Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
  1. #31
    Otitko katin pois, vai laitoitko pelkät putket?
  2. #32
    äijä on ajanu päin lintua ei oikeesti siisti

    hieman duunaamalla saa aina aistikkaan kulkpelin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  3. #33
    Lainaa (jkz66 @ Tammi. 08 2007,16:27) kirjoitti
    Otitko katin pois, vai laitoitko pelkät putket?
    Katti lähti jo keväällä, se on niin kallis osa että päätin säästää sitä ja pakkasin tallin hyllylle

    Siitä tuli jo aika makee ääni ja huomas sen ehkä pikkusen kaasua kääntäessä että avartui.

    Ja sitten syksyllä kun raketti porukka oli koolla, jollain oli kovempi ääni kun mulla ja sehän ei passaa....
    ei vaiskaan laitoin avarammat putket siksi että vaihdoin ton ilmanputsarin K&N:n vapaavirtaus kartioon ja ajattelin että jos kerran ottoa parannetaan niin eiköhän pakokin tarvitse laittaa, että pysyy tasapainossa.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  4. #34
    Lainaa (tr3 @ Tammi. 08 2007,20:11) kirjoitti
    äijä on ajanu päin lintua *
    No on se sama birdie mulla kypärän niskassa juoksemassa en oo vaan saanu aikaseks kuvaa siitä.... mikäs teoria sulla siihen on kun ei oo mopossa pakkia *
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  5. #35
    No siis teoriahan on se että se on menny ensin läpi katteen, ja kun ukko on ollu kyyryssä katteen takana niin samassa lintu hujahti pään läpi ja jäi kypärän lakkakerroksen alle....
    itehän tuli tääkin keksittyä eikä edes sattunu päähän kun tuon ajattelin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  6. #36
    Lainaa (tr3 @ Tammi. 09 2007,12:07) kirjoitti
    No siis teoriahan on se että se on menny ensin läpi katteen, ja kun ukko on ollu kyyryssä katteen takana niin samassa lintu hujahti pään läpi ja jäi kypärän lakkakerroksen alle....
    itehän tuli tääkin keksittyä eikä edes sattunu päähän kun tuon ajattelin
    jo on teoria
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  7. #37
    onk kokemusta , hd centerin jullit oli sitä mieltä et raketin saundit mutuu ihan sikana kun ottaa katin pois , samoin poliisien mielenkiinto muuttuu kovasti.... ja sit saa olla laittelemassa palikoita paikoilleen.. mitäs mieltä..
    mielestäni katin poisto ja avarat piiput on oikein
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #38
    No tältä kesältä on kokemusta ilman kattia ajosta muuttuu siinä ääni parempaan suuntaan, muttei siihen virkavalta mitenkään puutu, ainakaan tähän mennessä.
    Tuolla rocket meetingissä oli sentään aika monta joilla oli rähinäputket, eli en usko että kovin aktiivisesti niitä kyyräillään.
    Mun mielestä ne puuttuu semmosiin enempi kun koko laite on proto, toivottavasti keskittyvät johonkin parempaan tekemiseen kun pakoputkien hyysäämiseen.
    Sitä paitsi mulla on pari harrikka kaveria (eivät ymmärrä hyvän päälle *) ja niillä on ainakin KAUHEET megaföönit putkina. Sanonkin yleensä kun starttaavat varsinkin jos on jotain sivustakatsojia että paljon melua tyhjästä ja leiskautan rakettiin liekin tankin alle *
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  9. #39


    Moi vaan oon ajanu jo yli 25000Km ilman kattia ja hyvin on mennyt .Ei oo ollu virkavalta mitenkään kiinnostunu.
    rocket.at
  10. #40
    Katti siis kujalle ja vapaata putkea tilalle,
    Ps luitteko MP lehden putki testit.. teema oli ääni parani tehot ei juurikaan.. kyseessä toki kyykky mopot
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  11. #41
    Lainaa (tr3 @ Tammi. 31 2007,10:35) kirjoitti
    Katti siis kujalle ja vapaata putkea tilalle, *
    Ps luitteko MP lehden putki testit.. teema oli ääni parani tehot ei juurikaan.. kyseessä toki kyykky mopot
    Mulla on katti veke, offroad putket ja kartta sen mukaan. Keväällä dynotettiin ja 147 hv ja 218 Nm moottorista. Ja jos pakoputkista mittais niin ainakin 200 hv...
  12. #42
    Lainaa (Jeppis @ Tammi. 31 2007,13:56) kirjoitti
    Keväällä dynotettiin ja 147 hv ja 218 Nm moottorista. Ja jos pakoputkista mittais niin ainakin 200 hv...
    Ei kai noi ole konetehoja..... yhden tutun vehkeestä irtos 151hv ja 213nm takapyörältä väljillä putkilla....
    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  13. #43
    Lainaa (kajbusa @ Tammi. 31 2007,14:22) kirjoitti
    Lainaa (Jeppis @ Tammi. 31 2007,13:56) kirjoitti
    Keväällä dynotettiin ja 147 hv ja 218 Nm moottorista. Ja jos pakoputkista mittais niin ainakin 200 hv...
    Ei kai noi ole konetehoja..... yhden tutun vehkeestä irtos 151hv ja 213nm takapyörältä väljillä putkilla....
    Tarkastelkaapa sitä dynon raporttia, epäilenpä että kaverillas on kuitenkin koneteho nuo lukemat. Mulla on tässä kourassa tuloste dynovedosta ja siinä selvästi teho ilmoitetaan moottorista, EngPwr. Takapyöräteho oli muistaakseni 125 hv. Onhan tuo 147 hv koneesta kuitenkin 5 hv vakiota enempi ja mun mielestä vastaa aika hyvin tehtyä muutosta. Jos tehohäviö moottorista tiehen on tuo luokkaa ~22 hv niin kaveris koneteho pitäis olla yli 170 hv eli 30 hv:n lisäys pelkillä putkilla, joka on aika paljon.
  14. #44
    Lainaa (Jeppis @ Helmi. 01 2007,15:37) kirjoitti
    Lainaa (kajbusa @ Tammi. 31 2007,14:22) kirjoitti
    Lainaa (Jeppis @ Tammi. 31 2007,13:56) kirjoitti
    Keväällä dynotettiin ja 147 hv ja 218 Nm moottorista. Ja jos pakoputkista mittais niin ainakin 200 hv...
    Ei kai noi ole konetehoja..... yhden tutun vehkeestä irtos 151hv ja 213nm takapyörältä väljillä putkilla....
    Tarkastelkaapa sitä dynon raporttia, epäilenpä että kaverillas on kuitenkin koneteho nuo lukemat. Mulla on tässä kourassa tuloste dynovedosta ja siinä selvästi teho ilmoitetaan moottorista, EngPwr. Takapyöräteho oli muistaakseni 125 hv. Onhan tuo 147 hv koneesta kuitenkin 5 hv vakiota enempi ja mun mielestä vastaa aika hyvin tehtyä muutosta. Jos tehohäviö moottorista tiehen on tuo luokkaa ~22 hv niin kaveris koneteho pitäis olla yli 170 hv eli 30 hv:n lisäys pelkillä putkilla, joka on aika paljon.
    kyllä ne takapyörä tehoja on....itse penkitin sen

    http://galleria.busanistit.org/kajbusa/rocket

    kyseessä on se sama pyörä joka oli viimesyksynä testissä lehdessä..
    En osaa sit sanoa onko siihen tehty muuta kuin putket vaihdettu......

    Olisko ollut viritetty kun siitä poksahti kone kesällä *



    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  15. #45
    Taisipa "kajbusa" penkittää minunkin rocketin viime keväänä, tulos oli takarenkaalta 151 hv ja vääntöä oli hiukan vähemmän kuin tuossa toisessa rocketissa ollen muistaakseni 208 Nm.
    Itse olin kyseisessä tapahtumassa mukana.
    Mopossani on Triumphin omat off-road putket ilman kattia ja ruisku uudelleen säädettynä.
  16. #46
    Lainaa (Realbiker @ Helmi. 24 2007,04:50) kirjoitti
    Taisipa "kajbusa" penkittää minunkin rocketin viime keväänä, tulos oli takarenkaalta 151 hv ja vääntöä oli hiukan vähemmän kuin tuossa toisessa rocketissa ollen muistaakseni 208 Nm.
    Itse olin kyseisessä tapahtumassa mukana.
    Mopossani on Triumphin omat off-road putket ilman kattia ja ruisku uudelleen säädettynä.
    Näin minäkin muistelin... mut ei viitsinyt huudella, kun siitä sun pyörästä ei jäänyt mitään dokumenttia meille.....

    Niin ja ko. penkki EI ole optinistinen...... jakaa aika "nuukasti" noita hevosvoimia.
    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  17. #47
    joko on rocketti ukot ajaneet pelit pihalle, ite en ole vielä viitsiny, on kylmä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  18. #48
    Tilattu Unifilterin ilmansuodattimet jotka vastaavat KN:n vapaavirtaussuodattimia virtaukseltaan. Tuneboylta löytyy tähän kokoonpanoon kartat ja kun olen ne asentanut, dynotan uudestaan.
    Ihme paljon on eroa kuitenkin näissä mittauksissa, tulee väistämättä mieleen että penkeissä on eroa.
    Dyno jossa käytin oli Suntech Motorsport Superflow, jossa on iso puhallin että huomioidaan myös ram air. Vaikka ei kai sillä Roketin kanssa ole merkitystä.
    Missä Kajbusa penkität? Meinaan huolestuttaa tuo tehoero muihin joilla on samanlainen kokoonpano, ettei vaan sittenkin olis mulla jotain pyörässä? *
  19. #49
    Lainaa (tr3 @ Maalis. 17 2007,07:05) kirjoitti
    joko on rocketti ukot ajaneet pelit pihalle, ite en ole vielä viitsiny, on kylmä
    Tokihan sitä ajeltu jo on viikko sitten sunnuntaina korkkasin ja torstaina oli jo mopo huollossakin, kun en syksyllä kerenny viemään 16tkm huoltoon. Tosin torstain jälkeen olen sitten ollut järjettömässä flunssassa, mutta eihän mopoilulla ole sen kanssa mitään tekemistä....
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  20. #50
    Lainaa (Jeppis @ Maalis. 17 2007,08:28) kirjoitti
    Tilattu Unifilterin ilmansuodattimet jotka vastaavat KN:n vapaavirtaussuodattimia virtaukseltaan. Tuneboylta löytyy tähän kokoonpanoon kartat ja kun olen ne asentanut, dynotan uudestaan.
    Ihme paljon on eroa kuitenkin näissä mittauksissa, tulee väistämättä mieleen että penkeissä on eroa.
    Dyno jossa käytin oli Suntech Motorsport Superflow, jossa on iso puhallin että huomioidaan myös ram air. Vaikka ei kai sillä Roketin kanssa ole merkitystä.
    Missä Kajbusa penkität? Meinaan huolestuttaa tuo tehoero muihin joilla on samanlainen kokoonpano, ettei vaan sittenkin olis mulla jotain pyörässä? *
    Meillä on kerholla oma penkki.... (KaMc/kajaani)

    lukemat pitäis olla realistiset.. ollaan vetailtu lappuja 7 eri penkin kans...5kpl niistä näytti aika tarkkaan samat ja 2kpl näytti enemmän mitä meillä...

    Tervetuloa vaan penkityspäiville 5.5
    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  21. #51
    tehoputkia ja katalysaattorinpoistisettiä kaipailisin, myös pikkuscreeni, geelisatula, sissybar, kilvensiirtosarja kiinnostaa. Ei taida käytettynä löytyä? Uusien hinta taitaa olla lähes sama kaikissa paikoissa?

    Marco
    Rocket 3
  22. #52
    kilven siirtosarjan saat Hd-centeristä. tosi hieno ,heittämällä kiinni. Ja aivan sairaan kallis ,mut kaikki maksaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  23. #53
    Uusi rocket tuli viime viikolla ja ensimmäiset 350 km ajettu. Hieno peli ja ajo-ominaisuudet VMaxin jälkeen hieman toisenlaiset...

    Rekisterikilpi jää hieman turhan alas, onko kellään kokemuksia kilven/vilkkusetin siirrosta ylöspäin että saisi renkaan näkyviin?

    Jenkkilässä tuommoinen firma kuin Rivco tarjoaa settiä
    http://saturn.dnsprotect.com/~rivcop....&page=2

    Hieman arveluttaa että miten osuu suomalaiselle kilvelle?
    Vai kannattaako modififioida orginaali telinettä?
  24. #54
    HD center myy hienoa billet siistosarjaa sopii kuin nyrkki silmään. ja itse laitoin dice mini vilkut kiinni lokasuojaan , ja avot kun tuli hyvä. Kilpiteline on valoilla ja kaikilla kiinnitys jutuilla hieno kuin mikä mutta maksaa ....
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  25. #55
    Eikös tohon tule kaikkein paras kun laittaa kilven siihen vasemmalle puolelle iskarin eteen? Jää möhkö takarengas näkyviin. micronin pikkuvilkut sitten lokariin niin se on siinä. Ite kyllä lyhentäisin vielä lokariakin mutta moni tietysti ei millään raaski uutta mopoa alkaa leikkaamaan
  26. #56
    Tänään sain kiinni newbonnevillen riserit ja torvet.
    Nyt kuuluu. Ainoa brobleema on että toinen tuplatorvista on huonosti kromattu. Laitoin reklamaation bonnevilleen ja sieltä tietenkin pahoiteltiin asiaa ja pyydettiin kääntymään suoraan Rivcon puoleen. Laitoin sinne juuri emailia. Saa nähdä vastaavatko. Tämä tässä ulkomaan nettikaupoissa on tietenkin riskinä. Torvipaketti oli siistissä pomminkestävässä muovikotelossa jossa vauriota ei tietenkään näkynyt ennen avaamista. Riserit taas ovat kova juttu tällaiselle lyhyelle kuskille. Ennestäänkin mukava ajoasento parani selkeästi. Jos on muitä lyhytkätisiä rockettimiehiä, niin riserit ovat hintansa arvoisia.
  27. #57
    Ei oikein houkuta tuon kilven siirto sivuun, taidan viritää rivcon tai tuon toisen raudalla ylöspäin... katsotaan löytyykö toimittajaa lähempää kuin jenkkilästä
  28. #58
    Kilpeä saa nostettua ilman kikkailuja n.2cm ylöpäin kun vaan säätää sen kilven takana olevan pellin ylöspäin.
    Enempää ei nouse kun siellä on sitten se rekkarikilven valo johon ottaa kiinni. Mutta kilpi on kyllä tossa vaiheessa jo takalokarin alla yläreunasta eli senkään puolesta ei oikein voi nostaa. Tuolla newbonnevillessä kun on niitä kuvia sen siirtosarjan kanssa, niissä on jenkkien matala kilpi ja siinä on eroa mutta veikkaan että tota mun kikkaa paremmaksi ei juuri siirtosarjallakaan tule suomikilvellä. Tolla kylläkään ei vilkut siirry ylöspäin kuten rivcon sarjalla, mutta toimitus on nopeempi kun jenkeistä
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
  29. #59
  30.  
  31. #60
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen