Sivu: 58 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 4602:sta
  1. #1711
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 11 2009,23:32) kirjoitti
    no niinpä näkyy, kun noita Stormin sivuja oikein tavaa. Maalamattomanakin näyttäis olevan varastossa. Mistäs helpoiten värikoodin löydän? Sininen on pyöräni väri. Onko muuten se Ermax ihan asiallinen? Kiitoksia taas vaan...
    Värikoodia tuskin löydät mistään, viet pyörän tai jonkin sen maalatun osan asiansa osaavaan maalifirmaan ja annat heidän laskea värin.

    Jos tilaat valmiiksi maalatun, niin ota huomioon että 03 sininen on eri kuin 04 sininen.

    On tuo ihan ok, ei alkuperäsen veronen välttämättä mut itte oon ollu tyytyväinen. Lukituskappaletta piti prikata hiukan, mutta saattaa johtua siitä että on edelleen tuo zetan kampe.
    '03 ZX6R
  2. #1712
    Moi
    Täältä löytyy ainakin jotain värikoodeja: Linkki
    Honda CBR 1000RR Fireblade `14
  3. #1713
    Jep,kiitoksia. Sieltähän se löytyskin candy thunder blue näyttää olevan. Varmaan tosiaan ammattifirma sen jollain vekottimellakin helposti selville ottaa.
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  4. #1714
    No ei teillä paljoa pyörä kuluta jos alle 6l pääsette, tai sitten tosiaan hissuttelettehissu niillä vehkeillä... itellä menny sekalaisessa matka-ajossa vajaat 7l/100km. Tosin lyhyemmät välitykset vaikuttanee jonkin verran... Mitkäs välitykset hanella on jos vaan 230kmh ottaa? itellä sen 244kmh meni tutkaan rajottajaa vasten...
  5. #1715
    Lainaa (|Henq @ Heinä. 12 2009,15:58) kirjoitti
    No ei teillä paljoa pyörä kuluta jos alle 6l pääsette, tai sitten tosiaan hissuttelettehissu niillä vehkeillä... itellä menny sekalaisessa matka-ajossa vajaat 7l/100km. Tosin lyhyemmät välitykset vaikuttanee jonkin verran... *Mitkäs välitykset hanella on jos vaan 230kmh ottaa? *itellä sen 244kmh meni tutkaan rajottajaa vasten...
    -1 edessä.. Paskakasa on joku maanantai malli, tai sitte speedohealer näyttää alakanttii vaikka gps:n kanssa kalibroi sen näyttämään oikein.. Pitäsköhä puhdistaa ilmanputsari jossai vaihees jos se auttas
  6. #1716
    Lainaa (|Henq @ Heinä. 12 2009,15:58) kirjoitti
    No ei teillä paljoa pyörä kuluta jos alle 6l pääsette, tai sitten tosiaan hissuttelettehissu niillä vehkeillä... itellä menny sekalaisessa matka-ajossa vajaat 7l/100km. Tosin lyhyemmät välitykset vaikuttanee jonkin verran... *Mitkäs välitykset hanella on jos vaan 230kmh ottaa? *itellä sen 244kmh meni tutkaan rajottajaa vasten...
    7 litraa sadalla menee mullakin ja tosissaa en aja mitenkään "rauhallisesti"
    Ninja 636 -04
  7. #1717
    7,7 litraa nyt meni itselläkin tosiaan viime tankkauksella.

    Mistä olette noita ketju / ratas -paketteja tilailleet?
    zx-6r 05
  8. #1718
    Tankkasin tankin täyteen, ajoin turkuun (n.85km) ja tankkasin ennen ku lähettii pikkuteille jumalanselän taa reissuu nii tankkiin meni karvan yli 4 litraa.. En kyl ymmär mite voi nii vähä men


    636 -06
  9. #1719
    Ei voi näyttää hanen mittari kyllä ihan oikein jos on vaan -1 edessä... Ite tilasin ketjut ja rattaat motomummysta...
  10. #1720
    tulipahan kaadettua mopo nollavauheista paikallaan... ja oikea sivukate kärsi hieman.. Kellään paikkaa, josta: a) uutta/hyväkuntoista katetta 2001 malliin b)josta saa kawasakin omia värejä, keltainen c) tarrasatsia tilattua?

    Tai jos jollain pyörii ylimääräisenä niin PM!
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  11. #1721
    9,1 litraa meni nyt sitten satkulla, tuli ajettua kyllä kierrokset tapissa muutamia kiihdytyksiä. Mutta voiko tuo nyt olla normaali vai onko tässä edelleen jotain häikkää?
    zx-6r 05
  12. #1722
    mulla 5-6l/100km
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  13. #1723
    03 636, n. 6,5l satasella matka-ajossa, kympin pintaan kun oikeen ajetaan. Ei oo tainnu kertaakaan olla alta 6l.
    '03 ZX6R
  14. #1724
    Lainaa (|Henq @ Heinä. 12 2009,20:45) kirjoitti
    Ei voi näyttää hanen mittari kyllä ihan oikein jos on vaan -1 edessä... Ite tilasin ketjut ja rattaat motomummysta...
    Ajoin mopolla 100km/h ja katoin gpsiä, sitten kävin laittamassa speedohealeriin sen asetuksen jonka laskuri näytti ja kun kävin uudemman kerran ajamassa satasta niin molemmat näytti sitä. Pitänee tehdä sama 150 ja 200 vauhista *

    Linkistä näyttää saavan kanssa sopuhintaan ketjuja+rattaita
    http://www.bomber.fi/modules....t=50560

    E. laitetaan et mopo kuluttaa sen 6,5l -> Kaverilla 02ninja niin syö sen 4,5l ->



  15. #1725
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 12 2009,15:11) kirjoitti
    Jep,kiitoksia. Sieltähän se löytyskin candy thunder blue näyttää olevan. Varmaan tosiaan ammattifirma sen jollain vekottimellakin helposti selville ottaa.
    Muista vaan että tuo "virallinen" värikoodi ei kyllä melko varmasti vastaa enää tämän päivän sävyä tuon ikäisessä pyörässä vaikka kuinka hyvin olisi pidetty, väkisinkin aika ja aurinko hieman muuttaa sävyä mullakin on -03:ssa toi kawan oma "genuine parts" boksi jonka hankkisin sumekolta uutena pari vuotta sitten, mutta erivärinen on kun muu pyörä toi takakate on kyllä sen verran helppo ja nopee irrottaa et melkein kannattais ottaa se mukaan ja antaa maalarin verrata sävyä siihen ja tehdä ihan omat keitokset ettei tuu tollasta ku mulla et poikamiesboksi on paljon kirkkaampi ku muu pyörä...
    Pitkää päätyyn ja perään...
  16. #1726
    Lainaa (Jarrujälki @ Heinä. 13 2009,15:25) kirjoitti
    Lainaa (tate zx6r @ Heinä. 12 2009,15:11) kirjoitti
    Jep,kiitoksia. Sieltähän se löytyskin candy thunder blue näyttää olevan. Varmaan tosiaan ammattifirma sen jollain vekottimellakin helposti selville ottaa.
    Muista vaan että tuo "virallinen" värikoodi ei kyllä melko varmasti vastaa enää tämän päivän sävyä tuon ikäisessä pyörässä vaikka kuinka hyvin olisi pidetty, väkisinkin aika ja aurinko hieman muuttaa sävyä * mullakin on -03:ssa toi kawan oma "genuine parts" boksi jonka hankkisin sumekolta uutena pari vuotta sitten, mutta erivärinen on kun muu pyörä * toi takakate on kyllä sen verran helppo ja nopee irrottaa et melkein kannattais ottaa se mukaan ja antaa maalarin verrata sävyä siihen ja tehdä ihan omat keitokset * ettei tuu tollasta ku mulla et poikamiesboksi on paljon kirkkaampi ku muu pyörä...
    Joo näin voi tosiaan käydä, mut sellaisen orkkis osan oikealla värityksellä sain tilattua only fast firmasta,Tammelasta. Parinviikon toimitusaika ja hintaki siedettävä
    Heidän kauttaan saa kysymällä tilattua melkein mitä vain muovi/hiilikuitu hilavitkuttimia. Katotaan kui äijän käy vai joutuuko uuden orkkisosan maalarille viel kiikuttamaan
    Ainoa pelastus voi olla, et toi mopo on otettu ajoon vast kesällä -07, et josko olis päivettymät edes kohtuulliset



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  17. #1727
    Kannattaa ihan orkkis värillä antaa mennä. Se väriero tasottuu aika nopeasti kuitenki eikä sitä enään vähän ajan päästä huomaa kuin ne, jotka tietävät sen.
  18. #1728
    Noni nyt on ensimmäänen kawa hankittu, ja aluksi heti pari kysymystä... Paljonko porukalla on käyntilämpötila kohtuu hiljaisessa kaupunki ajossa / motarilla? Paikalla käydessään, ajon jälkeen, taisi omassa käydä jossakin jopa 95 nurkilla.. normaalia?
    Ja mistähän tuohon -06 kuusärrään sais ducktaileja inhimilliseen hintaan?
    Kawasaki zx-6r -06
  19. #1729
    Lainaa (Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
    Noni nyt on ensimmäänen kawa hankittu, ja aluksi heti pari kysymystä... Paljonko porukalla on käyntilämpötila kohtuu hiljaisessa kaupunki ajossa / motarilla? Paikalla käydessään, ajon jälkeen, taisi omassa käydä jossakin jopa 95 nurkilla.. normaalia?
    Paineistettu systeemi. Niin kauan ku vedet pysyy sisällä, no proplemos. Eli lämmöt voi olla reilusti yli 100 ja silti normaalia.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1730
    Lainaa (Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
    Ja mistähän tuohon -06 kuusärrään sais ducktaileja inhimilliseen hintaan?
    Inhimillisyydestä en tiedä, mut tossahan muutama viesti aikaisemmin on yhden liikkeen nimi, joka orkkis osia toimittaa tilauksesta alkuperäisine väreineen



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  21. #1731
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 14 2009,00:06) kirjoitti
    Lainaa (Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
    Noni nyt on ensimmäänen kawa hankittu, ja aluksi heti pari kysymystä... Paljonko porukalla on käyntilämpötila kohtuu hiljaisessa kaupunki ajossa / motarilla? Paikalla käydessään, ajon jälkeen, taisi omassa käydä jossakin jopa 95 nurkilla.. normaalia?
    Paineistettu systeemi. Niin kauan ku vedet pysyy sisällä, no proplemos. Eli lämmöt voi olla reilusti yli 100 ja silti normaalia.
    Kyllä se välillä hirvittää sammuttaa pyörä kun lämmöt +100 astetta ja vielä aurinko paistaa suoraan, jolloinka viilentyminen kestää. Varmaan sammutuksen jälkeen lämmöt siellä 110 tietämillä. Säädetäänkä etuiskareiden paluuvaimennusta iskareiden alapäästä?
  22. #1732
    Lainaa (Ztuge @ Heinä. 14 2009,09:23) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 14 2009,00:06) kirjoitti
    Lainaa (Knude @ Heinä. 13 2009,23:32) kirjoitti
    Noni nyt on ensimmäänen kawa hankittu, ja aluksi heti pari kysymystä... Paljonko porukalla on käyntilämpötila kohtuu hiljaisessa kaupunki ajossa / motarilla? Paikalla käydessään, ajon jälkeen, taisi omassa käydä jossakin jopa 95 nurkilla.. normaalia?
    Paineistettu systeemi. Niin kauan ku vedet pysyy sisällä, no proplemos. Eli lämmöt voi olla reilusti yli 100 ja silti normaalia.
    Kyllä se välillä hirvittää sammuttaa pyörä kun lämmöt +100 astetta ja vielä aurinko paistaa suoraan, jolloinka viilentyminen kestää. Varmaan sammutuksen jälkeen lämmöt siellä 110 tietämillä. Säädetäänkä etuiskareiden paluuvaimennusta iskareiden alapäästä?
    Juu eipä näitä pyöriä oo suunniteltu kaupungissa mateluun... itse ainakin pyrin siihen että riittävää jäähdytysilmaa olisi jatkuvasti saatavilla vaan enpä sitten tiedä onko tuo 100 asteessa käyminen mitenkään haitallista koneelle. 67 taitaa olla se missä termostaatti haluaisi sen pitää.

    USD-keulassa on kai yleensä kompressiosäädin alhaalla ja paluuvaimennus ylhäällä. Paluuvaimennusnupeissa lukee TEN eli tension. Uusien pyörien big piston -keuloissa on kai molemmat säätimet ylhäällä, en tiedä tarkkaan.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  23. #1733
    pitää katsoa. Menee keula ihan pohjaan, vaikka pienestä kulmasta laskeutuu enkä oo mielestäni sitä paiskannu et nätisti tiputtanu
  24. #1734
    Lainaa (Ztuge @ Heinä. 14 2009,15:32) kirjoitti
    pitää katsoa. Menee keula ihan pohjaan, vaikka pienestä kulmasta laskeutuu enkä oo mielestäni sitä paiskannu et nätisti tiputtanu
    Menee saivarteluksi, mutta yksi asia joka vaikuttaa keulan tapahtumiin kovissa tilanteissa kuten jarrutuksessa ja kytketyn renkaan palauttamisessa on ajoasento, eli minkä verran painaa käsillä kahvoihin, minkä verran puristaa/nojaa tankkiin ja kuinka jäykkänä kädet on. Jos nää on kunnossa niin lisää kompressiovaimennusta sitten kai
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  25. #1735
    Minkäslainen tuon nokkaketjun kiristimen toiminta on, kun korvalla kuuntelemalla vois sanoa että sen pitäis nyt kiristää hieman enemmän... ?



    Kawasaki zx-6r -06
  26. #1736
    Lainaa (Knude @ Heinä. 14 2009,17:51) kirjoitti
    Minkäslainen tuon nokkaketjun kiristimen toiminta on, kun korvalla kuuntelemalla vois sanoa että sen pitäis nyt kiristää hieman enemmän... ?
    En nyt nii toiminnasta tiiä mutta mutulla sanoisin että automaattinen kiristin se on että jos se liian löysäksi pääsee niin se kiristää ketjun automaattisesti. Jos sulla on vm03-04 niin se on ominaisuus Itse vaihdoin kiristimen nyt 36tkm huollossa, on se vielä ainakin auttanut..
  27. #1737
    Millaisilla alustan säätöjä käytätte kadulla -07:ssa?

    Tehdas asetuksilla ainakin keula tuntui liian kovalta ja pompotti ikävästi pikku töyssyissä. Pieni esijännityksen löysäys auttoi, mutta balanssi kaikkien eri säätöjen suhteen on aika hakusessa. Hyviä ratasäätöjä aloittelijalle voi myös antaa.
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
  28. #1738
    Mites ootte minivilkkuja laitelleet 03-04 malliin? lähinnä miten ootte hoitaneet noi sähkökytkennät. Orkkisvilkut on siististi/helposti/fiksusti pikaliittimillä kiinni ja missään "tuuninkivilkuissa" nyt tietenkään oo sitä liitintä... onkos mitään mahdollisuuksia tehdä tuota niin ettei tuhoa tota liitostsydeemiä eli alkuperäiset vilkut olisi joskus vielä mahdollista palauttaa heittämällä tagas... mahtaako ne liittimet olla kilotavaraa sumekolla ja onko niihin ylipäätään mahdollista kytkeä itse sähköjohtoja vai onko noi mallia valetut eli tehtaalla niihin lyödään piuhat kiinni ja sen jälkeen valetaan muovi päälle vai joku varmaan tietää paremmin
    Pitkää päätyyn ja perään...
  29. #1739
    Lainaa (Jarrujälki @ Heinä. 15 2009,19:40) kirjoitti
    Mites ootte minivilkkuja laitelleet 03-04 malliin? lähinnä miten ootte hoitaneet noi sähkökytkennät. Orkkisvilkut on siististi/helposti/fiksusti pikaliittimillä kiinni ja missään "tuuninkivilkuissa" nyt tietenkään oo sitä liitintä... onkos mitään mahdollisuuksia tehdä tuota niin ettei tuhoa tota liitostsydeemiä eli alkuperäiset vilkut olisi joskus vielä mahdollista palauttaa heittämällä tagas... mahtaako ne liittimet olla kilotavaraa sumekolla ja onko niihin ylipäätään mahdollista kytkeä itse sähköjohtoja vai onko noi mallia valetut eli tehtaalla niihin lyödään piuhat kiinni ja sen jälkeen valetaan muovi päälle vai * joku varmaan tietää paremmin *
    Ite löin orkkis vilkuist johdot poikki ja laitoin vanhan liittimen siihen minivilkkuun ja johan pelaa. Liittää sitten vanhan vilkun vanhaan liittimeen jos haluaa laittaa ne mummonkaatovilkut takas.
  30.  
  31. #1740
    Lainaa (Hane08 @ Heinä. 15 2009,20:05) kirjoitti
    Ite löin orkkis vilkuist johdot poikki ja laitoin vanhan liittimen siihen minivilkkuun ja johan pelaa. Liittää sitten vanhan vilkun vanhaan liittimeen jos haluaa laittaa ne mummonkaatovilkut takas.
    +1

    Jostain saa kyllä semmosia "indy välijohtoja", missä tulee alkup. liitin ja sitten ne tarvikevilkuissa yleisesti olevat peniksenmalliset.
    '03 ZX6R
Sivu: 58 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen