Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Netistä löytyy saksankielinen, mutta kun ei tuo saksa taitu Eli lontooksi pitäis löytää sama manuska, mutta mistä? Jos ei netistä satu löytymään niin saako maahantuojalta?
  2. #2
  3. #3
    Tässä aika kattava manuska sivusto... vaatii rekisteröitymisen mutta EI maksa mitään... itelle anakin löyty -95 toseen gixeriin ja kaverille -99 cbr ään manuska tuolta .. näytti olevan aika kattavasti että siitä sitten vaan

    ---> http://www.repairmanualclub.com/
    =)
  4. #4
    Lainaa (Jartsi @ Marras. 18 2006,14:24) kirjoitti
    Jos ei netistä satu löytymään niin saako maahantuojalta?
    Saa.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  5. #5
    Mä voin myydä oman vanhan Haynesin manuaalin (kerran käytetty). Pistetään tollanen kutitteleva hinta 20€. Pistä privaa jos kiinostaapi.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  6. #6
    Lainaa (KMSwallower @ Marras. 18 2006,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Jartsi @ Marras. 18 2006,14:24) kirjoitti
    Jos ei netistä satu löytymään niin saako maahantuojalta?
    Saa.
    Jep, itse soitin Sumekolle ja taisin saada jo seuraavana päivänä postissa manuaalin. Täysin veloituksetta. Esimerkillistä palvelua!
  7. #7
    Lainaa (Ron Jeremy @ Marras. 19 2006,14:12) kirjoitti
    Mä voin myydä oman vanhan Haynesin manuaalin (kerran käytetty). Pistetään tollanen kutitteleva hinta 20€. Pistä privaa jos kiinostaapi.
    Kiitos vaan tarjouksesta, mutta tuo multa löytyy jo.

    Lainaa kirjoitti
    Jep, itse soitin Sumekolle ja taisin saada jo seuraavana päivänä postissa manuaalin. Täysin veloituksetta. Esimerkillistä palvelua!
    Soitimpa sitten itsekin, mutta L-malli oli vanhin mihin löytyi Lähettävät kuitenkin sen, kyllähän se joiltain osin yhteneväinen on.
  8. #8
    Lainaa (Jartsi @ Marras. 20 2006,15:32) kirjoitti
    Lainaa (Ron Jeremy @ Marras. 19 2006,14:12) kirjoitti
    Mä voin myydä oman vanhan Haynesin manuaalin (kerran käytetty). Pistetään tollanen kutitteleva hinta 20€. Pistä privaa jos kiinostaapi.
    Kiitos vaan tarjouksesta, mutta tuo multa löytyy jo.

    Lainaa kirjoitti
    Jep, itse soitin *Sumekolle ja taisin saada jo seuraavana päivänä postissa manuaalin. Täysin veloituksetta. Esimerkillistä palvelua!
    Soitimpa sitten itsekin, mutta L-malli oli vanhin mihin löytyi Lähettävät kuitenkin sen, kyllähän se joiltain osin yhteneväinen on.
    Jos hyllystä ei löydy vanhempiin malleihin, Sumeko saa kyllä hommattua niitä muutaman viikon toimitusajalla.

    Ja tarkennuksena, että Sumeko ei jaa ilmaiseksi Service Manualeja, vaan jotain käyttäjän ohjevihkosia
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  9. #9
    Lainaa (KMSwallower @ Marras. 20 2006,15:43) kirjoitti
    Ja tarkennuksena, että Sumeko ei jaa ilmaiseksi Service Manualeja, vaan jotain käyttäjän ohjevihkosia
    No kerkesinkin jo ihmetellä että mistäs lähtien manuskoja on ilmaiseksi jaeltu.. no katellaan onko tuosta mitään iloa.
  10. #10
    Lainaa (Jartsi @ Marras. 20 2006,15:51) kirjoitti
    Lainaa (KMSwallower @ Marras. 20 2006,15:43) kirjoitti
    Ja tarkennuksena, että Sumeko ei jaa ilmaiseksi Service Manualeja, vaan jotain käyttäjän ohjevihkosia
    No kerkesinkin jo ihmetellä että mistäs lähtien manuskoja on ilmaiseksi jaeltu.. no katellaan onko tuosta mitään iloa.
    Eivät kai tajunneet, että tarkoitit Service Manualia etkä Owners Manualia. No kyllä noita -91-92 ZXR "oikeita" manuaalejakin pitäisi saada.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  11. #11
    Mp tallin puolelta löytyy lista joko olet sen kattonut läpi ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  12.  
  13. #12
    Lainaa (kawa @ Marras. 21 2006,16:00) kirjoitti
    Mp tallin puolelta löytyy lista joko olet sen kattonut läpi ?
    Jep, sieltä löytyy tuo saksankielinen.

    Täytyy vielä soitella Sumekolle tuon service manualin perään.