Sivu: 294 / 319:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 194244284292293294295296304 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8791:stä 8820:een 9548:sta
  1. #8791
    Tuo on suurinpiirtein parasta mitä voi tehdä. Toki eikai sitä pakko ole työntää. Minulla on tuossa ojituskoneessa ainakin sellainen nappi millä saa takapyörän avustamaan etenemistä.
  2. #8792
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Tuo on suurinpiirtein parasta mitä voi tehdä. Toki eikai sitä pakko ole työntää. Minulla on tuossa ojituskoneessa ainakin sellainen nappi millä saa takapyörän avustamaan etenemistä.
    Tossa oli jo muitakin mukaanpyrkijötä. Ehtona on, että Puliukko ja minä kannustetaan safariasuissa geeteetä vetäen, kun suoritat täydessä tällingissä ilman juotavaa. Oli ainakin vahva kasi asteikolla 4-10.

    When do you sign up?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #8793
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Huomenna gunnarit. Moneenkin asiaan liittyen:

    https://youtu.be/3nALQz_fLgE
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #8794
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Huomenna gunnarit. Moneenkin asiaan liittyen:

    https://youtu.be/3nALQz_fLgE
    Vahvaa! Jumalauta nyt on vahvaa!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #8795
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Huomenna gunnarit. Moneenkin asiaan liittyen:

    https://youtu.be/3nALQz_fLgE
    Kannattaa varata reilusti aikaa jos meinaa stadista hypätä lauttaan.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  6. #8796
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa varata reilusti aikaa jos meinaa stadista hypätä lauttaan.
    Varmaan. Mä oon ollut Virossa torstaista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #8797
    Saattaisi olla hyvät ajokelit koko Suomessa, paitsi Espalla ja Manskulla.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #8798
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tossa oli jo muitakin mukaanpyrkijötä. Ehtona on, että Puliukko ja minä kannustetaan safariasuissa geeteetä vetäen, kun suoritat täydessä tällingissä ilman juotavaa. Oli ainakin vahva kasi asteikolla 4-10.

    When do you sign up?
    On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.
  9. #8799
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.
    Ootsie kova luu, jos Millen tuolta raahaat läpi.

    Kai ne tekijät on sitten ihan eri miehiä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #8800
    Luulen että kohta pitää katsoa ne teidän kuvat että tietää mitä on tullut uhottua. Toisaalta jos voi ilmoittautua johonkin tietämättä, yllätys on isompi.
  11. #8801
    Vedettiin Tukholmasta Rostockin alapuolelle aikas railakkaasti...melkoisen lämmintä nahkavermeissä
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  12. #8802
    Pikkasen piti tänäänkin ajella. Slovakiasta kurvasin tänne Unkariin. Nyt hotellilla. Se on tuo keltanen rakennus.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #8803
    Ajopäivähän se oli tänäänkin. Sutastiin Pohjois-Saksasta tänne Tšekin rajan tuntumaan. Pari tankillista baanalla, loput landstrasseja ja mutkateitä. Olihan lystiä! Lämmintä +32...34. Kuvalataus ei näytä tänään onnistuvan. Nyt nestehukka kuntoon
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  14. #8804
    Eilen ajeltiin Vaimon kanssa Budapestistä Prahaan ja tänään Prahasta Berliiniin, lämmintä riittää..
    <p> CBR1100XX -05 </p>
  15. #8805
    Tänään ajeltiin kaverin kanssa Transalpinaa ylös ja Transfagarasania alas. Olahan hienoja teitä nämä. Huomenna ehkä Unkariin.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  16. #8806
    No tänäänkin istuttiin pyörän päällä noin 7 tuntia. Vaihtelevia mutkapätkiä Tšekin puolella ja iltapäivä Praha-Brno välillä kokolailla yhtäjaksoisesti tietyötä. Pikkusen oli lämmin! Mutta nyt ulkona varjossa, kaupunki täynnä racing-turisteja, erittäin hyvä meininki. Ja vasta sunnuntaina ajetaan mopolla lisää, tulikin kolmeen päivään joku 2300 km. Nyt keskitytään MotoGP-viikonloppuun täällä Brnossa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  17. #8807
    Brezjenjestä Passo Falzaregolle tuli huristeltua. Mangartin kävin siinä välissä ihmettelemässä.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #8808
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Brezjenjestä Passo Falzaregolle tuli huristeltua. Mangartin kävin siinä välissä ihmettelemässä.

    No nyt on todella komeeta maisemaa.

    edit: ja fillaria!
    Z750
  19. #8809
    7 passoa tuli veivattua.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #8810
    600 km kiekaisu, kun vain vähän piti käydä pyörää kokeilemassa. Ihmeesti ne reissut aina venähtää kun kelit ovat kohdallaan.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  21. #8811
    Kolmen porukalla käytiin kiertämässä Päijänne. Itäinen puoli on kliffaa, läntinen ei niinkään. Kelit kohdillaan ja munkilla väistettiin sadekuurotkin \o/

    Mahtavuutta!
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  22. #8812
    Nykäisin muutaman tunnin Brnosta Plzeniin. Latu veti hyvin. Ei taaskaan kukaan mennyt ohi
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  23. #8813
    Leppoisa siirtymä Plzenistä tänne Liettuan rajalle. Vajaa 1000 km ja n. 9 tuntia taukoineen. Matkatoverin nakulla vielä lyhyemmät tankkausvälit kuin mulla niin aika kovaa saanut välillä rompottaa jotta matka etenee. Latu vetänyt hyvin ja mittari pohjassa pitkiä pätkiä. Kuvalataus taas tökkii
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  24. #8814
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Leppoisa siirtymä Plzenistä tänne Liettuan rajalle. Vajaa 1000 km ja n. 9 tuntia taukoineen. Matkatoverin nakulla vielä lyhyemmät tankkausvälit kuin mulla niin aika kovaa saanut välillä rompottaa jotta matka etenee. Latu vetänyt hyvin ja mittari pohjassa pitkiä pätkiä. Kuvalataus taas tökkii
    Ukolla kroppa kunnossa kun jaksaa kyykyllä vedellä kunnon päivämatkoja.

    Rispekt.

    T. Ikätoveri
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #8815
    No ajettiin sitä tänäänkin. Puolasta kotiin, 976 km, tosin viimeinen 80 km autolautan kyydillä Tallinnasta stadiin. Ajamiseen meni 10,5 h kun vähän sinkkiä kireemmällä piti, kotia päin kun aina tulee jokseenkin kiirus. Huonosti veti kyllä latu välillä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  26. #8816
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    Kolmen porukalla käytiin kiertämässä Päijänne. Itäinen puoli on kliffaa, läntinen ei niinkään. Kelit kohdillaan ja munkilla väistettiin sadekuurotkin \o/

    Mahtavuutta!
    Länsipuolella kannattaa koukata Harmoisten kautta. Vähän vaihtelua. Hyvä pinta kun viimeksi ajoin.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  27. #8817
    Tänään oli varsin leppoisa päivä. Verona - Garda - Tuenno.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  28. #8818
    Kilometrejä taas kiertynyt tuohon etupyörään, eilispäivän lähdöstä 1000 km tämän päivän paluuseen. Virtasalmi edestaas ja siellä ympyrää +400 km.
    Sadevehkeetkin sai kaivaa palatessa päälle, tasan vuosi sitten viimeksi käytin kun ajelin Red Bull Ringille. No, ratahan se Motoparkkiin on.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  29. #8819
    Noin 500km vesisateessa tänään....
    Ei kiinnosta pätkääkään
  30.  
  31. #8820
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Kävin taas ajelemassa sivuvaunulla. Tällä kertaa Pärnussa ja matkustajana, paikkaamassa eilen treeneissä loukkaantunutta purkkiorjaa. Aamulla oli yksi treeni, jonka perään aika-ajo ja kaksi kisaa.

    Vittu mitä touhua se on. Nyt sattuu joka paikkaan ja "kovaa" ajettaessa ei montaa kierrosta jaksanut pomppia, ja jännää oli, että mikään ei väsynyt erityisesti ja kunto ei hiipunut, vaan jaksaminen loppui yhtäkkiä. Mutta on se vaan jumalauta huimaa katsella ohi vilistävää asfalttia, saati sitten betoniseinää, parinkymmenen sentin etäisyydeltä.

    Hurjaa hommaa kertakaikkiaan. Yksi treenipäivä alle olisi tehnyt tosi hyvää, urakka helpottui joka kerralla.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
Sivu: 294 / 319:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 194244284292293294295296304 ... ViimeinenViimeinen