Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 78:sta
  1. #1
    Ostin kuukausi sitten, kertokaa hieman kokemuksia joilla on jo kyseinen peli, vaihdoin M 800 intruuderista pieni ero havaittavissa, kerkisin ajaa 1 päivän ja pistin möhkäleen osiin ja maalaamoon, ja jälleen kerran FAW : jeppe ylitti itsensä . kyllähän tuli kähee..
  2. #2
    Pidä sateensuojassa, kromiosat on herkkiä ruostumaan. Olen tämän huomannut kun olen niitä irroitellut, niin takapuolelta ovat olleet jo pienessä pintaruosteessa. Sissybarissa on jo ulkopuolellakin ruosteen alkuja. Ja niinkin märkä kuin mennyt kesä olikin..
    Itse aion laittaa takajousituksen uusiksi talven aikana. Vaikka on kertynyt 0.1t elintasoa, niin on hieman kovahko ja lyö perseelle terävissä pompuissa.
    Muuta moitittavaa en ole huomannut, kehuja en viitsi tähän laittaa kun ei niitä kuitenkaan kukaan usko, kateelliset.
  3. #3
    Pari kuvaa olis kiva.
  4. #4
    pistetään kuvia esille kunhan saan purettua ne kamerasta, noiden kromi osien osalta olen huomannu, et riittää kun muistaa vahailla niitä niin ei pääse ruostumaan,
  5. #5
    Lainaa (TR3 @ Marras. 10 2006,13:01) kirjoitti
    noiden kromi osien osalta olen huomannu, et riittää kun muistaa vahailla niitä niin ei pääse ruostumaan,
    1 päivän käyttökokemuksella?
  6. #6
    Lainaa (Talttapää @ Marras. 10 2006,14:12) kirjoitti
    Lainaa (TR3 @ Marras. 10 2006,13:01) kirjoitti
    noiden kromi osien osalta olen huomannu, et riittää kun muistaa vahailla niitä niin ei pääse ruostumaan,
    1 päivän käyttökokemuksella?
    Eipäs nyt vitsailla ;-)
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  7. #7
    Hyvä on peli vaihdoin keväällä Americasta rakettiin kun oli pakko, tai ainakin sitä käytin osto syynä .

    Ehtisin päästellä 15tkm kesän aikana ja mitään valitettavaa ei oikeastaan löytynyt, yksi tulppavika oli 2tkm kohdalla mutta se varmaan ei johtunut pyörästä vaan tulpasta koska ei sittemmin ole mitään ollut.
    On kierretty suomea ja käväistiin emännän kanssa norjaa kiertämässä, hyvin jaksaa kaksipäällä ei lopu tehot....

    En mitään ruostumis vikaa ole kesän aikana huomannut, mutta ei kait mikään kesässä ruostu. Ainakaan americassa ei muutamassa vuodessa ollut mitään, eli kyllä mulla ainakin on luottoa trumpan laatuun, ajatelkoot muut mitä tahtoo, ovat vaan kateellisia mun moposta.

    Maalaamossa on mullakin paraikaa muutama osa mutten vielä kerro mitä tulee kun on vielä vaiheessa ja annoin taiteilijalle taiteilijan vapauksia
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  8. #8
    Lainaa (Talttapää @ Marras. 10 2006,14:12) kirjoitti
    Lainaa (TR3 @ Marras. 10 2006,13:01) kirjoitti
    noiden kromi osien osalta olen huomannu, et riittää kun muistaa vahailla niitä niin ei pääse ruostumaan,
    1 päivän käyttökokemuksella?
    Kyllä sitten ajatus jollain juoksee, saattaa tässä jo 30 vuodn moottoripyörä kokemuksella , jokusen kromi pinnan pitänyt kunnossa, mutta se siitä
  9. #9
    Mie olen ollut myös nyt yhden kesän 28000 km ajaneena ollut tyytyväinen vehkeeseen.
    Olisiko ajatusta laittaa tähän rocketeille oma sarake vai mikä topic se on?
  10. #10
    tietääkö kukaan onko virkavallalla sanottavaa jos siirtää rekisterikilven paikka, ajattelin matkia sakkea ja siistää kilven siihen takarenkaan viereen iskarin viereen HD centterissä oli sellainen siirto sarja myynnissä rakettiin...
  11. #11
    Ensikesä mielessä, joten antakaa kommenttia noin takapenkkiläisen suulla. istuuko siinä raketin takapenkillä mielellään. oma gisu on "arvostellu" noin kylmä tyyppien merkeissä tallin perukoilla
  12. #12
    Mieleen on jäänyt että kaksi päällä loppui takapäästä kantavuus kesken, kun kohtasivat routaheittoja. Tais olla Moto-1 lehden koeajo, kun olivat kaksi päällä ajelleet. Ei ne muuten sitä haukkuneetkaan, mutta ei kyytiläinen ylistänytkään.
  13. #13
    Eukolla takana n.20000 km kyydissä tänä kesänä.
    Satula on hänen mielestään liian kova ??.
    Lisäksi eukko kertomansa mukaan tuppaa liukumaan eteenpäin ja joutuu siten korjaamaan jatkuvasti asentoaan. Tässä voi kyllä olla syynä, että kumpaankin satulaan on vaihdettu aito nahkapäällinen ja se ehkä on liukkaampi kuin orggis keinonahka vai mitä materiaalia se on. Tarkoitus on viedä takasatula Haminan suutarille ja kysyä jos siihen saisi etureunaan vähän korotusta talven aikana.
    Muuten istuma-asento on eukon mielestä hyvä lyhkäselle naiselle.
  14. #14
    Vaihdoin kyytiläisen istuimen Triumphin geeli-istuimeksi niin alkoi eukkokin viihtyä mukana. En tiedä onko se nyt välttämättä positiivinen asia. Omasta mielestäni on huomattavasti paremman näköinen kuin originaali.
    Jousituksesta, yksin ajaessa on liian kova vaikka esijännityksen säätö on löysimmällä. Sitten kun ottaa akan kyytiin, lyö pohjaan helposti ja joutuu säätämään sen asentoon 3 jolloin on oikein hyvä. Aikomuksena onkin tehdä talven aikana jotain takajousitukselle. Jos joku on jo ratkaissut ongelman olisin kiitollinen tiedoista.
  15. #15
    Kilven siirto ja tekeillä. Harkinnut siirtää sen sivuun, mutta laukut pitäis saada ja sopimaan. Niin ja vilkut kanssa. Mulla oli kilven teline murtunut perän tärinöistä...

    Tarakalla istuja on valitellut puutumista (174cm pitkä). Vakiosti kahden istuttava, matkustajan penkki ei taida pitemmässä ajossa helliä, naukumisesta päätellen??? Mun käsityksen mukaan sopii erinomaisesti korkeintaan kyytiläisen viemiseen nakkikioskin / taksin jonosta kämpille

    Pitemmille reissuille olen harkinnut jotain kunnon matkasatulaa tyyliin Corbin. Kyytiläisen astinlaudat myös helpottanevat matkaamista.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  16. #16
    Lainaa (Jeppis @ Marras. 23 2006,09:56) kirjoitti
    .
    Jousituksesta, yksin ajaessa on liian kova vaikka esijännityksen säätö on löysimmällä. Sitten kun ottaa akan kyytiin, lyö pohjaan helposti ja joutuu säätämään sen asentoon 3 jolloin on oikein hyvä. Aikomuksena onkin tehdä talven aikana jotain takajousitukselle. Jos joku on jo ratkaissut ongelman olisin kiitollinen tiedoista.
    Meillä lyö kanssa 2 päällä aika helposti pohjille. Olen tosin vaihtanut takaiskarit lyhkäsempiin ja niissä on vaan 3 erilaista jäykkyyttä ja ohjeen mukaan olen pitänyt iskareita jäykimmällä.
    Kieltämättä on elopainoakin kummallakin aivan kehuttavasti vaikka pituutta ei sitten niin olekkaan. Mahtaako se rassata iskareita kovastikin kun välillä nappaa pohjaan? Olisko kenelläkään kokemusta tai tietoa asiasta?
  17. #17
    Lainaa (TR3 @ Marras. 18 2006,08:53) kirjoitti
    Ensikesä mielessä, joten antakaa kommenttia noin takapenkkiläisen suulla. istuuko siinä raketin takapenkillä mielellään. oma gisu on "arvostellu" noin kylmä tyyppien merkeissä tallin perukoilla *
    Meillä kesti noin 5km. kun tuli takaa ilmoitus että jos ei jakkara vaihdu vaihtuu kyyditettävä. Tuli halvemmaksi ostaa classicin satula kuin maksaa talo uudelleen . Samalla sain itselle tosi hyvän satulan.

    Takaa ei ole meillä jousto loppunut vaikka oli kamaa ja kaksi päällä ja Norskien roudan raiskaamilla vuonoteillä tuli pomppuuteltua, mutta olaan kohtuu keveitä molemmat (84/58kg.).
    Kannattaa muuten hommata sitten se sissy jos meinaa pitempää matkaa, saa irti/paikalleen jos haluaa alle vartissa, ja meillä ainakin ennen sissyä pelättiin ja nyt kun on se niin suunnilleen nukkuu takana jos väsy iskee.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  18. #18
    Minkä sissyn sinne hommasit on trumpan oma.. itsekkin olen ajatellut sissyn laittoa mutta en halua sitä siinä pitää jos ei ketää ole kyydissä..
  19. #19
    Lainaa (TR3 @ Marras. 29 2006,08:53) kirjoitti
    Minkä sissyn sinne hommasit on trumpan oma.. *itsekkin olen ajatellut sissyn laittoa mutta en halua sitä siinä pitää jos ei ketää ole kyydissä..
    Jep trumpan oman korkean sissyn sinne laitoin, ei ollut paljoa vaihtoehtoja. Olis tarvinnut tehdä ite jos ei trumpan malli kelvannu. Ja korkea on kuulemma parempi, mulla americassa oli matala ja nyt on kuulemma kivampi istua, ei tosin niin kovin hienon näköinen mutta.... niin ja saa siihen työmatkoilla läppärirepun kätevästi köytettyä ettei tartte selässä pitää 150km:ä
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  20. #20
    Mie kanssa vaihdoin vahingossa tulleen matalan sissyn
    korkeampaan, kun sen olin tilannutkin. Huomasin väärän telineen vasta kun Ozzyn ja minun pyörät olivat vierekkäin.
    Eukon mielestä myös korkea sissy on kyytiläiselle selvästi parempi.
  21. #21
    korkea toki on hyvä sellälle mutta paha silmälle ei toki maku asioista voi kiistellä. täytyy kattoo mitä löytyy. juuri löysin asiallisen kilven pitimen joka kiinnityy sinne iskarin ala kiinnikkeeseen.. asiallinen
  22. #22
    Oletteko nähneet jo trumpan sivuilta penkin, jossa on myös kuljettajan paikalla selkänoja ?
    Voi säätää eteen ja taaksepäin ja eri kulmiin.
    Varmaan pitkällä matkalla ja kiihdytyksissä aika oiva tosin ulkonäkö hieman kyseenalainen...
    T-T
  23. #23
    Lainaa (T-T @ Joulu. 02 2006,21:41) kirjoitti
    Oletteko nähneet jo trumpan sivuilta penkin, jossa on myös kuljettajan paikalla selkänoja ?
    Voi säätää eteen ja taaksepäin ja eri kulmiin.
    Varmaan pitkällä matkalla ja kiihdytyksissä aika oiva * tosin ulkonäkö hieman kyseenalainen...
    Tommonen selkänoja systeemi kuskille on ollut saatavissa myös corbinin dual touriin.
    Omasta mielestä siitä tulee pikkusen liian sohva ollakseen moottoripyörä
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  24. #24
    juu varmaan hyvä noin niinku ajellessa mutta kuten edellä todettiin menee hieman sohva hommiin... eihän sitä omaa oloaan halua parantaa ulkonäön kustannuksella
  25. #25
    Lainaa (T-T @ Joulu. 02 2006,21:41) kirjoitti
    Varmaan pitkällä matkalla ja kiihdytyksissä aika oiva * tosin ulkonäkö hieman kyseenalainen...
    Jos pystyy juomaan kaljaa pullon kaulasta pitäen ( kuten mä ), pysyy kyydissä kyllä ilman selkätukeakin. Varsinkaan poliitikot eivät moista kapinetta tarvitse. Selkärangan tukea...
  26. #26
    mitä helv... mää olen pudonnu pois kaikki tnnukset yms ei skulaa ..apuaaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  27. #27
    rocketin kuvia www.kuvablogi.com ja hakusanaksi triumph rocet tr3. pitäis tulla koko kansio näkyviin. tuon maalauksen jälkeen vielä vaihdoin peilit missä on vilkut taakse kellermanin mini vilkut, rekisterikilven siihen iskarin viereen ja kromi gribit.

    oisin muuten laittanu kuvat tänne vaan kun ei osaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  28. #28
    Hyvännäköinen maalaus!

    Mulla kanssa iski maalausinto mutta pikkusen pienemmässä mittakaavassa... posket siinä satulan alla on nyt union jack, laitoin eteen fly screenin, siinä seisoo road runner ja sama kaveri juoksee kypärän niskassa.

    Maalausjuttujen lisäksi siirsin ilmanputsarin tankin alle ja sain siitä hyvän hanskalokeron penkin alle. Ja taisi siinä vahingossa vaihtua savupiiputkin.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  29. #29
    mitkä piiput laitoit? fly on mullakin jepellä siihen se suihkuttelee jonkun mörön samalla teemalla kun tankissa. sit voi tallissa istua mopon päällä ja päristä ja kattoo ku kamut rakentaa lentokonetta siinä vieressä... ihan vain jos joku pitää moottoripyöräilyä tyhmänä.. niin mieti ukot osti postimyynnistä jenkkilästä lentokoneeenn ja nyt se alkaa olla läjässä. näyttää 2 paikkaiselta cesnalta mutta putkirunko ja pressu pellit ja ei ku lentämään... mielummin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  30.  
  31. #30
    Trumpan omat "räyhä piiput" niissä on kohtuu kiva ääni ja en jaksanut ruveta tilailemaan mistään kaukaa, plus halusin että alkuperäinen kolmen putken look säilyy.

    Mää onnistuinkin laittamaan kuvia orgin albumiin (kait mun oli pakko onnistua kun näistä *keleen rakkineitten säätämisestä rahoitan mopoilunkin ), pari eilen hätäsesti otetttua kuvaa löytyy:
    Käyttäjien omat albumit > mattih > raketti. Oli pakko päästää rouva haukkaamaan raitista ilmaa vaikka keli ei kovin kaksinen ollu, lauantaina olis saanu parempia kuvia kun aurinkokin näyttäytyi

    Vai lentokone, mitäs siitä sullahan on RAKETTI * kyllä se aina lentokoneen päksii
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen