Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 261:sta
  1. #1
    ...laitetaan uus osio ettei silmät mee sikkuralle....
    eli tuleva viikon loppu on varmaa vika mitä enää ajelen viikonlopuista...

    seuraavana vapaana viikonloppuna on orgin bileet ja sit seuraava vapaa päättäjäis bileet ja sit joulukuu...nopeesti aika menny...

    eli ajoseuraa kaivataan jo ennen viikonloppua tiistaina 17.15 vallikallion shell....



  2. #2
    Voishan tuota kattoo jos sitä tarkenis vielä ajella vaikka kylmähän tuolla alkaa jo olemaan. Eli jos keli sallii niin vois kattoo tiistaina ajelua, kun viikonloppuna en oo muutenkaan maisemissa.
  3. #3
    koska jarru muutatte uuten taloon ?
    aika kylmähän siel ...saa nähä koska lunta tulee....en vaa raaskis luopuu mun panusta harmi et ei mahu olohuoneeseen
  4. #4
    Lainaa (piipu @ Loka. 15 2006,19:15) kirjoitti
    koska jarru muutatte uuten taloon ?
    No tammikuun lopussahan tuonne pääsisi muuttamaan, kovasti sitä jo odotetaan.
  5. #5
    Voishan tota fundeerata jos on kuivaa... Äsken heitin kolmisen tuntia pitkin Itä Uuttamaata. Joo kylmä ei varsinaisesti ollu, mutta hieman vilakka. Alkaa kohta olla tän kesän ajot ajettu - valitettavasti.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  6. #6
    mä yritän tiistaiksi....lauantaina vien muksut mummolle et varmasti pääsen...ton ukkelin työaikoihin kun ei voi luottaa...
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
  7. #7
    Arki-iltaisin ei ehdi työpaikalta pois ennen pimeäntuloa

    Niin siinä vaan käy, että ilmat viilenee ja ajot tältä vuodelta lähenee loppuaan. Viikonloppuna ehdottomasti ajelulle, jos ei kauheesti sada.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #8
    Lainaa (Jussi M @ Loka. 15 2006,19:43) kirjoitti
    ... Äsken heitin kolmisen tuntia pitkin Itä Uuttamaata. Joo kylmä ei varsinaisesti ollu, mutta hieman vilakka.
    mul tulee ihan sairaan kylmä sormiin....vaik omasta mielestäni on lämpimät hanskat......ja käsii on ruvennu särkemään... villasukat oli jo viime reissus ..ei varpait palellu...

    jos tiistaina ihan sikana sataa ni en mäkää lähe pikku sade ei edelleenkää haittaa...voiku tulevan viikon loppun ois sika hyvä ilma
    harmi et ertzin kaa menee ajot ristiin
  9. #9
    Lainaa (piipu @ Loka. 15 2006,21:45) kirjoitti
    Lainaa (Jussi M @ Loka. 15 2006,19:43) kirjoitti
    ... Äsken heitin kolmisen tuntia pitkin Itä Uuttamaata. Joo kylmä ei varsinaisesti ollu, mutta hieman vilakka.
    mul tulee ihan sairaan kylmä sormiin....vaik omasta mielestäni on lämpimät hanskat......ja käsii on ruvennu särkemään... villasukat oli jo viime reissus ..ei varpait palellu...

    jos tiistaina ihan sikana sataa ni en mäkää lähe pikku sade ei edelleenkää haittaa...voiku tulevan viikon loppun ois sika hyvä ilma
    harmi et ertzin kaa menee ajot ristiin
    Tulee pian reuma tai muita vaivoja kun kätöset saa kylmää viimaa.
    Laitat kato Panulle kahvanlämppärit tai hankit tällaset hansikkaat
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  10. #10
    Lainaa (jens @ Loka. 15 2006,22:21) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 15 2006,21:45) kirjoitti
    Lainaa (Jussi M @ Loka. 15 2006,19:43) kirjoitti
    ... Äsken heitin kolmisen tuntia pitkin Itä Uuttamaata. Joo kylmä ei varsinaisesti ollu, mutta hieman vilakka.
    mul tulee ihan sairaan kylmä sormiin....vaik omasta mielestäni on lämpimät hanskat......ja käsii on ruvennu särkemään... villasukat oli jo viime reissus ..ei varpait palellu...

    jos tiistaina ihan sikana sataa ni en mäkää lähe pikku sade ei edelleenkää haittaa...voiku tulevan viikon loppun ois sika hyvä ilma
    harmi et ertzin kaa menee ajot ristiin
    Tulee pian reuma tai muita vaivoja kun kätöset saa kylmää viimaa.
    Laitat kato Panulle kahvanlämppärit tai hankit tällaset hansikkaat
    tuliskohan ne kahvalämppärit halvemmaks....ne ei tainu olla ees niin kalliit ku noi hanskat....kuinkakohan vaikeet tommoset on asentaa...siis meikäläisen näkökulmast pikkunikkaroinnit kyl onnistuu...tietty jos hyvät ohjeet ni onnistuu suuritöisemmät... käyks mun pyörää mitkä vaa kahvapatterit ?
    tänää tosiaa särkeny ihan sikana käsiä.....ei kiva....mut tietysti toiset on vaa herkempii kylmälle...
  11. #11
    Kahvan lämmittimissä on se huono puoli, että ne lämmittää tosiaan vaan sieltä kämmenen puolelta. Lopputulos on siis se, että kämmenpuoli kiehuu, mutta rystypuoli on jäässä Näin oli ainakin moottorikelkalla.
    premier

    emeritus
  12. #12
    Lainaa (piipu @ Loka. 15 2006,22:37) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Loka. 15 2006,22:21) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 15 2006,21:45) kirjoitti
    Lainaa (Jussi M @ Loka. 15 2006,19:43) kirjoitti
    ... Äsken heitin kolmisen tuntia pitkin Itä Uuttamaata. Joo kylmä ei varsinaisesti ollu, mutta hieman vilakka.
    mul tulee ihan sairaan kylmä sormiin....vaik omasta mielestäni on lämpimät hanskat......ja käsii on ruvennu särkemään... villasukat oli jo viime reissus ..ei varpait palellu...

    jos tiistaina ihan sikana sataa ni en mäkää lähe pikku sade ei edelleenkää haittaa...voiku tulevan viikon loppun ois sika hyvä ilma
    harmi et ertzin kaa menee ajot ristiin
    Tulee pian reuma tai muita vaivoja kun kätöset saa kylmää viimaa.
    Laitat kato Panulle kahvanlämppärit tai hankit tällaset hansikkaat
    tuliskohan ne kahvalämppärit halvemmaks....ne ei tainu olla ees niin kalliit ku noi hanskat....kuinkakohan vaikeet tommoset on asentaa...siis meikäläisen näkökulmast pikkunikkaroinnit kyl onnistuu...tietty jos hyvät ohjeet ni onnistuu suuritöisemmät... käyks mun pyörää mitkä vaa kahvapatterit ?
    tänää tosiaa särkeny ihan sikana käsiä.....ei kiva....mut tietysti toiset on vaa herkempii kylmälle...
    Kahvanlämppäreissä on sellainen puute tai vika hanskoihin nähden,
    että ne lämmittää vaan kahvaa vasten olevaa kämmentä.
    Kämmen on "tulessa" ja kämmenselkä jäässä
    Hanskat lämmittäis koko kättä. Ei noi lämppärit ole kamalan vaikee asentaa, jos vähänkään työkalut pysyy (paleltuneissa) kätösissä.
    Voidaan vaikka porukalla laittaa ne pikkujouluissa Kannetaan kato Panu eka sun kämppään (makuuhuoneeseen) sitten vaan katteita riisumaan

    Lämppäreitä on kahdenlaisia: koko kahvat vaihdetaan vastukset sisältäviin kahvoihin tai sitten kahvan alle asennetaan lämpiävä "vastuskalvo".
    Sitten vaan katkaisija jonnekin stongaan, sähköt akulta, sulake väliin ja rele vaikka takavalolta pitämään huolen, ettei lämppäri jää vahingossa päälle.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #13
    Lainaa (premier @ Loka. 15 2006,22:42) kirjoitti
    Kahvan lämmittimissä on se huono puoli, että ne lämmittää tosiaan vaan sieltä kämmenen puolelta. Lopputulos on siis se, että kämmenpuoli kiehuu, mutta rystypuoli on jäässä Näin oli ainakin moottorikelkalla.
    Oletteko IHAN VAKUUTTUNEITA, että teillä on markkinoiden lämpimimmät hanskat? Okei... mulla on katettu Mansikki, mutta ei se käsiä suojaa! Siinä EI OLE hanskalämppäreitä, mutta mulla on täysnahkaiset hanskat m/Talvisota 1939-40!
    Menkää mopoliikkeisiin ja plärätkää TALVIhanska mallistoa - ei mitään sipsuti sip-hianosto-osastoa, vaan niitä ISOkokoisia ja ennen kaikkea RUMIA hanskoja, niin ei pitäisi palella.
    Minä olen tarennut kaikilla keleillä - jopa niillä, joilla muutama on valitellut sormien palelua! Kessuttelijat ovat vielä tietty erikseen, koska se ääreisverenkierto tökkii norttimiehillä/-naisilla....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  14. #14
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 15 2006,22:51) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Loka. 15 2006,22:42) kirjoitti
    Kahvan lämmittimissä on se huono puoli, että ne lämmittää tosiaan vaan sieltä kämmenen puolelta. Lopputulos on siis se, että kämmenpuoli kiehuu, mutta rystypuoli on jäässä Näin oli ainakin moottorikelkalla.
    Oletteko IHAN VAKUUTTUNEITA, että teillä on markkinoiden lämpimimmät hanskat? Okei... mulla on katettu Mansikki, mutta ei se käsiä suojaa! Siinä EI OLE hanskalämppäreitä, mutta mulla on täysnahkaiset hanskat m/Talvisota 1939-40!
    Menkää mopoliikkeisiin ja plärätkää TALVIhanska mallistoa - ei mitään sipsuti sip-hianosto-osastoa, vaan niitä ISOkokoisia ja ennen kaikkea RUMIA hanskoja, niin ei pitäisi palella.
    Minä olen tarennut kaikilla keleillä - jopa niillä, joilla muutama on valitellut sormien palelua! Kessuttelijat ovat vielä tietty erikseen, koska se ääreisverenkierto tökkii norttimiehillä/-naisilla....
    No mansikilla ajellessahan ei huomaa vesisadettakaan muusta kuin siitä, että vastaantulevien autojen pyyhkijät on päällä. Ei siinä sormetkaa pääse paleltuun.

    Niin kesähanskat on tietty kesähanskat. Oon kyllä kaikenmaailman
    hanskoja ja rukkasia kokeillut, mutta aina alkaa jossain vaiheessa
    sormia paleltaa. (johtunee varmaan siitä, että kätöset paleltui
    joskus muinoin Rovajärven ampumaleirillä). Kamalan isojen ja
    paksujen tumppujen kanssa alkaa vain tuo tuntuma noihin
    hallintalaitteisiin olemaan aikas heikko.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #15
    Lainaa (jens @ Loka. 15 2006,23:00) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 15 2006,22:51) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Loka. 15 2006,22:42) kirjoitti
    Kahvan lämmittimissä on se huono puoli, että ne lämmittää tosiaan vaan sieltä kämmenen puolelta. Lopputulos on siis se, että kämmenpuoli kiehuu, mutta rystypuoli on jäässä Näin oli ainakin moottorikelkalla.
    Oletteko IHAN VAKUUTTUNEITA, että teillä on markkinoiden lämpimimmät hanskat? Okei... mulla on katettu Mansikki, mutta ei se käsiä suojaa! Siinä EI OLE hanskalämppäreitä, mutta mulla on täysnahkaiset hanskat m/Talvisota 1939-40!
    Menkää mopoliikkeisiin ja plärätkää TALVIhanska mallistoa - ei mitään sipsuti sip-hianosto-osastoa, vaan niitä ISOkokoisia ja ennen kaikkea RUMIA hanskoja, niin ei pitäisi palella.
    Minä olen tarennut kaikilla keleillä - jopa niillä, joilla muutama on valitellut sormien palelua! Kessuttelijat ovat vielä tietty erikseen, koska se ääreisverenkierto tökkii norttimiehillä/-naisilla....
    No mansikilla ajellessahan ei huomaa vesisadettakaan muusta kuin siitä, että vastaantulevien autojen pyyhkijät on päällä. Ei siinä sormetkaa pääse paleltuun.

    Niin kesähanskat on tietty kesähanskat. Oon kyllä kaikenmaailman
    hanskoja ja rukkasia kokeillut, mutta aina alkaa jossain vaiheessa
    sormia paleltaa. (johtunee varmaan siitä, että kätöset paleltui
    joskus muinoin Rovajärven ampumaleirillä). Kamalan isojen ja
    paksujen tumppujen kanssa alkaa vain tuo tuntuma noihin
    hallintalaitteisiin olemaan aikas heikko.
    Tuohon ongelmaanhan vois kokeilla ihan kelkkailuun tarkotettuja sormikkaita,tarkenee mut miinuksena on tietty se kankeus..mut eihän sitä nyt tarvikkaan ne käessä askartelemaan rueta,riittää et kaasuu ja jarrua pystyy käyttää!Scott tekee ainaki semmosia et niillä pystyy ajaa aika varmasti pärrälläki näin syksysin... Eihän nekään oo ihan ilmasia,ku kunnolliset taitaa olla kilpa kuskeille lähinnä suunnatut,mut jos kukkaro antaa myöten ni onhan se oman mukavuuden ja terveyden edistämistä!



    CBR 600f -05

    Jos siihen ei kuole niin kyllä se ainaki sattuu ihan p*keleesti!
  16. #16
    Aamuteeveessä luvattiin perjantaiksi lunta eteläsuomeen....Erkki lähtee nukkumaan tällä viikolla.....
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  17. #17
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 16 2006,08:41) kirjoitti
    Aamuteeveessä luvattiin perjantaiksi lunta eteläsuomeen....Erkki lähtee nukkumaan tällä viikolla.....
    Joo, pahalta näyttää.

    Tänään ei uskaltanu lähtee mopol duuniin kun lämpömittari näytti +2C - aika kova riski mustan jään suhteen esim. Huomenna varmaan viimeisiä mahdollisuuksia duuniin ajeluun tänä vuonna, aamusta pitäisi olla sentään jotain +8 luokkaa...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  18. #18
    Lainaa (jens @ Loka. 15 2006,22:49) kirjoitti
    Voidaan vaikka porukalla laittaa ne pikkujouluissa Kannetaan kato Panu eka sun kämppään (makuuhuoneeseen) sitten vaan katteita riisumaan
    mun panuu ei riisu kukaa muu ku minä.... ja aika nakunahan toi poju aina pärtsäilee...

    vitsi ...en tiiä mitä kannattais tehä..onks sit järkee hankkii kahva pattereita jos ei lämmitä toiselt puolelt...kyl mull mun mielest kai on kunnon hanskat dainesin gore-texit...sisältä jotai pehmosta materiaalia oisko fleeceä...? en tiiä täytyy täs ihmetellä....
    mites noi lämpöhanskat sit toimii?pitääks ne "ladata" tai jotai aika perskuleen tyyriit paitsi mikä nyt täs harrastukses ei olis..

    nii onhan noit kelkkailuhanskoi...mut mun nykysetki hanskat on jäykät...ja sit jos laitan viel jäykemmät hanskat...ni oon jo tooooooooooosi vaarallinen liikenteessä

    hei huomenna sit ne ajelu treffit 17.15...näillä näkymin ok ilmaa luvattu...
  19. #19
    Lainaa (Jassu @ Loka. 16 2006,08:44) kirjoitti
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 16 2006,08:41) kirjoitti
    Aamuteeveessä luvattiin perjantaiksi lunta eteläsuomeen....Erkki lähtee nukkumaan tällä viikolla.....
    Joo, pahalta näyttää.

    Tänään ei uskaltanu lähtee mopol duuniin kun lämpömittari näytti +2C - aika kova riski mustan jään suhteen esim. Huomenna varmaan viimeisiä mahdollisuuksia duuniin ajeluun tänä vuonna, aamusta pitäisi olla sentään jotain +8 luokkaa...
    eikä mä oon menos tänää duniin pyörällä ja ens viikonloppunaki piti ajella ...panuani ette saa
    ehkä mun pitäis joskus katella sää tidotuksii... (eikä vaa orgin kartast )
    no onneks ei kauheen monta kuukautta ku saa rakkaan takas baanalle



  20. #20
    Tuohon käsien paleluun (oon tainnu ennenkin sanoa, mut sanotaan nyt taas): urheilukaupoissa ja laskettelukeskuksissakin on sellaisia lämpötyynyjä (laastarin omaisia), jotka voi laittaa hanskan sisään, pysyy lämpöisenä tuntitokulla. Kertakäyttöisiä, maksaa muutaman erkin.
  21. #21
    Lainaa (Jassu @ Loka. 16 2006,08:44) kirjoitti
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 16 2006,08:41) kirjoitti
    Aamuteeveessä luvattiin perjantaiksi lunta eteläsuomeen....Erkki lähtee nukkumaan tällä viikolla.....
    Joo, pahalta näyttää.

    Tänään ei uskaltanu lähtee mopol duuniin kun lämpömittari näytti +2C - aika kova riski mustan jään suhteen esim. Huomenna varmaan viimeisiä mahdollisuuksia duuniin ajeluun tänä vuonna, aamusta pitäisi olla sentään jotain +8 luokkaa...
    Itse lähdin töihin vasta valoisan aikaan, eli kahdeksan jälkeen. Ei vaaraa jäästä.

    Vain yksi rohkea tuli vastaan ja sekin jollain täys katetulla lehmällä.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  22. #22
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Xtreem @ Loka. 16 2006,08:54) kirjoitti
    Itse lähdin töihin vasta valoisan aikaan, eli kahdeksan jälkeen. Ei vaaraa jäästä.

    Vain yksi rohkea tuli vastaan ja sekin jollain täys katetulla lehmällä.
    Kehä 1:llä näin yhden pyörän tossa 07:20 aikaan, sekin oli customisti farkuissa ja avokuupassa. Saatto olla hiukka vilakka
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  23. #23
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:52) kirjoitti
    Tuohon käsien paleluun (oon tainnu ennenkin sanoa, mut sanotaan nyt taas): urheilukaupoissa ja laskettelukeskuksissakin on sellaisia lämpötyynyjä (laastarin omaisia), jotka voi laittaa hanskan sisään, pysyy lämpöisenä tuntitokulla. Kertakäyttöisiä, maksaa muutaman erkin.
    aaaa...kiitti mä en ollu ainakaa kuullu tommost vinkkii....tota vois hyvinki kokeilla ja luulen et toimii keväällä kans ku sitä tulee kumminki lähettyy ajelemaan heti ku voi...ja sillonki on luultavasti kalsa...
  24. #24
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
  25. #25
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:59) kirjoitti
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
    joo,kiitti mä yritän tänää mennä metsästää niit muutamast urheiluliikkeest....

    nii ja ttuttu sitä korjausvaha tsydeemii oon nähny myyrmäen citymarketissa...kävin viimeviikol sellon marketissa ,niitten valikoimaan ei kuulu,...viel en oo kerenny myyrmäkeen asti...
  26. #26
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (piipu @ Loka. 16 2006,09:11) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:59) kirjoitti
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
    joo,kiitti mä yritän tänää mennä metsästää niit muutamast urheiluliikkeest....
    Enpä nyt muista mitä ostin, mutta kaupanpäälle antoivat nipun
    tuollaisia lämpöpussukoita. Ne tulee ihan polttavan kuumiksi, että
    jopa varovainen kannattaa olla. Liike oli joku mp-myymälä ..
    muistissani on, mutta muistintonkimismenetelmissä on puutteita.


    PS. Mun ennuste oli, että lunta tulee 27.10 .. tai itse asiassa
    plus miinus viikko siitä on ihan oikea ennuste elikkä tuon kahden
    viikon aikana .. se ei onneksi jää eikä pysy . mutta lunta kuminkin.
    Elikkä ei vielä tällä viikolla, mutta ensi viikolla tai sitten
    seuraavalla. Perjantaiksihan on ennustettu enää vain +4, joten
    mikäli sade vain sattuu samaan aikaan niin ihan kiikun kaakun on.



    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  27. #27
    Lainaa (Jassu @ Loka. 16 2006,08:56) kirjoitti
    Kehä 1:llä näin yhden pyörän tossa 07:20 aikaan, sekin oli customisti farkuissa ja avokuupassa. Saatto olla hiukka vilakka
    Olihan tuolla aika tavalla vilakka ihan ajokamoissakin (nahkat), kun aamulla tulin seiskaan töihin. Messukeskuksen mittari näytti +3 astetta kun siitä ohi ajelin. Valoissa pikkasen helpotti kun kone hönki lämpöä ylöspäin, mutta ei tuolla varsinaisesti kuuma tullut .
  28. #28
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:59) kirjoitti
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
    Joo... Köpihän on varustanut puoli ORGia baanalle! Mullakin on Köpiltä kaffilla lunastettu kaulasuojus!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  29. #29
    Lainaa (piipu @ Loka. 16 2006,09:11) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:59) kirjoitti
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
    joo,kiitti * mä yritän tänää mennä metsästää niit muutamast urheiluliikkeest....

    nii ja ttuttu sitä korjausvaha tsydeemii oon nähny myyrmäen citymarketissa...kävin viimeviikol sellon marketissa ,niitten valikoimaan ei kuulu,...viel en oo kerenny myyrmäkeen asti...
    Siis se on siis KORJAUSVAHAA? Onko oikein värillistäkin? Siis muutakin "väriä" kuin mustaa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  30.  
  31. #30
    Lainaa (MattiR @ Loka. 16 2006,09:25) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 16 2006,09:11) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Loka. 16 2006,08:59) kirjoitti
    Piipu, jos et löydä, niin kerro...kaapistani pitäs löytyä noita...
    joo,kiitti mä yritän tänää mennä metsästää niit muutamast urheiluliikkeest....
    Enpä nyt muista mitä ostin, mutta kaupanpäälle antoivat nipun
    tuollaisia lämpöpussukoita. Ne tulee ihan polttavan kuumiksi, että
    jopa varovainen kannattaa olla. Liike oli joku mp-myymälä ..
    muistissani on, mutta muistintonkimismenetelmissä on puutteita.
    Noitahan vois varmaan tunkea muutaman housuihinkin, kun tuntu aamulla jo että napero jäätyy kun töihin ajelin
    gsxr600
    ---------
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen