Sivu: 2 / 153:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 4564:sta
  1. #31
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 20 2006,20:07) kirjoitti
    Lainaa (Loosah @ Elo. 18 2006,22:55) kirjoitti
    Paljon muuten suhaatte tankillisella?

    Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...
    Mulla 04-zx-6r ja bensavalo syttyy jumankauta aina ku 140km ajettu!Ja rauhallista ajoa vaan...
    Kannattaisiko tankata tankki täyteen asti?

    Bensavalo syttyy kadulla 200-240 km, Motoparkissa syttyi noin 130 km kohdalla...
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  2. #32
    nyt taitaakin SV mennä suoralla kaupalla ja Loimaalta olis tarkoitus hakea ´05 6R. Vihreehän sen olla pitää. Eli arvon Kawanistit mitä olette mieltä..

    -RM Heinolta ostettu
    - 14100km ajettu
    - 2 omistaja
    - Huollot ok
    - Yoshi RS-5
    - Kawasaki Kaatumatapit
    - Ducktail
    - Tuplakupla
    - Huggeri
    - Kuvissa hyväkuntoinen

    yms. hintaa tällä hetkellä 9990€ mutta siitä saa kuulemma rengassetin verran tingittyä. kannattaako? ei jäis hirveesti väliin maksettavaksi kun SV menee 7400€.

    tuohonhan ei tarvi lisäätä kuin ehkä öhlari / WP- ohjausiskari ens kesänä...
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  3. #33
    Lainaa (paradox @ Elo. 21 2006,09:53) kirjoitti
    nyt taitaakin SV mennä suoralla kaupalla ja Loimaalta olis tarkoitus hakea ´05 6R. Vihreehän sen olla pitää. Eli arvon Kawanistit mitä olette mieltä..

    -RM Heinolta ostettu
    - 14100km ajettu
    - 2 omistaja
    - Huollot ok
    - Yoshi RS-5
    - Kawasaki Kaatumatapit
    - Ducktail
    - Tuplakupla
    - Huggeri
    - Kuvissa hyväkuntoinen

    yms. hintaa tällä hetkellä 9990€ mutta siitä saa kuulemma rengassetin verran tingittyä. kannattaako? ei jäis hirveesti väliin maksettavaksi kun SV menee 7400€.

    tuohonhan ei tarvi lisäätä kuin ehkä öhlari / WP- ohjausiskari ens kesänä...
    Hinta kuulostaa aikas sopivalta...
    powercommanderia toi kyllä kaipais...
    we're not here for a long time , we're here for a good time
  4. #34
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 21 2006,11:52) kirjoitti
    powercommanderia toi kyllä kaipais...
    onko näin? Perustelehan? Pelkän tehojen kasvattamisen takia ei mun mielestä ainakaan... *



    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  5. #35
    Löytyykö tähän devilin sliparia? 05/06 siis. Akra o vähä kallis ja yoshi ruma * Muitaki saa ehdotella, enskesänä olis hankintalistalla ku kurit lähtee.

    Jossain kuvassa näin kans valkoset takavilkkujen lasit, iso kiitos sille joka kertoo mistä semmosia saa



    Hirvee ninjapomperi
  6. #36
    Lainaa (paradox @ Elo. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 21 2006,11:52) kirjoitti
    powercommanderia toi kyllä kaipais...
    onko näin? Perustelehan? Pelkän tehojen kasvattamisen takia ei mun mielestä ainakaan...
    No jos putken vaihtaa niin kyl se commanderi vaan o hyvä laittaa ja säädättää.Vaik laittaiski vaan sliponin tai boltonin...
    we're not here for a long time , we're here for a good time
  7. #37
    mulla 04 ja vihreä ajettu 14 000, mutta jo 12 000 huollossa huoltomies sanoi että kannattais käydä venat säädättämäs/tarkastamas ku kuulostaa käynti nii epätasaselta..
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  8. #38
    Osallistumpas minäkii tähän topikkiin. Hommasin -04 mallia olevan sinisen ninjan tossa vajaa viikko sitten. Vähän isompaa zxr400:n jälkeen Kesällä tuliki sillä pikkumopolla ajettua ja kova hinku oli saada juuri tuo kyseinen pyörä. Enkä sitten malttanut millään odottaa kevääseen asti, joten nyt se sitten on

    Olen ollut kyllä tyytyväinen siihen, vaatii toki totuttelua sen pienemmän jälkeen mutta eiköhän se siitä.
    Kawa ZXR400 -93
    Kawa ZX-6R -04
  9. #39
    Hornetti vaihtuipi tänään -06 ZX-6R:ään. Vinkeä peli, ja yllättävän mukavakin, kyllä tolla pidempikin matka taittuu.
  10. #40
    Lainaa (paradox @ Elo. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 21 2006,11:52) kirjoitti
    powercommanderia toi kyllä kaipais...
    onko näin? Perustelehan? Pelkän tehojen kasvattamisen takia ei mun mielestä ainakaan... *
    Osta toi mun 10r Aattelin itte ostaa sen uuden.Täs devilin hi-pipe etc.hintakaan ei kirkossa kuulutettu,mutta mopoa en voi ottaa vaihdossa
    Suk dik!
  11. #41
    Lainaa (anttari @ Elo. 24 2006,20:52) kirjoitti
    Lainaa (paradox @ Elo. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 21 2006,11:52) kirjoitti
    powercommanderia toi kyllä kaipais...
    onko näin? Perustelehan? Pelkän tehojen kasvattamisen takia ei mun mielestä ainakaan... *
    Osta toi mun 10r Aattelin itte ostaa sen uuden.Täs devilin hi-pipe etc.hintakaan ei kirkossa kuulutettu,mutta mopoa en voi ottaa vaihdossa
    OSTAISIN! kun saisin tuon oman mopon tyrkättyä jollekin!

    E: on nimittäin helv*tin upea!!!!



    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  12. #42
    Kiitti,mäkin tykkään siitä.Kyll se sun mopos kaupaks menee,nykyään pitää vaan ilman antaa ja bensarahat kaupan päälle Kerkeet kyllä,mulla ei kiirettä...
    Suk dik!
  13. #43
    Keu! Tuli sit babyninja eli musta 636 -06 hommattua, kun yks urpo autohermanni teilas mut ja Hornetin katuun kauden alussa

    Tulin just Alpeilta ja pisin päivämatka oli 780km eikä puuduttanut vielä yhtään. Takas tullessa kävin köröttelemässä (= kun ei osaa niin ei osaa..) Nurburingillä ja siellä toi oli aika kiva häksätin. Pitäs vaan osata pikkuisen enemmän, niin sais kaikki ne hyvät ominaisuudet esiin...

    Näin 6000km:n jälkeen tuntuu kivalta pyörältä, helppo ajaa tehoakin löytyy, kun kierrättää...
    Se joka säilyttää kykynsä nähdä kauneutta, ei koskaan vanhene. -Franz Kafka

    Tässä maailmassa on aina vaaroja niille jotka ovat peloissaan. -Bernard Shaw
  14. #44
    Tallista löytyy vielä toistaiseksi Kawasaki ZX6R 2006-mallia. Heti sisäänajon jälkeen pyörään hommasin powercommanderin ja Arrowin koko putkiston. Mukavasti tuli lisää vääntöä. Nytten 7000km jälkeen vois vähän kertoa fjiiliksiä pärrästäni:

    + Moottori ehdottomasti luokkansa paras vaikkakin on 636cm3. * *Tasainen teho koko kierrosalueella.

    + Ajoasento ei aivan mikään äärisportti.

    + Ulkonäkö!

    - Iskarit! Tehtaan jäljiltä tuntuvat "pintakovilta"

    - Pyörä toimitetaan uutena vääränlaisilla renkailla. Ajotuntuma parani heti kun vaihto renkaat 1000km jälkeen kunnollisiin ratarenkaisiin.

    - Luistokytkin ei ole aivan toimivimmasta päästä.


    Kyllä zx6r on luokkansa parhaiten minun käyttööni sopiva kun ajetaan työmatkaa ja joskus hurvitellaan radalla. Esimerkiksi koeajoin päivän Hondan CBR 600RR-mallia pettymys oli suuri. Pyörässä ei niinkun ollut mitään selkeetä vahvuutta. Tasainen joka puolelta, mutta ei hyvä oikein missään. Yamaha ja Suzuki on sitten aivan omalukunsa jolla ei aja kuin masokistinen ihminen työmatkaa.


    Nytten hieron kauppaa Kawasta MV-agustaan, mutta saapa nähdä miten äijän käy siinä hommassa.
    Yamaha R6R -07
  15. #45
    Lainaa (stamina @ Elo. 26 2006,11:41) kirjoitti
    Tulin just Alpeilta ja pisin päivämatka oli 780km eikä puuduttanut vielä yhtään. Takas tullessa kävin köröttelemässä (= kun ei osaa niin ei osaa..) Nurburingillä ja siellä toi oli aika kiva häksätin. Pitäs vaan osata pikkuisen enemmän, niin sais kaikki ne hyvät ominaisuudet esiin...
    Säähän sälli olet! Olen omallani ajellut sellaisia 300-400km siirtymiä ja täytyy sanoa että ei ole matkanteko enää ensimmäisen 150km jälkeen ollut herkkua.

    Kilpailijoihin verrattuna tilaa ja mukavuutta on kuitenkin aika kivasti. Olen antanut itselleni kertoa (ei omaa kokemusta) että uusi gixxeri olisi mukavuudeltaan vielä parempi, mutta teho ja vääntö jäävät jälkeen kawasta.
  16. #46
    Lainaa (stamina @ Elo. 26 2006,11:41) kirjoitti
    Tulin just Alpeilta ja pisin päivämatka oli 780km eikä puuduttanut vielä yhtään. Takas tullessa kävin köröttelemässä (= kun ei osaa niin ei osaa..) Nurburingillä ja siellä toi oli aika kiva häksätin. Pitäs vaan osata pikkuisen enemmän, niin sais kaikki ne hyvät ominaisuudet esiin...
    Säähän sälli olet! Olen omallani ajellut sellaisia 300-400km siirtymiä ja täytyy sanoa että ei ole matkanteko enää ensimmäisen 150km jälkeen ollut herkkua.

    Kilpailijoihin verrattuna tilaa ja mukavuutta on kuitenkin aika kivasti. Olen antanut itselleni kertoa (ei omaa kokemusta) että uusi gixxeri olisi mukavuudeltaan vielä parempi, mutta teho ja vääntö jäävät jälkeen kawasta.
  17. #47
    Lainaa (Pasiiba @ Elo. 11 2006,16:59) kirjoitti
    Miinuksena sanoisin olevan tuo pleksi, joka vaihtuu itsellä pikimmiten kuplaan.
    6r 05-06 malleihin ei näytä löytyvän liikaa pleksejä suomesta, Kappaa ei ainakaan Allrightiltä löydy. -04 malliin olisi, mutta taitaa olla hiukan erilainen nokka.

    Kellään hyviä vinkkejä mistä tuplakupla tms. 06:een? Toi Kawan oma lisävarustepleksi on vähä turhan suolainen 120 eeggeriä...
  18. #48
    MRA:n kupla stormista; sieltä saa tingittyä jos osaa *
    www.storm-motor.fi



  19. #49
    Katos prkl, thanks! En vain osannut kaivaa tuolta Stormin sivuilta ko. läystäkettä, mutta sieltähän se: ZX 636 ZX6R '05- SAVU [MRA-095339] Varastossa 89.00EUR.

    Ovh:kin jo 30 eegee halvempi kuin kavan oma, joten tollasen varmaan joutuu hakeen.

    Yllättävän aikasessa vaiheessa Stormin pojat osanneet lisätä ton sivuilleen: "Tuote on lisätty luetteloomme torstaina, 01. tammikuuta, 1970." *
  20. #50
    Itsellä marraskuussa ostettu vihreä zx6r. Pari kesää ajelin vuosina 96-97 1991 mallin fzr 600:lla, joten toinen pyörä nyt ajossa pitkän tauon jälkeen. Kovasti olen pyörästä tykännyt, joskin ajoasento ei tällaiselle +30 vuotiaalle ole paras mahdollinen. Käsivarret ovat melko lujilla, ja tunto pyrkii lähtemään jo kohtuullisen lyhyenkin ajon jälkeen sormista. Peileistä en tahdo nähdä mitään. Parhaiten näkee peilien kautta kainalon alta kurkkimalla. On joko peilit kapealla tai hartiat leveällä.

    Aluksi tehoa tuntui pyörässä olevan liikaakin, mutta aika nopeasti siihen tottuu. Vähän jo tekisi mieli tehokkaampaa ajopeliä alle, varsinkin kyydittäessä saisi vääntöä olla enemmän.

    Paljonko -05 tai -06 mallin omistajat olette ajaneet ensiasennusrenkailla? Oma Bridgestonen takarengas alkaa olla melko lopussa reilun 5000 km:n ajon jälkeen.

    Entäpä onko normaalia kyseisille malleille, että vaihtaminen pienemmälle joskus takkuaa esim. risteykseen ajettaessa, jolloin joutuu useamman pykälän alaspäin polkemaan?
  21. #51
    Lainaa (timppa13 @ Syys. 01 2006,22:24) kirjoitti
    Entäpä onko normaalia kyseisille malleille, että vaihtaminen pienemmälle joskus takkuaa esim. risteykseen ajettaessa, jolloin joutuu useamman pykälän alaspäin polkemaan?
    Kyllä mulla (-06) sillon tällöin hitaassa vauhdissa esim. kolmoselta ykköselle tiputettaessa vaihteet vähän takkuaa. Varsinkin jos hiukan epähuomiossa flegmaattisemmin painaa vaihdepoljinta. Eiköhän se ole ihan normaalia, eikä toi ole mitään verrattuna edelliseen mopooni (-03 Hornet).

    Öljyt, kengät ja vaihtamistyyli taitaa olla suurimmat aiheuttajat tollaseen.
  22. #52
    Ajattelin vaa ilmoittaa kaikille 6r:n omistajille et jos orkkis oranssit vilkut alkaa tympiin edessä niin zx10r 2006 mallin kirkkaat vilkut menee heittämällä niiden tilalle ja näkö paranee huomattavasti.Ite tilailin sumekolta ja hintaa tais olla joku 150e?
    BMW S1000rr 2010
  23. #53
    Pari viikkoa sitten tuli haettua -03 636R 10400km ajettuna. Nyt odotellaan vaan että muuttuisi tuo A1 --> a:ksi.
    Kertokaas tietävät mikä on se ääni kun käännän virrat päälle ni alkaa kuulumaan ininää? Starttauksen ajaksi se loppuu, mutta kun pyörä käy niin taas inisee, mikä se oikeen on ja kuuluisko sen kuulua pyörän käydessäkin vai vaan ennen starttia?
    Onkos kukaan muu kuristellut pyöräänsä? Mun pitäis nyt saada 25kW papereihin toi, eli kertokaas minkälainen operaatio ja onko kuinka v-mäisessä paikassa se kuri, että saako ite revittyä pois...
  24. #54
    Lainaa (|Henq @ Syys. 04 2006,19:01) kirjoitti
    Pari viikkoa sitten tuli haettua -03 636R 10400km ajettuna. Nyt odotellaan vaan että muuttuisi tuo A1 --> a:ksi.
    Kertokaas tietävät mikä on se ääni kun käännän virrat päälle ni alkaa kuulumaan ininää? Starttauksen ajaksi se loppuu, mutta kun pyörä käy niin taas inisee, mikä se oikeen on ja kuuluisko sen kuulua pyörän käydessäkin vai vaan ennen starttia?
    Onkos kukaan muu kuristellut pyöräänsä? Mun pitäis nyt saada 25kW papereihin toi, eli kertokaas minkälainen operaatio ja onko kuinka v-mäisessä paikassa se kuri, että saako ite revittyä pois...
    No se laite rutisee vaan kun laittaa virrat päälle. Ja jos ininää muuten kuulet niin se on bensatankki/korkki joka ynisee. Kokeile avata korkki niin johan pössähtää ja loppuu ininä...
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  25. #55
    Lainaa (|Henq @ Syys. 04 2006,19:01) kirjoitti
    Pari viikkoa sitten tuli haettua -03 636R 10400km ajettuna. Nyt odotellaan vaan että muuttuisi tuo A1 --> a:ksi.

    Onkos kukaan muu kuristellut pyöräänsä? Mun pitäis nyt saada 25kW papereihin toi, eli kertokaas minkälainen operaatio ja onko kuinka v-mäisessä paikassa se kuri, että saako ite revittyä pois...
    Jos tarviit kuristusosia, niin voin myydä ja tarvittaessa asentaa. Mulla oli ne aikoinaan vm-03 636:ssa viikon kiinni. Jos kiinnostaa niin voin yrittää etsiä niitä. Ja ne kuristukset saa kans helposti pois..



    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  26. #56
    Niinpä niin, eli kun vähän tarkemmin kuulosteli ja avasinkin tankin korkin pyörän ollessa käynnissä niin sieltähän se vinkuminen kuuluu. Ja jos Kawa600 vaan löydät ne kuripalikat, ni voisinhan mä ne ottaakin...



  27. #57
    Lainaa (timppa13 @ Syys. 01 2006,22:24) kirjoitti
    Itsellä marraskuussa ostettu vihreä zx6r. Pari kesää ajelin vuosina 96-97 1991 mallin fzr 600:lla, joten toinen pyörä nyt ajossa pitkän tauon jälkeen. Kovasti olen pyörästä tykännyt, joskin ajoasento ei tällaiselle +30 vuotiaalle ole paras mahdollinen. Käsivarret ovat melko lujilla, ja tunto pyrkii lähtemään jo kohtuullisen lyhyenkin ajon jälkeen sormista. Peileistä en tahdo nähdä mitään. Parhaiten näkee peilien kautta kainalon alta kurkkimalla. On joko peilit kapealla tai hartiat leveällä.

    Aluksi tehoa tuntui pyörässä olevan liikaakin, mutta aika nopeasti siihen tottuu. Vähän jo tekisi mieli tehokkaampaa ajopeliä alle, varsinkin kyydittäessä saisi vääntöä olla enemmän.

    Paljonko -05 tai -06 mallin omistajat olette ajaneet ensiasennusrenkailla? Oma Bridgestonen takarengas alkaa olla melko lopussa reilun 5000 km:n ajon jälkeen.

    Entäpä onko normaalia kyseisille malleille, että vaihtaminen pienemmälle joskus takkuaa esim. risteykseen ajettaessa, jolloin joutuu useamman pykälän alaspäin polkemaan?
    ZX6R:n orkkis takarenkaalla (bridgestone battlax bt-014) ajoin n7500km ja etu rengas oli vaihto kunnossa 12000km kohdalla.Pintaa kummassakin viä mut kuutioita alkoi oleen.
    BMW S1000rr 2010
  28. #58
    Lainaa (timppa13 @ Syys. 01 2006,22:24) kirjoitti
    Itsellä marraskuussa ostettu vihreä zx6r. Pari kesää ajelin vuosina 96-97 1991 mallin fzr 600:lla, joten toinen pyörä nyt ajossa pitkän tauon jälkeen. Kovasti olen pyörästä tykännyt, joskin ajoasento ei tällaiselle +30 vuotiaalle ole paras mahdollinen. Käsivarret ovat melko lujilla, ja tunto pyrkii lähtemään jo kohtuullisen lyhyenkin ajon jälkeen sormista. Peileistä en tahdo nähdä mitään. Parhaiten näkee peilien kautta kainalon alta kurkkimalla. On joko peilit kapealla tai hartiat leveällä.

    Aluksi tehoa tuntui pyörässä olevan liikaakin, mutta aika nopeasti siihen tottuu. Vähän jo tekisi mieli tehokkaampaa ajopeliä alle, varsinkin kyydittäessä saisi vääntöä olla enemmän.

    Paljonko -05 tai -06 mallin omistajat olette ajaneet ensiasennusrenkailla? Oma Bridgestonen takarengas alkaa olla melko lopussa reilun 5000 km:n ajon jälkeen.

    Entäpä onko normaalia kyseisille malleille, että vaihtaminen pienemmälle joskus takkuaa esim. risteykseen ajettaessa, jolloin joutuu useamman pykälän alaspäin polkemaan?
    Noin, mielenkiinnosta... Onko paljonkin "kenompi" ajoasento kun fzr:ssä? Vai muistatko enää?
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  29. #59
    Lainaa (whosia @ Syys. 06 2006,17:21) kirjoitti
    Noin, mielenkiinnosta... Onko paljonkin "kenompi" ajoasento kun fzr:ssä? Vai muistatko enää?
    Ei sillä fzr:llä pystynyt juuri nykyistä pyörää pidempiä etappeja ajamaan. Kädet minulla puutuivat siinäkin. Muuten ajoasento on minusta melko samankaltainen molemmissa pyörissä, mutta jalkatapit ovat Kawasakissa korkeammalla, mikä taas ainakin minulla työntää ajoasentoa "kenommaksi".
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Konsulentti @ Elo. 30 2006,14:08) kirjoitti
    Lainaa (stamina @ Elo. 26 2006,11:41) kirjoitti
    Tulin just Alpeilta ja pisin päivämatka oli 780km eikä puuduttanut vielä yhtään. Takas tullessa kävin köröttelemässä (= kun ei osaa niin ei osaa..) Nurburingillä ja siellä toi oli aika kiva häksätin. Pitäs vaan osata pikkuisen enemmän, niin sais kaikki ne hyvät ominaisuudet esiin...
    Säähän sälli olet! Olen omallani ajellut sellaisia 300-400km siirtymiä ja täytyy sanoa että ei ole matkanteko enää ensimmäisen 150km jälkeen ollut herkkua.

    Kilpailijoihin verrattuna tilaa ja mukavuutta on kuitenkin aika kivasti. Olen antanut itselleni kertoa (ei omaa kokemusta) että uusi gixxeri olisi mukavuudeltaan vielä parempi, mutta teho ja vääntö jäävät jälkeen kawasta.
    en mä oo mikään kilsahirmu, mutta kun hissukseen (150-180km/h) autobahnalla vetelin, niin matka taittu ilman sen kummempia puutumisia. * Illalla kun muistaa tankata * Jurgenien juomilla niin kyllä taas seuraavana päivänä jaksaa...
    Se joka säilyttää kykynsä nähdä kauneutta, ei koskaan vanhene. -Franz Kafka

    Tässä maailmassa on aina vaaroja niille jotka ovat peloissaan. -Bernard Shaw
Sivu: 2 / 153:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen