Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Kuinka on??? Moniko on saanut Trumppaan Suomen kielisen käyttöohjekirjan? Itselläni on Sprintti ja myyjä lupaili ko. kirjaa, mutta ei ole vain kuulunut. Kyllähän tuo ameriikan murre nyt jotenkin taittuu (ensiksi antoivat ruåttin kielisen) , mutta kivahan tuo olisi saada ihan härmäksi käännettynä...



    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  2. #2
    Motomarket toimitti suomi manuskan raketin mukaan 1.5 kk sitten.
  3. #3
    Moto-Seinäjoelta tuli suomenkielinen joskus viime kesänä, pyörän ostin reilu vuosi sitten ja silloin sain juurikin tuon toisen kotimaisen...
  4. #4
    Seinäjoelta lupasivat lähettää englannin kielisen ruottalaisen kaveriksi, mut ei oo kuulunut.
    ...
  5. #5
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on kirjoja myös kaksin kappalein, mutta kielet on englanti ja saksa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  6. #6
    Lainaa (PoS @ Joulu. 13 2006,07:34) kirjoitti
    Mulla on kirjoja myös kaksin kappalein, mutta kielet on englanti ja saksa.
    Mulla on ruotsi ja englanti. Ensin sain ruotsalaisen ja englanninkielinen tuli pienellä viiveellä.

    Suomenkielistä en erityisemmin ole kaipaillut, yleensä alkuperäiskielinen on kuitenkin parempi kun siitä puuttuu kaikki leipääntyneen käännöstyöläisen tekemät käännösvirheet ja lisätypot.

    Huvittavana sivuhuomiona voinee mainita että minulla on myös huoltokirja oheispapereineen molemmille kielille. Eli jos haluaisin tohtoroida perunaleimasimella oman version pyörän historiasta niin se olisi kyllä blankon paperipinon omistajana vähän turhankin helppoa.
  7. #7
    hd-center suomenkielinen raketti
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #8
    Käyttöohjekirjan pitäisi olla suomenkielinen. Kuulemma joku lakipykälä edellyttää, että tuotteessa täytyy olla ko. maan kielellä käyttöohjeet. Jos sattuu vahinko ja käyttöohjeesta ei ole ymmärtänyt mitään niin jälleenmyyjä (maahantuoja) joutuu vastuuseen... Aivan kuin eräässä maassa tuolla rapakon takana.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  9. #9
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Talttapää @ Joulu. 13 2006,10:11) kirjoitti
    Huvittavana sivuhuomiona voinee mainita että minulla on myös huoltokirja oheispapereineen molemmille kielille. Eli jos haluaisin tohtoroida perunaleimasimella oman version pyörän historiasta niin se olisi kyllä blankon paperipinon omistajana vähän turhankin helppoa.
    Mulla kans Ja samaa olen naureskellut. Mutta sitä Gyntterikirjaa oon kyllä vähän ihmetellyt, kumminkin fillarin ostin uutena Seinäjoelta
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  10. #10
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Kohta kolme vuotta oon odotellu KX-centterin lupaamaa kirjaa. Ei oo näkyny. En oo muistanu edes vittuilla asiasta pitkiin aikoihin.

    Enpä ole sitä kyllä tarvinnutkan...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  11. #11
    Lainaa (GFS @ Joulu. 13 2006,17:27) kirjoitti
    Kohta kolme vuotta oon odotellu KX-centterin lupaamaa kirjaa. Ei oo näkyny. En oo muistanu edes vittuilla asiasta pitkiin aikoihin.

    Enpä ole sitä kyllä tarvinnutkan...
    Mä kyselin tuota opusta viimeksi tällä viikolla ja lupasivat ehkä tammikuuksi. Minä vuonna niin siitä ei ollut puhetta... On kuulemma käännettävänä jossain päin suomenniemeä.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  12. #12
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 14 2006,10:27) kirjoitti
    Lainaa (GFS @ Joulu. 13 2006,17:27) kirjoitti
    Kohta kolme vuotta oon odotellu KX-centterin lupaamaa kirjaa. Ei oo näkyny. En oo muistanu edes vittuilla asiasta pitkiin aikoihin.

    Enpä ole sitä kyllä tarvinnutkan...
    Mä kyselin tuota opusta viimeksi tällä viikolla ja lupasivat ehkä tammikuuksi. Minä vuonna niin siitä ei ollut puhetta... On kuulemma käännettävänä jossain päin suomenniemeä.
    Niin se oli siellä käännettävänä jo vuonna 2003!

    Eli pitkät on piuhat hommassa...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  13.  
  14. #13
    Aa tän takia siinä siis kestää

    Mulle sanottiin että tulee tulee ihan lähiaikoina viimeks kun kysyin..
    Antoivat myyjäliikkeessä olettaa että ihan valmiina on postia vaille
    saatavilla. No onneks antoivat edes espanjankielisen mukaan....

    Parempi toi tehtaan 400 sivunen manuaali on silti
    1300cc Suzuki