Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Aah pyörässä vihdoinkin kaikki kunnossa, mälli alkukesällä ja nyt jo kaikki osat löytyi...
    WTF >, eihän tää ole kunnossa listassa ei kuulemma ole pleksiä joka meni mällissä naarmuille, ja alakolmio on kuulemma ok vaikka naarmuja niin perkeleesti, ruuvikin puuttuu pleksistä jnejne... Tää on tääs tätä, vie korjaamoon ja tee itse kuntoon... Ja maksa vielä omavastuunkin päälle...
    Olisi luullut että merkkiliike katsoisi asiakkaansa perään ja että kaikki tulisi kuntoon, mutta ei niin ei...
    No tän kalliimpaa pyörää en ainakaan saman merkkisenä osta ja paikka vaihtuu ihan varmasti...
    Joskohan jossain arvostettaisiin 13k€:n ostostakin...
    No tutut tietää liikkeen...
    P.S. Käykäähän katsomassa www.rat.fi
    P.S.II Ai niin sama putiikki, Ostin takin ei kallis mutta ei halpakaan...
    Vetoketju rikki, soitan liikkeeseen, vie korjattavaksi tuo lasku... No hehheh ei mulla ole aikaa pelleillä tollasten kanssa, tosin mitäs siinä valittamaan vaihdoin jo ostospaikkaa...
    Mitenkähän kaupan purkamisen kanssa, alkaa jo riittää.
    Täytyy varmaan ostaa sukisuki tms. vekotin.



    F = dp / dt
  2. #2
    Mitämitä nyt täytyy kyllä päästä huuhtelemaan tollaset sukisuki jutut jollain kunnon ohentimella kurkusta alas

    (B-King vois olla kyl aika...)
  3. #3
    ? Kerro nyt mikä putiikki jos kerran risuja olet antamassa. Ei tosta vielä muille Riumpisteille oo iloa tietää että valtuutettu huolto X ei hoida hommiaan kunnolla.

    Tai jos Cycleworld jne. haasteet ovat saaneet varovaiseksi niin vihjaise nyt edes tälle uteliaalle privalla. Kiitos.
  4. #4
    Lainaa (Talttapää @ Joulu. 03 2006,14:19) kirjoitti
    ? Kerro nyt mikä putiikki jos kerran risuja olet antamassa. Ei tosta vielä muille Riumpisteille oo iloa tietää että valtuutettu huolto X ei hoida hommiaan kunnolla.

    Tai jos Cycleworld jne. haasteet ovat saaneet varovaiseksi niin vihjaise nyt edes tälle uteliaalle privalla. Kiitos.
    Juu ei parane laittaa nimeä ettei saa haastetta... No paikkakunta ja allekirjoitus ehkä kertoo...
    No enhän mä merkkiä vaihda kunhan nyt pahuuttaan ite ne kaikki kuitenkin pitää tehdä ja maksaa, jos vaihdan niin->H-D



    F = dp / dt
  5. #5
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 02 2006,21:01) kirjoitti
    ..
    No tän kalliimpaa pyörää en ainakaan saman merkkisenä osta ja paikka vaihtuu ihan varmasti...
    Joskohan jossain arvostettaisiin 13k€:n ostostakin...

    P.S. Käykäähän katsomassa www.rat.fi
    P.S.II Ai niin sama putiikki, Ostin takin ei kallis mutta ei halpakaan...
    Vetoketju rikki, soitan liikkeeseen, vie korjattavaksi tuo lasku... No hehheh ei mulla ole aikaa pelleillä tollasten kanssa, tosin mitäs siinä valittamaan vaihdoin jo ostospaikkaa...
    Mitenkähän kaupan purkamisen kanssa, alkaa jo riittää.
    Täytyy varmaan ostaa sukisuki tms. vekotin.
    Älä nyt kaupan purkamista vaadi.. silloin myyjä ei ole velvollinen hyvittämään tuotteesta enempää kuin itse maksamansa tukkuhinnan.

    Sensijaan hyvitystä kannattaa aina tinkiä.... jos palvelu on paskamaista.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  6. #6
    Lainaa (samu69 @ Joulu. 03 2006,18:16) kirjoitti
    Älä nyt kaupan purkamista vaadi.. silloin myyjä ei ole velvollinen hyvittämään tuotteesta enempää kuin itse maksamansa tukkuhinnan.
    Mistä tuollainen tieto on peräisin?

    Sen tiedän, että jos vaikka hajotan kaupassa jotakin, asiakkaana joudun korvaamaan tuotteen tukkuhinnan kauppiaalle.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  7. #7
    Lainaa (NOx @ Joulu. 04 2006,00:20) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Joulu. 03 2006,18:16) kirjoitti
    Älä nyt kaupan purkamista vaadi.. silloin myyjä ei ole velvollinen hyvittämään tuotteesta enempää kuin itse maksamansa tukkuhinnan.
    Mistä tuollainen tieto on peräisin?

    Sen tiedän, että jos vaikka hajotan kaupassa jotakin, asiakkaana joudun korvaamaan tuotteen tukkuhinnan kauppiaalle.
    Kyllä se on ihan kunnallisen kuluttajaneuvojan antama tieto, josta itsekin hieman yllätyin, mutta kohdallani riita-asia kauppiaan kanssa saatiin muuten sovituksi.

    Saattaa siitä olla oikein mainintakin Kuluttajansuojalain 5.luvussa.
    KLIKS!

    Tuo kaupassa vahingossa rikkoutuneen tuotteen korvaaminenkin on sovittelu/neuvottelu kysymys, usein kauppiaalla on vakuutus vahinkojen varalle..... IMO.

    Kauppiaan eli myyjän vastuu tuotteista on hyvin laaja ja asiakkaat melko tietämättömiä tai laiskoja valittamaan virheistä mikä taas osaltaan saattaa johtaa siihen että kaikenmaailman pask** on markkinat pullollaan
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  8. #8
    Jos ei ole kanttia puhua asioista niiden oikeilla nimillä , niin kannattaako edes aloittaa !
  9. #9
    Lainaa (mototollo @ Joulu. 04 2006,18:07) kirjoitti
    Jos ei ole kanttia puhua asioista niiden oikeilla nimillä , niin kannattaako edes aloittaa !
    Täällä on jo yksi valitettava esimerkki siitä, että vaikka faktojen pohjalta antaisi yrityksestä palautetta, saattaa tehdä nk. Tylyttäjät ja joutua oikeuteen... Ymmärrän aloittajan varovaisuuden... Kukapa sitä huvikseen oikeuteen lähtisi näistä hommista!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  10. #10
    Kuitenkaan en usko , että pyörä korjaantuu täällä märehtimällä
    vaan ottamalla myyjä- huoltoliikkeeseen yhteyttä . Olen melko varmasti ostanut kyseisestä liikkeestä neljä Trumppaa ja
    yhden auton ja jos on ongelmia ollut niin kyllä niistä on puhumalla selvitty eli ei ole tarvinnut painia ! Ja sitä paitsi Suomi on vapaa maa eli rohkeasti kokeilemaan esim. eteläisen-
    Suomen kauppiasta !!!!!!
  11. #11
    Lainaa (mototollo @ Joulu. 04 2006,19:10) kirjoitti
    Kuitenkaan en usko , että pyörä korjaantuu täällä märehtimällä
    vaan ottamalla myyjä- huoltoliikkeeseen yhteyttä . Olen melko varmasti ostanut kyseisestä liikkeestä neljä Trumppaa ja
    yhden auton ja jos on ongelmia ollut niin kyllä niistä on puhumalla selvitty eli ei ole tarvinnut painia ! Ja sitä paitsi Suomi on vapaa maa eli rohkeasti kokeilemaan esim. eteläisen-
    Suomen kauppiasta !!!!!!
    Ihan kysysäkseni, vaikka menee OT,

    MIKÄ PARANEE TÄÄLLÄ MÄREHTIMÄLLÄ?

    Edes motot ei parane täältä saatavalla valohoidolla. Kysymys on tiettävästi tässä(kin) tapauksessa sydämmen purkamisesta, siihen tämä on parhaita paikkoja... Toisaalta, iteltäskin jäi vielä liikkeen nimi mainitsematta
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  12. #12
    En voi mainita liikkeen nimeä koska en voi olla varma , että kyse on juuri siitä liikkeestä eli mulla vain aavistus !
  13. #13
    Lainaa (samu69 @ Joulu. 04 2006,01:00) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Joulu. 04 2006,00:20) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Joulu. 03 2006,18:16) kirjoitti
    Älä nyt kaupan purkamista vaadi.. silloin myyjä ei ole velvollinen hyvittämään tuotteesta enempää kuin itse maksamansa tukkuhinnan.
    Mistä tuollainen tieto on peräisin?

    Sen tiedän, että jos vaikka hajotan kaupassa jotakin, asiakkaana joudun korvaamaan tuotteen tukkuhinnan kauppiaalle.
    Kyllä se on ihan kunnallisen kuluttajaneuvojan antama tieto, josta itsekin hieman yllätyin, mutta kohdallani riita-asia kauppiaan kanssa saatiin muuten sovituksi.

    Saattaa siitä olla oikein mainintakin Kuluttajansuojalain 5.luvussa.
    KLIKS!

    Tuo kaupassa vahingossa rikkoutuneen tuotteen korvaaminenkin on sovittelu/neuvottelu kysymys, usein kauppiaalla on vakuutus vahinkojen varalle..... IMO.

    Kauppiaan eli myyjän vastuu tuotteista on hyvin laaja ja asiakkaat melko tietämättömiä tai laiskoja valittamaan virheistä mikä taas osaltaan saattaa johtaa siihen että kaikenmaailman pask** on markkinat pullollaan
    Kun kauppa purkantuu, molempien osapuolten suoritukset palautuvat. Asiakas palauttaa tuotteen ja kauppias saamansa kauppahinnan.

    Jos henkilö rikkoo jotain tahallaan tai tuottamuksesta, henkilö on velvollinen korvaamaan aiheuttamansa vahingon. Joko kauppiaalle tai kauppiaan vakuutusyhtiölle. Vahingonkorvaus ei tietenkään voi olla suurempi kuin aiheutunut vahinko.

    edit: kaupan purku on eri asia kuin kaupan vapaaehtoinen peruuttaminen. Kaupan peruuntuessa ostajan aloitteesta kauppiaallekin usein jää joku hyvitys vaivannäöstä



  14. #14
    Lainaa (mototollo @ Joulu. 04 2006,20:16) kirjoitti
    En voi mainita liikkeen nimeä koska en voi olla varma , että kyse on juuri siitä liikkeestä eli mulla vain aavistus !
    No jos sulla on ko liikkeestä vaan positiivisia kokemuksia, mitä hallaa ko liikkeelle tekisit? Vai jännittääkö?

    Edit: Sori, tää meni vit**iluks... Korjaan käytöstapojani jatkossa!



    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  15. #15
    Lainaa (mototollo @ Joulu. 04 2006,18:07) kirjoitti
    Jos ei ole kanttia puhua asioista niiden oikeilla nimillä , niin kannattaako edes aloittaa !
    Kantti katotaan ehkä muualla kuin täällä...
    Ja sori vaan jos nyt kävi jonkun nilkkaan, kuten totesin vien rahani muualle...



    F = dp / dt
  16. #16
    jos rupeaa takkuaan tuollainen niin kannattaa yleensä käyttää K-sanaa...

    Kuluttajaneuvoja

    Aikamonesti on alkanut homma sujumaan sen jälkeen, kun on todettu ääneen ettei tunnu tulevan keskustelusta mitään, vien asian Kuluttajaneuvojan käsiteltäväksi.

    Useimmat liikkeet välttää aika painokkaasti ko hemmon kanssa asiointia, mikäli olet oikealla asialla. Vie vissiin aikapaljon aikaa ja selvissä tapauksissa tulee takkiin aina.
    http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf....readdoc
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  17.  
  18. #17
    Ei käyny ainakaan mun nilkkaan , mun mielestä on tervettä vaihtaa ajatuksia ja kestän myös ...tuilun ! Ja olenko minä väittänyt , että mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia kyseisestä liikkeestä .