Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Mitenkäs tuosta vempeleestä tuon akun saa irti. Kun ohjekirjassa on vain maininta että "should be done by an authorized Kasawaki Service". Eli vinkkejä, ohjeita kuvia siitä mistä se tuolta kaivetaan esiin otetaan vastaan.
  2. #2
    Muistaakseni penkit irti, tankin/penkin alla olevat mustat katemuovit irti, tankki irti etupenkin/tankin kiinitys "rauta" irti.
    Niin ja lienee turha mainita että akun - ja + navat irti, mutta mainitsen silti.
    Sitä en muista että pitikö vakiopelistä irroittaa takakate, koska omani on mallia ratapyörä, jossa kuitupäreet. Voipi myös olla että noissa katuvehkeissä oli vielä jotakin muita ylimääräisiä kilkuttimia jotka pitä poistaa tieltä.
    ZX-10R + ZX-6RR
  3. #3
    Ai niin, onko akku sökö, vai miksi se pitää saada irti??
    Esim. talviseisontaanhan luulisi riittävän että irroittaa akun - navan, ja se on paljon helpompi homma kun koko akun irroitus.
    ZX-10R + ZX-6RR
  4. #4
    Itekkin ihmettelin moista seikkaa kun omistin samanlaisen.Oli kinkkisessä paikkaa.Akkua oli jopa hankala ladatakin kun etummainen napa niin jemmassa mut tsemppiä siihen projektiin..Mikä siinä muuten vikana jos pyörä mallia 2006.Jos sökö niin takoisiin vaan ja liikehän sen hoitaa sieltä ilman pään raavintaa pois
    BMW S1000rr 2010
  5. #5
    talvisäilytystä ajatellen asiaa tiedustelin. Että saisi akkua ladattua talven aikana edes muutamaan otteeseen. Onpahan kyllä paikan keksineen tuolle, prkl puoli pyörää joutuu purkamaan jos tuon haluaa irroittaa.
  6. #6
    Onhan tuo kieltämättä vähän hankalassa paikassa mutta 10min sen irroittaa ja laittaa muovit takaisin paikalleen.
    Eli penkin sivulla/alla olevat muovit irit - penkki irti. Tankin pultit irti ja raotat tankin takaosaa niin että saat akun nostettua. Ja thats it.
    You're not so fast as I think I am!
  7. #7
    Lainaa (Speedy @ Syys. 14 2006,16:25) kirjoitti
    Onhan tuo kieltämättä vähän hankalassa paikassa mutta 10min sen irroittaa ja laittaa muovit takaisin paikalleen.
    Eli tod näköisesti mulla menee 30 minsaa ja muovit saa sitten odotella kevättä . Mutta kiitos ohjeista, eiköhän se noilla tuolta ulos tule.



  8. #8
    Viime syksynä saman ongelman kanssa tuskaillessani latailin manuaaleja koneelleni. Niiden mukaan akun irrottamista varten pitää ottaa tankki kokonaan irti. Tankkia en ainakaan itse onnistunut nostamaan bensaletkujen lyhyyden takia niin paljoa, että akun olisi pystynyt poistamaan. Laturin johdot sinne tankin alle sai juuri ujutettua. Manuaalin mukaan pitäisi irrottaa seuraavat letkut; fuel hose, drain hose, fuel return hose ja breather hose. En ala noita suomentamaan. Kehotettiin myös tyhjentämään tankki, varomaan bensan läikkymistä ja valumista breather hose-letkuun.

    Näytti minun taidoilleni liian vaikealta, joten tyydyin pelkkään lataamiseen koholleen nostetun tankin alta.
  9. #9
    Lainaa (timppa13 @ Syys. 14 2006,21:42) kirjoitti
    Viime syksynä saman ongelman kanssa tuskaillessani latailin manuaaleja koneelleni. Niiden mukaan akun irrottamista varten pitää ottaa tankki kokonaan irti. Tankkia en ainakaan itse onnistunut nostamaan bensaletkujen lyhyyden takia niin paljoa, että akun olisi pystynyt poistamaan. Laturin johdot sinne tankin alle sai juuri ujutettua. Manuaalin mukaan pitäisi irrottaa seuraavat letkut; fuel hose, drain hose, fuel return hose ja breather hose. En ala noita suomentamaan. Kehotettiin myös tyhjentämään tankki, varomaan bensan läikkymistä ja valumista breather hose-letkuun.

    Näytti minun taidoilleni liian vaikealta, joten tyydyin pelkkään lataamiseen koholleen nostetun tankin alta.
    Vinkkejä mistä moiset manuaalit saisi latailtua?
  10. #10
    eMule vertaisverkosta ainakin löytyy
  11. #11
    Lainaa (timppa13 @ Syys. 14 2006,21:42) kirjoitti
    Viime syksynä saman ongelman kanssa tuskaillessani latailin manuaaleja koneelleni. Niiden mukaan akun irrottamista varten pitää ottaa tankki kokonaan irti. Tankkia en ainakaan itse onnistunut nostamaan bensaletkujen lyhyyden takia niin paljoa, että akun olisi pystynyt poistamaan. Laturin johdot sinne tankin alle sai juuri ujutettua. Manuaalin mukaan pitäisi irrottaa seuraavat letkut; fuel hose, drain hose, fuel return hose ja breather hose. En ala noita suomentamaan. Kehotettiin myös tyhjentämään tankki, varomaan bensan läikkymistä ja valumista breather hose-letkuun.

    Näytti minun taidoilleni liian vaikealta, joten tyydyin pelkkään lataamiseen koholleen nostetun tankin alta.
    Omasta ZX-6RR:stä on irroitettu akku useampaankin kertaan, eikä mitään letkuja ole tarvinnut moista hommaa varten irroittaa. Riittää kun irroittaa tankin kiinnikeistään, ja nostaa sitä takareunasta.
    ZX-10R + ZX-6RR
  12.  
  13. #12
    Lainaa (fisu @ Syys. 14 2006,10:41) kirjoitti
    talvisäilytystä ajatellen asiaa tiedustelin. Että saisi akkua ladattua talven aikana edes muutamaan otteeseen. Onpahan kyllä paikan keksineen tuolle, prkl puoli pyörää joutuu purkamaan jos tuon haluaa irroittaa.
    Kyllä sen akun saa ladattua irroittamatta tankkia, laita siihen laturin +napaan, eristetty "hauenleuka", niin sen mahtuu kyllä ujuttamaan tankin alta akun plus-napaan.
    Ja akun miiinus taas on ihan hyvin "hollilla".
    ZX-10R + ZX-6RR