Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 171:sta
  1. #61
    Lainaa (Harri @ Loka. 25 2006,09:54) kirjoitti
    Lainaa (Ärrätär @ Loka. 23 2006,20:17) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,19:54) kirjoitti
    Hän laukoi pahaatarkoittamatonta omaa huumoriansa piristykseksi monelle. Kun se aiheutti näppyjä muutamalle äänekkäälle tosikolle niin harvempi viitsii sellaista pitkään kuunnella.

    Foorumi menetti paljon, kaasunalle tuskin mitään...
    Ääni tälle!
    Ite sain ainakin monta hymyä ja naurua ihan vain Kaasunallen ansiosta, eikä kertaakaan vielä ehtinyt ärsyttää.
    Sääli kun kaikki erottuvat persoonat katoaa.. *
    Alkaa olla foorumin taso aika alhaalla verrattuna parin vuoden takaiseen. Harmi, että kaikki hauskat ja pitkäikäiset jäsenet katoaa. Jotenkin on itsekkin huomannut, että nykyisin tulee enimmäkseen tuota Sää-osiota käytettyä. Aika puisevia enimmät jutut täällä. Liekö sitten ihmiset kyllästyneet, itse kyllästynyt vai parhaat kirjoittajat häipyneet. Varmaan sopiva sekoitus tuota kaikkea ja nuohan ruokkivat toinen toisiaan. Kun mielenkiintoiset persoonat katoavat, ihmiset kyllästyy ja itsekin kyllästyy tai jotenkin toistinpäinkin se voi mennä. Olipa syy mikä tahansa niin huono asia foorumin kannalta.
    Aika kultaa muistot, samanlaista tää on ollu
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #62
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 25 2006,10:58) kirjoitti
    Aika kultaa muistot, samanlaista tää on ollu
    Paskan myivät!! Koittakaa nyt kestää
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  3. #63
    Taitaa olla koko Belgian edustus poistunut foorumiltamme. Harmi niiden kannalta jotka sieltä päin mailmaa tarviivat mopo infoa.

    Nallelle hyvät jatkot
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  4. #64
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,20:02) kirjoitti
    Lainaa (artisti @ Loka. 23 2006,19:54) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Loka. 23 2006,18:43) kirjoitti
    Juhlat pystyyn *Sori vaan..No ei mitään soreja Hyvää loppuelämää kaasunallelle
    Ääni tälle *
    Just joo... tällaista lapsellisen härskiä selkäänpuukottamista tällä foorumilla kyllä sallitaan... *
    No onko tuo nyt niin pahaa selkäänpuukottamista? Ihan julkisestihan asiasta keskustellaan.
    Mielipiteitähän nämä kaikki. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, joku jopa isästä.
    Omasta mielestä foorumilla täytyykin olla erilaisia persoonia, mutta se jatkuva jankkaus asian vierestä alkaa v*tuttaan. Noh, oma valintahan tämä foorumin lukeminenkin on.
    R1 - D.E.A.D
  5. #65
    Lainaa (Harri @ Loka. 25 2006,09:54) kirjoitti
    Alkaa olla foorumin taso aika alhaalla verrattuna parin vuoden takaiseen. Harmi, että kaikki hauskat ja pitkäikäiset jäsenet katoaa. ...
    ...Liekö sitten ihmiset kyllästyneet, itse kyllästynyt vai parhaat kirjoittajat häipyneet...
    KAIKKI HAUSKAT.. ?? PARHAAT KIRJOITTAJAT??

    Varmaan makuasioita, josta ei kannata kiistellä.

    Itse en kyllä osaa pitää jonkun kava10:n, heeboR1:n tai kaasunallenkaan lähtöä kovin suurena menetyksenä. Siis ihan tavallisen käyttäjän kannalta, mutta miten vaan.



    * Arctic Ranger *
  6. #66
    Lainaa (rico @ Loka. 25 2006,13:07) kirjoitti
    KAIKKI HAUSKAT.. ?? PARHAAT KIRJOITTAJAT??

    Varmaan makuasioita, josta ei kannata kiistellä.
    Totta. Sen takia voisimmekin ruveta nostamaan foorumin tasoa äänestämällä tosi-tv:stä tuttuun tyyliin joka viikko jonkun meistä pihalle. Silloin kellään ei olisi mitään mussuttamista kun lähtemään joutuva foorumin "viikon kusipää" olisi valittu demokraattisesti äänestämällä.
  7. #67
    Lainaa (Wasserschwein @ Loka. 25 2006,13:24) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Loka. 25 2006,13:07) kirjoitti
    KAIKKI HAUSKAT.. ?? PARHAAT KIRJOITTAJAT??

    Varmaan makuasioita, josta ei kannata kiistellä.
    Totta. Sen takia voisimmekin ruveta nostamaan foorumin tasoa äänestämällä tosi-tv:stä tuttuun tyyliin joka viikko jonkun meistä pihalle. Silloin kellään ei olisi mitään mussuttamista kun lähtemään joutuva foorumin "viikon kusipää" olisi valittu demokraattisesti äänestämällä.
    *total reps*
    Loistoidea
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  8. #68
    Lainaa (Wasserschwein @ Loka. 25 2006,13:24) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Loka. 25 2006,13:07) kirjoitti
    KAIKKI HAUSKAT.. *?? * PARHAAT KIRJOITTAJAT??

    Varmaan makuasioita, josta ei kannata kiistellä. *
    Totta. Sen takia voisimmekin ruveta nostamaan foorumin tasoa äänestämällä tosi-tv:stä tuttuun tyyliin joka viikko jonkun meistä pihalle. Silloin kellään ei olisi mitään mussuttamista kun lähtemään joutuva foorumin "viikon kusipää" olisi valittu demokraattisesti äänestämällä.
    "...ja suuri pelon ilmapiiri valtasi foorumin kirjottajiston, pälyily ja pienien piirien pelailu sai vallan muuten ah niin rennoissa, mukavissa, avarakatseisissa ja luottavaisissa nimimerkeissä..."

    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  9. #69
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Itse nelisen vuotta kaasunallen kirjoituksia seuranneena ja keskusteluihin osallistuneena tuli huomattua tiettyä valitettavaa muutosta verbaalisesti lahjakkaan käyttäjän toimesta. Aluksi hyvinkin informatiivinen sisältö hauskoine letkautuksineen muuttui vuosien kuluessa miltei pelkkään aiheeseen löyhästi liittyvään, tai liittymättömään, sarkastiseen (välillä väkisinkin muodostetun oloiseen) letkautteluun. Toki seassa oli asiaviestejäkin mutta loppuvaihetta kohden niiden määrä tippui häviävän pieneen osaan.

    Kaikki oli hyvin niin pitkään kun nalle oli verbaalisesti niskan päällä mutta jos joku onnistui jallittamaan herraa sanan säilällä tai "vastaamaan samalla huumorilla takaisin" tuli sitten vastareaktiona jostain asiasta valitusta. Matkalla saattoi unohtua se miten itse oli keskustelun aloittanut ja siten vastareaktiosta sanominen ehkä hieman ihmetytti - samaten kun pakonomainen viimeisen sanan saantitarve.

    ... Ja auta armias jos joku ylläpidon tai moderaattorikunnan edustaja uskaltautui nallelle vastaamaan niinkuin herra oli itse aloittanut - heti nousi "modekortti" että miten moderaattori saattoi noin sanoakkaan ja herne tuntui nenänperälle menevän.

    Nää on näitä, käyttäjiä tulee ja menee - jokainen tulija ja menijä antaa foorumille omanlaisensa panoksen ja siksi meno muuttuu välillä suuntiin jos toisiinkin. Osa vuonna 2002 aktiiveina olleista on luopunut kokonaan moottoripyöräilystä ja siten luopunut sivuston käytöstä, osa mennyt muualle keskustelemaan ja osa kadonnut jostain muusta syystä - jokunen on vielä keskuudessammekin. Foorumin 4,5 vuoden historiassa on tainnut ylläpidon "banaanilla" poistua alle 10 henkilöä (en nyt tarkkaa lukua tarkistanut) täältä joten prosentti ei kovin kova ole - tänä vuonna noita poistumisia on tainnut olla tasan 1 kpl.

    Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tällähetkellä foorumilla on aktiivisia (vähintään kerran viikossa käyviä) jäseniä noin 6000 kpl jokusen kuukauden takaa tekemäni laskelman perusteella. Samat aiheet kiertävät tietyllä prosentilla jokaikinen vuosi foorumin sisällössä mutta aina uusiakin juttuja tulee. Samaten tietyllä syklillä uusiutuu tietyt valitukset ja käyttäjien poistumiset - kummasti nämä yleensä painottuvat kauden ihan loppumetreille kun muutenkin porukalla on pinna tiukalla lyhyen ajokautemme päättymisen vuoksi.

    Nämä siis omat ajatukseni ja tuntemukseni tässä aiheessa - tällaisiin pohdintoihin toki jokaisella on oikeus enkä aio tässä aloittaa mitään juupaseipäs-väittelyä. Kunhan avasin sanaisen arkkuni. Ajokautta on vielä jäljellä joten ne keillä pyörä on vielä ajossa ei muutakuin baanalle tuulettumaan.

    Jatkoja Nallelle niin virtuaali- kuin oikeassa elämässäkin niillä turuilla ja toreilla missä herra tästä eteenpäin vaikuttaa. Love, peace & Harmony... Over and out.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10. #70
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 23 2006,21:39) kirjoitti
    Poissaolevien mollaaminen tai irvailu heille "selan takana" ei ainakaan mun käsityksen mukaan ole kovinkaan sivistynyttä tai edes asiallista. Sori vaan leidit mut minusta tuommoinen on akkamaista.
    Taidat olla pahemman luokan sovinisti Pikkaisen tuolta tekstistäsi sellainen paistaisi, ihan vaan pikkasen
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  11. #71
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,13:35) kirjoitti
    Itse nelisen vuotta kaasunallen kirjoituksia seuranneena ja keskusteluihin osallistuneena tuli huomattua tiettyä valitettavaa muutosta verbaalisesti lahjakkaan käyttäjän toimesta. Aluksi hyvinkin informatiivinen sisältö hauskoine letkautuksineen muuttui vuosien kuluessa miltei pelkkään aiheeseen löyhästi liittyvään, tai liittymättömään, sarkastiseen (välillä väkisinkin muodostetun oloiseen) letkautteluun. Toki seassa oli asiaviestejäkin mutta loppuvaihetta kohden niiden määrä tippui häviävän pieneen osaan.

    Kaikki oli hyvin niin pitkään kun nalle oli verbaalisesti niskan päällä mutta jos joku onnistui jallittamaan herraa sanan säilällä tai "vastaamaan samalla huumorilla takaisin" tuli sitten vastareaktiona jostain asiasta valitusta. Matkalla saattoi unohtua se miten itse oli keskustelun aloittanut ja siten vastareaktiosta sanominen ehkä hieman ihmetytti - samaten kun pakonomainen viimeisen sanan saantitarve.
    Täyttä asiaa. Omasta puolestani voin sanoa että en jää kaipaamaan, hyvät jatkot kuitenkin.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #72
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,13:35) kirjoitti
    Itse nelisen vuotta kaasunallen kirjoituksia seuranneena ja keskusteluihin osallistuneena tuli huomattua tiettyä valitettavaa muutosta verbaalisesti lahjakkaan käyttäjän toimesta. Aluksi hyvinkin informatiivinen sisältö hauskoine letkautuksineen muuttui vuosien kuluessa miltei pelkkään aiheeseen löyhästi liittyvään, tai liittymättömään, sarkastiseen (välillä väkisinkin muodostetun oloiseen) letkautteluun. Toki seassa oli asiaviestejäkin mutta loppuvaihetta kohden niiden määrä tippui häviävän pieneen osaan.

    Kaikki oli hyvin niin pitkään kun nalle oli verbaalisesti niskan päällä mutta jos joku onnistui jallittamaan herraa sanan säilällä tai "vastaamaan samalla huumorilla takaisin" tuli sitten vastareaktiona jostain asiasta valitusta. Matkalla saattoi unohtua se miten itse oli keskustelun aloittanut ja siten vastareaktiosta sanominen ehkä hieman ihmetytti - samaten kun pakonomainen viimeisen sanan saantitarve.

    ... Ja auta armias jos joku ylläpidon tai moderaattorikunnan edustaja uskaltautui nallelle vastaamaan niinkuin herra oli itse aloittanut - heti nousi "modekortti" että miten moderaattori saattoi noin sanoakkaan ja herne tuntui nenänperälle menevän.

    Nää on näitä, käyttäjiä tulee ja menee - jokainen tulija ja menijä antaa foorumille omanlaisensa panoksen ja siksi meno muuttuu välillä suuntiin jos toisiinkin. Osa vuonna 2002 aktiiveina olleista on luopunut kokonaan moottoripyöräilystä ja siten luopunut sivuston käytöstä, osa mennyt muualle keskustelemaan ja osa kadonnut jostain muusta syystä - jokunen on vielä keskuudessammekin. Foorumin 4,5 vuoden historiassa on tainnut ylläpidon "banaanilla" poistua alle 10 henkilöä (en nyt tarkkaa lukua tarkistanut) täältä joten prosentti ei kovin kova ole - tänä vuonna noita poistumisia on tainnut olla tasan 1 kpl.

    Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tällähetkellä foorumilla on aktiivisia (vähintään kerran viikossa käyviä) jäseniä noin 6000 kpl jokusen kuukauden takaa tekemäni laskelman perusteella. Samat aiheet kiertävät tietyllä prosentilla jokaikinen vuosi foorumin sisällössä mutta aina uusiakin juttuja tulee. Samaten tietyllä syklillä uusiutuu tietyt valitukset ja käyttäjien poistumiset - kummasti nämä yleensä painottuvat kauden ihan loppumetreille kun muutenkin porukalla on pinna tiukalla lyhyen ajokautemme päättymisen vuoksi.

    Nämä siis omat ajatukseni ja tuntemukseni tässä aiheessa - tällaisiin pohdintoihin toki jokaisella on oikeus enkä aio tässä aloittaa mitään juupaseipäs-väittelyä. Kunhan avasin sanaisen arkkuni. Ajokautta on vielä jäljellä joten ne keillä pyörä on vielä ajossa ei muutakuin baanalle tuulettumaan.

    Jatkoja Nallelle niin virtuaali- kuin oikeassa elämässäkin niillä turuilla ja toreilla missä herra tästä eteenpäin vaikuttaa. Love, peace & Harmony... Over and out.
    No analysoi tähän jatkoksi kaikkien moderaattorien toiminta.Samaan tapaan kuin kaasunallen.Onko alkanut pikkuhiljaa lapanen putoomaan kädestä?vai onko vittuilu pidemmän ajanjakson aikaansaamaa loppuunpalamista?Hommaa nyt sinne niitä uusia modeja kun ne "vanhat" tuntuu juttujensa perusteella olevan hälläväliäihmisiä.
  13. #73
    ^Jaa ehdittiinkin jo kommentoimaan.

    Ylläpidolla saa ja pitää olla omia mielipiteitä mutta luulisi että pystyy olemaan kertomatta niitä kun on kysy henkilöistä ja heidän kirjoitteluistaan.

    Itse en ole kuin hetken vasta kirjoitellut/seurannut kirjoituksia joten en itse kaasunallen juttuihin ota kantaa.



  14. #74
    Lainaa (Shamaani @ Loka. 25 2006,15:47) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 25 2006,13:35) kirjoitti
    Itse nelisen vuotta kaasunallen kirjoituksia seuranneena ja keskusteluihin osallistuneena tuli huomattua tiettyä valitettavaa muutosta verbaalisesti lahjakkaan käyttäjän toimesta. Aluksi hyvinkin informatiivinen sisältö hauskoine letkautuksineen muuttui vuosien kuluessa miltei pelkkään aiheeseen löyhästi liittyvään, tai liittymättömään, sarkastiseen (välillä väkisinkin muodostetun oloiseen) letkautteluun. Toki seassa oli asiaviestejäkin mutta loppuvaihetta kohden niiden määrä tippui häviävän pieneen osaan.

    Kaikki oli hyvin niin pitkään kun nalle oli verbaalisesti niskan päällä mutta jos joku onnistui jallittamaan herraa sanan säilällä tai "vastaamaan samalla huumorilla takaisin" tuli sitten vastareaktiona jostain asiasta valitusta. Matkalla saattoi unohtua se miten itse oli keskustelun aloittanut ja siten vastareaktiosta sanominen ehkä hieman ihmetytti - samaten kun pakonomainen viimeisen sanan saantitarve.

    ... Ja auta armias jos joku ylläpidon tai moderaattorikunnan edustaja uskaltautui nallelle vastaamaan niinkuin herra oli itse aloittanut - heti nousi "modekortti" että miten moderaattori saattoi noin sanoakkaan ja herne tuntui nenänperälle menevän.

    Nää on näitä, käyttäjiä tulee ja menee - jokainen tulija ja menijä antaa foorumille omanlaisensa panoksen ja siksi meno muuttuu välillä suuntiin jos toisiinkin. Osa vuonna 2002 aktiiveina olleista on luopunut kokonaan moottoripyöräilystä ja siten luopunut sivuston käytöstä, osa mennyt muualle keskustelemaan ja osa kadonnut jostain muusta syystä - jokunen on vielä keskuudessammekin. Foorumin 4,5 vuoden historiassa on tainnut ylläpidon "banaanilla" poistua alle 10 henkilöä (en nyt tarkkaa lukua tarkistanut) täältä joten prosentti ei kovin kova ole - tänä vuonna noita poistumisia on tainnut olla tasan 1 kpl.

    Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tällähetkellä foorumilla on aktiivisia (vähintään kerran viikossa käyviä) jäseniä noin 6000 kpl jokusen kuukauden takaa tekemäni laskelman perusteella. Samat aiheet kiertävät tietyllä prosentilla jokaikinen vuosi foorumin sisällössä mutta aina uusiakin juttuja tulee. Samaten tietyllä syklillä uusiutuu tietyt valitukset ja käyttäjien poistumiset - kummasti nämä yleensä painottuvat kauden ihan loppumetreille kun muutenkin porukalla on pinna tiukalla lyhyen ajokautemme päättymisen vuoksi.

    Nämä siis omat ajatukseni ja tuntemukseni tässä aiheessa - tällaisiin pohdintoihin toki jokaisella on oikeus enkä aio tässä aloittaa mitään juupaseipäs-väittelyä. Kunhan avasin sanaisen arkkuni. Ajokautta on vielä jäljellä joten ne keillä pyörä on vielä ajossa ei muutakuin baanalle tuulettumaan.

    Jatkoja Nallelle niin virtuaali- kuin oikeassa elämässäkin niillä turuilla ja toreilla missä herra tästä eteenpäin vaikuttaa. Love, peace & Harmony... Over and out.
    No analysoi tähän jatkoksi kaikkien moderaattorien toiminta.Samaan tapaan kuin kaasunallen.Onko alkanut pikkuhiljaa lapanen putoomaan kädestä?vai onko vittuilu pidemmän ajanjakson aikaansaamaa loppuunpalamista?Hommaa nyt sinne niitä uusia modeja kun ne "vanhat" tuntuu juttujensa perusteella olevan *hälläväliäihmisiä.
    Aika erikoinen veto jassulta tällainen seli seli juttu...
    Perinteiseen tapaan ylläpito ei ole selitellyt tekosiaan, mutta tässä tapauksessa se näköjään täytyy tehdä jostain syystä. Ja ihan turhaan puhua yksityishenkilönä kommentoinnista kun kyseessä on pääylläpitäjä ja aiheen olennainen osa on ylläpidon toiminnan arvostelu.

    Päivänselvää on, että ylläpidossa on joku tai jotkut vetäneet herneen nenään kaasunallen jutteluista ja sen vuoksi siellä on toimittu noin pikkusieluisesti kuin on tapahtunut.

    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan

    Ja enpä viitsi vääntä tästä tän enempää... The end!
  15. #75
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:16) kirjoitti
    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan
    Onko nyt sitten pakko julistaa, että kaikki jotka tarjoaa mulle Tallinnan reissulla enemmän kuin yhden paukun, saa mode-oikeudet?
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  16. #76
    Lainaa (iama @ Loka. 25 2006,16:29) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:16) kirjoitti
    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan
    Onko nyt sitten pakko julistaa, että kaikki jotka tarjoaa mulle Tallinnan reissulla enemmän kuin yhden paukun, saa mode-oikeudet? *
    Heh.. sulla nyt on tekemistä säilyttääksesi oman paikkasi sillä et kuulune ylläpidon sisäpiiriin



  17. #77
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:16) kirjoitti
    Aika erikoinen veto jassulta tällainen seli seli juttu...
    Perinteiseen tapaan ylläpito ei ole selitellyt tekosiaan, mutta tässä tapauksessa se näköjään täytyy tehdä jostain syystä. Ja ihan turhaan puhua yksityishenkilönä kommentoinnista kun kyseessä on pääylläpitäjä ja aiheen olennainen osa on ylläpidon toiminnan arvostelu.
    Ei ylläpito nytkään ole selitellyt tekosiaa, olen yksiselitteisesti kertonut että käyttäjä on itse pyytänyt nimimerkkinsä poistoa, eli tuollaista päätöstä ei ole ylläpito tehnyt. Toteutimme pyynnön jälkeen henkilön toiveen.

    Tuon kirjoitukseni jälkeen juttelin Johun kanssa asiasta, totesin jo tuolloin että tuohon kirjoitukseeni tuskin kukaan Magnamanin lisäksi tarttuu - en tähän asti ihan älyttömän väärässä ole.

    Kyllä minä voin yksityishenkilönäkin puhua mielestäni, olen ylläpitäjä tai en. saa kai minulla ihan omiakin mielipiteitä olla sivuston yleisen linjauksen ja ry:n linjauksen lisäksi. Sivuston linjauksesta päättää ylläpito ja ry:n jutuista hallitus, minä päätän ihan omista jutuistani ja mielipiteistäni.

    Lainaa kirjoitti
    Päivänselvää on, että ylläpidossa on joku tai jotkut vetäneet herneen nenään kaasunallen jutteluista ja sen vuoksi siellä on toimittu noin pikkusieluisesti kuin on tapahtunut.
    Olemme ainoastaan poistaneet käyttäjän pyynnöstä tunnuksen, pyyntö poistoon ja aloite siihen ei ole meidän puolestamme tehty.

    Lainaa kirjoitti
    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan
    MotOrg ry:n jäsenet valitsevat vuosikokouksessa ry:n hallituksen, ehdolle saa asettua ry:n jäsenet joita toiset sitten äänestävät. Ei siis kukaan valitse tosta vaan ketään ryyppykaveriaan. Olet käsittänyt hieman väärin tämän homman näköjään.

    Lainaa kirjoitti
    Ja enpä viitsi vääntä tästä tän enempää... The end!
    No toivottavasti pidät lupauksesi
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  18. #78
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:35) kirjoitti
    Heh.. sulla nyt on tekemistä säilyttääksesi oman paikkasi sillä et kuulune ylläpidon sisäpiiriin
    Häh! Ulkopiiriinkö sitte?
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  19. #79
    Lainaa (iama @ Loka. 25 2006,18:04) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:35) kirjoitti
    Heh.. sulla nyt on tekemistä säilyttääksesi oman paikkasi sillä et kuulune ylläpidon sisäpiiriin
    Häh! Ulkopiiriinkö sitte? * *
    Tampesteri on kehä 3:n ulkopuolella, päättele siitä
  20. #80
    Mielestäni kohtuullisen asiallinen "vastine" Jassulta - eri asia on kannattaako sitä metsälle edes huudella.
  21. #81
    Eikai sitä ketään kiinnosta kirjottaa mitään, jos suuriosa viesteistä poistetaan. Eli tavallaan kaasunalle ajettiin pihalle
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  22. #82
    Lainaa (kwak750 @ Loka. 25 2006,18:14) kirjoitti
    Eikai sitä ketään kiinnosta kirjottaa mitään, jos suuriosa viesteistä poistetaan. Eli tavallaan kaasunalle ajettiin pihalle
    No jos suurin osa viesteistä on sitten offtopic tai täyttä paskaa asiatopikeissa, ei oikeesti mikään ihme että poistonappia painellaan. Ketään ei täältä edelleenkään ole ajettu pois.

    Herätkää nyt jo. Edelleen oli Kaasunallen oma toive tuo nikin poisto. Kyllä mäkin Kaasunallen sanailuja jään kaipaamaan. Uskokaa se.

    Edit: Ai niin. tuo on sitten minun oma henkilökohtainen kantani tähän vääntöön.



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  23. #83
    Lainaa (Sumppa @ Loka. 25 2006,18:55) kirjoitti
    Lainaa (kwak750 @ Loka. 25 2006,18:14) kirjoitti
    Eikai sitä ketään kiinnosta kirjottaa mitään, jos suuriosa viesteistä poistetaan. Eli tavallaan kaasunalle ajettiin pihalle *
    No jos suurin osa viesteistä on sitten offtopic tai täyttä paskaa asiatopikeissa, ei oikeesti mikään ihme että poistonappia painellaan. *Ketään ei täältä edelleenkään ole ajettu pois.

    Herätkää nyt jo. Edelleen oli Kaasunallen oma toive tuo nikin poisto. Kyllä mäkin Kaasunallen sanailuja jään kaipaamaan. Uskokaa se.

    Edit: Ai niin. tuo on sitten minun oma henkilökohtainen kantani tähän vääntöön.
    Tästäkin aiheesta kyllä selviää, että kaasunallen juttelut eivät olleet poistamisen arvoisia. Ylläpidon mielestä oli ja se johti kaasunallen kypsymiseen.

    No ei häntä pesäpallomailat olalla ajettu pois vaan moderaattorien suosiollisella avustuksella. Ai juu, tämä on minun henk.koht. tulkintani tapahtuneesta
  24. #84
    Lainaa (Sumppa @ Loka. 25 2006,18:55) kirjoitti
    Herätkää nyt jo. Edelleen oli Kaasunallen oma toive tuo nikin poisto. Kyllä mäkin Kaasunallen sanailuja jään kaipaamaan. Uskokaa se.
    Minustakin oli hauska lueskella Kaasun pikkunäppäriä ja sopivan sarkastisia heittoja, vaikka eivät nyt niin olisi asiaan aina täysinvartaloin liittyneetkään. Ainakin siihen saakka kunnes joku heitti pallon takaisin.

    Mutta enivei, kyllä tuo pyyntö oman nikin poistamiseksi osoittaa (oli syy mikä tahansa), että mukana sopassa on verbaalinotkeuden lisäksi myös Iso kasa teini-ikäistä joukoturkkaa
  25. #85
    Ääh. Ken nettiin kirjoittaa, tietää olevansa villissä lännessä. Jos alkaa kypsyttää, on asiaan helppo ratkaisu - jonka nalle teki. Ei tää mitään elämää suurempaa ole. Muistakaa nyt, että tää on vaan nettifoorumi.

    Moden tehtävä ei varmasti ole helppo ja sitä kun useampi henkilö vapaaehtoispohjalla tekee, näkyy tuo varmaan joskus myös moderoinnin linjassa - elämä on...
    <p>2002-2014</p>
  26. #86
    Mielestäni moni täällä foorumilla harrastaa ns. piilov*ttuilua.. Pieni piikki sinne ja tänne. Ehkä osa johtuu kateellisuuden siemenestä.

    Osa ns. tuttujen (= henkilöiden jotka tuntee myös irl) kirjoituksista on täyttä huumoria pilke silmäkulmassa . Ulkopuolisen silmiin tälläinen saattaa näyttää siltä, että kaksi henkilöä tappelee keskenään, kun oikeasti kyse on leikkimielisestä kisailusta. Foorumin kautta ei vain välity ihmisten eleet tai ilmeet ja kirjoitettua tekstiä on helppo tulkita väärin ja lukea rivien välistä jotain mitä siellä ei ole.

    Foorumilla on silti ikävä kyllä henkilöitä, jotka viestiketjusta toiseen käyvät arvostelemassa ja aliarvioimassa toisia. Itse en jaksa enää tälläisten henkilöiden kirjoituksia lukea. Tosiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti. Porukka vetää herneet nenään mitä ihmeellisemmistä asioista ja valitettavan moni on AIVAN LIIAN TOSIKOITA. Nettikirjoitukset eivät ole raamattu. Niitä ei pidä ottaa liian vakavissaan!!


    t. Athene, .Org! since 2002 !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #87
    Lainaa (iama @ Loka. 25 2006,16:29) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:16) kirjoitti
    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan
    Onko nyt sitten pakko julistaa, että kaikki jotka tarjoaa mulle Tallinnan reissulla enemmän kuin yhden paukun, saa mode-oikeudet? *
    Mutta jos ei käytä - mites sitten?

    Sori, oli ihan pakko...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  28. #88
    Nythän mää sen keksin! Eikös kaikille vuonna 2002 rekisteröidyille voisi antaa jäsenarvon "Pyhä". Kyseisen tason saavuttaneita ei moderointi koskisi enää ikinä!

    Ensi vuonna voisivat vuonna 2003 liittyneet päästä armoitettujen joukkoon jne. Melkoinen porkkana - neljä vuotta kärsit moderaattoreiden terrorista ja törkeästä sananvapauteen puuttumisesta, mutta sitten...!
    <p>2002-2014</p>
  29. #89
    Lainaa (Athene @ Loka. 25 2006,19:28) kirjoitti
    Mielestäni moni täällä foorumilla harrastaa ns. piilov*ttuilua.. Pieni piikki sinne ja tänne. Ehkä osa johtuu kateellisuuden siemenestä.

    Osa ns. tuttujen (= henkilöiden jotka tuntee myös irl) kirjoituksista on täyttä huumoria pilke silmäkulmassa . Ulkopuolisen silmiin tälläinen saattaa näyttää siltä, että kaksi henkilöä tappelee keskenään, kun oikeasti kyse on leikkimielisestä kisailusta. Foorumin kautta ei vain välity ihmisten eleet tai ilmeet ja kirjoitettua tekstiä on helppo tulkita väärin ja lukea rivien välistä jotain mitä siellä ei ole.

    Foorumilla on silti ikävä kyllä henkilöitä, jotka viestiketjusta toiseen käyvät arvostelemassa ja aliarvioimassa toisia. Itse en jaksa enää tälläisten henkilöiden kirjoituksia lukea. Tosiasia on kuitenkin, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa melkeinpä mitä p*skaa tahansa melko anonyymisti. Porukka vetää herneet nenään mitä ihmeellisemmistä asioista ja valitettavan moni on AIVAN LIIAN TOSIKOITA. Nettikirjoitukset eivät ole raamattu. Niitä ei pidä ottaa liian vakavissaan!!


    t. Athene, .Org! since 2002 !
    Asiaa
    Ei niin nopeeta pyörää mitä ei 762 tavoita
  30.  
  31. #90
    Lainaa (MikaL @ Loka. 25 2006,19:31) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Loka. 25 2006,16:29) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 25 2006,16:16) kirjoitti
    Moderointi ei ole ihan helppoa toimintaa ja kun moderaattoriksi nykyään tullaan mm. valitsemalla kiva ryyppykaveri orgin hallitukseen niin tässä ollaan
    Onko nyt sitten pakko julistaa, että kaikki jotka tarjoaa mulle Tallinnan reissulla enemmän kuin yhden paukun, saa mode-oikeudet? *
    Mutta jos ei käytä - mites sitten?

    Sori, oli ihan pakko...
    Ai raitis moderaattori
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen