Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 261:sta
  1. #61
    Kahvit vois tulla ryystään. Ajolenkistä ei vielä tiedä.
    juha
  2. #62
    Lainaa (jens @ Loka. 17 2006,16:10) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Loka. 17 2006,15:54) kirjoitti
    Mitä te ny oikeen höpäjätte? Siellähän on mitä mainioin ajosää vielä? Ei lumesta tai jäästä tietoakaan!
    Nahat vaan meni naftaliiniin kun niissä tulee liian kylmä. Ajot sen kun jatkuu niin kauan, että lunta sataa
    Kiertävät veitsiä haavassa - mokomat! Mää suuntaan kotilolla Ilomantsia kohden täsä yätä myäten!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #63
    Voih.....tänään meni fillari naftaliiniin talveksi. Kuinkas tässä pärjää nyt seuraavat puoli vuotta......

    Poistun myös ajovahvuudesta........tosin jos hyviä kelejä riittää niin lähden vaikka kyytiläiseksi........jos joku huolii. Silloin en voi edes hidastella muiden vauhtia
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  4. #64
    vieläkös ootte viikonloppuna viimeisen kierroksen lähös heittään...??? Jos ei nyt hirvesti satele ja tie pysyy jäästä vapaana saavun paikalle ....
  5. #65
    Lenkki on taasen heitetty. Kovin se jää lenkki aika lyhkäiseksi kun ei tuo valo tahdo riittää. Näpitkin jääty ihan kiitettävästi vaikka olikin olevinaan ne lämpimämmät tumput käsissä.
    Kivaa oli silti ja mutkiakin oli sopivasti sattunut matkalle. Lopuksi käytiin vielä Myllykukossa kahveella. Kiitokset vaan ajoseurasta.



  6. #66
    kiitoksii kaikille yllättävän helposti taas vetäjä löyty.kiitos....jarru huokas helpotuksesta
    ihana ajella syksylläki..puut upeen väriset...ja se "rikas" versio piparkakku talosta oli iiihaaaana..
    hyvä et virpi 77 osas vaihtaa kaakao pussin(henkilökunta ei osannu) ni saatii kaakaota..


    kävin tänää ettii niit lämpölaastareita...eihän niit löytyny ,paitsi apteekista ois voinu tilata 6e pari....en viitti ostaa...sitäpaitsi totesin/todettiin et mul on liian tiukat hanskat sitä varten kylmä....eli huomenna hanskojen ostoon...

    mitä theseus...sull on pyörä mikä pyörä....kyl ois tarkotus viikonloppun ajella ...ellei keli ihan peestä....jens oli ainaki tulos messii...

    tänää oli 8 kuskii...sopiva määrä...
  7. #67
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:17) kirjoitti
    mitä theseus...sull on pyörä * mikä pyörä....kyl ois tarkotus viikonloppun ajella ...ellei keli ihan peestä....jens oli ainaki tulos messii...
    sittepähän näette......

    Sotakone 2 ....



  8. #68
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Niinpä ... äkkiä se lamppu katosi taivaanrannan taakse ..
    Muuten oli keli ihan paikallaan .. onhan nyt sentis lokakuun puoliväli jo ohitettu ..
    Meitä taisi olla peräti kahdeksan ..
    Rock - hyvä oli perusmeininki .. paitsi, että lehmiä ei enää näkynyt ..
    Näillä keleillä ne alkaa lypsää jäätelöä pikapuoliin ... .. jos ovat ulkona siis ..
    Hirnakoita oli kuitenkin ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  9. #69
    Lainaa (Theseus @ Loka. 17 2006,19:51) kirjoitti
    vieläkös ootte viikonloppuna viimeisen kierroksen lähös heittään...??? *Jos ei nyt hirvesti satele ja tie pysyy jäästä vapaana saavun paikalle ....
    Viimeisen kierroksen??? Älkää nyt vielä laittako mopoja pukille. Tänäänkin tarkeni moottoritielläkin nahoissa; äsken mittari näytti +9. Jos tulee pari kylmempää päivää tai vähän luntakin, niin äkkiä taas jostain tulee lämpöaalto näin kasvihuoneilmastossa. Vakuutukset vaan Pohjolaan ja .
    Eivätköhän ainakin Jens ja Premier jatka viimeiseen saakka .
    Busa K8
  10. #70
    jees kyllä oli ihan sopiva lenkki, mulla ei tullut yhtään kylmä...motarilla kyllä painoin 'hiukkasen' verran lujempaa kuin rajoitukset sallii....pääsi nopeasti kotiin..
    lauantaina kyllä olis tarkoitus lähteä ajeleen ja sunnuntaina toi pärinähirmu(mikä ei ei saanu vielä nimeä, ideoita?) lähtee nukkumaan...

    kaikki puhuvat piipun bileistä, huolitaanko mua mukaan? niin ja koska jos kehtaan kysyä?
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
  11. #71
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  12. #72
    Lainaa (Virpi77 @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    kaikki puhuvat piipun bileistä, huolitaanko mua mukaan? niin ja koska jos kehtaan kysyä?
    höpsistä ...tottakai huolitaan kaik jotka ovat ajaneet mun kaa eli kärsineet... kiitokseksi järjetän bileet...
    18.11.2006 lauantaina...

    elä elä viitti theseus pitää meit jännitykses.....

    käviskö lauantai treffit kolmelta...voi olla et pääsen vähän aikasemmin duunista....?
  13. #73
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    nii se sun kauko säädin... no hyvä et se toimii...opiks sä heti tsekkaa siitää....vai harhaileeko katse alas...?
  14. #74
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:31) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    nii se sun kauko säädin... no hyvä et se toimii...opiks sä heti tsekkaa siitää....vai harhaileeko katse alas...?
    Kyllä sitä oppii kattomaan, toki katse harhailee välillä mutta yleensä kohteena on joku näpsäkkäpeppunen lenkkeilijä siellä tien varressa

    Ei vaines, kyl tohon hetki menee totutellessa mutta olen kyl tosi tyytyväinen. Toi oikea nopeus (nei mittarinopeus) ja sisällä olevan vaihteen näyttö on perkuleen hyvä.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #75
    Lainaa (Theseus @ Loka. 17 2006,20:20) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:17) kirjoitti
    mitä theseus...sull on pyörä mikä pyörä....kyl ois tarkotus viikonloppun ajella ...ellei keli ihan peestä....jens oli ainaki tulos messii...
    sittepähän näette......

    Sotakone 2 ....
    Hienoa
    Jännä nähdä onko uusi sotakone rykkönen, gikseri, 10r vai kenties joku muu nimeltä mainitsematon hieno suzuki?

    Tuus Jassu näyttään sitä sitä kypäränäyttöä Vallikallioon lauantaina. ko. systeemi kiinnostais muakin.



    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  16. #76
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:30) kirjoitti
    elä elä viitti theseus pitää meit jännitykses..... *

    käviskö lauantai treffit kolmelta...voi olla et pääsen vähän aikasemmin duunista....?
    mulle kyl käy mikä aika vaa lauantaina ja sunnuntaina....

    Jännitys tiivistyy minkä sotakoneen hän tuo paikalle....
  17. #77
    Kiitos seurasta. Löyty ihan kulmilta uusia teitä ;)

    Huomenna Suiza tallille, mutta taidan jättää talvi öjynvaihdon vielä tulevaisuuteen....
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  18. #78
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:33) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:31) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    nii se sun kauko säädin... no hyvä et se toimii...opiks sä heti tsekkaa siitää....vai harhaileeko katse alas...?
    Kyllä sitä oppii kattomaan, toki katse harhailee välillä mutta yleensä kohteena on joku näpsäkkäpeppunen lenkkeilijä siellä tien varressa

    Ei vaines, kyl tohon hetki menee totutellessa mutta olen kyl tosi tyytyväinen. Toi oikea nopeus (nei mittarinopeus) ja sisällä olevan vaihteen näyttö on perkuleen hyvä.
    toiset vaa kattelee näpsäkkäpeppusia lenkkeilijöitä....ja toiset lehmiä ja puita....
    hyvä et pelittää

    theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...
  19. #79
    Mä tuun lauantaina teitä moikkaan.........autolla ....kaffelle kuitenkin ja kattomaan Theseuksen uutta sotakonetta.

    Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........Mistä ne arvasi tonkin ........ja takaratas hitsattu lie mihin.......(näin naisten kesken, en ihan ymmärtänyt mistä ne puhuu )
    Hauskaa niillä oli........
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  20. #80
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    Kävitkö näyttämässä kypärää jollekin?
    Ootko hommannut jonkun uuden vimpaimen?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  21. #81
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:38) kirjoitti
    theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...
    Punainen....

    vai onko sittenkään....?
  22. #82
    Voihan video kun menee aina päivät ristiin teidän kanssa

    Oisko ke tai to halukkaita ajelijoita??
    gsxr600
    ---------
  23. #83
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MattiR @ Loka. 17 2006,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 17 2006,20:25) kirjoitti
    Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
    Kävitkö näyttämässä kypärää jollekin?
    No itseasiassa joo sitäkin, kst:n pajalla kävin kalibroimassa tota

    Lainaa kirjoitti
    Ootko hommannut jonkun uuden vimpaimen?
    Jooh, tollasen laitteen joka pistää näkökenttään nopeuden, kierrokset, vaihtovalon ja vaihteen nummeron : - klik -
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  24. #84
    Lainaa (Theseus @ Loka. 17 2006,20:57) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 17 2006,20:38) kirjoitti
    theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...
    Punainen....

    vai onko sittenkään....?
    theseus.....murr....kerro.... ei voi olla punanen

    mä en taida päästä ajelee ku vast la...mut eiköhän..harza lähe ja eiks ayaki oo tullu aina ke ajelee...nii ja theseuski voi olla innokas ajelee...(kertokaa sit mulle väri jos se tulee ennen la ajelee... )
  25. #85
    Uijui! Porukalla uusia leluja Theseuksen sotakone ja Jassun kypärämikälie täytyy nähdä

    Lauantaina täytyy olla menossa muiden referenssiryhmien kanssa, mutta sunnuntaina sitten taas, mikäli ajokunto sallii! Täytynee hommata ensi vlopuksi se alkometri, ettei tartte enää arvailla
    premier

    emeritus
  26. #86
    Jep, hyvät oli tiet. Eikä ollut liian kylmäkään. Oli varmaan tän kauden viimeset mutkat.

    Aluksi piti vaan tulla hörppään kahvit ja ajaa kone lämpimäksi öljyn vaihtoa varten. Tuli ne kaakaot sitten juotua 50 km päässä ja öljyn vaihtokin siirty ainakin huomiseen.
    juha
  27. #87
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 17 2006,20:46) kirjoitti
    Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........
    Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaan
  28. #88
    Perskules, pakko kai se on myöntää......sain kotimatkalla karistettua Tirkonkin kannoilta niin pääsin livahtamaan Porvooseen
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  29. #89
    Lainaa (jarru @ Loka. 17 2006,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 17 2006,20:46) kirjoitti
    Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........
    Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaan
    Ensi talvena Ertzin tallilla tapahtuu ja Erkki5 saa uudet vaatteet. Noi lamput voit pölliä premierin moposta

    Editoitu iso kuva linkiksi

    Hui! tulipa iso kuva



    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
  31. #90
    Ei Speedyn simmuja saa ottaa!
    premier

    emeritus
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen