Sivu: 2 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 581:sta
  1. #31
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,13:13) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 22 2006,12:32) kirjoitti
    Lainaa (johtaja @ Syys. 22 2006,12:24) kirjoitti
    Onko kenelläkään tietoa tuliko siihen kytkimen yläpuolinen laatikko kuten pienempiin gixuihin. PB huhuili aiemmin jotakin sellaisesta.
    Ainakin nestetoiminen näyttää nyt olevan...siis tuo kytkin.
    Paska juttu tuo nestekytkin mun mielestä.. Vaijeri on paljon yksinkertaisempi, kevyempi ja helpompi säätää mieleisekseen..
    Onhan se tietty satoja grammoja kevyempi, mut miten se on helpompi säätää? Eihän kummassakaan voi säätää kuin missä kohtaa se kykä irrottaa. Ja nestekytkin on periaatteessa kevyempi puristaa kun kitkaa ei tuu käytännössä kuin sylintereistä ja kahvasta. Ainoo miinus on esim vanhemmissa Suzukeissa kun työsylkkä on siinä rattaan edessä keräämässä paskaa. Vaatii riittävää putsaamista tai tiheämpää tiivistesetin vaihtoa.
    TL1000R
  2. #32
    Tuo ranskankielinen sivu väittää, että pumpuissa ja takaiskarissa on 4 säätöä. Olisko hidas ja nopea puristusvaimennus?
    - JAM Racing Team -
  3. #33
    Lainaa (johtaja @ Syys. 22 2006,13:35) kirjoitti
    Tuo ranskankielinen sivu väittää, että pumpuissa ja takaiskarissa on 4 säätöä. Olisko hidas ja nopea puristusvaimennus?
    Katselin itse juuri samaa, sitä se varmaankin tarkoittaa!
    .
  4. #34
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 22 2006,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,13:13) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 22 2006,12:32) kirjoitti
    Lainaa (johtaja @ Syys. 22 2006,12:24) kirjoitti
    Onko kenelläkään tietoa tuliko siihen kytkimen yläpuolinen laatikko kuten pienempiin gixuihin. PB huhuili aiemmin jotakin sellaisesta.
    Ainakin nestetoiminen näyttää nyt olevan...siis tuo kytkin.
    Paska juttu tuo nestekytkin mun mielestä.. Vaijeri on paljon yksinkertaisempi, kevyempi ja helpompi säätää mieleisekseen..
    Onhan se tietty satoja grammoja kevyempi, mut miten se on helpompi säätää? Eihän kummassakaan voi säätää kuin missä kohtaa se kykä irrottaa. Ja nestekytkin on periaatteessa kevyempi puristaa kun kitkaa ei tuu käytännössä kuin sylintereistä ja kahvasta. Ainoo miinus on esim vanhemmissa Suzukeissa kun työsylkkä on siinä rattaan edessä keräämässä paskaa. Vaatii riittävää putsaamista tai tiheämpää tiivistesetin vaihtoa.
    No nestekytkimessä on harvoin kahvassa säätöä, jolla saa äkkiä säädettyä mieleisekseen sen kohdan missä ottaa.

    Hyvin rasvattu vaijerikytkin on kyllä pirun kevyt käyttääkin. En ole ainakaan huomannut tähän mennessä, että yksikään nestekytkin olis ollu sen kevyempi.

    Sit tietty nestekytkin on monimutkaisempi ja hajoavia osia on enemmän. Ei ole kovinkaan harvinaista kun joku stefa valskaa, tai siellä on ilmaa..

    Tosiaan sen mitä on itse kokemuksia kytkimistä aika pitkältä ajalta, vaijerikytkin vaan on ollu kaikin puolin parempi.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #35
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,13:50) kirjoitti
    No nestekytkimessä on harvoin kahvassa säätöä, jolla saa äkkiä säädettyä mieleisekseen sen kohdan missä ottaa.

    Hyvin rasvattu vaijerikytkin on kyllä pirun kevyt käyttääkin. En ole ainakaan huomannut tähän mennessä, että yksikään nestekytkin olis ollu sen kevyempi.

    Sit tietty nestekytkin on monimutkaisempi ja hajoavia osia on enemmän. Ei ole kovinkaan harvinaista kun joku stefa valskaa, tai siellä on ilmaa..

    Tosiaan sen mitä on itse kokemuksia kytkimistä aika pitkältä ajalta, vaijerikytkin vaan on ollu kaikin puolin parempi.
    Mitäs se kiekko siinä kahvan päällä tekee?

    Toki se myös vaikuttaa asentoon, jossa kahva on vapaana.

    Mitä jäykempi on kytkin, sen huonommin se sopii vaijerille (kitka ja kuluminen kasvaa). Nestekykä ei oo tossa suhteessa niin tarkka ja kunhan työsylkky osaataan suojata niin se on myös todella huoleton.

    Eipä tolla toteutustavalla nyt suurta merkitystä tosin ole.

    Omaan symmetrisyydestä pitävään silmään muuten toi kakspönttöisyys sopii. Pöntöt tosin on.. ..no.. ei niin hienot. Vaikka tämmöset molemmin puolin niin olis jo mycket bättre.
    TL1000R
  6. #36
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 22 2006,14:06) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,13:50) kirjoitti
    No nestekytkimessä on harvoin kahvassa säätöä, jolla saa äkkiä säädettyä mieleisekseen sen kohdan missä ottaa.

    Hyvin rasvattu vaijerikytkin on kyllä pirun kevyt käyttääkin. En ole ainakaan huomannut tähän mennessä, että yksikään nestekytkin olis ollu sen kevyempi.

    Sit tietty nestekytkin on monimutkaisempi ja hajoavia osia on enemmän. Ei ole kovinkaan harvinaista kun joku stefa valskaa, tai siellä on ilmaa..

    Tosiaan sen mitä on itse kokemuksia kytkimistä aika pitkältä ajalta, vaijerikytkin vaan on ollu kaikin puolin parempi.
    Mitäs se kiekko siinä kahvan päällä tekee?

    Toki se myös vaikuttaa asentoon, jossa kahva on vapaana.

    Mitä jäykempi on kytkin, sen huonommin se sopii vaijerille (kitka ja kuluminen kasvaa). Nestekykä ei oo tossa suhteessa niin tarkka ja kunhan työsylkky osaataan suojata niin se on myös todella huoleton.

    Eipä tolla toteutustavalla nyt suurta merkitystä tosin ole.

    Omaan symmetrisyydestä pitävään silmään muuten toi kakspönttöisyys sopii. Pöntöt tosin on.. * ..no.. *ei niin hienot. Vaikka tämmöset molemmin puolin niin olis jo mycket bättre.
    Kaikissa ei ole ollut edes sitä, ja se on kahvan etäisyyssäätö, eikä "esijännityksen" säätö kuten vaijerikytkimessä. Kuten sanottu, sillä kokemuksella mitä mulla on kytkimistä, ottaisin paljon mieluummin vaijerikytkimen.

    Luulis, että näissä pyörissä missä on paljon tehoa, on myös jäykät kytkinjouset. Kuitenkin, tossa omassa pyörässänikin on pirun kevyt vaijerikytkin. Kaikki nestekytkimet on ollu jäykempiä mitä olen testannut (vaikka ollu tehottomampia mopoja), joten ei sillä nestekytkimellä ainakaan kauheesti kevyemmäks kytkintä saa *

    Omiin kokemuksiin perustuen ja sivusta kun olen katsonut, niin paljon enemmän porukalla on ollu ongelmia nestekytkimien kanssa. Millon falskaa ja millon on ilmaa, pitää ostaa korjaussarja, eikä saa säädettyä mieleisekseen. Ei hyvä..

    Viimeks kun ittelläni oli käytössä pyörä, jossa oli nestekytkin, oli taas ongelmia. Aprilia RSV 1000 R Mille vm. 2004 oli kyseessä. Sinne meni ilmaa, sai ilmata n. viikon välein. Kuulemma uudessakin mallissa _edelleen_ sama ongelma. Lisäks se kytkin oli vittumaisen jäykkä. Se oli huono yhdistelmä, jäykkä kytkin, ja motti jota piti vaihtaa koko ajan. Perkele että oli käsi kipee jos joutu kaupungissa ajaa...



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #37
    Isku ja poraus näyttäis olevan samat kuin K5/K6 -malleissa, joten hyvää alavääntöä on luvassa taas *

    Tiukkaa tekee euro3 normeilla, että saa puristettua enemmän tehoa..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #38
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,14:16) kirjoitti
    Kaikissa ei ole ollut edes sitä, ja se on kahvan etäisyyssäätö, eikä "esijännityksen" säätö kuten vaijerikytkimessä. Kuten sanottu, sillä kokemuksella mitä mulla on kytkimistä, ottaisin paljon mieluummin vaijerikytkimen.

    Luulis, että näissä pyörissä missä on paljon tehoa, on myös jäykät kytkinjouset. Kuitenkin, tossa omassa pyörässänikin on pirun kevyt vaijerikytkin. Kaikki nestekytkimet on ollu jäykempiä mitä olen testannut (vaikka ollu tehottomampia mopoja), joten ei sillä nestekytkimellä ainakaan kauheesti kevyemmäks kytkintä saa

    Omiin kokemuksiin perustuen ja sivusta kun olen katsonut, niin paljon enemmän porukalla on ollu ongelmia nestekytkimien kanssa. Millon falskaa ja millon on ilmaa, pitää ostaa korjaussarja, eikä saa säädettyä mieleisekseen. Ei hyvä..

    Viimeks kun ittelläni oli käytössä pyörä, jossa oli nestekytkin, oli taas ongelmia. Aprilia RSV 1000 R Mille vm. 2004 oli kyseessä. Sinne meni ilmaa, sai ilmata n. viikon välein. Kuulemma uudessakin mallissa _edelleen_ sama ongelma. Lisäks se kytkin oli vittumaisen jäykkä. Se oli huono yhdistelmä, jäykkä kytkin, ja motti jota piti vaihtaa koko ajan. Perkele että oli käsi kipee jos joutu kaupungissa ajaa...
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate.
    TL1000R
  9. #39
    Lainaa kirjoitti
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate
    Eihän se loppujen lopuksi juurikaan jarruja ihmeellisempi värkki ole. Onneksi nuo mekaaniset jarrut ovat jo vähentyneet.

    Toisaalta ihmetyttää, että miksi juuri noissa nestekytkimissä on ongelmia, koska loppujen lopuksi niiden pitäisi olla paljon häiriövapaampia kuin mekaanisten, kuten jarrujenkin kohdalla on todettu.



  10. #40
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 22 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 22 2006,14:16) kirjoitti
    Kaikissa ei ole ollut edes sitä, ja se on kahvan etäisyyssäätö, eikä "esijännityksen" säätö kuten vaijerikytkimessä. Kuten sanottu, sillä kokemuksella mitä mulla on kytkimistä, ottaisin paljon mieluummin vaijerikytkimen.

    Luulis, että näissä pyörissä missä on paljon tehoa, on myös jäykät kytkinjouset. Kuitenkin, tossa omassa pyörässänikin on pirun kevyt vaijerikytkin. Kaikki nestekytkimet on ollu jäykempiä mitä olen testannut (vaikka ollu tehottomampia mopoja), joten ei sillä nestekytkimellä ainakaan kauheesti kevyemmäks kytkintä saa *

    Omiin kokemuksiin perustuen ja sivusta kun olen katsonut, niin paljon enemmän porukalla on ollu ongelmia nestekytkimien kanssa. Millon falskaa ja millon on ilmaa, pitää ostaa korjaussarja, eikä saa säädettyä mieleisekseen. Ei hyvä..

    Viimeks kun ittelläni oli käytössä pyörä, jossa oli nestekytkin, oli taas ongelmia. Aprilia RSV 1000 R Mille vm. 2004 oli kyseessä. Sinne meni ilmaa, sai ilmata n. viikon välein. Kuulemma uudessakin mallissa _edelleen_ sama ongelma. Lisäks se kytkin oli vittumaisen jäykkä. Se oli huono yhdistelmä, jäykkä kytkin, ja motti jota piti vaihtaa koko ajan. Perkele että oli käsi kipee jos joutu kaupungissa ajaa...
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate.
    Koska mulla ja muilla kenen hommia olen sivusta katsonut, ei ole ollut minkäänlaisia positiivisia kokemuksia nestekytkimistä.. Ihan sen takia.. En vaan keksi missä suhteessa se on parempi kuin vaijerikytkin.

    Mutta antaa olla jo, ehkä joku tykkää nestekytkimestä, onhan se kai sit "hienompi" tai jotain...

    Eli ei se ole mikään punainen vaate, vaan käytännössä havaittu huonommaksi kuin nestekytkin, ainakin tähän mennessä.. Muutan kyllä heti mielipiteeni jos saan kokemuksia vaijerikytkintä paremmin toimivasta nestekytkimestä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #41
    Lainaa (gikseri @ Syys. 22 2006,14:56) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate
    Eihän se loppujen lopuksi juurikaan jarruja ihmeellisempi värkki ole. Onneksi nuo mekaaniset jarrut ovat jo vähentyneet.

    Toisaalta ihmetyttää, että miksi juuri noissa nestekytkimissä on ongelmia, koska loppujen lopuksi niiden pitäisi olla paljon häiriövapaampia kuin mekaanisten, kuten jarrujenkin kohdalla on todettu.
    Niinpä, kyllä niissä vaan on pirusti enemmän häikkää kuin vaijerikytkimissä

    Jarrujen tapauksessa nesteen käyttäminen on perustellumpaa, koska siinä välitetään selvästi suurempia voimia. Lisäks jarrujen rakenne (hydraulimäntä painaa palaa levyyn) vaatii nesteen käyttöä.. Kytkimen vivustoa voi ihan hyvin käyttää vaijerilla..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #42
    Lainaa (gikseri @ Syys. 22 2006,14:56) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate
    Eihän se loppujen lopuksi juurikaan jarruja ihmeellisempi värkki ole. Onneksi nuo mekaaniset jarrut ovat jo vähentyneet.

    Toisaalta ihmetyttää, että miksi juuri noissa nestekytkimissä on ongelmia, koska loppujen lopuksi niiden pitäisi olla paljon häiriövapaampia kuin mekaanisten, kuten jarrujenkin kohdalla on todettu.
    Yks iso syy huonoon maineeseen lienee tuo Suzukin tyyli laittaa se työsylinteri kaiken paskan keskelle sinne eturattaan koppaan. Paremmalla toteutuksella toimis Busien, Tellujen yms kykä paljon paremmin tai oikeastaan pidempään. Noissa mopoissahan on vielä itse kytkimessä ongelmana kuluva nokka mekanismi. Mut nyt tää juttu karkaa ihan väärään suuntaan.

    Asiasta vois sanoo et toi uus giksu on mielestäni ulkonäöllisesti ihan ok, mut ei mitään kuolan valumista kuitenkaan aiheuta.



    TL1000R
  13. #43
    Putket tossa on parasta uudistusta, kyllä niitä pitää olla kaksi!! Hyvä Suzuki!
  14. #44
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 22 2006,15:09) kirjoitti
    Lainaa (gikseri @ Syys. 22 2006,14:56) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Niin se kahvan etäisyyden säätö vaikuttaa myös kahvan asentoon kytkintä käytettäsessä. Sinänsä ainakaan mulla ei ole niinkään väliä missä kohtaa se kahva on ollessaan "vapaana". Tärkeämpää on saada kytkinkahvan asento liu'utusta varten liikkeellelähdöissä yms sopivaksi.

    Vaijerikytkin on toki siinä mielessä simppelimpi, että hölmömpikin sen päälle ymmärtää. Se on hieman kevyempi ja todennäköisesti halvempikin. Kuitenkin oikein toteutettuna pitäisin nestekytkintä ideaalimpana ratkaisuna. Siksi ihmetyttää miksi se on niin punainen vaate
    Eihän se loppujen lopuksi juurikaan jarruja ihmeellisempi värkki ole. Onneksi nuo mekaaniset jarrut ovat jo vähentyneet.

    Toisaalta ihmetyttää, että miksi juuri noissa nestekytkimissä on ongelmia, koska loppujen lopuksi niiden pitäisi olla paljon häiriövapaampia kuin mekaanisten, kuten jarrujenkin kohdalla on todettu.
    Yks iso syy huonoon maineeseen lienee tuo Suzukin tyyli laittaa se työsylinteri kaiken paskan keskelle sinne eturattaan koppaan. Paremmalla toteutuksella toimis Busien, Tellujen yms kykä paljon paremmin tai oikeastaan pidempään. Noissa mopoissahan on vielä itse kytkimessä ongelmana kuluva nokka mekanismi. Mut nyt tää juttu karkaa ihan väärään suuntaan.

    Asiasta vois sanoo et toi uus giksu on mielestäni ulkonäöllisesti ihan ok, mut ei mitään kuolan valumista kuitenkaan aiheuta.
    Joo, väärään suuntaan mennään taas

    Mutta kuitenkin, on muillakin merkeillä ongelmia ollut nestekytkimien kanssa ihan tarpeeks.. Ja lisäksi se huonompi säädettävyys on sylettänyt..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #45
    Lainaa (hannuman @ Syys. 22 2006,15:25) kirjoitti
    Putket tossa on parasta uudistusta, kyllä niitä pitää olla kaksi!! Hyvä Suzuki!
    Vihdoinkin joku mun kanssa samaa mielta. Tasapainoisemman ja symmetrisemman nakoinen. Muuten en ota kantaa.
  16. #46
    Maku asioita sano ...... hitto että on rumat
    Fun is not a straight line
  17. #47
    Pitää nähdä livenä, olen joskus kuvien perusteella lohkaissut että ZZR1400 on siisti, kun näin sen livenä se oli susiruma.

    Voips olla et jos nyt sanon et Gix-07 on ruma niin livenä se onkin asiallinen, pitänee messuja odotella
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  18. #48
    Lainaa (Sebu @ Syys. 22 2006,16:16) kirjoitti
    Maku asioita sano ...... hitto että on rumat
    No aika rumat, mutta onneks niitä on 2kpl, niinku moottoripyörässä pitääkin
  19. #49
    Kyl k5/k6 on kaunis tohon k7 verrattuna,joka sekin on hienompi kuin k4
    Suk dik!
  20. #50
    muute iha asiallinen mut en minäkää tajua miks pitää mennä pilaamaan kahella änkällä.. ei kyl mun silmän iske.. tosin voi olla niille iha järkiperusteet mut ulkonäöllisesti ei toimi.. mun mielestä
  21. #51
    Edelleen Pakko kommentoida noita putkia..
    Onkohan suitsalta tulos ny sitte ens vuonna joku OikeestiTheRataRaaseri, ku menivät tuosta tekemään tuollaisen "matkamallin"
  22. #52
    Omasta mielestä tän vuotinen musta gixxeri on kaikista magein tonninen. Äänenvaimennin on siisti ja kun 2008 ostan tonnisen ni gixxeri se on. Mutta 2007 malli se ei ainakaan ole, en tykkää kans kaksoisputkista, ne on matkapyörille.



    GSX-R 1000 K7
  23. #53
    Jos hallitus ei pistä ihan liikaa hanttiin, niin kyllä tällänen 2007 mallinen härveli meikäläiselle tuleepi. Olettaen tietenkin että musta väri pysyy valikoimassa!

    Minulla ei ole mitään tuplaputkia vastaan mutta noi putket ei ole hienon näköiset takaata katsottuna. Sivuprofiili on vielä ihan OK.
  24. #54
    Öö.. mutta eikös kymppikawassa ja ärrykkösessäkin ole putket tuplana?

    Suzuki vaan laittaa ne normaalille paikalle
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  25. #55
    Lainaa (hannuman @ Syys. 22 2006,16:24) kirjoitti
    Lainaa (Sebu @ Syys. 22 2006,16:16) kirjoitti
    Maku asioita sano ...... hitto että on rumat
    No aika rumat, mutta onneks niitä on 2kpl, niinku moottoripyörässä pitääkin
    Niin varmaan matkasohvissa muttei ns. tuppervare pyörissä. Olis vaan laittanu samanlaisen kuin 600/750 K6:ssa on!!!
    Fun is not a straight line
  26. #56
    Lainaa (Sebu @ Syys. 22 2006,18:31) kirjoitti
    Lainaa (hannuman @ Syys. 22 2006,16:24) kirjoitti
    Lainaa (Sebu @ Syys. 22 2006,16:16) kirjoitti
    Maku asioita sano ...... hitto että on rumat
    No aika rumat, mutta onneks niitä on 2kpl, niinku moottoripyörässä pitääkin
    Niin varmaan matkasohvissa muttei ns. tuppervare pyörissä. Olis vaan laittanu samanlaisen kuin 600/750 K6:ssa on!!!
    Ei voi oikein sanoa, että olis laittanut samanlaisen kuin... EU herrat on mittareidnsa kanssa kokoajan tiukentamassa säännöksiä ja se on varmaan se syy miksi kaikissa 1000:ssa on kohta 2 vaimenninta joko penkin alla tai jossain muualla. Tarkike putkia saa kaupasta ja suurin osa sellaisen tohonkin varmaan laittaa. Ja tohon saa varmasti kohta sellasta sarjaa, että tulee esim. vaan yksi vaimennin oikealle ym..
  27. #57
  28. #58
    Todella hieno tuo tumma
    Putkiinkin tottuu, penkin alla olisi ollut hienoin ja kisaisin
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  29. #59
    Lainaa (Wasserschwein @ Syys. 22 2006,10:32) kirjoitti
    Eihän tuo nyt mikään Ducati ole, mutta aika ruma silti. Ulkonäössä mentiin reilusti huonompaan suuntaan.
    OHO!!!
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  30.  
  31. #60
    Löytyykö muuten jostain "specsejä" englannin kielellä? Eli teknisiä tietoja. Onkohan tämä malli ennemmin "update" kuin kokonaan uusi malli?

    Eli vähän niinkuin K3/K4?
Sivu: 2 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen