Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 78:een 78:sta
  1. #61
    Ei helvetin gunther!
  2. #62
    Lainaa (juaalton @ Huhti. 13 2007,10:10) kirjoitti
    Ei helvetin gunther!
    Ne raiskaa kaiken mikä liikkuu.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3. #63
    Rumempaa saa hakea, vai olenko vain jo kalkkis?
  4. #64
    Lainaa (kotka @ Huhti. 13 2007,14:02) kirjoitti
    Rumempaa saa hakea, vai olenko vain jo kalkkis?
    Et oo kalkkis toi on järkyttävä
    Toi kuva on pyörinyt netissä ja siihen samaan potpuriin kuului kuva kuskista, oli sitten laittanu semmosen metrin töyhtön kypäräänsä, varsin ruma ja mauton mutta toi pyörä sopi sille ihan hyvin
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  5. #65
    gunterin kuvan nähtyäni taidan virittää kilven normaalikonstein... hyh hemmetti minkälaiseksi on gunter raiskannut raketin
  6. #66
    hieman asiasta toiseen...
    No niin unohdetaan se "pystyperse" ja kuunnellaan vedensolinaa...

    Tämmönen olis hieno
    edit: paitsi tankki vuotaa näköjään



  7. #67
    hieno, hana
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #68
    Tänään tuli reklamoitu torvi suoraan Rivcolta. Täytyy olla tyytyväinen toimitukseen. Ainoa ongelma oli Kotkan tullissa.
    Kun torvesta ei ollut laskua, ainoastaan kuormakirja, jouduin ajamaan kotiin ja tulostelemaan e-mailit newbonnevillen ja Rivcon kanssa, ennenkuin tullin hapan naisvirkailija suvaitsi antaa torven minulle.
  9. #69
    Onko sulla Realbiker joku Trumpan oma ohjelma sisässä, vai TuneBoy?
    Mulla laittoivat ostaessa Turussa off roadit+katti pois, sekä uuden ohjelman.
    Sitten 800km huollossa toisessa putiikissa olivat vaihtaneet ohjelman väittäen sen olleen väärän. Olivat laittaneet 20149:n ja minusta tuntui kuin isoilla vaihteilla ohittaessa ei olisi samaa potkua kuin ennen.
  10. #70
    Tuossa lainaus suoraan Tuneboyn sivulta. Tuo 20050_2 on mun mielestä oikea tune noille varustuksille. Se munkin Roketissa on, tarkistin Tuneboylla. Siis onko sulla siis nyt asennettuna tuo 20149?

    20149 *Rocket III with aftermarket exhaust with cat box removed *
    20050_1 *Rocket III with Staintune exhaust, Staintune cat eliminator, full power in all gears and speedo corrected *
    20050_2 *Rocket III with Triumph off road pipes, cat box eliminator, full power in all gears and speedo corrected *
    20050_3 *Rocket III with Triumph off road pipes, cat box eliminator, full power in all gears, speedo corrected and TuneBoy pod air filters
  11. #71
    kyllähän piristi katti pois avarat putket, tune boy ja nyt riittää ruutia
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #72
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 12 2007,21:42) kirjoitti
    kyllähän piristi katti pois avarat putket, tune boy ja nyt riittää ruutia
    Niin siis kyllähän vakio raketti on niin nuha että hävettäis sellasella ajella
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  13. #73
    Mulla on nyt 20151 kokeeksi. Ehkä aavistuksen pirteämpi kuin 20149 , en tiedä.
    Tuo 20050_2 taitaa olla ainoastaan Tuneboylla laitettavissa ja mulla ei sellaista vielä ole, vaan ohjelmat vaihdettu Triumph liikkeessä.
    En pidä tuosta paukkumisesta moottorijarrutuksissa. Saako sen pois
    tuolla 20050_2 ohjelmalla?
  14. #74
    Ei saa. Paukkuu tuolla 20050_2 tunella moottorijarrutuksessa.
  15. #75
    Täytyypi sitten vissiin antaa paukkua.

    Nuo TOR putkien huilut taitaa olla reiättömät, joten jos irrottais huilut ja vaihtais reiälliset samankokoiset huilut+villaa ympärille, sais varmaan terävyyttä äänistä pois.
    Äänet on just sellasella taajuudella, että ilman tulppia tunkee kypärään ilkeän terävästi.
    Laitoin kokeeksi katin paikalleen, mutta on liian pliisut äänet.
  16. #76
    No nyt olisi tuneboyn 20050_2 ohjelma tuvassa. Täytyy huomenna yrittää ehtiä ottaa katti taas veks ja testata miltä peli tuntuu.

    Tuntu muuten voimansiirto pitävän hirveätä mekkalaa, kun oli katti paikallaan ja kuului pakoäänien yli kaikki rohinat ja kilinät.

    Osaako Tuneboy lukea oikein Trumpan originelli ohjelmat, kun näytti koneessa olevan 20145, vaikka sanoivat liikkeessä ladanneensa 20148 ohjelman viimeiksi?

    No niin, nyt on kat pois. Mun rehellinen mielipide pienen lenkin jälkeen on, että en kyllä huomannu tehonlisäystä. Kun käänsi kahvan pohjaan, ei kyllä ollu minkäänlaisia ongelmia pitää sarvista kiinni. Kuvittelin sairaassa mielessäni jopa laiskemmaksi kun ennen.
    Voipi tietenkin johtua kovista odotuksista 20050_2 täysteho tunea kohtaan, tai sitten noihin tehoihin vaan tottuu niin saakelin äkkiä. (olen ajanut 3500km.)



  17. #77
    Haloo eilen mutterilla näin näkyjä 3 yhteen pakoputken , äänen vaimennin noin metrin ja paksuus noin ainaski 20 cm

    Saundit kyl ihan kun vakiossa vaikka katti oli kujalla. vaan oli se iso.. hauskasti kuskin kypärässä tarra... fat pipe
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  18.  
  19. #78
    moi vaan ...jo 37000km,takana ,,,,ja ei kun hanaa....
    rocket.at
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123