Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 87:sta
  1. #1
    köpi teki ovelat just meinasin lähtee duuniin,,,nyt oli viel pakko tulla laittaa tää..

    eli sinne vm kartincenteriin....myllykyläntie 3, 01760....
    ja taas se 20-21.00 vuoro ...ja taas sillä varauksella et siihen on tullu joku yksityistilaisuus ni sit ei päästä.....

    edit: eli 16 e /10min ...10 kerran sarjalippu 140e eli yks kerta 14 e



  2. #2
  3. #3
    mukana tietty ....yheksän hengee ajeli viimeks ja kaik kerkes vetää kerran........eli nytki varmaa ei enempää ku yheksän...ellei saa viel sitä yhtä pyörää käyttöön....selvitän sen myöhemmin....voi vaddu nyt tulee kiire duuniin.....
  4. #4
    Kyllä sen neljännenkin prätkän varmasti saa käyttöön, eli ainakin 12 mahtuu. Ja tunnissa ehtii vetää varmaan sen neljännenkin setin, eli veikkaisin, että 16 henkeä mahtuu. Hyvähän se on toki varmistaa. Ja oikein hyvällä säkällä se viideskin mopo on tullu jo pajalta takaisin, sittenhän jengiä mahtuu taas vähän lisää. Luulenpa, että viimeks 3+3+3 -jaottelu johtui ainoastaan siitä, että meitä oli kolmella jaollinen määrä
  5. #5
    Pitäsköhän mun taas lähteä näyttämään ajolinjoja Mädärille...
    Eli varauksella mukana.
  6. #6
    Lainaa (Köpi @ Marras. 23 2006,09:46) kirjoitti
    Pitäsköhän mun taas lähteä näyttämään ajolinjoja Mädärille...
    Eli varauksella mukana.
    Mä tuunkin kattoon Mädärin jarruvaloa
    Paitsi ettei nois mopois tainnut olla sellaista.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #7
    Voivoi... valitettavasti pojat taitaa joutua kattelemaan vaan toistensa jarruvaloja, mulla kun on budjetointiongelmia. Ostaisko 20 kiloa perunoita vai ajaisko 10 minuuttia mopolla

    Ja oikee syyhän on tietysti se, että mä pelkään tappiota
  8. #8
    Lainaa (MadMan @ Marras. 23 2006,11:14) kirjoitti
    Ja oikee syyhän on tietysti se, että mä pelkään tappiota
    Kyllä mä sen arvasin just tuollanen...
    Me treenataan sit porukalla ja näytetään sulle närhen munat kun tuut seuraavan kerran. Rehtorikin ohittaa sut sitten kierroksella... kahdesti

    edit: on se kumma kun ei osaa kirjottaa



    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #9
    Lainaa (jens @ Marras. 23 2006,11:33) kirjoitti
    Rehtorikin ohittaa sut sitten kierroksella... kahdesti
    mä en kyll sadan vuoden treenilläkää kykene tuohon suoritukseen.....
    mädäri kyllähän pojat sulle kolehdin mielellään kerää...pelkästään siitä ilosta et pääsee ajaa sun perässä...

    viis pyörää pitäis olla käytössä ens tiistaina...eli kyll jengii mahtuu hyvinki

    eli mukana:
    piipu
    theseus
    köpi
    jens
    mad man

    edit:mädäri lisätty



  10. #10
    Lainaa (piipu @ Marras. 23 2006,11:57) kirjoitti
    mädäri kyllähän pojat sulle kolehdin mielellään kerää...pelkästään siitä ilosta et pääsee ajaa sun perässä...

    viis pyörää pitäis olla käytössä ens tiistaina...eli kyll jengii mahtuu hyvinki
    No ei tässä ole tarkoitus toistenkaan lompakkoja verottaa mun hauskanpidon vuoksi. Kyllä toi vielä vahvassa harkinnassa on, viis pyörää kerrallaan ja yhteislähtö, niin saadaan vähän meininkiä radalle Mut harkitaan ja katellaan miten rahatilanne kehittyy.
  11. #11
    Kyl mää sun perunat maksan, ei se siitä saa jäädä kiinni.
  12. #12
    Ehkä myös mukana, en vielä ens viikon aikataulua 100% varmasti tiedä - mutta jos se antaa sen verran periksi niin tulossa olen.
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
  13. #13
    pitäiskö ostaa se 10 keeran sarjakortti....se ois 140 e....säästäis 2 egee per kerta ...mitäs mieltä?

    ...kyl sä mädäri tuut messii mä voin maksaa sut liksa pitäis tulla maanantaina.....tarjoot sit joskus mulle

    editer kerta lisätty...



  14. #14
    Lainaa (piipu @ Marras. 23 2006,12:09) kirjoitti
    pitäiskö ostaa se 10 keeran sarjakortti....se ois 140 e....säästäis 2 egee ...mitäs mieltä?

    ...kyl sä mädäri tuut messii mä voin maksaa sut liksa pitäis tulla maanantaina.....tarjoot sit joskus mulle
    Ostetaan vaan se sarjalippu. 2e:llä saa vaikka limut tai jätskit siihen rankan ajosetin päälle
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #15
    Harmittava yhteensattuma, Hamletin pikkujoulut samaan aikaan . Mutta seuraavalla viikolla sitten .
    Busa K8
  16. #16
    Mää haluun mukaan tuonne kans kun se näytti niin kivalta.
  17. #17
    Voiko sinne tulla tiistaina omalla nelari-mini- :lla samaan aikaan kurvailemaan?

    Thumpstar odottaa ulkoiluttajaansa tallissa. Ruostuu vaan, jos on koko talven käyttämättä.
  18. #18
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eikö ne anna varata sitä tuntia meille? Jos sanotte että meidän lössi täyttää koko sen ajovuoron...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  19. #19
    Lainaa (Jassu @ Marras. 23 2006,18:30) kirjoitti
    Eikö ne anna varata sitä tuntia meille? Jos sanotte että meidän lössi täyttää koko sen ajovuoron...
    pitää maksaa ainaki donan verran niille tunnista...ei auttanu vaik lirkuttelin kato ku ne saa niist cartinki tsydeemeistä niin hyvän hinnan....
  20. #20
    Lainaa (äRRäpää @ Marras. 23 2006,18:29) kirjoitti
    Voiko sinne tulla tiistaina omalla nelari-mini- :lla samaan aikaan kurvailemaan?

    Thumpstar odottaa ulkoiluttajaansa tallissa. Ruostuu vaan, jos on koko talven käyttämättä.
    ku mä kysyin niiltä et voidaako varata koko tunti ja paljonko maksaa....ni ne kysy et onko omat pelit ja vehkeet.....

    eli ei välttämättä oo ongelma.....soita niille ja kysy....luultavasti voit saada halvemmallaki...mut meil muil on taas sit vuokra pärrät...mut luulis et se ei haittaa...

    kysynkö mä vai kysytkö ite ...
  21. #21
    Kiitti piipu, mut voin soittaa ja kysyä itsekin. Uskon, että omilla laitteilla saa ajaa. Soitan, varmistan ja tulen paikalle mikäli työt ei häiritse.
  22. #22
    No perkeles. Pitäähän se lähtee taas kokeilee
    premier

    emeritus
  23. #23
    tulen ja siitähän on sit lyhyt matka duuniinkin mennä
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  24. #24
    Äh, nythän mä vasta muistin, että oon tolloin tiistai-iltana serenassa evdestä pelastautumista harjoittelemassa, joten tuskin ehdin minismotoilemaan sittenkään. Harmi.
  25. #25
    eli mesissä:
    *piipu
    *thesukka
    *köpi
    *jens
    *eguilibrium ?
    *jarru
    *ärräpää ?
    *premier
    *tomppa

    viel mahtuu messii....
  26. #26
    Lainaa (piipu @ Marras. 24 2006,12:34) kirjoitti
    eli mesissä:
    *piipu
    *thesukka
    *köpi
    *jens
    *eguilibrium ?
    *jarru
    *ärräpää ?
    *premier
    *tomppa

    viel mahtuu messii....
    kavanaki ja betonki ilmoittautuu........jos sopii ......
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  27. #27
    Lainaa (betonki @ Marras. 25 2006,12:45) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Marras. 24 2006,12:34) kirjoitti
    eli mesissä:
    *piipu
    *thesukka
    *köpi
    *jens
    *eguilibrium ?
    *jarru
    *ärräpää ?
    *premier
    *tomppa

    viel mahtuu messii....
    kavanaki ja betonki ilmoittautuu........jos sopii ......
    sopii..sopii... eiku
  28. #28
    Vieläkö mahtuu yksi mukaan? Houkuttaa nuo pikkupelit niin pirusti.
  29. #29
    Lainaa (wantti @ Marras. 26 2006,09:46) kirjoitti
    Vieläkö mahtuu yksi mukaan? Houkuttaa nuo pikkupelit niin pirusti.
    hyvin mahtuu on meinaa sika hauskaa puuhaa ajella niill pikkusilla
  30.  
  31. #30
    Soitin karting-centeriin, ei kuulemma saa ajaa omalla pyörällä radalla samaan aikaan vuokrapyörien kanssa. Perusteluna oli, että tällaisessa tapauksessa ratayhtiön vakuutukset eivät kata mahdollisia vahinkoja kenenkään osalta.

    Kaikki 5 mopoa ovat kuulemma nyt kunnossa.
    Tulen huomenna mukaan, mikäli vielä mahtuu...
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen