Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 385:sta
  1. #31
    Lainaa (markus_a @ Syys. 07 2006,03:04) kirjoitti
    No niin

    Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin! *

    Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.

    T. Ylpeä isä
    Mahtava homma!!! Onnea Iskälle ja koko perheelle!!!
  2. #32
    Ihan älyttömästi onnea koko perheelle......Hienoa
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  3. #33
    Onnea Perheelle
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  4. #34
    Onneksi olkoon uudesta motoristista!

    Ja ilmottautuis mukaan yks kappale Hitaita. Mulle tulee todennäkösesti matkustaja mukaan ja ajelen ekaa kertaa kyytiläisen kanssa, joten vauhtia ei hurjemmin liene.

    Joten jos maltatte odotella, ni kyllä mä sieltä perästä tulen jahka kerkiän...

    Ja mua ei saa sitte jättää mihinkään hukkaan yksinään, koska mä olen oikeesti Suomen Surkein Suunnistaja, enkä todennäkösesti löytäis ikinä takas kotiin...

    Eli mikäli nyt ei ihan pieniä mummoja sada, ni mukana oltais...
    Honda CBR1100XX Blackbird
  5. #35
    Hei mulla ois minimotoja myytävänä
    (siis kisapelejä) ei mitään kinukkeja



    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  6. #36
    Onnea vaan isukille. Aeka vonkale. Siis tommonen reilu neljäkilonen.
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
  7. #37
    Kiitos kaikille!!! Laitan kyllä kuvia!

    Huomasin synnytyksessä että pieni poika kuunteli Radio City kun hän tuli mailmaan, en muista biisi.. ihme hehe. Elikkä rokki poikahan sieltä tuli Musiikki on tärkeä asia minulle kun olen tämmönen kitaristi... *
    Time flies when you think your going fast
  8. #38
    Lainaa (markus_a @ Syys. 07 2006,23:55) kirjoitti
    ... pieni poika...
    Onnittelut koko perheelle!
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #39
    Lainaa (Rider82 @ Syys. 07 2006,22:31) kirjoitti
    Ja ilmottautuis mukaan yks kappale Hitaita. Mulle tulee todennäkösesti matkustaja mukaan ja ajelen ekaa kertaa kyytiläisen kanssa, joten vauhtia ei hurjemmin liene.

    Joten jos maltatte odotella, ni kyllä mä sieltä perästä tulen jahka kerkiän...

    Ja mua ei saa sitte jättää mihinkään hukkaan yksinään, koska mä olen oikeesti Suomen Surkein Suunnistaja, enkä todennäkösesti löytäis ikinä takas kotiin... :kä
    voi ...et sie nii hidas oo ku mie... kelju.k.kojootti johti osan matkaa viime reissus lauantaina...ja sanoin et hurjan lujaa menitte et ite en uskaltanu niin lujaa..ni kelju sano et se meni niin hitaasti et jos ois hitaampaa menny ni ois mopo kaatunu tolle saa mummonaki viel nauraa...ja huikkari pysähteli aina välill oottelee...et ketää ei hylätä.....
    eli ennen kääntymisii on ollu tapana ootella tai kääntymisen jälkee...riippuu vähän paikast...

    markus_a kyll on poitsull hyvä musa maku ,vois olettaa ku kert cityy kuuntelee
  10. #40
    Niin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  11. #41
    Nonii, mä tähtään sitte Vallikalliolle sovittuun aikaan lauantaina... Toivottavasti ei sada, ku mun kyytiläisellä ei oo vedenpitäviä housuja... Ja mullakaan ei oo niin isoja, että mahtuis samoihin pöksyihin...

    Tapaamma siis lauantaina!
    Honda CBR1100XX Blackbird
  12. #42
    Lainaa (Timberline @ Syys. 08 2006,09:43) kirjoitti
    Niin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.
    sehän luki tos ketjun alus eli vallikallion shelli 15.15 jos sataa ni voi olla et siel ei oo ketää muuta ku meikäläinen
  13. #43
    Lainaa (jens @ Syys. 06 2006,22:21) kirjoitti
    jos ei puuduttavaa kakkostietä jaksa ajella niin vähän enemmän mutkista voi nauttia jos meneepi vaikkapa:

    turuntietä [110] veikkolan ohi oik-> [1215] ojakkala-vihti kk
    -> [1224] -vihti kk-jokikunta-ratinkulma
    vas-> [127] ratinkulma-pusula
    oik-> [1280] pusula-marttila-loukku
    (2-tien yli) ja [2825] loukku-porras
    oik-> [2824]
    siitä sitten oik. räyskälään menevälle tielle
    Joo tuolla vihti-jokikulma suunnalla oli uutta asvalttiakin kun siellä viikko sitten ajelin ja muutenkin tiet kunnossa.

    Kukas ottaa kartat ja vetovastuun? Mä oon varmaan kans niitä häntäpään kuskeja. Niin ja näillä näkymin pääsen tulemaan
    gsxr600
    ---------
  14. #44
    Lainaa (milhouse @ Syys. 08 2006,14:21) kirjoitti
    Kukas ottaa kartat ja vetovastuun? Mä oon varmaan kans niitä häntäpään kuskeja. Niin ja näillä näkymin pääsen tulemaan *
    mie voin kartan ottaa .. katellaa sit kuka vetelee...kuhan jossai ajellaa eil sil nii välii jos vähän eksytää...theseus, veteleks sä ?
  15. #45
    Lainaa (piipu @ Syys. 08 2006,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Syys. 08 2006,09:43) kirjoitti
    Niin mistäs tää porukka nyt lähtee kiertueelle ?? Itse tuun Espoon Olarin seudulta.
    sehän luki tos ketjun alus eli vallikallion shelli 15.15 jos sataa ni voi olla et siel ei oo ketää muuta ku meikäläinen
    Mä ainaki tuun, vaikka sataiski, kerta on varmaa viimenen pitempi reissu, mitä tänä vuonna tulee tehtyä!

    Eli siis piipun lisäks ainaki mut ja tompan löytää sieltä Shelliltä, jollen mä eksy, TAAS...
    Honda CBR1100XX Blackbird
  16. #46
    Lainaa (piipu @ Syys. 08 2006,14:27) kirjoitti
    .. katellaa sit kuka vetelee...kuhan jossai ajellaa eil sil nii välii jos vähän eksytää...theseus, veteleks sä ? * *
    No jos käydään se reitti läpi ni kaippa mä voin...
    Säätutkien mukaan näyttäs siltä ettei nuo sadealueet kovin häiritse..
  17. #47
    Voisin käväistä siinä kahvilla... katselen sitten kelin paremmin.
    Tullakko vaikko....
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  18. #48
    Lainaa (piipu @ Syys. 03 2006,20:12) kirjoitti
    kaikki ajoseuraa kaipaavat * ens lauantaina *ja sunnuntaina mennää taas...
    Vieläkö on huomiselle joku lenkki suunnitteilla? Jos ei tarvi kukonlaulun aikaan (mun kukko laulaa vasta 9 jälkeen) lähteä liikkeelle niin voisimme velipojan kanssa liittyä seuraan.
    Del dicho al hecho hay un buen trecho
  19. #49
    Lainaa (markus_a @ Syys. 07 2006,03:04) kirjoitti
    No niin

    Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin!

    Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.

    T. Ylpeä isä
    Paljon onnea koko perheelle.
  20. #50
    Hehe. jos huomenna ajellaan, niin voisin tulla kyllä mukaan. Harmi vaan, että tänäänkin on ravintolailta niin voi käydä kuten viimekerralla ja ajokunto on aamulla vähän kadoksissa
    premier

    emeritus
  21. #51
    Joo tänään oli ihan ...huippureitti, vaikkakin luvatut vastaleivotutkahvinkansssa jäikin puuttumaan. No ensikerralla sitten tai termari mukaan.
    Onkos huomenna mitään ja mihin aikaan ?? Ajattelin kyllä käydä parilla yössä... joten kirjoitelkaa huomisesta ja ajoista.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  22. #52
    Hyvä oli reitti... kiitos.
    Mutta mitenkäs kävi munkkien kans??
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  23. #53
    Niinpä, ens kerralla voitais ottaa kai mukaan omat leivontavälineet ja kahvinkeitin.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  24. #54
    Sorry edelleen oon ottanut !
    Pojat ajaa mopoilla
  25. #55
    kiitos taas kaikille... onneks vetäjätki löyty ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää ei tiiä mis oltais oltu... oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta
    joo huomen mennää ajelee avasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka?
  26. #56
    Kiitokset kaikille tasapuolisesti. Hieno reissu, tuli melkein 300 mittariin, joka on minun kesän pisin.
    Pienen harharetken jälkeen (ei haitannut, oli hyvä tie) oli ensi kertaa Räyskälässä kävijän kiva huomata ettei pulla&kahvista tarvinnut maksaa mitään.

    PS. Tepikan asiakaspalvelu oli törkeää.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  27. #57
    Lainaa (piipu @ Syys. 09 2006,21:57) kirjoitti
    kiitos taas kaikille... onneks vetäjätki löyty * ois ollu aika pelottavaa jos mä oisin joutunu vetää * ei tiiä mis oltais oltu... oli muuten h######n hyvää munkkia,erittäin tuoretta * * *
    joo huomen mennää ajelee * avasin tos just punkku pullon...et oisko huomen tärskyt kaheltoista vai yheltä? vallikallion shell vai bemböölen huoltsikka? *
    Jos vasta klo 13 ja samapaikka eli vallikallio, sopisiko se kaikillla.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  28. #58
    Mä käyn stadissa ottaas pari ja sit katson et mistä mennään ja koska ... jos ooon ajo kunnossa.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  29. #59
    Lainaa (Timberline @ Syys. 09 2006,22:04) kirjoitti
    Jos vasta klo 13 ja samapaikka eli vallikallio, sopisiko se kaikillla.
    sopii ...huomisen tärskyt edelleen vallikallion shelli 13.00.... nyt eiku huomiseen
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Timberline @ Syys. 09 2006,22:06) kirjoitti
    Mä käyn stadissa ottaas pari ja sit katson et mistä mennään ja koska ... jos ooon ajo kunnossa.
    et sää mitää ajokunnos oo
Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen