Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 193:sta
  1. #31
    Lainaa (Moposhark @ Elo. 30 2006,20:12) kirjoitti
    Onko muuten olemassa jotain käsimerkkiä millä voisi moikkauksen yhteydessä huomauttaa että vilkku on jäänyt päälle?
    Mä näytän (vasurilla) etusormella vastaantulevaa prätkää alaosaan ja sitten

    ***** tankeroelekielen kuvauksen alkamisvaroitus*****
    ja sitten avaan ja suljen rytmikkäästi yhtäaikaisesti kaikkia vasurin sormia, sillain tahdissa sykkien ja käsi vastaantulijaa kohti osoittaen
    *****kuvaus loppui*****

    Joo, olipas selostus. Mutta kaikki vastaantulijat ovat tajunneet...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  2. #32
    Morjestan aina ku tilanne vaatii.
    Yamaha YZF R1
  3. #33
    Taas näky yks minimaalinen moikkaus. Nous yks valmiiks kytkimellä ollu sormi tangosta
    moikkailen aina ku ehdin, usein vaan on aina jotain muuta kesken mut sitte nyökkäilemällä
    Hirvee ninjapomperi
  4. #34
    Tumppu irtoo kyl stongasta kunnolla ehkä hieman etuvasempaan..

    Aini! Aina kun pitempää matkaa päästän, niin PEUKKUA YLÖSPÄIN näytän jos takana ei oo tutkarysää odottamassa l. "baana on puhdasta, vetoa vaan" *
    Jos kytät odottaa tulevissa puskissa näytän peukun alas...
  5. #35
    Lainaa (Jiihaa @ Elo. 31 2006,07:59) kirjoitti
    Ainahan sitä tulee morjenstettua. Välillä Kehä I:llä rupee harmittaan, ku vastaan voi tulla yli viiskin pyörää, jotka ei takasin morjensta, vaikkei olisi ruuhkaakaan. Silti en lannistu!!

    Niin ja morjenstan aina myös motarilla oikein isolla kädellä!
    Kehällä ei paljoo morjestelut nappaa. Vituttaa niin kovin, ettei oikein veri meinaa kiertää, moikkaile siinä sitten.
    Kawasaki VN900 Classic -06
    Kawasaki ER-5 -97
    -o.k-

    - Ad augusta per angusta -
    - Penis Minores -
  6. #36
    Tästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.

    Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  7. #37
    Lainaa (massma @ Elo. 31 2006,22:26) kirjoitti
    Tästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.

    Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
    Olen itsekin morjestellut mp polliisia, kertaakaan ei oo morjastanu takas *
    Eipä kyl oo mun menoon vaikuttanut *
    Parasta A-luokkaa !
  8. #38
    Morjestelen motoa ajaessani ja kun vaihdan autoon niin meinaa lapanen nousta vahingossa silloinkin........
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  9. #39
    Lainaa (Ertzi5 @ Syys. 01 2006,13:35) kirjoitti
    Morjestelen motoa ajaessani ja kun vaihdan autoon niin meinaa lapanen nousta vahingossa silloinkin........
    mull ei meinaa vaa aina välillä nousee...kyl sit vähän hävettää
  10. #40
    Lainaa (kap57 @ Elo. 31 2006,10:00) kirjoitti
    Tervehtimisessä on hieman vuodenaikavaihtelua: varhain keväällä/myöhään syksyllä lienevät liikkeellä ne "tosi motoristit", jotka varmasti nostavat tassua kohdatessa. Heinäkuussa on paljon pyöriä liikkeellä eikä moni jaksa/huomaa/viitsi jokaiselle moikata... Ja HD -kuskit tervehtivät lähes poikkeuksetta, mitä vanhempi pyörä sitä varmemmin * .
    Joo olen kyllä tehnyt hyvin samansuuntaisia havaintoja (Eli siis vaikka ajankin muovikyykyllä) niin kyllä ne HD-kustokuskit useamminin/näyttävämmin morjestaa kuin kyykkykuskit.

    Tietysti sattuu välillä molemmissa kuskeja ettei morjestusta tule mutta noin yleensä katsottuna!

    Itse morjestan aina maantiellä kaupungin ulkopuolella. Kaunpungissa ei ihan aina välttämättä jaksa morjestalla kun pyöriä on niin paljon liikenteessä. Sit jos toinen nostaa lapaa kaupungissa niin sitten vastaan.



    <br />
  11. #41
    Jaksan moikkailla, aina, ellei huomio ole jossain muualla liikenteessä. Kaikki moikataan, piikkisestä harrikkaan. Lapa nousee myös jos joudun ohitettavaksi
    Ja jos käsi ei irtoa, niin sitten nyökkäys.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  12. #42
    Mukavahan se on morjestus nähdä tien päällä, tänäänkin 400km lenkin puolivälissä vastaantuleva kaveri kertoi alaspäin painuvalla kädellä tärkeää etukäteisinformaatiota tieliikenneolosuhteista.

    Itsellä nousee käsi helposti ylöspäin ja vieläpä ehkä etusormikin käsivarren jatkeena pystyyn - mutta vaan etusormi, ettei vaan tuo ilmavirta ota koko käteen isommissa vauhdeissa * se, kun on vähän epästabiili nykyisillä renkailla (corsat) tuo matkasportti siellä rekkojen imussa.

    Mutta kertokaapas mulle paremmin tätä tervehtimiskulttuuria ymmärtävät:
    Miksi kyykkykuskit usein morjestavat alaspäin sekoittaen tämän muuten informatiivisen tiedonvälitystavan motoristien kesken ? Tuo harmittaa kun ei tiedä että pitäisikö hidastaa vai onko kuski vaan niin cool ettei käsi nouse tällaisen tavallisen matkasportin kohdalla sen enempää ?

    Normaalimotoristit, siis esim. tyypillisesti XX, GSX1300R, ZZR1400, Bandit1200 yms. kyllä osaavat morjestaa käsi ylöspäin, mutta jos tulee kilogixeri tai vastaava niin käsi painuu heti alas - paitsi niillä R1 kuskeilla joilla on niin paljon nappeja siinä tangossa ettei voi irrottaa otetta ilman että siniset valot alkavat vilkkumaan se käsi ei nouse usein ollenkaan.



    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

    http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  13. #43
    Käden asento voi joskus korreloida myös mielentilan kanssa. Mitä parempi fiilis sitä ylemmäs lapa nousee.
    En osaa sanoa miten nuista kyykyistä pystyy ojentaan kun en ole koskaan moista härpäkettä ajanut

    Jotenkin tuntuu, että nämä "etusormen nostajat" tekevät "sitä" vaan velvollisuudesta? Kaikki reippaat moikkaukset nostavat fiilistä aina tosi paljon =)

    siis kaikille jotka jaksavat reilusti moikata
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  14. #44
    Lainaa (massma @ Elo. 31 2006,22:26) kirjoitti
    Tästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.

    Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
    Taitaa olla paikallista jäykkyyttä, tääl mansen suunnassa ovat ainakin moikkailleet joka kerta.

    edit: typo



    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  15. #45
    Lainaa (massma @ Elo. 31 2006,22:26) kirjoitti
    Tästä ketjuun pituutta: miksi mp-poliisi ei morjesta takaisin? Mulla on jäänyt monesti pahamieli kun poliisi ei morjesta.

    Vois jopa aloittaa uuden keskustelun aiheesta....
    kyllä ne ainaki tääl kpo seuodul moikkailee ku villisti heiluttelee ja kyllähä noi motoristit muutenki moikkailee.. ainaki ku itellä lapanen nousee nii räväkästi ettei muut voi olla vastaamatta
  16. #46
    Aina morjestetaan, mikäli mahdollista. Valoissa reilu nyökkäys.

    Myös kotilopoliiseille morjestan aina Kyllä sielläkin aina käsi viuhuu takaisin. Tai sit ne vaan suuntaa tutkaa
    Espoo on paska paikka
  17. #47
    Kyllä tulee yleensä aina tervehdittyä kuin mahdollista. Moottoritiellä kuitenkaan harvoin tulee tervehdittyä kun on nuo kaistojen välitkin jo sen verran pitkät ettei aina edes näe kun toinen tervehtii. Mutta jos ei pysty kättä tangosta irrottaan niin nyökkään ainakin.

    Ja piikeistä harrikoihin tervehdin. (väliin vahingossa jopa mopotkin )

    Mopo poliiseja ei vielä oo vastaan tullu että ois päässy kokeileen että tervehtivätkö täällä miten.
  18. #48
    Lainaa (SamiN @ Syys. 01 2006,22:28) kirjoitti
    En osaa sanoa miten nuista kyykyistä pystyy ojentaan kun en ole koskaan moista härpäkettä ajanut *
    Itehän ajelen kyykyllä enkä voi ymmärtää miksei käsi nousis moikkaamaan ! Ja nimenomaan nousis koska laskeva käsi tarkoittaa toiselle että "himmaa ihmeessä!"
    Ei oo vielä ikinä ollu niin veltto olo etten ois iloisesti vilkutellu
    Mites muuten, jos on kaks kaistaa suuntaansa ja viheralue välissä, moikkaatko vastaantulijaa?



    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  19. #49
    Kun pyörällä pääsee reissaamaan on mieli niin korkealla et varmasti moikataan kaikkia ,joskus vahingossa mopoilijoitakin muttei se kait haittaa .
    Triumph Tiger 800 XRX

  20. #50
    Elokuun puolella olin tulossa Jyväskylän suunnasta Helsinkiin päin puoliltaöin. Tyhjällä Lahden motarilla joku tuli pyörällä vastaantulevien kaistaa ja morjensti vilkulla. Kyllä sydäntä lämmitti!
    CBR1100XX ´99
  21. #51
    Kotikulmilla ja muutenkin arkiajossa ei aina jaksa nostaa lapasta. Mihinkään puolinaisiin sormien nosteluun en ole alkanut, sitten kunnolla tassu ylös jos tervehditään. Valoissa nyökkäysellä vastaan, mutten juuri tee tässä aloitetta.

    MP reissuilla herkemmin lapa nousee.

    Italiassa asetuksella morjestelu kielletty, toisaalta näin selvä peli.

    Huonoilla fiiliksillä ajaessa, kyllä joskus näinkin sattuu, moikkailut jopa ärsyttävät koska niihin pitäisi vastata vaikkei olisi fiiliksiä. Yleensä kyllä piristävät.

    Inflaatiota on taajamissa jne, jossain jänkällä kun vähän liikennettä tulee melkein morjestettua autoillekin.
  22. #52
    Mites arvon motoristit suhtaudutte Vespakuskin moikkaamiseen? Olen pari viikkoa ajellut GTS 250:llä ja aika harva motoristi moikkaa vai vastaa räpylän heilutukseen... *
  23. #53
    Mä kyllä moikkaan jokaiselle mopoilijalle ja skootteristille ainakin takaisin. Joskus on kyllä hymy noussut huulille, kun joku honda monkeylla ajeleva poju on moikannut jostain puskassa menevältä polulta käsin. Joskus on jopa polkupyörällä ajelevat pikkupojat moikkailleet
  24. #54
    Lainaa (tku @ Syys. 09 2006,21:11) kirjoitti
    Mites arvon motoristit suhtaudutte Vespakuskin moikkaamiseen? Olen pari viikkoa ajellut GTS 250:llä ja aika harva motoristi moikkaa vai vastaa räpylän heilutukseen... *
    Kyllä mä kaikkia motoristeja tervehdin, mutta raja pitää vetää johonkin. Ei kaikkia kahdella pyörällä kulkevia kerkeä millään tervehtimään.
    Eikä se olisi edes hauskaa.
  25. #55
    Jos ei vespaa niin muit kyllä
    Pojat ajaa mopoilla
  26. #56
    Nyt kun sateet ovat alkaneet, niin ainakin tuolla pitkillä taipaleilla kaikki vastaantulevat motoristit morjestavat.
    Tosin ei siellä enää kyykkyjä kulje!!!
  27. #57
    Kaikki moikkaan,harrikoista vespoihin.
    Piikkikundit ja tytöt näyttäis myös oppineen morjastamaan,hyvä niin.
  28. #58
    Eihän tuossa paljoa kintaat kulu.
    Mopoillekin morjestellaan, ainakin takasin.





    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  29. #59
    Aina morjestan ja olen ylpeä ollessani motoristi
  30.  
  31. #60
    Lainaa (arikorho @ Syys. 09 2006,21:53) kirjoitti
    Nyt kun sateet ovat alkaneet, niin ainakin tuolla pitkillä taipaleilla kaikki vastaantulevat motoristit morjestavat.
    Tosin ei siellä enää kyykkyjä kulje!!!
    No, tuli sitä sentään kilokyykyllä tänään ajettua 200 km lenkki, ja yksi baijerilaisen autovalmistajan sivutuotekin tuli matkalla vastaan. Jopa moikkasimme puolin ja toisin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen