottelemaan lhetyst. Ei tuo 48h kyll nytkn toteutunut, tavarat lhtivt noin viikon pst tuosta ja olivat perill maaliskuun alussa.

Paketin avattuani huomasin, ett olivat lhettneet eri vilkut kuin olin tilannut....Ihme! Shkpostia firmaan, ett mits tehn?? Ei vastausta!
    Olen nyt lhettnyt yhteens nelj shkpostiviesti, joissa olen ehdottanut vilkkujen vaihtoa tai rahallista hyvityst.
    Thn menness en ole saanut mitn vastausta firmasta, enk kyll en uskokaan ett saisin. Aikaisempi tilausvaiheen shkpostien vaihto kun onnistui aina viimeistn pivn viiveell. Soittamaan en ole ainakaan viel uskaltautunut, kun englannin taito on hiukan vailinnainen.

Yhteenvetona: Varautukaa vaikeuksiin tmn putiikin kanssa. Homma ei ainakaan aina pelaa ongelmitta.
    Tosin tuota tullutta mittaria voi kyll kytt, mutta muuten ihan paska narikka (mun mielipide)
    Ikv kuulla, ett homma jatkuu edelleen samaa rataa. *
    Eivt ne minullekaan sielt lopultakaan mitn vastanneet. Eivt edes pyyntni lopettaa heidn newsletterin lhettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten milln. Shkpostin lopussa kyll lukee komeasti, ett jos et en halua tt uutiskirjett niin klikkaa tst jne. *Hptinpp, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl! Roskikseen menevt suoraan.
    Jaws

Varmaan tuo linkki tll jo aiemmin onkin, mutta ihan pakko kehua.
    Tilasin miehelle yllrilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemill toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
    Eli hyv palvelu ja nopea toimitus. *

Erilainen "nuori".
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 26 2009,11:08) kirjoitti
    Jaws

Tilasin miehelle yllrilahjaksi tavaraa Jawsilta. Paypal systeemill toimii maksu ja kamat kotipostissa vajaassa viikossa.
    Hui, miten sekavat sivut. No, ajan kanssa varmaan hyv tulee (ja on tullut), mutta hitusen hirvitt tuollainen. *
    Triumph Rocket 3 Touring -09
    Suzuki DR 650RS -90 (SolluSuitsa ilman Sollua)
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 26 2009,11:15) kirjoitti
    Hui, miten sekavat sivut. No, ajan kanssa varmaan hyv tulee (ja on tullut), mutta hitusen hirvitt tuollainen. *
    Olen samaa mielt. Aika tarkkaa pit tsiigata, ett pysyy mukana.
    Mutta ilmeisesti firma keskittyy noihin rojuihin ja jtt nettihienostelun muille. Ja sehn on trkeint tss tapauksessa.
    Erilainen "nuori".
    Lainaa (Sini-68 @ Helmi. 26 2009,11:08) kirjoitti
    Jaws

Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto nytt vhn, sanoisinko sekavalta..?

Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menik ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisi jostain...?
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 26 2009,12:05) kirjoitti
    Eli tuolta siis tohtisi tilailla, vaikka tosiaan sivusto nytt vhn, sanoisinko sekavalta..?

Olikos muuten miten paljon todelliset toimituskulut? Eli menik ihan "hinnaston mukaan" vai tuliko ihme lisi jostain...?
    Tilaa ihmeess.

Itse epilin suuresti ulkomailta tilaamista, mutta otin sivustolla suositellun vakuutuksen, eli jos esim. posti hukkaa, saa uuden tilalle. Ja tuttu enkkulainen sanoi, ett firma on kunnollinen.

Tilasin niin pient hrpkett tll kertaa, ett meni pelkill postituskuluilla, ei tainnut olla montaa euroa.
    Siell on sivustolla maininta, mit ovat pakettikohtaiset (kai painon/koon mukaan) postimaksut.

Paypal on maksutapa, en ole ennen itse kyttnyt, mutta nytti toimivan moitteettomasti.
    Erilainen "nuori".
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 19 2009,21:33) kirjoitti
    Lainaa (vhkala @ Helmi. 14 2009,19:11) kirjoitti

Tein tuonne tilauksen renkaista sek minivilkuista tammikuun loppupuolella. Kokonaissumma n.300€. Automaattinen tilausvahvistus tuli heti tilauksen jlkeen. Maksutapana luottokortti. Kaikki tuntui olevan ok.

Ikv kuulla, ett homma jatkuu edelleen samaa rataa. *
    Eivt ne minullekaan sielt lopultakaan mitn vastanneet. Eivt edes pyyntni lopettaa heidn newsletterin lhettelyt. Noitahan ei saa poikki sitten milln. Shkpostin lopussa kyll lukee komeasti, ett jos et en halua tt uutiskirjett niin klikkaa tst jne. *Hptinpp, aina vaan tulee pisamanaamalta mainosta, prkl! Roskikseen menevt suoraan.
    Jos tuolla tuollaista toimintaa on niin kehtaakohan sielt sitten lainkaan pist renkaita tilaukseen..

Rengaspaketin hinta on vaan niin houkutteleva ett kai se kyhn on pakko yritt. Toivottavasti eivt ole niin retardeja etteivt edes oikeankokoisia renkaita saa pakettiin.
    636 -> 998
    Mikset tilaa esim. mynetmoto:sta, se ainakin toimii kunnolla. Laskin huvikseni hinnat Continental Road Attack 120/70-17 + 180/55-17 setille. Punnan kurssilla 1.16167/ ovat saman hintaiset, en juuri tnn ole katsonut mit kurssi on.

Valuutan keskikurssi tnn 1,12195 ja kun listn se mit luottokorttifirmat panee plle, eli noin 2% niin saadaan 1,14438, OK halvempi on noin 3,50 , siit vaan jos jnnityst haluaa.

CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  30.  
    No onkos ruotsalaisia firmoja mist vois netist katella, esim. renkaita? Meinaan ett olis tuokin kruunun kurssi ihan houkutteleva, jos sielt vain muuten lyt jotain edullista.
Sivu: 3 / 9:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen