Sivu: 1 / 153:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 4564:sta
  1. #1
    Hep,

    Nyt noilla 9r:llä ja 10r:llä on omat typerät juttunsa . No mutta minähän sitten perässä vaan matkin!!!




    Eli... itse omistan tästä päivästä eteen päin -04 hopeaisen 6r:n. Kertokaa ihmiset jotain omistanne ja alkakaamme jakamaan salaista 6r-tietoutta maailman parhaasta moposta tällä pyhällä foorumilla.


    Edit: kirjootushvihreitä



    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  2. #2
    Nyt kun täällä on tällainen hieno ketju, miksi ette kertoisi minulle samalla hyviä ja huonoja puolia.
    T: mahd. Kawasakin tuleva omistaja.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #3
    Nyt tuli semmoinen ketju että minäkin olen valmis menettämään postausneitsyyteni.. *

    Oma päristin on mallia -06, ja väri luonnollisesti musta
    Parinkymmenen haaveiluvuoden jälkeen 6r tuli taloon kesä-heinäkuun vaihteessa. Kaikkia kusiaisia tuli kokeiltua ennen valintaa, mutta Kawa upposi minuun kuin vanhaan naiseen.. eikä ole tarvinnut katua! *


    Nyt toivotaan tosi pitkää kesää, että saan noi oston viivästyksen myötä menetetyt alkukesän kilometrit kurottua kiinni.. *



  4. #4
    Lainaa (teude @ Elo. 11 2006,02:59) kirjoitti
    Nyt kun täällä on tällainen hieno ketju, miksi ette kertoisi minulle samalla hyviä ja huonoja puolia.
    T: mahd. Kawasakin tuleva omistaja.
    Ainoa huono puoli jonka keksin on, että ei sillä ehkä kuitenkaan jaksa suoraa paahtoa ajaa kovin montaa sataa kilsaa. Mutta toihan nyt koskee oikeastaan kaikkia kyykkyjä.

    Hyviä puolia on taas niin paljon, ettei työaika riitä kaikkien listaamiseen... lyhyesti: Paras kyykkyy kaikista kusiaisluokassa testaamistani. Ja hymiö vielä perään.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  5. #5
    No on tätä odotettukkin itse omistan 04 mallisen vermeksen ja värinä upea sininen...juu ja hyvä mopo on...itsekkin ensimmäiseksi mopoksi hommasin tämän ja on kyllä hyvä, mukavan kevyt ajaa isompiin verrattuna ja kuitenkin tehoa kohtuudella. Matka ajosta sen verran että kyllä sillä matkaakin taittaa, vaikkei varsinainen matkasohva olekkaan.
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  6. #6
    Tervehdys kaikille ZX 6 R tiimiläisille!

    Itse ostin oman sinisen kaunottareni viime vuoden elokuussa, eli se on 2005:sen mallia. Mitään suurempia ongelmia ei ole ollut ja kilometrejä on nielty 14 000. Mulla oli ihan sama juttu ton pyörän valinnan suhteen kun edellisilläkin ZX 6 r omistajilla. Se on mun eka fillari ja ensin muutamaa muuta merkkiä kokeiltuani tiesin välittömästi ensimmäisistä metreistä lähtien että ZX 6 R on se oikea... No ei, mut sen helppo ja kevyt käsittely sai mut vakuuttuneeksi heti. Tehoakin on ihan näppärästi mut aika nopee niihinkin tottuu eli ei enää keuli niin helpolla ojaan ;) Vakioäänetkin on tänä kevää korvattu uudella sliparilla, joten nyt siitä lähtee jo kunnon sounditkin.

    Tottaki pieniä harmeja löytyy aina mutta sehän tekee Kawasakista juuri sen omalaatuisen pyörän.
    Onko teillä muilla 05:sen omistajilla ollut ongelmia kytkinkahvan kanssa kierrrosten ollessa noin 9 500? Minulla moottori antaa runkoon ihmeellisen väristyksiä ja kytkinkahva resonoi aika kovalla äänellä.
    Onko joku keksinyt jotain lääkettä siihen? Olisikohan muoviprikka toimiva ratkaisu? Ainakaan pyörän kaupannut yritys ei pysty korjaamaan vikaa. Se on kuulemma niit tyyppi vikoja.

    Tiiättekö on Kawoilla ja eritoten tietty meillä ZX 6 R:än kuskeilla ollu joskus jotain kokoontumisajoja?

    Ei muutaku lepposia kesä kruisauksia kaikille !

    -Tomi
  7. #7
    zx-6r oma vekottimeni 04 mallia ja sininen. Ajettu nyt 25 tkm ja juuri huollettu. Sanoivat että venttiilit olivat kuin uudet (eikä tarvinnut säätää) mutta nokkaketju pitää kuulemma hieman ääntä, eli ketjun ja kiristäjän vaihto tulee varmasti eteen tuota pikaa... onkos kellään kokemuksia moisesta?

    Kaiken kaikkiaan tyytyväinen pyörää ja ei mitään valittamista, hyvin kulkee Miinuksena sanoisin olevan tuo pleksi, joka vaihtuu itsellä pikimmiten kuplaan.
  8. #8
    Pihalla seisoo -02 mallinen yksilö ja toukokuusta sillä kilometrejä on tullut se 9000. Kätevä pelihän se on ja erittäin hauska ajaa. Kääntöpuolena mainittu suoran ajaminen ikävyys. Ei tästä varsinaiseksi matkapyöräksi ole, vaikka pienemmät reissut hoituvatkin.

    Ihtellä ei ole ongelmia ollut kyseisen masiinan kanssa. Käy ja kukkuu. Huollot ovat työläitä --> kalliita, mutta se taitaa olla sama kaikkien katettujen sporttien kanssa.

    Aluksi pohdiskelin 9R:ää, mutta kyllä tälläkin pääsee riittävän kovaa.
  9. #9
    Ittellä -05 mallinen ja wihree tietty... Tänä kesänä ostin ylivuotisena. Hyvä peli kertakaikkiaan verrattuna ainakin edelliseen cbr:ään
    Sliparin kun vaihoin, niin tuli äänetkin kohilleen
    Ainoo mikä hajottaa on se servo härpäke. Jotenkin se ilmeisesti jäi jumiin ja hajotti hampaat sielt. Onko kellään tietoo haittaako se ajamista jollain tapaa? Ja takuuseen se ei kuulema mene, koska on putki vaihdettu
    Ei riemulla rajaa, kun Kwaakalla ajaa
  10. #10
    Tuli haettua heinäkuun alussa tommonen 02 vuotinen kotiin.Varustettu Micronin sliparilla,K&N filsulla,suutinsarjalla ja onpa edessä vielä kisapalatkin

    Todella mukava ollut ajella,kulkee todella hienosti ja tehoakin on hieman vakiota enemmän

    Värinä hieman erikoisempi kelta/musta!



    Kuva
    Eihän tyhmä kipua tunne..

    Zx6R -01
  11. #11
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,10:46) kirjoitti
    Tuli haettua heinäkuun alussa tommonen 02 vuotinen kotiin.Varustettu Micronin sliparilla,K&N filsulla,suutinsarjalla ja onpa edessä vielä kisapalatkin

    Todella mukava ollut ajella,kulkee todella hienosti ja tehoakin on hieman vakiota enemmän

    Värinä hieman erikoisempi kelta/musta!



    Kuva
    Onkos tuo ihan oikiasti vm.02? Minun muistaakseni niitä sai ainoastaan vihreä-mustana, hopea-mustana ja puna-mustana silloin. Onko pyörä 600cc vai 636cc?

    Niin, itellä siis 636 vm 02. Vaihtoon on toistaiseksi mennyt kytkinlevyt ja takapyörän laakerit mutta kilometrejäkin alkaa olemaan kohta 40tkm. Pyörässä Yoshin slipari, suutinsarja ja K&N. Säädetty penkissä ja tehoa löytyi 112,1hv, vaikka vielä silloin kytkin hieman luistelikin.
  12. #12
    Itsellä vihreä '96 mallinen ZX-6R. Mittarissa 60 tkm joista 32 tkm meikäläisen alla. Vanha, tehoton ja ruma mutta silti rakas Mieli tekisin vaihtaa mutta rahatilanteen takia joutuu varmaan pitämään tämän pelin vielä monta vuotta. Toisaalta ei kyllä mieli tekisi ihan ilmatteeksi pyörästäkään luopua kun on niin paljon vaivaa nähnyt ja paljon yhteisiä kokemuksia. Kai sitä täytyy tällä se 100 tkm ajaa puhki.
    Red Meat
  13. #13
    Omistin aikaisemmin Loosahin -04 6R:n, nyt Loosahin vanhan -02 6R:n!

    No tehtiin vaihtokaupat, pyörä muuten myynnissä (klikkaa allekirjoitusta)!

    Kommentteja omista kokemuksista näiden kahden mallin välillä:
    6R 03-04 (636):
    - Ajoasento tosi ratamainen ja radalla pyörä olikin aivan älyttömän hyvä!
    - Kylillä kruisailuun kiva laite, pitempää matkaa ei huvita tehdä (max. 150km kerralla).
    - Puhtia selkeesti enemmän kuin aikaisemmassa, varsinkin yläkierroksilla
    - Kaasuun vastaavuus (kun ruiskupeli) parempi
    - Kiva kikkailuun (mm. keuliminen)
    - 2 päällä per****tä (kyytiläisen oltavat)
    - Hienoin perä kaikista pyöristä!!!

    6R -02 (636):
    - Raskaamman oloinen kuin uudempi malli
    - Ajoasento neutraalimpi, meni viikonloppuna 300km (yhteen suuntaan) mökkireissu aika vaivattomasti
    - Reilummin katetta => parempi moottoritienopeuksissa
    - Pienempi polttoaineen kulutus (~5L/100km mökkireissulla)
    - Kyytiläinenkin viihtyy kohtuullisesti
    - Komia keula!!!

    Siinäpä noita omia huomioita...
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  14. #14
    Lainaa (Wainajala @ Elo. 15 2006,10:53) kirjoitti
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,10:46) kirjoitti
    Tuli haettua heinäkuun alussa tommonen 02 vuotinen kotiin.Varustettu Micronin sliparilla,K&N filsulla,suutinsarjalla ja onpa edessä vielä kisapalatkin

    Todella mukava ollut ajella,kulkee todella hienosti ja tehoakin on hieman vakiota enemmän

    Värinä hieman erikoisempi kelta/musta!



    Kuva
    Onkos tuo ihan oikiasti vm.02? Minun muistaakseni niitä sai ainoastaan vihreä-mustana, hopea-mustana ja puna-mustana silloin. Onko pyörä 600cc vai 636cc?

    Niin, itellä siis 636 vm 02. Vaihtoon on toistaiseksi mennyt kytkinlevyt ja takapyörän laakerit mutta kilometrejäkin alkaa olemaan kohta 40tkm. Pyörässä Yoshin slipari, suutinsarja ja K&N. Säädetty penkissä ja tehoa löytyi 112,1hv, vaikka vielä silloin kytkin hieman luistelikin.
    Ei ole -02, vaan aiempi malli (600 kuutioinen)!
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  15. #15
    Lainaa (Paarma78 @ Elo. 15 2006,11:06) kirjoitti
    Lainaa (Wainajala @ Elo. 15 2006,10:53) kirjoitti
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,10:46) kirjoitti
    Tuli haettua heinäkuun alussa tommonen 02 vuotinen kotiin.Varustettu Micronin sliparilla,K&N filsulla,suutinsarjalla ja onpa edessä vielä kisapalatkin

    Todella mukava ollut ajella,kulkee todella hienosti ja tehoakin on hieman vakiota enemmän

    Värinä hieman erikoisempi kelta/musta!



    Kuva
    Onkos tuo ihan oikiasti vm.02? Minun muistaakseni niitä sai ainoastaan vihreä-mustana, hopea-mustana ja puna-mustana silloin. Onko pyörä 600cc vai 636cc?

    Niin, itellä siis 636 vm 02. Vaihtoon on toistaiseksi mennyt kytkinlevyt ja takapyörän laakerit mutta kilometrejäkin alkaa olemaan kohta 40tkm. Pyörässä Yoshin slipari, suutinsarja ja K&N. Säädetty penkissä ja tehoa löytyi 112,1hv, vaikka vielä silloin kytkin hieman luistelikin.
    Ei ole -02, vaan aiempi malli (600 kuutioinen)!
    Kylläpä on vuosimallia 02!

    Ainakin ostettu vuosimallina 02,pidetään vuosimallina 02 ja myydään vuosimallina 02!Rekisteriotteessa vuosimalli 02!
    Kuutiotilavuus 600.

    Onkohan samana vuonna tehty kahta eri mallia,että olis loppuvuodesta tullu sit se 636?Vai onko mua nyt liike kusettanu
    Eihän tyhmä kipua tunne..

    Zx6R -01
  16. #16
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,22:38) kirjoitti
    Lainaa (Paarma78 @ Elo. 15 2006,11:06) kirjoitti
    Lainaa (Wainajala @ Elo. 15 2006,10:53) kirjoitti
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,10:46) kirjoitti
    Tuli haettua heinäkuun alussa tommonen 02 vuotinen kotiin.Varustettu Micronin sliparilla,K&N filsulla,suutinsarjalla ja onpa edessä vielä kisapalatkin

    Todella mukava ollut ajella,kulkee todella hienosti ja tehoakin on hieman vakiota enemmän

    Värinä hieman erikoisempi kelta/musta!



    Kuva
    Onkos tuo ihan oikiasti vm.02? Minun muistaakseni niitä sai ainoastaan vihreä-mustana, hopea-mustana ja puna-mustana silloin. Onko pyörä 600cc vai 636cc?

    Niin, itellä siis 636 vm 02. Vaihtoon on toistaiseksi mennyt kytkinlevyt ja takapyörän laakerit mutta kilometrejäkin alkaa olemaan kohta 40tkm. Pyörässä Yoshin slipari, suutinsarja ja K&N. Säädetty penkissä ja tehoa löytyi 112,1hv, vaikka vielä silloin kytkin hieman luistelikin.
    Ei ole -02, vaan aiempi malli (600 kuutioinen)!
    Kylläpä on vuosimallia 02!

    Ainakin ostettu vuosimallina 02,pidetään vuosimallina 02 ja myydään vuosimallina 02!Rekisteriotteessa vuosimalli 02!
    Kuutiotilavuus 600.

    Onkohan samana vuonna tehty kahta eri mallia,että olis loppuvuodesta tullu sit se 636?Vai onko mua nyt liike kusettanu
    Tod. näk. rekisteröity ylivuotisena -02!

    Ei ainakaan tuolta löytynyt mitään muuta mallia vuodelle 2002 kyseisestä pyörästä:
    6R 2002

    Itse rekisteröin tänä keväänä -04 6R:n yli-ylivuotisena, eli reksteriotteessa lukee 2006.

    Kyllä se niin vaan taitaa olla, että 6R:ää ei 2002 vuosimallia tehty muuta kuin 636 kuutioista.

    No tämäkin kommenttini saattaa tietty mennä v***iks, mutta tämä on käsitykseni! Eikä pahitteeksi olis kysästä liikkeestä, kyllä niitten pitää tietää mitä ne asiakkailleen on myymässä ! Jos kysyt niin kerrothan mitä ne sano ...
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
  17. #17
    Joo, täällä on kans yksi 2002 636 omistaja. Niin ja 2002 on tosiaan vain 636 kuutioisia ja aiemmat 600, näillä malleilla ei kyllä hirmusesti eroa ole. Vähän on tarrat muuttunu ja kuutioita lisää, että ihan mielissäsi voit ajella vaikka onkin "vaan" 600
    zx-6r -02
  18. #18
    Tuolta löytyy vielä technical specsit -02 ninjaan:

    2002 ninja


    Edit: hitto ku ei osaa ees linkkiä laitta oikein...



    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  19. #19
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,22:38) kirjoitti
    Onkohan samana vuonna tehty kahta eri mallia,että olis loppuvuodesta tullu sit se 636?Vai onko mua nyt liike kusettanu
    Kyllä se tosiaan niin on että 636cc tuli vuonna 2002 poislukien Ameriikka ja muistaakseni Australia. Tuskin sun pyöräs sieltä kuiten on? No mitäpä tuosta, jos se on rekisteröity vuonna 02 niin sillonhan se on käyttöönotettu. Vuosimalli ei kuitenkaan ole ku korkeintaan 01 (tai 00?).

    Tuossa 636cc moottorissa ei käsittääkseni ole mitään muuta eroa kun hieman suurempi poraus vanhaan verrattuna. Muuten sama paska, hieman vääntöä sillä ilmeisesti saatiin lisää. Liekkö joku protomalli uudemman "oikean" 636:sen moottorista vai pyrittiinkö sillä antamaan vanhalle läähättäjälle vuodeksi tekohengitystä uutta ruiskupeliä odotellessa?



  20. #20
    Joo tuo on -01 (malli zx-600 j2)
    Keltaisia ei ollut -00 joten se on oltava -01
    Tuo moottori homma ei kyllä ole ihan noin niikun
    wainajala esittää. Moottoriin tuli nääs noin 40 pientä muutosta
    vuodelle -02. Tämän lisäksi osia jousitus komponenteissa koki
    päivityksen, takajousen yläkiinnikkeestä hävisi perän korkeussäädön mutteri (tähän tietysti voi laittaa mutterin tai kasan prikkoja.) Yläkatteen kiinnitys rauta katosi (se mikä tulee tankin edestä peilien kiinnitys kohtaan)

    Mutta siis 00-01 on kyllä aivan hyvä peli (itsellä -00) ja kyllä noi kauppiaat myy aika usein ylivuotisia ilman että mainitsee asiasta.



  21. #21
    Lainaa (Wainajala @ Elo. 16 2006,00:05) kirjoitti
    Lainaa (Nixu81 @ Elo. 15 2006,22:38) kirjoitti
    Onkohan samana vuonna tehty kahta eri mallia,että olis loppuvuodesta tullu sit se 636?Vai onko mua nyt liike kusettanu
    Kyllä se tosiaan niin on että 636cc tuli vuonna 2002 poislukien Ameriikka ja muistaakseni Australia. Tuskin sun pyöräs sieltä kuiten on? No mitäpä tuosta, jos se on rekisteröity vuonna 02 niin sillonhan se on käyttöönotettu. Vuosimalli ei kuitenkaan ole ku korkeintaan 01 (tai 00?).
    Pitääkin käydä vielä kaikki paperit läpi ja selvittää asia.Jos liike on myyny mulle pyörän vm-02:na ja se ei sitä oikeasti ole niin pitää ottaa pikku palautepuhelu myyjälle
    Eihän tyhmä kipua tunne..

    Zx6R -01
  22. #22
    Lainaa (jone @ Elo. 16 2006,09:39) kirjoitti
    Tuo moottori homma ei kyllä ole ihan noin niikun
    wainajala esittää. Moottoriin tuli nääs noin 40 pientä muutosta
    vuodelle -02. Tämän lisäksi osia jousitus komponenteissa koki
    päivityksen, takajousen yläkiinnikkeestä hävisi perän korkeussäädön mutteri (tähän tietysti voi laittaa mutterin tai kasan prikkoja.) Yläkatteen kiinnitys rauta katosi (se mikä tulee tankin edestä peilien kiinnitys kohtaan)
    Niinpäs tosiaan taisi ollakkin, jostaki tuon 40 muutoksen muistelen lukeneeni. Kiitoksia oikaisusta.
  23. #23
    Moi,

    Meikäläinen on aika uusi (3 vko) zx-r6 kuljettaja.
    Pyörä on vihreä -96.
    Herkkuja:
    - vihreä pleksi
    - laser putkisto
    - factory suutinsatsi
    - renkaat Metzeler M-1

    Edellinen pyörä Kawasaki Tengai, eli kyllä 100 hv lisää,
    vaatii hieman totuttelua.
    Tavoitteena ajaa kaudella 2007 pari kiihdytyskisaa
    streetbike-luokassa.
  24. #24
    morooo. suska-mies eksyy tänne koska saattaa SV vaihtua ´05 6R:ään. sellaista kyselenkin siis että tämä kun on ollut naisella niin penkkiä on madallettu 2,5cm. miten madallus yleensä toteutetaan? modataanko vakiopenkkiä vai ostetaanko uus matalampi. myyjän mukaan voi muuttaa takaisin vakiokorkeuteen? onko tästä jotain haittaa...?

    kuulostaako ok kaupalta mun näkökulmasta?!?

    ml. 3200km, 2005vm, 10800€

    vaihdossa menis allekirjoituksessa oleva SV + 3000eur. käteistä.
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  25. #25
    Todennäköisesti se on pudotettu vaihtamalla pidemmät "koiranluut",siltä varmaan löytyy ne alkuperäiset tilalle.Niiden vaihto ei vie 10min. enempää,pitää vaan saada pyörän perää nostettua

    Meillä madallus ainakin toteutettiin noin,mun mielestä ainoa järkevä tapa.Penkkiä jos muokkailee niin voi istuttavuus kärsiä aikalailla...
    Eihän tyhmä kipua tunne..

    Zx6R -01
  26. #26
    oolrait. kiitos vastauksesta...
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  27. #27
    Paljon muuten suhaatte tankillisella?

    Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  28. #28
    Lainaa (Loosah @ Elo. 18 2006,22:55) kirjoitti
    Paljon muuten suhaatte tankillisella?

    Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...
    Mulla 04-zx-6r ja bensavalo syttyy jumankauta aina ku 140km ajettu!Ja rauhallista ajoa vaan...
    we're not here for a long time , we're here for a good time
  29. #29
    Lainaa (tollo81 @ Elo. 20 2006,20:07) kirjoitti
    Mulla 04-zx-6r ja bensavalo syttyy jumankauta aina ku 140km ajettu!Ja rauhallista ajoa vaan...
    Ootko kuullut, että 6r toimii ihan kohtalaisesti myös alle 10 000 kierroksilla?
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Loosah @ Elo. 18 2006,22:55) kirjoitti
    Paljon muuten suhaatte tankillisella?

    Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...
    Mulla kanssa 200 ja 220 km välillä lamppu sytyttelee
Sivu: 1 / 153:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen