Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 193:sta
  1. #61
    Kyllä se aina sen verran kestää löysätä stongasta että nousee
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
  2. #62
    Lainaa (anne.b @ Syys. 04 2006,10:25) kirjoitti
    Mites muuten, jos on kaks kaistaa suuntaansa ja viheralue välissä, moikkaatko vastaantulijaa?
    Moikkaan jos huomaan, monasti en varmaan huomaa kun tahtoo huomio olla muualla kuin siellä vastaantulevien puolella.
    Motarilla sama homma, moikataan jos ehtii/huomaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  3. #63
    ..no ei meitä vielä niin paljon ole, etteikö morjestaa jaksaisi..

    Tosin jossain Länsiväylällä ja Kaivarin kulmilla ei ole parhaina kesäiltoina, pakko, jos ei jaksa. Silloin on monta meitä, ja yhdellä kädellä joutuu ajamaan koko ajan. No, en mä montaa silti jätä väliin, enkä ikinä jos kaveri moikkaa ensin, vaikka kaatuisi mopedi.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  4. #64
    Tietysti aina moikataan, tulee hyvä fiilis joka kerta.
  5. #65
    Ajelin tossa just lenkin Somerolle ja ihmettelin kun siellä päin ei tuntunu lapanen nousevan ollenkaan. Varmaan kuusi seitsemästä jätti moikkaamatta takas. Eipä se mun elämääni kaada moikkaa toinen tai ei mutta kummastutti vaan että onko siellä sellanen tapa.
  6. #66
    Testataanpa tätä moikkausasiaa heti lähipäivinä eli 11.-12.9. kun käyn "kesäkauden päätösajelulla" eli Oulu - Pudasjärvi - Puolanka - Kajaani - Pulkkila - X - Oulu (loppumatkan reitti vielä vähän auki) Vespalla. *
  7. #67
    aina nousee täältä etusormi ja peukalo joka tarkoittaa että vastaan tuli juuri http://www.surmanveljet.com
  8. #68
    Ihan kiva tapahan tuo ois.
    Eilen ajelin Lahteen illalla ja kaksi pyöräilijää ajoi ohi, ei tehny mieli ajaa lujaa kun pöytätietokone varustekassissa/selässä
    Kuitenkin niin ei kumpikaan nostanu lapaa ees ohituksen jälkeen... ei sillä ei siitä nyt päivä meny pilalle ei sillä.
  9. #69
    Morjens morjens!! Kuuluu siis asiaan!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  10. #70
    Kyllähän sitä lapanen nousee, joskus jopa olen hämärässä tainnut moposkodelle moikata, penteleet kun ovat jo niin muhkeita ulkomuodoltaan että sotkee piikkeihin

    Työmatkallakin tulee moikattua joka päivä samat motot, mm. joku gikseri siellä aina kyntää vastaan aamusella (siis nokia-vammala välillä). Välillä tuo tuntuu jopa huvittavalta, mutta moikkaan kun se kuuluu asiaan ja niinkuin on moni todennutkin, parantaa fiiliksiä joka kerta!

    Motopoliiseillekin olen moikkaillut... Jännä juttu, joka kerta polliisi on vetäny uparit ja ajellu hetken perässä, mistä lie moinen johtuu, no aivan sama kyllä sielä takana tilaa on
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  11. #71
    Lainaa (TeeVee @ Syys. 11 2006,20:58) kirjoitti
    Motopoliiseillekin olen moikkaillut... Jännä juttu, joka kerta polliisi on vetäny uparit ja ajellu hetken perässä, mistä lie moinen johtuu, no aivan sama kyllä sielä takana tilaa on *
    Luulevat että on joku hätä tai sitten odottavat että moikkaat uudelleen että pääsevät valittamaan että ajat yhdellä kädellä, kuten eräälle mototista olivat ruvenneet valittamaan.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  12. #72
    Tervehdys pakollinen vaikka nurin menisi? Niin monta topiccia.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  13. #73
    Saanko nostaa wanhaa topikkia ylös? Noh, teen sen kuitenkin. Moikkaan kaikkia koottereista alkain, kevarikuskit myös mukaan lukien. Ei se ole minulta pois vaan päinvastoin: kohteliaisuus kannattaa aina. Vaan sitten siihen varsinaiseen asiaan: mitenkäs tämä org-morjenstus nyt oikein sitten meneekään? (vielä en ole yhdistyksen jäsen mutta harkinnassa on) Etusormi pystyssä, kyllä. Riittääkö "etusormilisenssiin" kirjautuminen vai onko suotavampaa ostaa ry:n jäsenyys?

    Yritin etsiä vastausta keinolla jos toisellakin vaan olen niin tilannesokea tässä asiassa etten löytänyt sopivaa vastausta...minäkö kärsimätön?...
    Gospel Riders

    tommilindstrom
  14. #74
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oma nicki "riittää". Vaan tuskinpa sitäkään kukaan kyselee.

    Tätä tervehdystä enempi heilutellessa alkaa erilaiset dokumentit, kuten puoluekirja, sitten kiinnostaa ympäristöä enempi.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #75
    Sitä itsellä on yleensä kypärän sisällä niin kovat bileet et laulultani en huomaa jos joku morjenstaa.
    -It´s always funny until someone gets hurt... and then it´s absolutely friggin´ hysterical!

    Kawa z750 '04
    Kawa z1000 'o5
    Yammu MT-01 '07
    Suzuki GSX1300BK '11
    Yammu MT-01 '11
    Kawa z1000 '14
  16. #76
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TommiTL kirjoitti Katso viesti
    Moikkaan kaikkia koottereista alkain, kevarikuskit myös mukaan lukien. Ei se ole minulta pois vaan päinvastoin: kohteliaisuus kannattaa aina.
    No mä en kyllä moikkaa kellekään kohteliaisuutta. Mä moikkaan siks, että mä tiedän jotain samaa kun se joka tulee kakspyöräisellä vastaan ja joka myös tietää sen minkä mä tiedän.

    Tai no saatan morjenstaa kohteliaisuuttanikin, silloin kun kun mieli tekis vilauttaa keskaria, muulle siis kun moottoripyöräilijälle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #77
    Lueskelin ketjun läpi. Pitääpi vanhoihin kysymyksii vastailla omalla näkemyksellä. Eli miks jotku morjensaa käsi alaspäin: Itsellä streetfighteri ja tuuli oikeastaan painaa sen käden alas kun sen stongasta irroittaa niin aika luonnollista on siis moikata alaviistoon

    Ja poliiseista oli vähän aikaa sit juttua että eivät morjensta siksi ettei mene väärinkäsitykseksi morjenstus ettei esim. sekoiteta pytäytysmerkkiin!

    ja jaja.. mitä itseen tulee niin jos on morottanu jo 100 pyörälle, ei se käsi enää jaksa morottaa kaikille

    Sekä vielä että itse oon sitämieltä että HD kuskit morjenstaa todella vähän takasinpäin, tiedä sit miks..
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  18. #78
    Lainaa matskupupu kirjoitti Katso viesti
    Lueskelin ketjun läpi. Pitääpi vanhoihin kysymyksii vastailla omalla näkemyksellä. Eli miks jotku morjensaa käsi alaspäin: Itsellä streetfighteri ja tuuli oikeastaan painaa sen käden alas kun sen stongasta irroittaa niin aika luonnollista on siis moikata alaviistoon

    Ja poliiseista oli vähän aikaa sit juttua että eivät morjensta siksi ettei mene väärinkäsitykseksi morjenstus ettei esim. sekoiteta pytäytysmerkkiin!
    Pollareissakin on paljon eroa valtakunnallisesti.
    Pääkaupunkiseudulla lapanen ei nouse yleensä morotuksen merkiksi.
    Muualla suomessa nousee pollareillakin vastaan ajellessa lapanen tosi komiasti morjenstuksen merkiksi vastaanajellessa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19. #79
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei tainnu Tampereellakaan morjenstaa… Päin se tais kattella kyllä…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #80
    Pakilassa olin yhden mp gyyn kanssa punaisissa valoissa vastakkain ja sen ohi ajaessa se vastasi takaisin mun hienostuneeseen nyökkäykseen samanlaisella hillityllä ja hyväksyvällä nyökkäyksellä.
    Niin harvoin on tullut vastaan että en edes muista miten ne on vastanneet, kun on moikannu..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  21. #81
    Viikko sitten tuli Mikkelin lähellä mp-polliisi vastaan ja tervehti reippaasti, jotenkin tuli hyvä mieli ja ajatus, ettei ne kaikki ole mulkvisteja. Ite en ole tervehtiny ensimmäisenä jos polliisi mp:llä vastaan tullu, siis olenko mulkvisti?
    Viimeksi muokannut: yks.9; 23.06.2015 klo 23:55. Syy: otin 2 ee kirjainta pois
  22. #82
    Eilen Porvoon keskustassa mp-poliisi tuli vastaan ja morjesti ihan kunnolla. Häkeillyin itse enkä meinannut keretä vastaamaan takaisin, mutta onnistuin kumminkin.
    BMW 1200 LT
  23. #83
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Pollareissakin on paljon eroa valtakunnallisesti.
    Pääkaupunkiseudulla lapanen ei nouse yleensä morotuksen merkiksi.
    Muualla suomessa nousee pollareillakin vastaan ajellessa lapanen tosi komiasti morjenstuksen merkiksi vastaanajellessa.
    Olenko ymmärtänyt väärin, mutta etkös ole itsekin poliisi?
  24. #84
    Lainaa Cross Bones kirjoitti Katso viesti
    Olenko ymmärtänyt väärin, mutta etkös ole itsekin poliisi?
    Tämän takia en Tontuille morjesta. KYTTÄ.
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
  25. #85
    Tulin just Vierum.äeltä Vuole nkosken kiskalle kun Nastolan suunnasta risteyksessä tuli sivari Z ja valk. Vifferi MP eivät moikanneet tiedoksi täälläpäin pyörivät.
    <p>.</p>
  26. #86
    On näköjään ajokelit alkaneet, ah on siis tehrvetimiskeskustelun aika. Entäs jos tervehditään vain tuttuja, niinhän sitä normielämässä muutenkin toimitaan. Eihän automiehet, polkupyöräilijät, potkulautailijat, mopoilijat ym saman tyyppiset kulkineen omaavat nostele toisilleen kättä. Kaiken lisäksi tämä tervehtiminen on mennyt niin hienosyiseksi että on jo vaikeaa tulkita ketä pitää tervehtiä, ketä saa tervehtiä ja ketä ei missään tapauksessa saa tervehtiä, eli siis vain tuttuja.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  27. #87
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Kaiken lisäksi tämä tervehtiminen on mennyt niin hienosyiseksi että on jo vaikeaa tulkita ketä pitää tervehtiä, ketä saa tervehtiä ja ketä ei missään tapauksessa saa tervehtiä, eli siis vain tuttuja.
    Mulle moikkaaminen on melkein täysin refleksinomaista. Mopoja ja skoottereitakin tulee moikattua, se on jotenkin hupaisan näköistä kun pikkuenskakuski hämmästyneenä ja arasti nostaa lapaa takaisin isolle pyörälle ja isolle kuskille :P Jos siinä on moottori ja kaksi pyörää, morjesmorjes... Ja jos ei lapa nouse takaisin niin eipä se ole itseltä pois. Tosin eipä sitä juurikaan tule kiinnitettyä huomiota, moikataanko takaisin vai ei.
  28. #88
    Morjestan käytännössä lähes kaikkia kaksipyöräisiä ihan vain kohteliaisuudesta ja yhteenkuulumisen ilosta. Muutama päivä sitten myös mp-poliisi nosti arasti käden tervehdykseen. Ilahduin tästä kovin, pienet ovat iloni.
    Suzuki PV 50 -> Yamaha TZR 125 -> 1999-2015 Yamaha Virago 535 (1991) -> 2015- Honda CB750 SevenFifty (1992) -> Honda Goldwing 1800 GL (2003)
  29. #89
    Itse olen huomannut että yleisimmin nämä jotka eivät moikkaa, huristelevat tourinki pyörällä. Nooh ymmärrän että jos on päivän aikana moikkaillut jo 3 tuntia käsi ojossa, niin ei ehkä jaksa. Ja mp-pollarit ei ole vielä ikinä moikannu. Johtuuko sitten tosta mun mopon mallista (blade)
    Mutkapätkällä on myös joskus haasteellista moikata, kun tuntuu että käsi repeää irti jos päästää stongasta. Mutta salille en jaksa mennä
  30.  
  31. #90
    Lainaa pylvaisa kirjoitti Katso viesti
    Itse olen huomannut että yleisimmin nämä jotka eivät moikkaa, huristelevat tourinki pyörällä.
    Ja epätoivoisimmin jotain moroa yrittävät yleisimmin ne, ketkä ajavat kiillotetulla kyykkypyörällä kauniilla kelillä sunnuntaisin.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen