Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Niinpä niin. Noin viikko sitten tilasin huggerin Sprint ST:hin ko. firmasta ja tänään se tuotiin kotiovelle asti. Hintaa tuli n. 190€
    Huggeri maksoi 72£ + joku V.A.T. oli 17£ + lähetys 26£. No elämä on vai kuinka se meni....
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  2. #2
    Joo. On siinä muovipalalla hintaa Vai oliko ihan hiilikuitua?
    premier

    emeritus
  3. #3
    Lainaa (premier @ Joulu. 11 2006,12:34) kirjoitti
    Joo. On siinä muovipalalla hintaa Vai oliko ihan hiilikuitua?
    No muovia tiätysti. Hiilikuituinen olisi maksanut tuplasti lisää, mutta kuten sanottu, elämä on...
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  4. #4
    Mun laskutaidon mukaan 72£ + 17£ + 26£ on jotain muuta, kuin noin 190£
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  5. #5
    Lainaa (wama @ Joulu. 11 2006,23:22) kirjoitti
    Mun laskutaidon mukaan 72£ + 17£ + 26£ on jotain muuta, kuin noin 190£
    190 euroa.. nuo pikkusummat oli puntina tai kuiten jotain muita rahayksikköjä ko euroja.. Itse ihmettelin ensin ihan samaa.
    Äksteeär
  6. #6
    Näyttäis hintaa euroina olevan 190e. Noi muut oli puntia
    1300cc Suzuki
  7. #7
    No niin oli. Sorry vaan, ajattelin laittaa tuon loppusumman euroina niin antaa jonkinlaisen "kuvan" koko huvista. Mikä muuten on toi V.A.T
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  8. #8
    V.A.T. on paremmin tunnettu ALV:nä
    Triumph Sprint ST -06
  9. #9
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 12 2006,09:58) kirjoitti
    Mikä muuten on toi V.A.T
    Value Added Tax. Eli ALVi suomeksi.

    Edit. Äääh. Liian hidas.



  10. #10
    Lainaa (Talttapää @ Joulu. 12 2006,10:09) kirjoitti
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 12 2006,09:58) kirjoitti
    Mikä muuten on toi V.A.T
    Value Added Tax. Eli ALVi suomeksi.

    Edit. Äääh. Liian hidas.
    No niipä tietysti, joka paikkaan ne tuon ALV:n kanssa lykkää
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  11. #11
    Se on hyvä vaan että siellä jo mokoman lykkäsivät, täkäläinen vatti eli alvi ois tullu sulle kalliimmaksi. Semmonen vekkuli on toi meitin verottaja.
  12. #12
    Lainaa (canepazzo @ Joulu. 12 2006,11:59) kirjoitti
    Se on hyvä vaan että siellä jo mokoman lykkäsivät, täkäläinen vatti eli alvi ois tullu sulle kalliimmaksi. Semmonen vekkuli on toi meitin verottaja.
    Vie tuhkatkin pesästä
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  13. #13
    Ainakin sait sellaisen kuin halusit!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #14
    Lainaa (TPM @ Joulu. 12 2006,12:31) kirjoitti
    Ainakin sait sellaisen kuin halusit!
    Joo. Huggeri tuli oikean mallinen. Aika huonosti löytyy osia Triumphiin (pois lukien kulutusosat). Esim. jos vertailee Hondaan niin jälleenmyyjiä ja kaikenlaisia ropetta ja roinaa sai Hondaan paremmin. En tilannut netin kautta kertaakaan Hondaan mitään, kun aina löytyi kotimainen tavarantoimittaja. Triumphilla tilanne on erilainen... Mutta samapa tuo pääasia, että tavaraa löytyy edes jostain. Vaatii vain itseltä viitseliäsyyttä ja aikaa, kun "metsästelee" noita osia.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  15. #15
    Sä pääsit halvalla . Mulla pelkkä lähetys maksoi 80£ (118€).

    Olen kait paristikin varoitellut lilleyn kuluja, viimeksi tässä.
    2004 Musta Triumph Tiger
  16. #16
    Lainaa (leca @ Joulu. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Sä pääsit halvalla . Mulla pelkkä lähetys maksoi 80£ (118€).

    Olen kait paristikin varoitellut lilleyn kuluja, viimeksi tässä.
    Joo mä olen lukenut nuo sun kommenttisi Jack Lilleystä. Ja niinpä ennenkuin tilasin kyselin postikulujen suuruutta ja silloin ne arvioivat niiden olevan 15-20£. Ja lopullinenhan oli 26£ eli meilkein piti paikkansa. Mutta nuo sun postikulut kyllä lähentelee jo taivaita. Oliko lähetys niin painava vai mikä nosti hintaa noin per....leesti.



    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  17.  
  18. #17
    Ei se painava ollut, lämpökahvat ja huggeri. Aika ison paketin ne oli kyllä siitä tehneet... Lupasivat muistaakseni 15% hyvityksen seuraavasta tilauksesta :P. Olen sen jälkeen ostanut suoraan (tai ainakin kysynyt hinnan) helsinkiläisestä merkkiliikkeestä tingatulla hinnalla (mm. rumpin oma tehoputki 300e (JL 219£)).
    2004 Musta Triumph Tiger