Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    sateessa ajaessani mittaristoon ilmestyi kirkas punainen valo; mitä hel.. ei kai jäähdytys ole paskana... no ei, se olikin ajoneston merkkivalo joka päätti jämähtää päälle. sen jälkeen valo on toiminut satunnaisesti oikein / enimmäkseen väärin. nyt sitten tuli toinen pulma: pyörästä lakkasi vilkut toimimasta. valot sentään toimii ja pyörä käynnistyy, no problem. ootteko muut zetan omistajat *kohdanneet ongelmia sähkölaitteissa? (en oo käyttänyt painepesuria!) onko joku erityinen paikka mikä kannattaisi yrittää kuivata?
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  2. #2
    Eipä ole ittelle tullut tollasta vastaan. Enkä kyllä ole ainakaan muistaakseni mistään lukenutkaan, että jollain olisi ollut tollasta vikaa. Onko takuu voimassa?
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  3. #3
    Tarkista nyt aluksi kaikki sähköjohtojen liittimet mitä pyörästäsi löytyy. Varmaan kosketushäiriötä, kosteutta tms. jossakin..
  4. #4
    24tkm takana zetalla, eikä ensimmäistäkään sähköongelmaa tuona aikana.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  5. #5
    Ainaki ZX-6R:ssä toi punanen ajoneston merkkivalo on samalla yleinen vika-indikaattori. Eli jos se syttyy ajaessa niin pitäs kiikuttaa kawa huoltoon.
    Hirvee ninjapomperi
  6. #6
    kiitti,
    4kk/11500km *takana ja takuu on kyllä voimassa. tosta ajonestovalon laajemmasta merkityksestä huoltomanuaali ei tainut sanoa mitään. joo, näytän käsimerkkejä toistaiseksi ja ajan 12tkm huoltoon *
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  7. #7
    Siis se punainrn FI-valo mittariston oikealla puolella? Se on ihan yleinen vikavalo. Ne vikakoodit pystyy lukemaan itsekin, huoltomanuaalista löytyy ohjeet.
    Minulla syttyi se valo kerran kesken ajon. Sain syyllisen anturin selville selville lukemalla noi vikakoodit... jäi silläkin kertaa taas muutama euro viemättä korjaamolle
  8. #8
    Vilkkujen toimintaan saataa vaikuttaa irronnut vilkkurele. Löytyy takakatteen oikealta puolelta, takapenkin kiinnikkeiden kohdalta. Mulla ainaki oli pari kertaa lähteny irti pidikkeestä, joka saattaa nopeesti johtaa myös liitoksen irtoamiseen. Vetäsin sitte jeesusteipillä kiinnikkeeseen kiinni, ni johan pysyy. Kannattaa tarkistaa asia. Saa tarkistettua ilman takakatteen poisottoa. Kato manuskasta tarkka kohta. Releitä siinä on muistaakseni kaksi ja se etummainen on vilkkurele.



    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  9.  
  10. #9
    Tämä tulee nyt vähän myöhässä tähän tarpeeseen, mutta jos jollakulla mulla sattuu ongelmia!

    Mä hankin -05 Zetan kesällä ja heti ensimmäisellä reissulla ilmeni ongelmia sähköissä. Alkuun nimenomaan paloi tuo punainen hälytysvalo vähän miten sattuu ja reissun edetessä lopetti myös nopeusmittari toimintansa. Vikana vain sähköliittimien kastuminen. Ne kun katsottiin läpi, niin sai ainakin loppukesän ajella ihan rauhassa.

    Kiitoksia muuten Oulun Motormanilla hienosta palvelusta, kun ottivat pyörän katsottavaksi ilman varoitusaikaa. Olisi ollut inhottava jatkaa lomamatkaa eteenpäin, jos vikaa ei olisi löytynyt. Jatkossakin tiedän mihin kääntyä, jos Oulun seudulla tulee ongelmia pyörän kanssa!
    An eye for an eye makes the whole world blind.
    -Gandhi-