Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Meinas kakka tulla housuun kun sain laskun huoltofirmasta, jossa trumppa on huollossa ja talvisäilytyksessä...

    20tkm huolto maksoi 703,10€

    Tosin seittemää venttiliä oli joutunut säätämään ja luonnollisesti ottaan molemmat nokat pois. Eli on siinä mekaanikollakin ollut töitä, mutta kuitenkin...

    Tuohon vielä päälle penkitys ja talvisäilö, niin laskun loppusumma on jo semmoinen, että ei tarttekkaan syödä enää mitään tänä vuonna...

    Mitäs teillä muilla on maksanu nuo remontit? Tuttuja hemmoja ovat siellä korjaamolla, joten tuskin mitään vedätystä ovat harrastaneet ja hommat on tehty varmasti kunnolla...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  2. #2
    Enpä tiiä kun ite huoltelen.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3. #3
    Lainaa (B12 @ Marras. 26 2006,19:40) kirjoitti
    Enpä tiiä kun ite huoltelen.
    JOV...N!


    ......Naaaa, sama juttu. Maksaapi vain vaivan.
  4. #4
    Juuri tuo 20tkm:n huolto on h*tin kallis, kun siinä on paljon muutakin kuin tuo venttiilin säätö.
    Myöskään minä en vienyt RS:ää virallisen firman huoltoon, vaan työnsin pyörän kaverin talliin, kun ei tuo osannut pahemmin purnatakaan.

    Itse kyllä kuvittelin 20tkm:n huollon olevan jotain 500 - 600 euron luokkaa, joka sekin oli minulle liikaa.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  5. #5
    Itsellä toi on edessä enskesänä.. Täytyy alkaa katteleen et osaa itse tehdä jos noin hävyttömän hintanen
    1300cc Suzuki
  6. #6
    No, iteppä on tullut pyörät kasattua, siinähän sitä samalla oppii huoltamaan, kun tietää mitä itse tullut tehtyä. Tämä uusin pyörä oli onneksi jo tehtaalla valmiiksi kasattu.

    Itselle ei oikein koskaan ole selvinnyt mitä nämä huollot on. Nykyaikainen mp on kuitenkin melko varmatoiminen, verrattuna näihin vanhempiin. Tuntuu että sana huolto on kärsinyt inflaation. Jos öljyt ja putsarit vaihtaa sekä ketjut kiristää/rasvaa ja tulpat vaihtaa silloin tällöin, ei se oikein vastaa sitä tunnelatausta, mikä sanalla huolto on.

    Venttiilien säätäminen saattaa äkkipojalle on olla jokunlainen haaste, mutta ihmisten tekemiä jne.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  7. #7
    Mitäs tossa 20 huollossa oli venojen säädön lisäksi isompaa mukana? Siis isommalla meinaan nyt jotain muuta kuin normaalia suodattimen ja öljyn/nesteen vaihtoa.

    Taka-akselimurikan purku ja laakerin rasvaus?
  8. #8
    Lainaa (Talttapää @ Marras. 26 2006,21:49) kirjoitti
    Mitäs tossa 20 huollossa oli venojen säädön lisäksi isompaa mukana? Siis isommalla meinaan nyt jotain muuta kuin normaalia suodattimen ja öljyn/nesteen vaihtoa.

    Taka-akselimurikan purku ja laakerin rasvaus?
    Eikös siinä ole ainakin Triplessä ohjauslaakerin purku ja rasvaus, jarrunesteiden vaihto, jäähdytinnesteet, venttiilin säätö, perämurikan purku ja rasvaus jne, jne eli hintaa taatusti tulee ja paljon jos kaikki tehdään tuntihinnalla. Jenkkipojalta pääsi foorumilla kamala parku kun pajalla odotti $2500 lasku 20tkm huollosta. Ei auttanut lawsuitilla uhkailukaan, vaan maksettava oli.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #9
    Eikös ducatin kanssa tule 6tkm välein isompi lasku?

    vaidettiinko huollossa etupumppujen öljyt?
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  10. #10
    Lainaa (K100 @ Marras. 26 2006,19:53) kirjoitti
    Juuri tuo 20tkm:n huolto on h*tin kallis, kun siinä on paljon muutakin kuin tuo venttiilin säätö.
    Myöskään minä en vienyt RS:ää virallisen firman huoltoon, vaan työnsin pyörän kaverin talliin, kun ei tuo osannut pahemmin purnatakaan.

    Itse kyllä kuvittelin 20tkm:n huollon olevan jotain 500 - 600 euron luokkaa, joka sekin oli minulle liikaa.
    Ai jaa... tällaista peliä... jokohan me sovittiin siitä korviosta...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  11. #11
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Itse niin mielelläni huollot tekisin (ja olen aiemmin tehnytkin), mutta kun ei ole tällähetkellä minkäänlaisia tiloja pyörän remppaamiseen. Ekaa kertaa joutui oikein talvisäilöönkin viemään kun ei ole edes säilytyspaikkaa...

    Huoltoon tosiaan kuului ohjauslaakerin ja keulan purku ja keulaöljyjen vaihto, jarrunesteet, jäähdytysnesteet, takapään purku, bensan- ja ilmansuodattimen vaihto jne... Eli on siinä hommaa. 6,5h oli työtäkin laskutettu, eli on se selkeästi suurin menoerä... Osat ja litkut tais maksaa nekin reippaasti yli satasen...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  12. #12
    Ite ku tekee niin ei maksa ku vaivan toisaalta kyl noi työkalutkin/autotalli sun muu tilpehööri ovat aikas paljon maksaneet vuosien saatossa, että aika monta huoltoa/ remonttia saa tehdä ennenkö ollaan plussan puolella,toisaalta itellä toi pyörän huolto/ korjaus on iso osa harrastusta.

    Aina kannattaa muistaa pyytää hintaarvio kun jotakin kampetta vie huoltoon /korjattavax niin ei tuu niin kovia yllätyksiä, varsinkin ns isot huollot vievät paljon aikaa ja aika maksaa.

    Ne on noi huollot kuiteskin etukäteen tiedossa olevia asioita, samaten niiden kustannukset suurinpiirtein, oikeestaan en oikeen ymmärrä ku porukka
    huoltohinnoista jollain se täytyy korjaamonkin elää ja duunareiden palkat maksaa sun muut maksut joita rittää...
    elä ja anna muiden roudata
  13. #13
    Lainaa (r1150r @ Marras. 27 2006,07:57) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Marras. 26 2006,19:53) kirjoitti
    Juuri tuo 20tkm:n huolto on h*tin kallis, kun siinä on paljon muutakin kuin tuo venttiilin säätö.
    Myöskään minä en vienyt RS:ää virallisen firman huoltoon, vaan työnsin pyörän kaverin talliin, kun ei tuo osannut pahemmin purnatakaan.

    Itse kyllä kuvittelin 20tkm:n huollon olevan jotain 500 - 600 euron luokkaa, joka sekin oli minulle liikaa.
    Ai jaa... tällaista peliä... jokohan me sovittiin siitä korviosta...
    Tä? Mähän maksoin lähemmäs euron tuntipalkkaakin? Eikö se muka riitä?
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  14. #14
    Lainaa (GFS @ Marras. 26 2006,19:21) kirjoitti
    Meinas kakka tulla housuun kun sain laskun huoltofirmasta, jossa trumppa on huollossa ja talvisäilytyksessä...

    20tkm huolto maksoi 703,10€

    Tosin seittemää venttiliä oli joutunut säätämään ja luonnollisesti ottaan molemmat nokat pois. Eli on siinä mekaanikollakin ollut töitä, mutta kuitenkin...
    Paljonkohan huoltohintaa kasvattaa nokkien irrotus? 955i koneessahan säätöpalat pystyi vaihtamaan nokkia irrottamatta, jos vain oli sopivat työkalut (ostetut tai itse tehdyt).
    Vai onko tuo systeemi muuttunut uudessa Triplessä niin että nokat on pakko ottaa pois?
  15. #15
    Lainaa (Joopa @ Marras. 29 2006,21:57) kirjoitti
    Paljonkohan huoltohintaa kasvattaa nokkien irrotus? 955i koneessahan säätöpalat pystyi vaihtamaan nokkia irrottamatta, jos vain oli sopivat työkalut (ostetut tai itse tehdyt).
    Vai onko tuo systeemi muuttunut uudessa Triplessä niin että nokat on pakko ottaa pois?
    Kyllä se on tainnut ainakin 1050 koneessa, jollei jo 955 jossakin myöhäisemmässä kehitysversiossa vaihtua yläkerta siihen malliin että nokat joutuu säätäessä irrottamaan.

    Samaa asiaa kyselin tuolla kansainvälisemmillä foorumeilla joku aika sitten kun huomasin että 1050 huoltomanuaalissa ei näkynyt enää koko sitä nokka-akseli/venttiilityökalumysteeriä.

    Edit. 2001 asti 955 koneissa shim-over-bucket ja säätö ilman nokkien irrotusta onnistuu. Myöhemmissä koneissa shim-under-bucket ja nokat pitää irrottaa.



  16. #16
    Lainaa (GFS @ Marras. 26 2006,19:21) kirjoitti
    Meinas kakka tulla housuun kun sain laskun huoltofirmasta, jossa trumppa on huollossa ja talvisäilytyksessä... *

    20tkm huolto maksoi 703,10€ *
    Mulla oli kans 20 tkm huolto -04 S3:ssa. Sanoisin työn tilaajana ja maksaneena, että on tuossa 7 huntissa tinkaamisen varaa. Tai sitten oli sen verran isompi korjaamo, jotta jouduit asentajan lisäksi maksamaan töiden vastaanottajan ja pomonkin tuntipalkat. Itse onnistuin säästämään ehkä sillä, että saivat tehdä huollon kauden päätyttyä. Pystyivät hoitamaan ns. maksavat asiakkaat ajallaan. Mulle piisas kun on kevääksi valmis, mutta tuollahan tuo on jo peittojen alla oottamassa.
  17. #17
    Eikö aihe ollut "Halpaa huoltoa!"? Mun mielestä 7 hunttia huollosta ei ole halpaa nähnytkään eli jopa on posketonta alan hinnoittelu, huh huh!
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  18. #18
    Lainaa (maRk1 @ Marras. 26 2006,23:06) kirjoitti
    Eikös ducatin kanssa tule 6tkm välein isompi lasku?
    Voihan veijoesso taas näiden Ducati-huoltojen kanssa.

    Niissä on ensinnäkin 10tkm huoltoväli ja olikohan uudemmissa jo 12tkm...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  19. #19
    Lainaa (harald73 @ Marras. 30 2006,19:06) kirjoitti
    Eikö aihe ollut "Halpaa huoltoa!"? Mun mielestä 7 hunttia huollosta ei ole halpaa nähnytkään eli jopa on posketonta alan hinnoittelu, huh huh!
    Eikös se kuolematon sanonta kuulu, että jos on varaa ostaa pyörä, niin silloin on varaa myös huollattaa, maksoi mitä maksoi.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  20. #20
    Lainaa (GFS @ Marras. 26 2006,19:21) kirjoitti
    Meinas kakka tulla housuun kun sain laskun huoltofirmasta, jossa trumppa on huollossa ja talvisäilytyksessä...

    20tkm huolto maksoi 703,10€

    Tosin seittemää venttiliä oli joutunut säätämään ja luonnollisesti ottaan molemmat nokat pois. Eli on siinä mekaanikollakin ollut töitä, mutta kuitenkin...

    Tuohon vielä päälle penkitys ja talvisäilö, niin laskun loppusumma on jo semmoinen, että ei tarttekkaan syödä enää mitään tänä vuonna...

    Mitäs teillä muilla on maksanu nuo remontit? Tuttuja hemmoja ovat siellä korjaamolla, joten tuskin mitään vedätystä ovat harrastaneet ja hommat on tehty varmasti kunnolla...
    Missäs putiikissa?
    F = dp / dt
  21. #21
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 10 2006,13:50) kirjoitti
    Lainaa (GFS @ Marras. 26 2006,19:21) kirjoitti
    Meinas kakka tulla housuun kun sain laskun huoltofirmasta, jossa trumppa on huollossa ja talvisäilytyksessä...

    20tkm huolto maksoi 703,10€

    Tosin seittemää venttiliä oli joutunut säätämään ja luonnollisesti ottaan molemmat nokat pois. Eli on siinä mekaanikollakin ollut töitä, mutta kuitenkin...

    Tuohon vielä päälle penkitys ja talvisäilö, niin laskun loppusumma on jo semmoinen, että ei tarttekkaan syödä enää mitään tänä vuonna...

    Mitäs teillä muilla on maksanu nuo remontit? Tuttuja hemmoja ovat siellä korjaamolla, joten tuskin mitään vedätystä ovat harrastaneet ja hommat on tehty varmasti kunnolla...
    Missäs putiikissa?
    KX-Center Tanpere. Sieltä oon mopon ostanu ja aina kaikki hommat siellä teettänyt. Pari tuttua mekaanikkoa siellä hommissa...

    Ei ole tällä alueella kauheasti kilpailua trumppahuollossa... Täytyy ainaki seuraavan ison huollon hintaa kysyä Jämsän Huoltokaksikosta.

    Pari kesää sitten kun käytiin siellä vierailulla, niin jäi ukosta ja firmasta aika hyvä kuva ainakin itelle...
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  22. #22
    Lainaa (ande @ Marras. 27 2006,09:57) kirjoitti
    Ite ku tekee niin ei maksa ku vaivan toisaalta kyl noi työkalutkin/autotalli sun muu tilpehööri ovat aikas paljon maksaneet vuosien saatossa, että aika monta huoltoa/ remonttia saa tehdä ennenkö ollaan plussan puolella,toisaalta itellä toi pyörän huolto/ korjaus on iso osa harrastusta.
    Isäukolla oli hyvä laskentamalli; jos itse tehden joutuu ostamaan jonkun kalliin laitteen mutta verrattuna työn teettämiseen/valmiina ostamiseen säästää vaikka edes laitteen hinnan takaisin niin laite on maksettu. Siitä eteenpäin kaikki ko. laitteella tekeminen on pelkkää plussaa.

    Nykyään tulee yhä enemmän maksettua oman ajan säästöstä. Ei ihan kaikkea viitsi käydä tekemään kun tietää ettei tyydy vähään joten työt pitää tehdä kunnolla ja se vie aikaa. Toisaalta tämänkin tietokoneen ääressä istumisen vois käyttää ehkä järkevämminkin ;)
    Vastaavasti itse kun rohkeasti avaa koneen kopan ja käy venttiilinsäätöhommiin (toki ensin etsii nestistä huoltomanuaalin ja kaiken mahdollisen ohjeistuksen) niin tulee tuo koneen tekniikkakin tutummaksi. En esim. ilman imuläppien säätöä/säätötyökalun tekemistä olisi ikinä tiennyt että koneessa on kahdet imuläpät per sylinteri, toisia ohjaa tietokone ja että tietyillä kierrroksilla tietokoneen ohjaamat läpät on käytännössä täysin auki.
    Ongelmia aiheuttaa esim. juuri tällaisten huoltotöiden hankaluus. Oikeasti tietokoneen ohjaamat läpät olisi pitänyt parkkeerata auki jollain helvetin korjaamomasiinalla mutta kun sellaista ei ollut niin säädin läpät tietyllä kierrosalueella jonka jälkeen kävin kaikki kierrosalueet useaan kertaan läpi ja tarkensin säätöjä.
    Kohta ei ilman kompuutteria pysty tekemään pyörälle mitään.



  23. #23
    Lainaa (B12 @ Joulu. 10 2006,12:05) kirjoitti
    Lainaa (harald73 @ Marras. 30 2006,19:06) kirjoitti
    Eikö aihe ollut "Halpaa huoltoa!"? Mun mielestä 7 hunttia huollosta ei ole halpaa nähnytkään eli jopa on posketonta alan hinnoittelu, huh huh!
    Eikös se kuolematon sanonta kuulu, että jos on varaa ostaa pyörä, niin silloin on varaa myös huollattaa, maksoi mitä maksoi.
    Joo, onhan se noinkin ja toinen "kliseinen" sanonta sanoo, ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

    On toki totta, että joissain pyörissä menee aikaa (työtä) enemmän kuin toisissa, muttei se poista sitä tosiasiaa, että hinnoittelussa on mun mielestä menty rankasti metsään.

    Toisaalta kun katselee noita tuntihinnoitteluja, haitari on melko suuri (n. 45-80€/h), enkä usko tuolla halvemmalla hinnalla saavan suhteessa huonompaa työtä tai päinvastoin.

    Olen melkeinpä sitä mieltä, että venttiilien säädön saa tehdä ammattimies, mutta muut hommat (jarrunesteiden vaihto, öljyt+suodatin yms.) kannattaa opetella tekemään itse (jos vaan mahdollista).
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  24. #24
    Lainaa (harald73 @ Joulu. 11 2006,09:53) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Joulu. 10 2006,12:05) kirjoitti
    Lainaa (harald73 @ Marras. 30 2006,19:06) kirjoitti
    Eikö aihe ollut "Halpaa huoltoa!"? Mun mielestä 7 hunttia huollosta ei ole halpaa nähnytkään eli jopa on posketonta alan hinnoittelu, huh huh!
    Eikös se kuolematon sanonta kuulu, että jos on varaa ostaa pyörä, niin silloin on varaa myös huollattaa, maksoi mitä maksoi.
    Joo, onhan se noinkin ja toinen "kliseinen" sanonta sanoo, ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

    On toki totta, että joissain pyörissä menee aikaa (työtä) enemmän kuin toisissa, muttei se poista sitä tosiasiaa, että hinnoittelussa on mun mielestä menty rankasti metsään.

    Toisaalta kun katselee noita tuntihinnoitteluja, haitari on melko suuri (n. 45-80€/h), enkä usko tuolla halvemmalla hinnalla saavan suhteessa huonompaa työtä tai päinvastoin.

    Olen melkeinpä sitä mieltä, että venttiilien säädön saa tehdä ammattimies, mutta muut hommat (jarrunesteiden vaihto, öljyt+suodatin yms.) kannattaa opetella tekemään itse (jos vaan mahdollista).
    Itse olen juuri toteuttanut tuota "kaavaa" eli pikku hommat itse ja ammattimiehet saavat hoitaa isommat ja vaativimmat työkohteet. Loppuu itseltä taito ja työkalut...
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  25. #25
    Euro hiukan himmentää rahantajua. 1998 maksoi Banditin iso huolto (venttiilit, synkka, öljyt ym.) tasan 500mk ihan merkkiliikkeessä. 4200mk on hiukan eri hehtaarilla.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  26. #26
    Lainaa (B12 @ Joulu. 11 2006,14:49) kirjoitti
    Euro hiukan himmentää rahantajua. 1998 maksoi Banditin iso huolto (venttiilit, synkka, öljyt ym.) tasan 500mk ihan merkkiliikkeessä. 4200mk on hiukan eri hehtaarilla.
    Joo, ainoat jotka väittää, ettei € ole vaikuttanut kuluttajahintoihin on meidän "viisaat" päättäjämme...

    Mulle sanoivat Speedmasterin 20tkm "isosta" huollosta, että kyllä siitä pitäisi 400€:llä selvitä eli sikahintaa tuokin. Tosin tuossa vain kaksi pyttyä ja sitä mukaa venttiilien yms. säätöä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  27. #27
    Lainaa (harald73 @ Joulu. 11 2006,19:37) kirjoitti
    Joo, ainoat jotka väittää, ettei € ole vaikuttanut kuluttajahintoihin on meidän "viisaat" päättäjämme...
    En ole minkään sortin päättäjä, muttei € ole silti hintoja nostanut. Moni hinta on noussut tai laskenut (erinäisistä syistä), samalla on palkatkin noussut ja verotuskin keventynyt.
  28. #28
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 11 2006,19:57) kirjoitti
    Lainaa (harald73 @ Joulu. 11 2006,19:37) kirjoitti
    Joo, ainoat jotka väittää, ettei € ole vaikuttanut kuluttajahintoihin on meidän "viisaat" päättäjämme...
    En ole minkään sortin päättäjä, muttei € ole silti hintoja nostanut. Moni hinta on noussut tai laskenut (erinäisistä syistä), samalla on palkatkin noussut ja verotuskin keventynyt.
    Sori hirveesti, mä puhun vain ja ainoastaan omasta puolestani ja omista mielipiteistäni.

    Jos hinta muuttuu 500mk -> 700€ (n. 4200mk), kuten keskustelussa on tullut ilmi (ja jätetään erinäiset muut muuttujat pois), joudun myöntämään, ettei mun tulotaso ole yli kahdeksankertaistunut, eikä verot laskeneet samana aikana siten, etten (vaikka mihin indeksiin väännettäisiin) katsoisi tuota melko roimaksi hinnannousuksi.

    Hyvä tietysti jos muilla on näin käynyt, mä elän sitten vissiin tässä palkkakuopassa hamaan tappiin asti (ja verottajakin kusee kintuille minkä kerkiää) ;-)
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  29. #29
    Miksi japanilaisten huolto on halvempaa kuin Triumphin tai esim. Ducatin?

    Liittyykö hintaero korjaamojen lukumäärään, osien hintoihin, vai johonkin statuslisään? Luulisi pyörän kuin pyörän huoltojen olevan suunnilleen samanhintaista.
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
  30.  
  31. #30
    Lainaa (harald73 @ Joulu. 12 2006,08:08) kirjoitti
    Jos hinta muuttuu 500mk -> 700€ (n. 4200mk), kuten keskustelussa on tullut ilmi...
    Vaikeahan se on suoraan verrata kahta ihan eri tapausta, Banditin huolto -98 ja Trumpan huolto -06 (eri merkki, eri toimenpiteet, eri huoltoliike jne.)

    Mutta kuten sanoin, euron syyksi tuota ei kai voi laittaa.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen