Sivu: 142 / 143:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4292132140141142143 ViimeinenViimeinen
Tulokset 4231:stä 4260:een 4262:sta
  1. #4231
    Lainaa karpalo2 kirjoitti Katso viesti
    Jäähän se venttiili auki kun repii vaijerit pois?
    Sliparissa ei ole.
  2. #4232
    Vaihdoin vaimentimen ja servo läks. En ostanu eliminaattoria vaan Bike Fellows niminen paja disabloi (ecusta kait) sen härvelin niin ei herjaa ja voin ottaa koko palikan pois. Samalla laskettiin vähän flektin lämpöä, hörähtää vähän aiemmin päälle
  3. #4233
    Lainaa juhakoo kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin vaimentimen ja servo läks. En ostanu eliminaattoria vaan Bike Fellows niminen paja disabloi (ecusta kait) sen härvelin niin ei herjaa ja voin ottaa koko palikan pois. Samalla laskettiin vähän flektin lämpöä, hörähtää vähän aiemmin päälle

    Pystyisköhän tota flektin lämpöä säätää jotenkin kotikonstein?
  4. #4234
    Noissa vehkeissä on paineistettu jäähysysteemi joka keittää vasta jossain 120-125 asteen jälkeen.
  5. #4235
    Tuhannen kilsaa kerkes kurvailla ennenkuin FI-valo päätti syttyä sitten ilta-ajeluissa. Seuraavana aamuna ei enää palanut, eikä ole syttynyt uudestaan. Löysin kuitenkin jotkin nettiohjeet joilla pääsin näkemään vikakoodit. No niitähän tuli sieltä muistista sitten enemmänkin, 13 14 31 34 35 36 56 ja 63. Mopo toiminut silti moitteetta, lienee menneiden vuosien jäljiltä nuo muistissa? Ostin kawan tossa viime vuoden lopulla.

    Mitenkäs nää nyt sais nollattua (nettiohjeissa sanottiin jotta kytkin pohjaan 5sek, mutta se ei kyllä auttanut).

    Vuosimalli on 2005.
  6. #4236
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Oma pyörä meni lunariin joten löytyisi ylimääräisenä seuraavia osia:

    Musta seat cover 03-04 malleihin, musta
    Korjaamokäsikirja tulostettuna kansioon 03-04 malleihin
    Vielä löytyisi tuollaiset artikkelit hyllystä. Ilmaiseksi saa noutaa jos vielä haluaa. Parin viikon sisään menee roskiin.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  7. #4237
    Paluu 6R:ään olis nyt suoritettu. Vaihtui eilen 2006 10R saman ikäiseen 636:seen. Jahka joskus vielä saan ajokortin takaisin, niin pääsee tutustumaan mopediin syvällisemmin.
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  8. #4238
    Mitenkä 10R vaihtu 6R?

    Itse ajellut nyt ensimmäisen kesän 6R:llä ja mieli halajais isompaa pyörää
    Kawasaki ZX-6R -06
  9. #4239
    Kyllä tuli 6R:stä kauniskäyntinen kun vaihdoin manuaalisen nokkaketjun kiristäjän. Alkuperäinen oli mielestäni sen tuntuinen että taisi olla jotenkin jumissa kahdeksannessa-yhdeksännessä hampaassa. Kun sitä räpläsin niin alkoi mielestäni tappi liikkua sen jälkeen herkemmin siinä räikässä.

    Tosin testaus jäi lyhyeen kun joko olen saanut kamalan sähköongelman aikaan tai sitten pakosarjan päälle tippui venojen säädön yhteydessä öljyä mikä alkoi melkolailla savuttamaan. Tai sitten tulee öljyä venakopan kannen välistä pakosarjalle tms.

    IMG_0140.jpg
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  10. #4240
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tosin testaus jäi lyhyeen kun joko olen saanut kamalan sähköongelman aikaan tai sitten pakosarjan päälle tippui venojen säädön yhteydessä öljyä mikä alkoi melkolailla savuttamaan. Tai sitten tulee öljyä venakopan kannen välistä pakosarjalle tms.
    12 vuotta vanha kumitiiviste?
  11. #4241
    öljyä se varmaan oli pakosarjan päällä, kun lorauttelin nokille siinä säädellessä, ei ainakaan ole enää savunnut.

    Jaa niin joo vois sitä kiittaa peilailla että pitääkö venakopan tiiviste

    Lisäks huomasin mittariston johtosarjan hinkkaantuneen puhki asti, ei kai ole oikkarissa kun toimii, vedin vulkanoituvaa sähköteippiä päälle.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  12. #4242
    Moro.

    Omistan kawasaki zx-6r 636 -03 ja siihen on asennettu slipari ja jälkeen päin entinen omistaja ottanut fuel injection poissa. Täytyykö se nyt olla paikallaan kun se sanoi että ei huomannu mitään eroa ja jätti poissa 😂
  13. #4243
    Kannattaako tilata vuosimallin 2007-2008 jarruletkut kun vaihtaa Nissinit Tokicoiden tilalle 2005 Ninjaan? Jostain taisin lukea että banjo olis Nissineissä jonkun sentin ylempänä..
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  14. #4244
    Huomenna ois tarkoitus vaihtaa zx6r:ään etu pamppuihin öljyt ja ajattelin laittaa nämä https://www.storm-motor.fi/osat/moot...-mci-fsd-042r/ stefat/pölysuojat samalla kun öljyt vaihdan, onko kyseisestä sarjan vamistajan tuotteista orggislaisilla kokemuksia? Ainakin ovat made in Japan eli pitäis kai olla ihan laatu kamaa? Keula on kuuleman mukaan shimmattu ja jouset on n.80-85kg kuskille sopivat eli oisko 5w öljyt ok, tais ainakin scuuba mainita toisessa topicissa, että radalle 5w öljyt pumppuhin? Motulin öljyt ajattelin motonetista hakea. Öljyn määrä varmaan pysyy samana vaikka keulaa onkin hieman tuunattu eli ohjeiden mukaan öljyn pinta tietylle tasolle? Muutamat "vakiokeulat" on tullu huollettua ja sillon ollaan menty yleensä öljyllä mitä valmista on suositellut. Pyörä on joku 2000-luvun vaihteesta oleva laite.
    Kawasaki zx6r kilvetön
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  15. #4245
  16. #4246
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Vuosimalli?
    Kilvetön peli kyseessä ja myytiin vm.2000 mutta joku oli käyny pyörää kattomassa ennen mua ja todennut, että saattaa olla joku aikasempikin malli. Tutkiskelin netistää tuota runkonumerolla ja jja kirjaimet löytyy sarjanumerosta ja tuo viittaisi 00-02 malliin?

    ZX600JJ NINJA ZX-6R 1H 2000
    ZX600JJ NINJA ZX-6R 2H 2001-2002


    zx600jjA lukee siis omassa pyörässä, tiedä sitten mitä tuo A tarkoittaa tuossa
    Kawasaki zx6r kilvetön
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  17. #4247
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Kilvetön peli kyseessä ja myytiin vm.2000 mutta joku oli käyny pyörää kattomassa ennen mua ja todennut, että saattaa olla joku aikasempikin malli. Tutkiskelin netistää tuota runkonumerolla ja jja kirjaimet löytyy sarjanumerosta ja tuo viittaisi 00-02 malliin?

    ZX600JJ NINJA ZX-6R 1H 2000
    ZX600JJ NINJA ZX-6R 2H 2001-2002


    zx600jjA lukee siis omassa pyörässä, tiedä sitten mitä tuo A tarkoittaa tuossa
    116 mm sanois manuska öljypinnankorkeudeks.
    Vakiokeulaan menis KHL34 (KAYABA G10) 37.2 cSt@40 öljyä.
    Jos shimmipakkoja on tuunattu, niin sitten on vaikeempi sanoo mitä se haluis (esim 5 vai 10W).
  18. #4248
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    116 mm sanois manuska öljypinnankorkeudeks.
    Vakiokeulaan menis KHL34 (KAYABA G10) 37.2 cSt@40 öljyä.
    Jos shimmipakkoja on tuunattu, niin sitten on vaikeempi sanoo mitä se haluis (esim 5 vai 10W).
    Eilen perkasin tuota osakasaa mitä pyörän mukana tuli ja motovillessa iskarit on ollut huollossa 2012 ja silloin laitettu advance fork oil 10W a03n. Keulan shimmauksesta tms. ei ole tietoa muuta kuin, että on shimattu. Varmaan paras laittaa sinne tuota 10w öljyä. Tänään vasta pääsen availemaan keulaa kun eilinen meni osakasaa selvitellessä.
    Kawasaki zx6r kilvetön
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  19. #4249
    200km ajelua takana "pikkuninjalla". Voi jeesus että tätä saa kierrättää verrattuna kymppiärrään Mutta jollain pervolla tavalla tykkään, on semmosta racing-meininkiä pienemmissäkin nopeuksissa!
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  20. #4250
    Hola kanssa Ninjailijat! Meikällä on -05 vuoden ZX6R ja nyt tuli hieman outo oire FI-valon kanssa.
    Tänään oli 3 ajelu tänä vuonna, lähdin kotoo normaalisti ja vähän ajan päästä kiihdyttelin motarille sinne reiluun sataseen niinku tällä pyörällä kiihdytellään
    Noh, tästä hetki niin FI-valo alkaa palaa, sammuu, hetken päästä palaa taas hetken, sammuu ja sitten alkaa palaa jatkuvasti. Ajoin about 90kmh tasakaasulla ja valo palaa. Hetken päästä kiihdytin hieman ja päästin kokonaan kaasun hetkeksi. Valo sammuu eikä syty enää.

    Tämä tapahtui kerran myös viimekesänä. Täytyykö olla huolissaan? Pyörä ei oireile mitenkään
  21. #4251
    Vikakoodin pystyy lukemaan ittekin aia helposti maadoittamalla johdonpää satulan alla jollain tapaa ja laskemalla fi-valon vilkkeithä. (Ksservicemanuaai tai googlaa) Mutta mulla tekee tota samaa ja luulen sen olevan (tai oli kunnes valo itsestään sammui) se pakoputken läpän servo mistä on vqijerit irroitettu koska Yoshimura rs-5
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  22. #4252
    Lainaa alib0b kirjoitti Katso viesti
    Täytyykö olla huolissaan? Pyörä ei oireile mitenkään
    Ei, kuten syhanderi sano, niin pakoputken läpän servo vilkuttaa FI-valoa jos sille päälle sattuu.
  23. #4253
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Vikakoodin pystyy lukemaan ittekin aia helposti maadoittamalla johdonpää satulan alla jollain tapaa ja laskemalla fi-valon vilkkeithä. (Ksservicemanuaai tai googlaa) Mutta mulla tekee tota samaa ja luulen sen olevan (tai oli kunnes valo itsestään sammui) se pakoputken läpän servo mistä on vqijerit irroitettu koska Yoshimura rs-5
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ei, kuten syhanderi sano, niin pakoputken läpän servo vilkuttaa FI-valoa jos sille päälle sattuu.
    Okei jes, kiitos paljon vastauksista! En varmaan tuota vikakoodia ainakaan vielä ala lukemaan, kun pyörässä tosiaan tuo Yoshimuran pönttö
  24. #4254
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kannattaako tilata vuosimallin 2007-2008 jarruletkut kun vaihtaa Nissinit Tokicoiden tilalle 2005 Ninjaan? Jostain taisin lukea että banjo olis Nissineissä jonkun sentin ylempänä..
    Jep, eli nyt ainakin tässä vaiheessa vaikuttaa siltä, että noi 2007-2008 letkut sopii aika määrämittaisesti paikalleen. Näissä lienee sama pääsylkkä ja kliparit abaut samalla korkeudella sitten. Tietty nyt sitten nuo vanhat tokicot ei taida sopia.. mikä ei ole optimaalista kyllä noin niinkuin varaosamieles.

    MUOKKAUS: Ehkä kuitenkin olis saanu olla pidemmät letkut.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  25. #4255
    Mites noi zx6r 2005/2006 jarru-ja kytkinkahvat, ne on nyt vähän päin persettä, eli niitä ei saa tarpeeksi alaviistoon ja jää ranteet pystyyn - en nyt muista oliko tuo "mahdoton säätää -tilanne" kytkinpuolella, mutta jarrussa kuitenkin on, koska jarrupääsylinteri ottaa etupumppuun kiinni käännettäessä alemmas, tarkemmin sanoen banjopultin vieressä oleva banjon/letkun "ohjuritikku". Voisko tuon viilata helkkariin siitä että sais käännettyä kahvaa alas? Kytkinkahvaa on kyl kokeillut viimevuonna, mutten muista saiko sitä käännettyä vapaammin..
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  26. #4256
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mites noi zx6r 2005/2006 jarru-ja kytkinkahvat, ne on nyt vähän päin persettä, eli niitä ei saa tarpeeksi alaviistoon ja jää ranteet pystyyn - en nyt muista oliko tuo "mahdoton säätää -tilanne" kytkinpuolella, mutta jarrussa kuitenkin on, koska jarrupääsylinteri ottaa etupumppuun kiinni käännettäessä alemmas, tarkemmin sanoen banjopultin vieressä oleva banjon/letkun "ohjuritikku". Voisko tuon viilata helkkariin siitä että sais käännettyä kahvaa alas? Kytkinkahvaa on kyl kokeillut viimevuonna, mutten muista saiko sitä käännettyä vapaammin..
    Voi viilata.
    Superbike B #7
    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/2321990
  27. #4257
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mites noi zx6r 2005/2006 jarru-ja kytkinkahvat, ne on nyt vähän päin persettä, eli niitä ei saa tarpeeksi alaviistoon ja jää ranteet pystyyn - en nyt muista oliko tuo "mahdoton säätää -tilanne" kytkinpuolella, mutta jarrussa kuitenkin on, koska jarrupääsylinteri ottaa etupumppuun kiinni käännettäessä alemmas, tarkemmin sanoen banjopultin vieressä oleva banjon/letkun "ohjuritikku". Voisko tuon viilata helkkariin siitä että sais käännettyä kahvaa alas? Kytkinkahvaa on kyl kokeillut viimevuonna, mutten muista saiko sitä käännettyä vapaammin..
    Pistä pidemmät cliparit/ putket/ siirrä kaasua ja jarrua hieman ulommaksi. Kaasukahvan putkea/ tuppia voi myös muutaman millin lyhentää.
  28. #4258
    Joo siinä ottaakin banjopultin kanta myös etupumppuun nyt. Eikös kaasukahvan vaijerikiinnitysmokkulassa ollut joku nasta clipariin että osuu/pysyy kohdallaan, oikein uskalla sitä poistaa...
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  29. #4259
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Joo siinä ottaakin banjopultin kanta myös etupumppuun nyt. Eikös kaasukahvan vaijerikiinnitysmokkulassa ollut joku nasta clipariin että osuu/pysyy kohdallaan, oikein uskalla sitä poistaa...
    Uusi reikä cliparituubiin sopivaan kohtaan.
    R1M
    www.muoviluoti.fi
  30.  
  31. #4260
    Niin joo tosiaan melkein taitais riittää reiän levennys pikkasen, ihan monesta millistä ei olle kyse. Tossa orkkiksessa on tanko ja kiinnike samaa puuta, niin hiukan haittaa uusien reikien tekoa.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
Sivu: 142 / 143:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4292132140141142143 ViimeinenViimeinen