Sivu: 13 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213
Tulokset 361:stä 385:een 385:sta
  1. #361
    Kuvia Alastarolta. Kaikissa ryhmissä taisi olla yli 50 mopoa!
    Busa K8
  2. #362
    lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku... tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa
  3. #363
    Mä tässä olen kahden vaiheilla keskiviikosta.......lähteäkkö LBC:n viikkoajoon, vai lähteäkkö ollenkaan. Nyt LBC sai kovan kilpailijan Piipun ajot......

    Piipun ajot voitti.......mä lähden jos pääsen ja jos ilmat sallii....ilmoittelen myöhemmin
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  4. #364
    oisin mäki sinne viikkoajoihin voinu tulla...mut pääsen keskiviikkona muistaakseni kuudelta....ja eiks niis viikko ajois erikseen mainittu et lähtisivät kuudelta....eli ei mitenkää kerkee..
  5. #365
    Mä en ole varma pääsenkö, mihin aikaan suunnittelit lähteväs? Olen yhdellä kurssilla ja en varmaan pääse kovin aikaisin vakkaripaikalle vallikallioon. Noi kehä 1:n ruuhkat vielä hidastaa tuloa sinne.
  6. #366
    kerkeetkö 18.15?...teill oli kiva reissu?
  7. #367
    Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta

    Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettua Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

    Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
    premier

    emeritus
  8. #368
    Lainaa (piipu @ Syys. 18 2006,20:28) kirjoitti
    kerkeetkö 18.15?...teill oli kiva reissu?

    Voisin yrittää siihen mennessä keretä. Soittelen vaikka tarkemmin sitten keskiviikkona tai laitan tekstarin.

    Oli kiva reissu Nokialle *. Katseltiin aina kartasta pikkuteiden numeroita ja sitten kun oli taas lähtökunnossa oli jo unohtanut ne numerot. Vois olla sellainen tankkilaukku tarpeen mihin saisi kartan päälle *



  9. #369
    Mä jo uhkasin kirjoittaa tussilla tankkiin ne teiden numerot....ollaanko me Annepii huonomuistisia vai tulossa vanhoiksi vai molempia

    Kiva reissu oli......ensi vuonna uusiksi ja Piipukin lähtee mukaan.
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  10. #370
    Lainaa (annepii @ Syys. 18 2006,21:06) kirjoitti
    . Vois olla sellainen tankkilaukku tarpeen mihin saisi kartan päälle
    ollaa yhteyksiss sit keskiviikon...
    mä osti omani lidelistä....aikas edullisesti ...kestäny hyvin...ne ain välil ostaa jotai mopokamaa erän ja myy edullisesti....ni ja pyörään sade suojanki ostin sielt....mut muu kampe ei kyl kelvannu
  11. #371
    Lainaa (Ertzi5 @ Syys. 18 2006,21:13) kirjoitti
    Mä jo uhkasin kirjoittaa tussilla tankkiin ne teiden numerot....ollaanko me Annepii huonomuistisia vai tulossa vanhoiksi vai molempia

    Kiva reissu oli......ensi vuonna uusiksi ja Piipukin lähtee mukaan.
    voi en mäkää ikin muista mitää... sen takii en mielellää johda mitää letkaa,ainakaa isompaa ....
    joo lupaan kautta kiven ja kannon et messis ollaa....
  12. #372
    Lainaa (premier @ Syys. 18 2006,20:55) kirjoitti
    Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta *

    Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettua * Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

    Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
    Mitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin? Ilmeisesti sulle ei muuta kun henkisiä kolhuja? Hyvä että mopokin viel ehjänä ni kausi jatkuu vielä..
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  13. #373
    Lainaa (premier @ Syys. 18 2006,20:55) kirjoitti
    Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta *

    Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettua * Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

    Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
    Kiitos ajoseurasta Ahveniston porukalle. Kotimatkalla mopo tuntui vakaammalta

    Minä se vetelin letkaa, Pasilassa taisin eksyttää viimeiset
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  14. #374
    Lainaa (Lates @ Syys. 18 2006,21:41) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Syys. 18 2006,20:55) kirjoitti
    Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta

    Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettua Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

    Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
    Mitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin? Ilmeisesti sulle ei muuta kun henkisiä kolhuja? Hyvä että mopokin viel ehjänä ni kausi jatkuu vielä..
    Tarun mutkassa tuli hartialukko. Rata ei riittäny jarrutusmatkaan ja radan vieressä pehmeessä hiekassa lähti sit mopo kyljelleen. Ei ollu vauhtia enää siinä vaiheessa melkeen yhtään. Siihen sitten makuulle mopon kanssa

    Stonga väänty vähäsen kyl. Muuten pelkästään pintanaarmuja. Kuskia vaan v*tuttaa
    premier

    emeritus
  15. #375
    Lainaa (piipu @ Syys. 18 2006,20:04) kirjoitti
    lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku... tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa
    Hienosta sadetutkasta (etusivulta) näkee että TORSTAINA ei sada! Silloin kaikki Torstaiajelulle!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #376
    Lainaa (ttuttu @ Syys. 18 2006,22:37) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Syys. 18 2006,20:04) kirjoitti
    lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku... tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa
    Hienosta sadetutkasta (etusivulta) näkee että TORSTAINA ei sada! Silloin kaikki Torstaiajelulle!
    kyl mä huomasin et sillon ei sada....mutku ei pääse
    sillon pitää ajaa ku pääsee eli köskiviikkona
  17. #377
    Kiitos hyvästä seurasta Ahveniston porukalle. Täytyy kyllä sanoa, että botniaringin jälkeen *Ahveniston rata oli melkein kun olisi vuoristoradassa ollut *

    2.10 mahdollisuus jälleen ajaa Ahvenistolla... vieläköhän intoa riittää?
    Sininen Kawasaki Z750S
  18. #378
    Jos en ole töissä silloin ja sää suosii niin todennäkösesti lähden En luovuta ennen kuin Ahveniston mutkat alkaa sujua
    premier

    emeritus
  19. #379
    Kiitokset seurasta Ahveniston porukalle Kahden viikon päästäkin on tarkoitus olla mukana, ellei kauheasti sada. Märkään asvalttiin voisi kyllä olla hyväkin hakea varovasti tuntumaa, kun tänä kesänä siihen ei ole muuten ollut mahdollisuutta
    Mikähän mussa muuten on vikana, kun kaverit kaatuu jatkuvasti edestä? Theseukseen ja Ärrättäreen oli yksi pyörä välissä, Premieriin ehkä 10 metriä.
    Busa K8
  20. #380
    Kiitos minunkin puolesta kaikille ajoseurasta!Oon vieläki ihan täpinöissä ekasta rata-ajelusta,vaikka aikamoinen etana olinki...mut enpähän ainakaan kaatunu... (en kaada suolaa haavoihin...en halua ) Pistetäänhän taas porukka kasaan ja lähetään !
    CBR 600f -05

    Jos siihen ei kuole niin kyllä se ainaki sattuu ihan p*keleesti!
  21. #381
    Paluumatkalla vanha Hämeenlinnantie näytti vetävän moottoritietä paremmin . Jos satuitte huomaamaan, niin siellä meni muutama pyörä kirkkaasti kovempaa, kun meillä oli vauhtia 130-140 km/h.
    Busa K8
  22. #382
    Lainaa (hvitie @ Syys. 19 2006,18:31) kirjoitti
    Paluumatkalla vanha Hämeenlinnantie näytti vetävän moottoritietä paremmin . Jos satuitte huomaamaan, niin siellä meni muutama pyörä kirkkaasti kovempaa, kun meillä oli vauhtia 130-140 km/h.
    Joo. Näytti kavereilla olevan kiire
    premier

    emeritus
  23. #383
    Lainaa (premier @ Syys. 19 2006,18:47) kirjoitti
    Lainaa (hvitie @ Syys. 19 2006,18:31) kirjoitti
    Paluumatkalla vanha Hämeenlinnantie näytti vetävän moottoritietä paremmin . Jos satuitte huomaamaan, niin siellä meni muutama pyörä kirkkaasti kovempaa, kun meillä oli vauhtia 130-140 km/h.
    Joo. Näytti kavereilla olevan kiire
    Huomasin joo! Vaikka ei mekään nyt varsinaisesti kai tien tukkona oltu!
    CBR 600f -05

    Jos siihen ei kuole niin kyllä se ainaki sattuu ihan p*keleesti!
  24. #384
    Lainaa (_aya_ @ Syys. 19 2006,18:14) kirjoitti
    Kiitos minunkin puolesta kaikille ajoseurasta!Oon vieläki ihan täpinöissä ekasta rata-ajelusta,vaikka aikamoinen etana olinki...mut enpähän ainakaan kaatunu... (en kaada suolaa haavoihin...en halua ) Pistetäänhän taas porukka kasaan ja lähetään !
    En nyt etanaksi sanoisi, kerran pääsin pääsuoralla (raa'alla voimalla) ohi, mutkat ajoimme about samaa vauhtia. Jaa että minä itte etana no joo, myönnetään

    Täytyy kysyä noilta vakkariharrastajilta miten nopeaksi pitäisi kehittyä että kehtaisi mennä keskiryhmän hitaimmaksi. Silloin nimittäin olisi mahdollisuus (vaikka jollain kimpalla?) laittaa kilvetön. Relanderin kanssa kun juttelin niin väitti että nopeasti tuonne kehittyy...mikä sitten on nopeasti? Samoin kertoi että noita käytettyjä kilvettömiä alkaa saamaan hintaluokassa 3000 - 4000. Semmosella olis kiva päästellä
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  25.  
  26. #385
    Lainaa (pete457 @ Syys. 20 2006,12:29) kirjoitti
    Täytyy kysyä noilta vakkariharrastajilta miten nopeaksi pitäisi kehittyä että kehtaisi mennä keskiryhmän hitaimmaksi.
    Kaverini ajeli Busalla keskiryhmässä ja otin aikani kuluksi kierrosaikoja: n. 1.50-2.00, eikä näyttänyt olevan varsinaisesti muiden tiellä. Katsoin sitten mielenkiinnosta yhden oman settini kokonaisajan: 18.15 / 9 kierrosta eli keskim. 2 min/kierros mukaan lukien hitaammat alut ja loput + keltaiset liput. Enkä ollut edes ryhmän nopeimpien joukossa. Raja on siis aika häilyvä.
    Busa K8
Sivu: 13 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213