Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 171:een 171:sta
  1. #151
    Kamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita
    Suk dik!
  2. #152
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:18) kirjoitti
    Kompostiin meni selvästi sääntöjen vastaista henkilöön kohdistuvaa kettuilua. Ja mää oon niin kova jätkä, että poistan jassunkin viestit! Ja Grizzlyn! Ja sun, jos et usko!

    Tällä pääsen moderaattoreitten sisäpiiriin ja saan kaikilta. * *
    Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...

    Muka mun viestiin uskaltasit koskea...
  3. #153
    Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?
  4. #154
    Lainaa (anttari @ Loka. 26 2006,20:31) kirjoitti
    Kamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita
    Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  5. #155
    Lainaa (hra1150 @ Loka. 26 2006,20:33) kirjoitti
    Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?
    Tämä ja vain tämä on "suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä" parahin hra1150
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  6. #156
    Lainaa (hlatti @ Loka. 26 2006,20:34) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Loka. 26 2006,20:31) kirjoitti
    Kamalan herkkähipiäistä sakkia täällä,noh,mulle se sopii,en valita
    Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti
    Viimenen palstalla voittaa venlan Toisaalta tälläinen keskustelu antaa mahdollisuuden tehdä päätös joka on ollut mielessä kauan,lähteäkkö vai jäädä
    Suk dik!
  7. #157
    Lainaa (hlatti @ Loka. 26 2006,20:34) kirjoitti
    Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti
    Kenelle?

    Ps. Mä en sit suostu ehdokkaaksi koska multa ei kysytty privana lupaa etukäteen. Niih...
  8. #158
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:40) kirjoitti
    Lainaa (hlatti @ Loka. 26 2006,20:34) kirjoitti
    Tämä ketju täyttää jo viihteen tunnusmerkistön.....ehdotan Venlaa....ehdottomasti
    Kenelle?

    Ps. Mä en sit suostu ehdokkaaksi koska multa ei kysytty privana lupaa etukäteen. Niih...
    Eihän tässä nyt kenenkään lupia ole keritty........
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  9. #159
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 26 2006,20:32) kirjoitti
    Jaahas, tuo uho on selkeästi kossulla hankittu ja tavoitteena sisäpiiriin pääsy. Kossulla siis...

    Muka mun viestiin uskaltasit koskea...
    Kossusta en tykkää enkä ole sitä ikinä pulloakaan itselleni ostanut. Että ni!

    Joka kerta (melkein), kun mikä tahansa sääntöjenkin vastainen viesti poistetaan, alkaa nillittäminen. Siinä yksi pikku syy, miksi modet harvoin ilmoittautuivat poistajiksi.

    Tulkaa ja ampuakaa, jos olen toiminut väärin.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  10. #160
    Lainaa (hlatti @ Loka. 26 2006,20:37) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Loka. 26 2006,20:33) kirjoitti
    Alkaako täällä aina tällainen armoton tilitys sekä itsejamuidenruoskinta, jos ja kun joku kypsyy tähän jorinaan ja päättää lähteä toisaalle pois tekemään jotain suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä?
    Tämä ja vain tämä on "suurta, merkittävää tai edes hyödyllistä" parahin hra1150
    Slalom Arabikum
  11. #161
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:58) kirjoitti
    Joka kerta (melkein), kun mikä tahansa sääntöjenkin vastainen viesti poistetaan, alkaa nillittäminen. Siinä yksi pikku syy, miksi modet harvoin ilmoittautuivat poistajiksi.

    Tulkaa ja ampuakaa, jos olen toiminut väärin.
    Ööööö... siis mulleko tuon uutisen tarkoitit?

    Vai pyysitkö vaan ampujaksi kun mulla sattuu olemaan Rugerin .44 magnum
  12. #162



    Kaasunallella, jos kellä, oli sana hallussa! Tulee kyllä ikävä hänen tekstejään. Itse ainakin arvostan hänen kirjotuksiaan paljon. Tietenkin joukkoon mahtuu muutamia huonompia, mutta noin yleisesti katsoen.

    Jos ao. henkilö lukee vielä tätä foorumia, tai edes tätä ketjua, niin erittäin hyvät jatkot sinulle, Kaasunalle!

    tv. Elazi
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
  13. #163
    Se on näemmä nyt sitten kaasuttajan pappamopo varastettu kun kaveri ei myöskään ole enää foorumin käyttäjänä.
  14. #164
    Lainaa (pallero @ Loka. 27 2006,10:01) kirjoitti
    Se on näemmä nyt sitten kaasuttajan pappamopo varastettu kun kaveri ei myöskään ole enää foorumin käyttäjänä.
    Voi hitsipilli.
    Jostain syystä ei itketä yhtään.
    Dixi et animam levavi
  15. #165
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Täähän on kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Porukka katoilee jäljettömiin
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  16. #166
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (rico @ Loka. 26 2006,16:07) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Loka. 26 2006,10:55) kirjoitti
    ... En usko, että kukaan on aivan yksinään syyllinen.

    ...

    Toisaalta, kun aiemminkin on väännetty kättä tästä moderaattoreiden linjasta, niin minullekin joku pojan pallero erehtyi sanomaan, että miten kunniakasta onkaan päästä valtakunnan suurimman mp-foorumin moderaattoriksi. Todella lapsellista. Juurikin tuollaisia kakaroita tulisi välttää kaikin voimin.
    No onpa hyvä kun jollakulla on Tieto hallussa!

    Ensinnäkin tuo ettei kukaan ole yksin syyllinen.
    Oletetaanpa MattiR, että saapastelet kaupungilla. Vastaasi pelmahtaa iso, ruma ja ilkeä parimetrinen korsto, joka hippahöyryissään tämäyttää sinua naamariin niin että hammaslääkärisi ilahtuu.
    Miten ihmeessä katsot itsesi (tai jonkun muun kuin korston) olevan osasyyllisen tapahtumaan?

    Toiseksi, mitäs tuo sinulle puhunut pojanpallero nyt teki väärin?!?
    Miksei olisi kunniakasta päästä suuren mp-foorumin modeksi?
    Miksi me ihmiset sitten lähdemme mukaan erilaisiin nimityksiin, virkoihin, luottamustoimiin sun muihin, jos ei siitä saa ylpeä olla?!
    Olisiko poikasen pitänyt sanoa vain "jouduin siihenkin paskahommaan ihan vasten tahtoani"? Sekä olisi perisuomalaisen miehekästä?

    En kyllä laisinkaan ymmärrä tarkoitustasi.

    Syvästi huokaan iloisena siitä, että minua ei sentään kukaan voine kakaraksi moittia...
    Tuo kaupunkivertaus on täysin irrelevantti. Luulisi sinunkin tuolla
    iällä jo tuon verran ymmärtävän.

    Mitä tulee tuohon toiseen, niin kyse on asenteesta. Ilmeisesti et
    tiedä mistä puhutaan.
    Mitä tulee firmojen nimityspolitiikkaan, niin mitä tekemistä sillä on
    tämän kanssa?
    Sen kyllä ymmärrän, että aika monille ansioton arvonnousu ennen
    pitkää koituu turmioksi laaduttomana käyttäytymisenä.

    Siksi toisekseen .. kolahtiko tämä jotenkin sinuun.
    Muistaakseni juuri sinä olet ollut sangen kärkäs, kun näistä asioista
    on ollut kyse. Varovaisesti nyt ystäväiseni.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  17. #167
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (PoS @ Loka. 27 2006,10:29) kirjoitti
    Täähän on kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Porukka katoilee jäljettömiin
    Katosiko ne sielläkin omasta pyynnöstään? Tuo osa NL:n historiaa jäi multa selkeästi lukematta aikoinaan
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  18. #168
    Lainaa (Jassu @ Loka. 27 2006,10:34) kirjoitti
    Lainaa (PoS @ Loka. 27 2006,10:29) kirjoitti
    Täähän on kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Porukka katoilee jäljettömiin
    Katosiko ne sielläkin omasta pyynnöstään? Tuo osa NL:n historiaa jäi multa selkeästi lukematta aikoinaan
    Kyllä hävisi... niitä sanottiin loikkareiksi!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  19. #169
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 26 2006,21:07) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Loka. 26 2006,20:58) kirjoitti
    Joka kerta (melkein), kun mikä tahansa sääntöjenkin vastainen viesti poistetaan, alkaa nillittäminen. Siinä yksi pikku syy, miksi modet harvoin ilmoittautuivat poistajiksi.

    Tulkaa ja ampuakaa, jos olen toiminut väärin.
    Ööööö... siis mulleko tuon uutisen tarkoitit?

    Vai pyysitkö vaan ampujaksi kun mulla sattuu olemaan Rugerin .44 magnum
    Hmmh...aika pahis...
    R1 - D.E.A.D
  20. #170
    Kuinkahan suuri osa tästä keskenäisestä kettuilusta johtuu tuosta ulkona olevasta mistäliesateesta. Otetaas nyt vähän rauhallisemmin ja pidetään pyssyt kotelossa&p*illu mielessä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  21.  
  22. #171
    Lainaa (anttari @ Loka. 26 2006,20:37) kirjoitti
    Viimenen palstalla voittaa venlan
    Meinaakko tosiaan noin?

    Laitapa sitten likka tulemaan!
    * Arctic Ranger *
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456