Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 252:sta
  1. #1
    Hoi!

    Nytten on ollut tallissa kohta pari viikkoa kyseinen peli, valitettavasti minulla ei ole pyörässä vielä kilpiä.. belgiasta tuotu peli näillänäkymin minun pitää odottaa tuota kilpiin laittamista tuonne kevään puolelle.. mutta eniveis.

    onko sinulla ollut kyseinen pyörä? mitä siinä on ollut kiinni ja millainen se on ollut ajossa tai tekniikaltaan? onko ollut ongelmia, jos on niin missä? tyyppivikoja?

    itsellä on pyörässä kiinni DAM - merkkinen mitään sanomaton minulle oleva slipari, kn vapaavirtaus suodatin ja suutinsarja näillänäkymin. Pyörästä ollaan rakentamassa jonkin näköistä rähinä peliä. sen mitä olen pikkuisen tuossa tiellä tätä kouluttanut niin hyvin se lähtee tällä hetkellä vielä tyytyväinen ostokseeni.

    kyseessä on ensimmäinen moottoripyörä. aikaisemmat ovat olleet piikkejä jne..

    ei muuta kun hyvät ajelut teille joilla on vielä ne kilvet pelissä
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  2. #2
    Moro
    Et kertoillut vuosimallia... No olen omistanut 93 ja 95 tavallisen 2 paikkasen ... 93:ssa jarrulevyt aika usein joutu vaihtoon, ei juuri säätömahdollisuuksia jousituksessa, 95:ssä jo on.. Helppo ja pysty ajoasento eli sopii hyvin maantieajoonkin jos sellainen tarve on. Keskikierroksialla aika hyvä vääntö EXUP:n ansiosta,toi EXUP saattaa alkaa vanhemmiten juuttuilemaan . Oikeastaan ongelmaton pyörä.
  3. #3
    mulla on -95 oma pyörä

    onko tietoa joitakin sivustoja mistä voisi ostaa jammuun joitakin palikoita? ihan minkälaisia vain. Moottoripuolelle erityten ja jousitus sekä jarruihin...

    Kiitos jo etukäteen
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  4. #4
    Mulla -94 mallinen ja hyvin on toiminu. Tosin tuo taitaa olla edellisen vuoden mallia ku on väriltään musta/lila ja lilan värisillä vanteilla, akran sliparin on joku aikoinaan laittanu tuohon. Mulla ei ainakaan vielä oo ollu mitään ongelmaa etujarrun kanssa vaik se kait on heikoin lenkki tuossa pelissä.
    Yamaha YZF R1
  5. #5
    Mulla on '94 YZF750R ja ihan tyytyväinen olen ollut. Pidemmillä retkillä puutuu vähän paikat ajoasennosta johtuen mutta muuten ihan mainio peli. *.
    Kansiremppa oli tehty n 47 tkm kohdalla ( pari imuvenaa oli minimivälyksillä mutta seetit eivät olleet erityisen kulunet), tää yksilö ei kuluta öljyä juuri ollenkaan, lieneekö rauhallisella käytöllä osuutta kun on ollut ekana isona mopona edelliselläkin omistajalla ja mulla. *
    Pikkuisen temperamenttinen ajettava kaupunkikäytössä ja aika äkäinen kytkin mutta tottuhan näihin. Jousituksen säätömahdollisuudet on 94:ssä jo hyvät. Parani ihan sikana kun vaihdoin etupumppujen liemet
    Venttiilisäädöt kannattaa kuulemma tsekata ~12tkm välein eikä Jammun speksin mukaan ( 42tkm). *
    Yleisimpiä osia saa helposti ja Haynes:illä on ihan kelpo repair manual eli tosi miehet tekee itse Perusrakenteeltaan toi kone lienee paljolti sama kuin FZR1000, mitä nyt pienemmät kirnut ja yksi vaihde enemmän.
    Tuolla oli vähän taustatietoa ja alkuperäinen brosyyri
    http://home.conceptsfa.nl/~cootwijk/yzf/
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  6. #6
    Itsellä ollut pari kautta YZF750 -96. Ongelmitta on pelannut. Kytkimen työsylinterin tiivisteet vaihdoin viime kauden lopussa kun alkoi vuotamaan. Saksan ebaysta löytyy erillaista tavaraa tuohon pyörään.

    Täältä löytyy jonkinlainen foorumi
  7. #7
    hmm, oli ihan kiva ylläri projektin keskelle en tiennyt/huomannut että pakosarja on rosterista.. jeeess ja jatketaan.
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  8. #8
    Mulla yzf750r -95. Vakiona (pelkkä slipari) ajelin yhden kesän jonka jälkeen kansi meni portattavaksi ja samalla laitoin akran kokoputkiston alle (~134hv koneelta). Ihan kiva peli, nyt ongelmia ollu kaasareiden kanssa (syö bensaa turhan paljon eikä toimi niin hyvin kuin ennen). Kaupunki ajo ei mitään järin herkkua ole kyseisellä laitteella mut meneehän se siinä. Mutkapätkällä parhaimmillaan .
    Saksasta saa ihan hyvin osia pyörään mm. louis.de, motuning.de, kaasuttimeen osia mikuni-topham.de. Tuo mikuni-topham myy myös suoravetokaasuttimia kyseiseen mopoon.

    Eli ei muutakun exuppi roskikseen --> kunnon putkisto, suoraveto kassut ja baanalle
  9. #9
    njoo.. hyvä että noita sivustoja kuitenkin on onko kukaan laittanut runkoon kiinni noita kaatuma tatteja? tuolla mototuning.de sivuilla näytti olevan yksi sarja.

    jupa, tuolla mikunini sivuilla ei näyttänyt olevan suoraa sarjaa? mutta meneekö r1? en ehkä usko..

    onko kukaan rakentanut tuota pyörää tällä foorumilla? itse olen nähnyt vain muutaman, ja nekin nettimotossa myynnissä.

    kenelläkään ollut sinkkuputsareita ja akun sijoittanut sen putsari poksin tilalle?
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  10. #10
    Lainaa kirjoitti
    jupa, tuolla mikunini sivuilla ei näyttänyt olevan suoraa sarjaa? mutta meneekö r1? en ehkä usko..
    Kyllä siellä on, jos otat sivulta vasemmalta "kataloge" ja seuraavaksi "GESAMTKATALOG". Kelaat sivulle 7 jossa on TDMR kaasarit sieltä löytyy Yzf 750 R (TDMR40-D17). Hintoja ei kyseisellä sivulla ole mutta itse laitoin mailia tuonne ja kysyin hinnan sekä varmistuksen siitä että kaasarit käyvät yzfr:ään niin vastailivat:

    "if you order this carb for the YZF750 `95- then it bolts on
    ( cables are included )"

    Muualta en ole oikein löytänyt suoraveto kassuja tähän mopoon kuin saksasta, ehkä niitä jostain muualtakin saisi ?
  11. #11
    Eikös näissä ollut samaa ongelmaa kun mm. TDM:ssä, kaasarin neulaputket kuluu soikeiksi, soppaa menee paljon enemmän eikä tosiaan toimi ihan yhtä lailla.
  12. #12
    Lainaa (stalker- @ Syys. 21 2006,13:00) kirjoitti
    njoo.. hyvä että noita sivustoja kuitenkin on onko kukaan laittanut runkoon kiinni noita kaatuma tatteja? tuolla mototuning.de sivuilla näytti olevan yksi sarja.
    Mä laitoin omaani jonkinmoiset. En hankkinut niitä tuolta motunig.de:stä vaan ebayn kautta.

    Ei ole vielä tarvinnut todeta niiden laatua käytössä, mutta pieni epäily on... nimittäin tatit tulevat kiinni samoihin kohtiin, joihin kiinnitetään syylärin alaosasta lähtevät tukivarret. Nuo kiinnityskohdat ovat suht ohuet, mitäköhän niille käy, kun niihin kohdistuu isku /paine kaatumatatin kautta...

    Taisin maksaa tateista vaan 20€, elikkäs aika paljon edullisempia kuin nuo motuningin värkit. Toivottavasti noissa motuningin tateissa korkeampi hinta tarkoittaa korkeampaa laatua.

    JK



    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    Toivottavasti noissa motuningin tateissa korkeampi hinta tarkoittaa korkeampaa laatua.
    niin tai sitten vaan hinta tulee siitä että se on laitettu toiseen kohtaa, tai sitten siinä on jonku merkin nimi kissan kokoisilla kirjaimilla

    itse pitäisi laitella jonkun näköisiä tatteja ympäriinsä, faitteri projekti tulossa, jotkut sanoo että ne on täyttä paskaa, turhaa, tee raudat... itse haluan pitää ne mahdollisimman näkymättöminä, sillä tavalla että mahdollisimman vähän paistaa silmään niin hyvä.



    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  14. #14
    Lainaa (-dq- @ Syys. 22 2006,00:55) kirjoitti
    Eikös näissä ollut samaa ongelmaa kun mm. TDM:ssä, kaasarin neulaputket kuluu soikeiksi, soppaa menee paljon enemmän eikä tosiaan toimi ihan yhtä lailla.
    Mulla oli näin ja kulutus laski yli litralla, kun vaihdoin.
  15. #15
    Lainaa kirjoitti
    Eikös näissä ollut samaa ongelmaa kun mm. TDM:ssä, kaasarin neulaputket kuluu soikeiksi, soppaa menee paljon enemmän eikä tosiaan toimi ihan yhtä lailla.
    Näin on ollut puhetta, itelläni menny aina paljon soppaa, pitänee ehkä vaihtaa hmm.
  16. #16
    kyllä bensa maistui tosiaan yzf 93:lle, jotain 7l/100 tais olla tuollainen normaali kulutus mutta toimi kyllä silti erittäin hienosti,ei valittamista ja penkki vakiolaitteelle sano muistaakseni 116heppaa,ei huono. miksi hieroa siis kaasareita jos vaikka litra putoaiski? sehän tekee 1,3 euroa satasella 13 euroa tonnilla ja 130 euroa kymppitonnilla...Ja tuleepa sitten ajotaukoja hieman useammin.
  17. #17
    Lainaa kirjoitti
    kyllä bensa maistui tosiaan yzf 93:lle, jotain 7l/100 tais olla tuollainen normaali kulutus mutta toimi kyllä silti erittäin hienosti,ei valittamista ja penkki vakiolaitteelle sano muistaakseni 116heppaa,ei huono. miksi hieroa siis kaasareita jos vaikka litra putoaiski? sehän tekee 1,3 euroa satasella 13 euroa tonnilla ja 130 euroa kymppitonnilla...Ja tuleepa sitten ajotaukoja hieman useammin.
    Lähinnä toimivuuden kannalta, itelläni syö liikaa tällähetkellä eikä toimi kunnolla. Ja siis kaasarin vaihto sen takia että onhan käsittääkseni tollaset suoraveto kaasarit ihan eri sarjaa kun normaalit mitä kyseisessä mopossa kiinni.

    Stalker-, laitappa kuvia tulemaan kun saat projektin kasaan sitten jossain vaiheessa
  18. #18
    tjuu laittelen vaikka välillä kuvia mitä milloinkin on tapahtunut, niille joillekkin ketä kiinnostaa
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  19. #19
    Kyllä kiinnostaa ainakin minua.
    Itsellä ollut kanssa ongelmaa että kulutus lisinyt tässä hiljaksiin. En tiedä sitten kuinka äkkiä nuo suutinputket kuluu että johtuneeko siitä vai sitten jostain ihan muusta. Viime kesänä vielä tankilla ajeli sekalaista ajoa noin 215-230km, ennen kuin varatankin valo syttyi. Nykyään alkaa palaa jo noin 180km lukemissa. Tankista tai mistään liitoksesta ei vuoda koska kuluttaa saman verran, ajo sitten tankin päivässä tai viikossa.
  20. #20
    Mulla on vm.-95 YZF 750r. Ajan tankillisella 220-250 km ajotavasta riippuen enen kun mittarivalo syttyy...
    220 km saa tykittää aika huolella, eli vetää naru kireellä
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  21. #21
    Jossain vaiheessa kesää katoin että ~130km bensaa meni sellaset 10,5l maantieajossa

    Noita neulaputkia saa muuten ainakin saksasta ja hintaa sellaset ~12e / kpl, tiiä sitte saisko jostain muualta ?
  22. #22
    asiasta tietoa? meneekö muut tankit tuohon yzf:n paikalle? siis esim fzr 600 tai 1000 tai jonkun muun? tai olisko kellään ehjää tai vähän rutattua tankkia?

    nim. epätoivoinen pyörän rakentaja
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  23. #23
    Niin siis tästä neulaputkijutusta, toimivuushan siinä eniten ärsyttää kun on kunnossa olevaa ajanut, mutta esim. miun TDM vei ennen atomeiksi purkua 10 l sadalla kun kenki vähänkään enempi. Kunnossa olevan kulutus pitäis alkaa vitosella..

    Ja niin, siis ongelma on orkkisneulaputkien materiaalissa, voivat mennä piloille alta aikayksikön. Huhutaan että ratkaisu ongelmaan on "nickel plated"-hässäkät, oiskohan Factory Pro:lta ainakin Teddyyn saanut..joo eli tänne ja sieltä ylävasurista "Find your motorcycle products" ja loput osaattekin. 96 $/neljän setti.
  24. #24
    Ihan tosiaan vertailun vuoksi oma TRX (siis kone likimain kuin TDM850) on vienyt n. 6000km matkalla keskikulutuksena 4,5l / 100km. Pienin mittaamani oli 4.02.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  25. #25
    projekti edistyy

    koko romu purettu ja yritetty kaikesta huolimatta olla kiillottamatta osia.. toisin kuitenkin kävi ja pari osaa tullut hinkattua kiiltäviksi.. lisää kuvia kun projekti oikeasti etenee ja saan jotakin tehtyä. maski tulossa, metallinen... muuta ei vielä paljastetakkaan..

    saa vinkata mulle jos joku tarviis yammun swingiä vanteineen päivineen.
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  26. #26


    ei muuta kun kuvia tulemaan sitten kun saat hommaa eteenpäin, minua ainakin kiinnostaa minkälaisen värkin yzfr:stä saa

    Kaasari asiaan vielä, tilasin saksasta neulaputket ja tiivisteitä kaasareihin. Voin laitella infoa auttoiko mun bensan syömiseen...
  27. #27
    nnoh.. jammu projektin palikoita tullut lisää. valot tuli.. ihan perus projektorit. eli maskia päälle
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  28. #28
    http://www.bomber.fi/modules/gallery...2_itemId=28629

    HOI! siellä olisi kuvia osista mitä vielä jäljellä.
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  29. #29
    Lainaa (Jupa @ Loka. 04 2006,22:10) kirjoitti


    Kaasari asiaan vielä, tilasin saksasta neulaputket ja tiivisteitä kaasareihin. Voin laitella infoa auttoiko mun bensan syömiseen...
    Mistä tilasit ne neulaputket? Onko vielä tulleet että oletko päässyt testaamaan? Varmaan itsellänikin vika niissä, toivottavasti ainakin



  30.  
  31. #30
    Lainaa kirjoitti
    Mistä tilasit ne neulaputket? Onko vielä tulleet että oletko päässyt testaamaan? Varmaan itsellänikin vika niissä, toivottavasti ainakin
    Tilasin ne osoitteesta http://www.mikuni-topham.de/

    Sivuilla ei ole hinnastoa mutta katalogi löytyy. Neulaputket maksaa yzfr:ään ~12e/kpl. Tilaus onnistuu ihan lähettämällä sähköpostia ja maksu hoidetaan rahasiirrolla.

    saksankielinen nimi neulaputkelle on Nadeldüse (toivottavasti, sillä tuolla nimellä ne tilasin Tuolta löytyy kaikkea bdst38 kaasariin (yzfr:n vakio). Lähettivät ihan listan kaikista osista hintoineen (voin laittaa esim. spostilla jos tarvit)

    En ole vielä saanut niitä mutta varmaan tälläviikolla tulee, laitan infoa kunhan saan ne.
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen