Sivu: 142 / 142:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4292132140141142
Tulokset 4231:stä 4241:een 4241:sta
  1. #4231
    Lainaa karpalo2 kirjoitti Katso viesti
    Jäähän se venttiili auki kun repii vaijerit pois?
    Sliparissa ei ole.
  2. #4232
    Vaihdoin vaimentimen ja servo läks. En ostanu eliminaattoria vaan Bike Fellows niminen paja disabloi (ecusta kait) sen härvelin niin ei herjaa ja voin ottaa koko palikan pois. Samalla laskettiin vähän flektin lämpöä, hörähtää vähän aiemmin päälle
  3. #4233
    Lainaa juhakoo kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin vaimentimen ja servo läks. En ostanu eliminaattoria vaan Bike Fellows niminen paja disabloi (ecusta kait) sen härvelin niin ei herjaa ja voin ottaa koko palikan pois. Samalla laskettiin vähän flektin lämpöä, hörähtää vähän aiemmin päälle

    Pystyisköhän tota flektin lämpöä säätää jotenkin kotikonstein?
  4. #4234
    Noissa vehkeissä on paineistettu jäähysysteemi joka keittää vasta jossain 120-125 asteen jälkeen.
  5. #4235
    Tuhannen kilsaa kerkes kurvailla ennenkuin FI-valo päätti syttyä sitten ilta-ajeluissa. Seuraavana aamuna ei enää palanut, eikä ole syttynyt uudestaan. Löysin kuitenkin jotkin nettiohjeet joilla pääsin näkemään vikakoodit. No niitähän tuli sieltä muistista sitten enemmänkin, 13 14 31 34 35 36 56 ja 63. Mopo toiminut silti moitteetta, lienee menneiden vuosien jäljiltä nuo muistissa? Ostin kawan tossa viime vuoden lopulla.

    Mitenkäs nää nyt sais nollattua (nettiohjeissa sanottiin jotta kytkin pohjaan 5sek, mutta se ei kyllä auttanut).

    Vuosimalli on 2005.
  6. #4236
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Oma pyörä meni lunariin joten löytyisi ylimääräisenä seuraavia osia:

    Musta seat cover 03-04 malleihin, musta
    Korjaamokäsikirja tulostettuna kansioon 03-04 malleihin
    Vielä löytyisi tuollaiset artikkelit hyllystä. Ilmaiseksi saa noutaa jos vielä haluaa. Parin viikon sisään menee roskiin.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  7. #4237
    Paluu 6R:ään olis nyt suoritettu. Vaihtui eilen 2006 10R saman ikäiseen 636:seen. Jahka joskus vielä saan ajokortin takaisin, niin pääsee tutustumaan mopediin syvällisemmin.
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  8. #4238
    Mitenkä 10R vaihtu 6R?

    Itse ajellut nyt ensimmäisen kesän 6R:llä ja mieli halajais isompaa pyörää
    Kawasaki ZX-6R -06
  9. #4239
    Kyllä tuli 6R:stä kauniskäyntinen kun vaihdoin manuaalisen nokkaketjun kiristäjän. Alkuperäinen oli mielestäni sen tuntuinen että taisi olla jotenkin jumissa kahdeksannessa-yhdeksännessä hampaassa. Kun sitä räpläsin niin alkoi mielestäni tappi liikkua sen jälkeen herkemmin siinä räikässä.

    Tosin testaus jäi lyhyeen kun joko olen saanut kamalan sähköongelman aikaan tai sitten pakosarjan päälle tippui venojen säädön yhteydessä öljyä mikä alkoi melkolailla savuttamaan. Tai sitten tulee öljyä venakopan kannen välistä pakosarjalle tms.

    IMG_0140.jpg
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  10. #4240
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tosin testaus jäi lyhyeen kun joko olen saanut kamalan sähköongelman aikaan tai sitten pakosarjan päälle tippui venojen säädön yhteydessä öljyä mikä alkoi melkolailla savuttamaan. Tai sitten tulee öljyä venakopan kannen välistä pakosarjalle tms.
    12 vuotta vanha kumitiiviste?
  11.  
  12. #4241
    öljyä se varmaan oli pakosarjan päällä, kun lorauttelin nokille siinä säädellessä, ei ainakaan ole enää savunnut.

    Jaa niin joo vois sitä kiittaa peilailla että pitääkö venakopan tiiviste

    Lisäks huomasin mittariston johtosarjan hinkkaantuneen puhki asti, ei kai ole oikkarissa kun toimii, vedin vulkanoituvaa sähköteippiä päälle.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
Sivu: 142 / 142:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4292132140141142