Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 87:sta
  1. #31
    Lainaa (äRRäpää @ Marras. 27 2006,13:44) kirjoitti
    Kaikki 5 mopoa ovat kuulemma nyt kunnossa.
    Tulen huomenna mukaan, mikäli vielä mahtuu...
    mäki soitin just sinne klo: 20-21.00 vuoro viel vapaana.....eli suunilleen puol kasiks sinne....

    joo mukaa vaa ....sumplitaa niit vuoroi sit....mä ainaski haluu ajaa kaks kertaa.... ni eiköhän hyvinki kerkee ku kert 5 pyörää käytössä...
  2. #32
    Mäkin haluun ajaa kaks settiä ja lepuuttaa niiden välissä hetken "hyytelöityneitä" lihaksia. Laskin pikaseen, että meitä olis tulossa 12 kuskia, jos ei jälki-ilmoittautuneita ilmaannu paikalle. Eli varmaan kolmessa ryhmässä ajellaan?
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  3. #33
    Lainaa (betonki @ Marras. 25 2006,12:45) kirjoitti
    eli mesissä:
    *piipu
    *thesukka
    *köpi
    *jens
    *eguilibrium ?
    *jarru
    *ärräpää ?
    *premier
    *tomppa
    *betonki
    *wantti
    *ärräpää
    katellaa jens sit huomen miten jaotellaan...riippuu siit monta loppujen lopuks tulee...ja moniko haluu ajaa uudesta....

    kukas ostaa sen kymmenen kerran sarja kortin? ja muut maksaa sille tasarahalla? vai pitäiskö ostaa pari semmost ?
  4. #34
    Lainaa (piipu @ Marras. 27 2006,16:20) kirjoitti
    Lainaa (betonki @ Marras. 25 2006,12:45) kirjoitti
    eli mesissä:
    *piipu
    *thesukka
    *köpi
    *jens
    *eguilibrium ?
    *jarru
    *ärräpää ?
    *premier
    *tomppa
    *betonki
    *wantti
    *ärräpää
    katellaa jens sit huomen miten jaotellaan...riippuu siit monta loppujen lopuks tulee...ja moniko haluu ajaa uudesta.... *
    kavanakin nimi puuttuu...............
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  5. #35
    ja niin.....sielläkö on kaikki kamat mitä tarvitaan ?? eli ei muuta mukaan kuin kukkaro..
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  6. #36
    Lainaa (betonki @ Marras. 27 2006,16:50) kirjoitti
    ja niin.....sielläkö on kaikki kamat mitä tarvitaan ?? eli ei muuta mukaan kuin kukkaro..
    Periaatteessa kyllä...

    Hanskat on ihan hirveitä puutarhahanskoja...
    Potat on mitä on (en nähnyt huppuja)...
    Haalarit löytyi, sekä niiden päälle polvi -ja kyynärsuojat.

    Itse ajattelin ottaa edes hupun ja hanskat mukaan.
  7. #37
    Lainaa (betonki @ Marras. 27 2006,16:47) kirjoitti
    kavanakin nimi puuttuu...............
    Piipulla tais tulka lukikirjoitushäiriö

    Lainaa (betonki @ Marras. 27 2006,16:50) kirjoitti
    ja niin.....sielläkö on kaikki kamat mitä tarvitaan ?? eli ei muuta mukaan kuin kukkaro..
    Talon puolesta saa kartingiin tarkoitetun ajohaalarin (joka on ohutta kangasta) hanskat, peruskypärän sekä muoviset polvi- kyynärsuojat.
    Ei noi nyt aivan viimeisen päälle varusteet tuohon motoiluun ole, mutta kyllä niistä joitain suojaa on jos sattuu konttaamaan. Kaatuahan ei kannata kun ajo loppuu siihen paikkaan

    Ite ajattelin otta omia varusteita: kypärän, hanskat, selkäsuojan sekä ajosaappaat ettei olo tuntuisi aivan alastomalta

    köpi olit nopee



    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #38
    Lainaa (betonki @ Marras. 27 2006,16:50) kirjoitti
    ja niin.....sielläkö on kaikki kamat mitä tarvitaan ?? eli ei muuta mukaan kuin kukkaro..
    Sieltä saa haalarit, polvarit kyynärit, kypärän ja puutarhahanskat. Suosittelen omaa kypärää, tukevia kenkiä ja varsinkin omia hanskoja.

    Edit: Okei, Jens vastasikin jo. Näillä mennään



  9. #39
    asia selvä..........
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  10. #40
    Lainaa (jens @ Marras. 27 2006,17:06) kirjoitti
    köpi olit nopee
    Niin tänään, mutta mites huomenna?
  11. #41
    Lainaa (Köpi @ Marras. 27 2006,17:13) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Marras. 27 2006,17:06) kirjoitti
    köpi olit nopee
    Niin tänään, mutta mites huomenna?
    Jep, se jääköön nähtäväksi kuinka nopea kukin on huomenna.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #42
    Lainaa (jens @ Marras. 27 2006,17:06) kirjoitti
    Lainaa (betonki @ Marras. 27 2006,16:47) kirjoitti
    kavanakin nimi puuttuu...............
    Piipulla tais tulka lukikirjoitushäiriö
    ...... sori koko eukko on yhtä häiröö.....välill vaa vähän pahemman laatusta.....kuhan muistais vetää niit raidallisiiki pillereitä

    kyll mä siel kypärähattuja näin...tosin osastossa likaset....mä otan oman hupun messii ja luultavasti kengätki....et saan vaihettuu kolmoselle meinaan aika jäykät vaihteet....tai sit mul ei vaa voimia...

    ....ni ja mä ainaki aion olla se hitain.....

    edit: hanskat oli ihan per****tä ....eli ne otan ehottomasti messii...... jos vaa muistan..



  13. #43
    pitänee ottaa oma potta ja huppu mukaan+ hanskat ja melko varmaan oon hitaassa ryhmässä
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  14. #44
    En pääse, kipeenä.
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
  15. #45
    Lainaa (equilibrium @ Marras. 28 2006,14:58) kirjoitti
    En pääse, kipeenä.
    harmi.....toivottavasti paranet pian ....

    soitin just sinne kartingiin...20.00 vuoro vielki vapaa....eli ilalla
  16. #46
    Taidan tulla kahveelle ja muuten vaan fiilistelemään...
    Sininen Kawasaki Z750S
  17. #47
    Ottakaas joku siellä taas kuvia niin nähdään miten menee.....jos vaikka uskaltautuisi mukaan joskus.
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  18. #48
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ertzi5 @ Marras. 28 2006,17:08) kirjoitti
    Ottakaas joku siellä taas kuvia niin nähdään miten menee.....jos vaikka uskaltautuisi mukaan joskus.
    Mä oon näil näkymin menossa sinne kuvaamaan 95% varmuudella. Jos köpille tulee jotain esteitä niin sit en tuu, koska oon sen kyydillä.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  19. #49
    Mä voin myös poimia kyytiin Espoo-Länsi-Vantaa akselilla kyytiä tarvitsevia, jos Jassu vaikka jäät ilman kuljetusta.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #50
    Oon tulossa...
  21. #51
    Kotona ollaan ja seuraavaa kertaa jo odotetaan, oli se vaan niin hauskaa. Pienten alkukangerteluiden jälkeen ajaminen alkoi jo jotenkin sujuakin.

    Kuvia laittelen kunhan tässä kerkeen niitä katella ja säädellä.
  22. #52
    Joo kiitoksia kaikille taas ajoseurasta! Hyvin jätkät vetää

    Oli kyllä älyttömän hauskaa. Mahtaako näin hauska toiminta olla edes laillista?
    premier

    emeritus
  23. #53
    oli taas sika kivaa
    harmi et kaik halukkaat ei mahtunu ajamaan eli vaik mulle sanottii eilen et viidel mopol pääsee ajamaan....ni se on aina vaa neljällä....koska yks on vara mopo... kolmes ryhmäs ajettii...voishan siihen tuntii hyvinki saada viel yhen ryhmän...koska ne edelliset oli myöhässä....joten veivät meiltä aikaa....

    mä toivon et jassu joi sen köpin viski pullon ja vahingossa tuhos kaik valokuvat.... voisiksä tuhota mun pään siit yhest kuvast ...please... tai tietty mielellään koko kuvan

    ens tiistaina uudestaa....

    edit...taas kirjotus häikkää...



  24. #54
    Mäkin tulin vaan fiilistelemään ja äkkiä vaan huomasin , että mulla on ajohaalarit päällä...

    Jotenkin kiikkeriä pikku "penteleitä"...mut hauskaa..
    Sininen Kawasaki Z750S
  25. #55
    Jee!!! oli kyl törkeen hauskaa. MattiR:kin veti aivan tosissaan
    Olikos se betonki joka kokeili vm-kartingin polvipalojen kestävyyttä aika reippaan näköisessä käännöksessä "maalisuoran" jälkeen.

    Nyt on kyllä aivan pakko alkaa junaileen jotain vakiovuoroa mini supermotoille. Pääsis ajaan vähän kauemmin kun tuon 10 minuuttia.
    Just kun alkaa lämpeemään niin heti alkaa vilkkuvalot vilkkua ja ajo päättyy.

    Niin ja köpi olit nopeempi
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  26. #56
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Muutama kuva : - klik -
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #57
    Lainaa (jens @ Marras. 28 2006,22:39) kirjoitti
    Niin ja köpi olit nopeempi
    Ei oo todisteita
    Mun mopo oli illan ainoa jossa ajanotto ei toiminut.

    Mut kivaa oli koko rahalla
  28. #58
    Lainaa (jens @ Marras. 28 2006,22:39) kirjoitti
    Olikos se betonki joka kokeili vm-kartingin polvipalojen kestävyyttä aika reippaan näköisessä käännöksessä "maalisuoran" jälkeen.
    No se on pakko olla se heppu, ainaski mitä sitä tunnen niin ajelee Koon motolla ihan miten sattuu
    edit: nimet kohilleen



    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  29. #59
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Tulin vaan katsomaan ja Piipu pentele .. löysin itseni radalta .. mutta kivaa oli ..
    millään ihan noin kiikkerällä en muista ajaneeni viimeaikoina ...
    Oli kuin hieromakonella olisi ajellut. Lopussa kutitti jalanpohjia ihan hirveästi ..
    Piipulla oli 2 sec parempia kierrosaikoja kuin minulla .. KAAHARI ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  30.  
  31. #60
    Laitetaan nämä omatkin otokset näytille tuolta kaahauskeikalta: -kliks-
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen