Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 98:een 98:sta
  1. #91
    Lainaa (Simbad @ Helmi. 10 2007,18:15) kirjoitti
    Sumpasta mulla on tietty käsitys jota en tässä julkisella foorumilla ala käsittelemään (tapaus Tylyttäjä).
    Jännää miten voi olla sellainen käsitys ihmisestä ketä ei edes tunne, että käsitys ry:stä perustuu tähän... Itse ihmettelen tätä todella, koska itse en sinua tunne. Tosin, näitä tällaisia viestejä kun jatkat, minulle alkaa pikkuhiljaa kehittymään jonkinlainen käsitys sinusta... Jos jotain henkilökohtaista on minua vastaan, pyydän, että laitat vaikka privaviestiä suoraan minulle ja kerrot mikä on hätänä. Julkinen foorumi ei todellakaan ole paikka ilmaista tällaisia.

    Siitä läppäristä vielä... No, niinkun Jassu mainitsi, läppäri ei ole minun. Eikä sitä osteta minulle. Läppäriä käytetään yhdistyksen tapahtumissa, kirjanpidossa, ratapäivillä, jne.

    Tätä hankintaa on aivan turha henkilöittää minuun.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #92
    Jaa-ah, ilmeisesti se läppäri päätettiin sit hankkia...voi pahus kun olin kuumeessa kokouksen aikaan, en päässyt äänestämään asiasta (enkä kyllä tiennyt sen olevan asialistallakaan)...
  3. #93
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 11 2007,17:04) kirjoitti
    Jaa-ah, ilmeisesti se läppäri päätettiin sit hankkia...voi pahus kun olin kuumeessa kokouksen aikaan, en päässyt äänestämään asiasta (enkä kyllä tiennyt sen olevan asialistallakaan)...
    ... no pahus, olisit varmaan äänestänyt "Tukevat Sinikantiset Ruutuvihot Riittävät Tuhannen Jäsenen Rekisterin Hallintaan" puolesta...


    ... ja "Jos Joku Surffailisi Pari Minuuttia Ilmaiseksi Niiden Kymmenien Yhdistyksen Pankkiyhteys Tuntien Lisäksi" ...

    ... niin eihän sitä läppäriä olisi suinkaan voinut hommata...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #94
    Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

    En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

    Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
  5. #95
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 12 2007,08:32) kirjoitti
    Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

    En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

    Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
    Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.

    Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  6. #96
    Lainaa (Markku @ Helmi. 12 2007,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 12 2007,08:32) kirjoitti
    Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

    En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

    Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
    Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.

    Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?
    Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  7. #97
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 12 2007,10:54) kirjoitti
    Lainaa (Markku @ Helmi. 12 2007,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 12 2007,08:32) kirjoitti
    Parahin Koris, ei mulla ole selkeätä kantaa, kumpaako olisin äänestänyt, olisin vain halunnut kuulla perusteluja hankinnalle ja vasta sitten ottaa kantaa tarpeesta.

    En ole myöskään lainkaan varma, onko tämä asia ollenkaan vuosikokouksen asia, luulisin että hallitus pystyy tekemään moisen päätöksen...

    Pankkiyhteys perustelu ontuu...nettikeskustelupalstastahan on kyse, eli olettaisin että jokaisella aktiivijäsenellä nettiyhteys jo on.
    Minä olen asiasta harvinaisen paljon samaa mieltä kuin Köpi.

    Toisaalta, jos olen oikein ymmärtänyt, hallituksessa asiaa oli jo käsitelty eriävin mielipitein. Tiedä sitten mistä on kyse ?
    Oikein olet ymmärtänyt. Tämä oli ennen kaikkien tahojen perusteluja ja perinpohjaista keskustelua aiheesta. Muistaakseni päätös budjettiin lisäämisestä oli kuitenkin yksimielinen.
    Joo, ei läppärin hankkimista vuosikokouksessa esitetty vaan laaditulle budjetille haettiin hyväksyntää kokonaisuutena. Ja läppäri sisällytettiin budjettiin lukuisien hallituksessa käytyjen keskustelujen jälkeen yksimielisesti. Olin itsekin aluksi läppäriä vastaan kun perusteluja ei ollut riittävästi, mutta tällä hetkellä perusteet läppärin hankkimiseksi ovat kyllä varsin riittävät minunkin mielestäni. Varauksetta kannatin sen sisällyttämistä budjettiin.

    Tämä siis vain niinkuin minä olen asiat käsittänyt. Taisin olla kokouksessa hieman päihtynyt, joten muistikuvani saattavat olla myös hivenne vääristyneitä.



  8.  
  9. #98
    Yks hailee mitä hommataan,ollaan kumminkin niin persaukisia ettei turhuuksia tuu varmaan hommattua.Sumppa on aina kaikkeen syyllinen Kokous mp-messujen jälkeen oli todella asiallinen,kuka vittu ny teinien kaa menee kattoon jotain vanhoja pieruja Niin,ja kava10:lle terkkuja!!
    Suk dik!
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234