Värikoodia tuskin löydät mistään, viet pyörän tai jonkin sen maalatun osan asiansa osaavaan maalifirmaan ja annat heidän laskea värin.(tate zx6r @ Heinä. 11 2009,23:32) kirjoitti
Jos tilaat valmiiksi maalatun, niin ota huomioon että 03 sininen on eri kuin 04 sininen.
On tuo ihan ok, ei alkuperäsen veronen välttämättä mut itte oon ollu tyytyväinen. Lukituskappaletta piti prikata hiukan, mutta saattaa johtua siitä että on edelleen tuo zetan kampe.
'03 ZX6R
Moi
Täältä löytyy ainakin jotain värikoodeja: Linkki
Honda CBR 1000RR Fireblade `14
Jep,kiitoksia. Sieltähän se löytyskin candy thunder blue näyttää olevan. Varmaan tosiaan ammattifirma sen jollain vekottimellakin helposti selville ottaa.
Kawasaki ZX-6R 636 -04
No ei teillä paljoa pyörä kuluta jos alle 6l pääsette, tai sitten tosiaan hissuttelettehissu niillä vehkeillä...itellä menny sekalaisessa matka-ajossa vajaat 7l/100km. Tosin lyhyemmät välitykset vaikuttanee jonkin verran... Mitkäs välitykset hanella on jos vaan 230kmh ottaa? itellä sen 244kmh meni tutkaan rajottajaa vasten...
-1 edessä.. Paskakasa on joku maanantai malli, tai sitte speedohealer näyttää alakanttii vaikka gps:n kanssa kalibroi sen näyttämään oikein.. Pitäsköhä puhdistaa ilmanputsari jossai vaihees jos se auttas(|Henq @ Heinä. 12 2009,15:58) kirjoitti
![]()
7 litraa sadalla menee mullakin ja tosissaa en aja mitenkään "rauhallisesti"(|Henq @ Heinä. 12 2009,15:58) kirjoitti
![]()
Ninja 636 -04
7,7 litraa nyt meni itselläkin tosiaan viime tankkauksella.
Mistä olette noita ketju / ratas -paketteja tilailleet?
zx-6r 05
Tankkasin tankin täyteen, ajoin turkuun (n.85km) ja tankkasin ennen ku lähettii pikkuteille jumalanselän taa reissuu nii tankkiin meni karvan yli 4 litraa.. En kyl ymmär mite voi nii vähä men
636 -06
Ei voi näyttää hanen mittari kyllä ihan oikein jos on vaan -1 edessä... Ite tilasin ketjut ja rattaat motomummysta...
tulipahan kaadettua mopo nollavauheista paikallaan...![]()
![]()
![]()
ja oikea sivukate kärsi hieman.. Kellään paikkaa, josta: a) uutta/hyväkuntoista katetta 2001 malliin b)josta saa kawasakin omia värejä, keltainen c) tarrasatsia tilattua?
Tai jos jollain pyörii ylimääräisenä niin PM!
9,1 litraa meni nyt sitten satkulla, tuli ajettua kyllä kierrokset tapissa muutamia kiihdytyksiä. Mutta voiko tuo nyt olla normaali vai onko tässä edelleen jotain häikkää?![]()
zx-6r 05
mulla 5-6l/100km
03 636, n. 6,5l satasella matka-ajossa, kympin pintaan kun oikeen ajetaan. Ei oo tainnu kertaakaan olla alta 6l.
'03 ZX6R
Ajoin mopolla 100km/h ja katoin gpsiä, sitten kävin laittamassa speedohealeriin sen asetuksen jonka laskuri näytti ja kun kävin uudemman kerran ajamassa satasta niin molemmat näytti sitä. Pitänee tehdä sama 150 ja 200 vauhista *(|Henq @ Heinä. 12 2009,20:45) kirjoitti
Linkistä näyttää saavan kanssa sopuhintaan ketjuja+rattaita
http://www.bomber.fi/modules....t=50560
E. laitetaan et mopo kuluttaa sen 6,5l -> Kaverilla 02ninja niin syö sen 4,5l ->
Muista vaan että tuo "virallinen" värikoodi ei kyllä melko varmasti vastaa enää tämän päivän sävyä tuon ikäisessä pyörässä vaikka kuinka hyvin olisi pidetty, väkisinkin aika ja aurinko hieman muuttaa sävyä(tate zx6r @ Heinä. 12 2009,15:11) kirjoitti
mullakin on -03:ssa toi kawan oma "genuine parts" boksi jonka hankkisin sumekolta uutena pari vuotta sitten, mutta erivärinen on kun muu pyörä
toi takakate on kyllä sen verran helppo ja nopee irrottaa et melkein kannattais ottaa se mukaan ja antaa maalarin verrata sävyä siihen ja tehdä ihan omat keitokset
ettei tuu tollasta ku mulla et poikamiesboksi on paljon kirkkaampi ku muu pyörä...
Pitkää päätyyn ja perään...
Joo näin voi tosiaan käydä, mut sellaisen orkkis osan oikealla värityksellä sain tilattua only fast firmasta,Tammelasta. Parinviikon toimitusaika ja hintaki siedettävä(Jarrujälki @ Heinä. 13 2009,15:25) kirjoitti
Heidän kauttaan saa kysymällä tilattua melkein mitä vain muovi/hiilikuitu hilavitkuttimia. Katotaan kui äijän käy vai joutuuko uuden orkkisosan maalarille viel kiikuttamaan
Ainoa pelastus voi olla, et toi mopo on otettu ajoon vast kesällä -07, et josko olis päivettymät edes kohtuulliset
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Kannattaa ihan orkkis värillä antaa mennä. Se väriero tasottuu aika nopeasti kuitenki eikä sitä enään vähän ajan päästä huomaa kuin ne, jotka tietävät sen.
Noni nyt on ensimmäänen kawa hankittu, ja aluksi heti pari kysymystä... Paljonko porukalla on käyntilämpötila kohtuu hiljaisessa kaupunki ajossa / motarilla? Paikalla käydessään, ajon jälkeen, taisi omassa käydä jossakin jopa 95 nurkilla.. normaalia?
Ja mistähän tuohon -06 kuusärrään sais ducktaileja inhimilliseen hintaan?
Kawasaki zx-6r -06
Paineistettu systeemi. Niin kauan ku vedet pysyy sisällä, no proplemos. Eli lämmöt voi olla reilusti yli 100 ja silti normaalia.(Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Inhimillisyydestä en tiedä, mut tossahan muutama viesti aikaisemmin on yhden liikkeen nimi, joka orkkis osia toimittaa tilauksesta alkuperäisine väreineen(Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Kyllä se välillä hirvittää sammuttaa pyörä kun lämmöt +100 astetta ja vielä aurinko paistaa suoraan, jolloinka viilentyminen kestää. Varmaan sammutuksen jälkeen lämmöt siellä 110 tietämillä. Säädetäänkä etuiskareiden paluuvaimennusta iskareiden alapäästä?(scuuba @ Heinä. 14 2009,00:06) kirjoitti
Juu eipä näitä pyöriä oo suunniteltu kaupungissa mateluun... itse ainakin pyrin siihen että riittävää jäähdytysilmaa olisi jatkuvasti saatavilla(Ztuge @ Heinä. 14 2009,09:23) kirjoitti
vaan enpä sitten tiedä onko tuo 100 asteessa käyminen mitenkään haitallista koneelle. 67 taitaa olla se missä termostaatti haluaisi sen pitää.
USD-keulassa on kai yleensä kompressiosäädin alhaalla ja paluuvaimennus ylhäällä. Paluuvaimennusnupeissa lukee TEN eli tension. Uusien pyörien big piston -keuloissa on kai molemmat säätimet ylhäällä, en tiedä tarkkaan.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
pitää katsoa. Menee keula ihan pohjaan, vaikka pienestä kulmasta laskeutuu enkä oo mielestäni sitä paiskannu et nätisti tiputtanu![]()
Menee saivarteluksi, mutta yksi asia joka vaikuttaa keulan tapahtumiin kovissa tilanteissa kuten jarrutuksessa ja kytketyn renkaan palauttamisessa on ajoasento, eli minkä verran painaa käsillä kahvoihin, minkä verran puristaa/nojaa tankkiin ja kuinka jäykkänä kädet on. Jos nää on kunnossa niin lisää kompressiovaimennusta sitten kai(Ztuge @ Heinä. 14 2009,15:32) kirjoitti
![]()
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Minkäslainen tuon nokkaketjun kiristimen toiminta on, kun korvalla kuuntelemalla vois sanoa että sen pitäis nyt kiristää hieman enemmän... ?
Kawasaki zx-6r -06
En nyt nii toiminnasta tiiä mutta mutulla sanoisin että automaattinen kiristin se on että jos se liian löysäksi pääsee niin se kiristää ketjun automaattisesti. Jos sulla on vm03-04 niin se on ominaisuus(Knude @ Heinä. 14 2009,17:51) kirjoitti
Itse vaihdoin kiristimen nyt 36tkm huollossa, on se vielä ainakin auttanut..
Millaisilla alustan säätöjä käytätte kadulla -07:ssa?
Tehdas asetuksilla ainakin keula tuntui liian kovalta ja pompotti ikävästi pikku töyssyissä. Pieni esijännityksen löysäys auttoi, mutta balanssi kaikkien eri säätöjen suhteen on aika hakusessa. Hyviä ratasäätöjä aloittelijalle voi myös antaa.
Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
Mites ootte minivilkkuja laitelleet 03-04 malliin? lähinnä miten ootte hoitaneet noi sähkökytkennät. Orkkisvilkut on siististi/helposti/fiksusti pikaliittimillä kiinni ja missään "tuuninkivilkuissa" nyt tietenkään oo sitä liitintä... onkos mitään mahdollisuuksia tehdä tuota niin ettei tuhoa tota liitostsydeemiä eli alkuperäiset vilkut olisi joskus vielä mahdollista palauttaa heittämällä tagas... mahtaako ne liittimet olla kilotavaraa sumekolla ja onko niihin ylipäätään mahdollista kytkeä itse sähköjohtoja vai onko noi mallia valetut eli tehtaalla niihin lyödään piuhat kiinni ja sen jälkeen valetaan muovi päälle vaijoku varmaan tietää paremmin
![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Ite löin orkkis vilkuist johdot poikki ja laitoin vanhan liittimen siihen minivilkkuun ja johan pelaa. Liittää sitten vanhan vilkun vanhaan liittimeen jos haluaa laittaa ne mummonkaatovilkut takas.(Jarrujälki @ Heinä. 15 2009,19:40) kirjoitti
+1(Hane08 @ Heinä. 15 2009,20:05) kirjoitti
Jostain saa kyllä semmosia "indy välijohtoja", missä tulee alkup. liitin ja sitten ne tarvikevilkuissa yleisesti olevat peniksenmalliset.
'03 ZX6R