Sivu: 3 / 142:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 4241:sta
  1. #61
    Mikäs se muuten on se ihme rutina mikä kuuluu kun kääntää virrat päälle. Kun pyörä oli uusi ( -06 ) ei ääntä kuulunut, se alkoi 1500km jälkeen..
    Välillä kuului asianmukainen suhina ( bensahana+pakoservo), mutta useimmiten suhinan peitti prrt-prrrrrrt! -ääni

    Korjautui vaihtamalla Mille-R:ään ( nyt onkin kaikenlaisia tärinöitä ja pärinöitä ettei jaksa edes aloittaa )
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  2. #62
    Lainaa (Paarma78 @ Syys. 04 2006,21:53) kirjoitti
    Lainaa (|Henq @ Syys. 04 2006,19:01) kirjoitti
    Pari viikkoa sitten tuli haettua -03 636R 10400km ajettuna. Nyt odotellaan vaan että muuttuisi tuo A1 --> a:ksi.
    Kertokaas tietävät mikä on se ääni kun käännän virrat päälle ni alkaa kuulumaan ininää? Starttauksen ajaksi se loppuu, mutta kun pyörä käy niin taas inisee, mikä se oikeen on ja kuuluisko sen kuulua pyörän käydessäkin vai vaan ennen starttia?
    Onkos kukaan muu kuristellut pyöräänsä? Mun pitäis nyt saada 25kW papereihin toi, eli kertokaas minkälainen operaatio ja onko kuinka v-mäisessä paikassa se kuri, että saako ite revittyä pois...
    No se laite rutisee vaan kun laittaa virrat päälle. Ja jos ininää muuten kuulet niin se on bensatankki/korkki joka ynisee. Kokeile avata korkki niin johan pössähtää ja loppuu ininä...
    Tuohon ylemmäs jo kommentoinkin. Onkoha uudemmassa mallissa samat "ominaisuudet"...
  3. #63
    Noniin aivan kuten juuri tuli tuonne yhdelle palstalle kirjotettua niin vielä en tätä pyörää omista, mutta 99%:n todennäköisyydellä illalla nukkumaan mennessä omistan samaa sakkia siis ja pyörästä sen verran, että semmonen puna-musta, vm. -01 ja kilometrejä pyörällä takana noin 33 tuhatta..

    ens kesänä ite keräämään lisää
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Sometimes, you find yourself
    in the middle of nowhere;
    and sometimes, in the middle
    of nowhere, you find yourself.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ZX-6R '06
    ZX-6R '01
    NSR 125R '01
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  4. #64
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Meitsillä ZX6R -00 ajettu 39000km joista itse ajettu viimeiset 6000km.
    Ainoa miinus on toi perkuleen kova istuin,perse puutuu pitkällä matkalla.
    Ajo-ominaisuudet on ok,mutkateillä pärjää isommillekkin jos oma kantti vaan kestäis * .
    Suzuki M1800R-10 Honda VF750C Magna-94 Ex.APRILIA DORSODURO 750FACTORY-11 Ex.KTM690SMR-09 Ex.Yamaha FZ1-S-06 Ex.Kawasaki Z1000-08 Ex.KTM950Supermoto -07 Ex.KTM690E-08 Ex.YamahaFZS1000 -04 Ex.Kawasaki Z1000-03 Ex.Kawasaki
    ZX6R-00 Ex.Kawasaki ZZR600-93
  5. #65
    -04 pikkuninjalla seikkailtu nyt 36 tkm. Suurin miinus tehtaan rumat vilkut ja kilpiteline. Onneks tänä talvena pääsee "omaan" talliin ja ehkä saa jotain tehtyäkin asialle. Nim."hidas, mutta laiska"
  6. #66
    jep itellä -99 zx 6r 42 tuhatta ajettu itte niistä 6000 km. väri musta! oon tykänny niin radalla ku matka-ajossa



  7. #67
    No kai se on itekin tyrkättävä oma vehje tänne! Eli tallissa takakumi puhki ajoa odottelee -02 vuotinen punainen xz-6r, on ollu kyllä mahtava peli, ei moitteita. Ihan vakiokunnossa lukuunottamatta tuplakuplaa Niin ja kilometrejä on semmonen 16 tkm.


    Edit:kilsat



    zx-6r -02
  8. #68
    Tommonen on hankintalistalla aika kärkipäässä:

    klik

    Melko räyhäkkään näkönen :)
  9. #69
    zx6r-04 siirtyi hetki sitten omistukseeni.200 kilsaa tuli ajeltua ennen seisontaa.12 000 huolto olis ajankohtainen.ei taida sisältää mitään suurempaa vai???slipari tekis mieli hommata,vanhassa ceparissa yoshimura joten kawa kuulostaa vähän kesyltä,huom vain kuulostaa!!!kirjoitelkaa mielipiteitä putkista.hondassa yoshimura kuulosti ainakin upealta,teho eroista putkien välillä ei mitään käsitystä???jotka ootte laittanut ohjausiskarin niin ootteko tyytyväisiä???kävi meinaan itellä mielessä jo noilla kilsoilla.
    köyhät kyykkyyn...ja baanalle.
  10. #70
    Itse ajoin korttini vasta syyskuun alussa ja kävin välittömästi ostamassa mustan '06 Ninjan. Piti alunperin hakea yamaha-centerin tyhjennyksestä uusi R6, mutta se osoittautui aivan liian pieneksi pyöräksi. Onneksi näin, sillä kyllä tämä 636 kone antaa paremman väännön alakierroksilla. Tosin nälkä kasvaa syödessä ja ehkä ensi keväänä jo päivitän 10R:ään tai Rykköseen.

    Oikeastaan ainoana lisävarusteena itselläni tällä hetkellä Yoshimuran RS-5 slipari. Penkittivät Bike-Worldissa asennuksen yhteydessä 132 heppaa takakumilta (tehdasvarustelulla jäi noin 125 hepan tuntumaan)

    Suurin ärsytyksen kohteeni fillarissa on tuo surkea kilpiteline, jossa kilven muoviteline rämisee jatkuvasti kissansilmää vasten. Olisi kivaa bostailla kaupungilla, mutta ei kehtaa kun kilpitelineen räminä kuulostaa mukulakivetyksellä siltä, että katteet tippuisivat mini hetkenä hyvänsä.

    Joku varmaan asentanu 05-06 kawaansa paremman kilpitelineen. Suositelkaas jotain ja kertokaa mistä saa tilattua!

    -Testo

    My lover:




  11. #71
    Lainaa (Testo @ Loka. 26 2006,11:10) kirjoitti
    Piti alunperin hakea yamaha-centerin tyhjennyksestä uusi R6, mutta se osoittautui aivan liian pieneksi pyöräksi.
    Oliko se fyysiseltä koolta liian pieni, vai tehon ja moottorin suhteen? Itse olen katsellut R6:ta enkä vielä ole istumaan päässyt, joten en tiedä minkä kokoinen se on. Pituutta on lähemmäs 190cm, niin ihan mitään minimotoa ei kehtaisi ostaa.
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  12. #72
    Fyysiseltä kooltaan turhan pieni. Moottorin puolesta ei nyt niin kauheasti eronnut, mitä nyt vähän enemmän kierroskone. R6 on harvinaisen hyvännäköinen ja varmasti näppärä, mutta meille 180+ senttisille aivan liian pieni.

    Itselläni jäi ahistamaan paitsi polvikulmista (ei meinannut nilkat enää taipua pedaaleja käyttämään) myös ohjaustangon ja tankin välisestä tilasta. Kawan 636 selkeästi tilavampi... Rykkösellä saisi sekä koon että ulkonäön...

    -Testo
  13. #73
    Lainaa (Testo @ Loka. 27 2006,00:07) kirjoitti
    Fyysiseltä kooltaan turhan pieni. Moottorin puolesta ei nyt niin kauheasti eronnut, mitä nyt vähän enemmän kierroskone. R6 on harvinaisen hyvännäköinen ja varmasti näppärä, mutta meille 180+ senttisille aivan liian pieni.

    Itselläni jäi ahistamaan paitsi polvikulmista (ei meinannut nilkat enää taipua pedaaleja käyttämään) myös ohjaustangon ja tankin välisestä tilasta. Kawan 636 selkeästi tilavampi... Rykkösellä saisi sekä koon että ulkonäön...

    -Testo
    Täytyykin sitten käydä kokeilemassa jossakin, tosin olen enemmän katsonut 2005 ja vanhempia, tiedä sitten että eroavatko ne paljonkin tuosta uudesta.
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  14. #74
    Uusi onnellinen omistaja ilmoittautuu joukkoon! Pikku Monsteri meni vaihdossa ja tilalle tuli zx-6r -03 tietenkin vihreänä. Tai siis vielä en ole metriäkään ajanut ja pitkä talvi edessä, että pääsis Kawalla baanalle... Pyörä majaileen liikkeen tiloissa talven ajan.

    Kysellään nyt samalla jos jollain olis tiedossa jotain ulkomaisia Kawasaki tai zx-6r foorumeita englannin kielellä tiedossa. Olis kiva lukea mitä ulkomaan eläjät vehkeestä sanoo!
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  15. #75
    Lainaa (Testo @ Loka. 26 2006,11:10) kirjoitti
    Suurin ärsytyksen kohteeni fillarissa on tuo surkea kilpiteline, jossa kilven muoviteline rämisee jatkuvasti kissansilmää vasten. Olisi kivaa bostailla kaupungilla, mutta ei kehtaa kun kilpitelineen räminä kuulostaa mukulakivetyksellä siltä, että katteet tippuisivat mini hetkenä hyvänsä.

    Joku varmaan asentanu 05-06 kawaansa paremman kilpitelineen. Suositelkaas jotain ja kertokaa mistä saa tilattua!

    -Testo
    Onko sulla asianmukainen kiinnitysrauta siihen RS-5:een, nimittäin ei sellaisella pitäisi rämistä, koska eihän se vakionakaan rämise.

    Mulla nimittäin ei tullut mukana olleskaan sitä ja kiva oli sit yhdistellä kulmaraudoista ja nippusiteistä edes jonkinlaista kiinnitystä ettei joutunut lykkäämään testausta!
    (Vakiossa kilpitelineelle+vilkuille+rek.valolle on kiinteä kiinnitys äänenvaimentimen alaosassa...)



    Joo no se väliaikainen kiinnitys jäikin sitten vähän pidemmäksi aikaa, että terveisiä vaan sinne Salon suunnalle
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  16. #76
    Lainaa (Testo @ Loka. 26 2006,11:10) kirjoitti
    Penkittivät Bike-Worldissa asennuksen yhteydessä 132 heppaa takakumilta (tehdasvarustelulla jäi noin 125 hepan tuntumaan)
    Ei varmaan takakumilta...
    we're not here for a long time , we're here for a good time
  17. #77
    Juuri kävin ostaa 04 636:sen 7 donaa ajettu. Hienohan toi on kun mikä, tosin saattaa vaihtua jo ennen lumien lähtöä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  18. #78
    Lainaa (Samu @ Elo. 21 2006,12:49) kirjoitti
    Löytyykö tähän devilin sliparia? 05/06 siis. Akra o vähä kallis ja yoshi ruma * Muitaki saa ehdotella, enskesänä olis hankintalistalla ku kurit lähtee.

    Jossain kuvassa näin kans valkoset takavilkkujen lasit, iso kiitos sille joka kertoo mistä semmosia saa *
    Takavilkkujen laseja on näkynyt jenkkipyörissä eli ilmeisisti siltä suunnalta kannattaa etsiskellä.Devilillä on muistaakseni ainakin sellainen 2*garpon slip on setti,mut taas hintakin kohdallaan kun puhutaan kumminkin 2 vaimentimen setistä.Ulkonäöltään hieno..Moto keitaasta itse kävin tiedusteleen aikanaan tuollasta mut päädyin kumminkin yoshimuran rosteriseen ja pelas vallan mainiosti
    BMW S1000rr 2010
  19. #79
    Eikös jenkkiversiois oo jotkut ihan erilaiset vilkut
    ks. linkin pyörä -> sininen zx-6r + meille turhat ohjeet
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  20. #80
    Lainaa (Timbacharly @ Marras. 11 2006,10:27) kirjoitti
    Eikös jenkkiversiois oo jotkut ihan erilaiset vilkut
    ks. linkin pyörä -> sininen zx-6r + meille turhat ohjeet
    Jos tuo kuva on jenkkiläisestä niin sitten on.Kaverille tuli kymppi 04 tampereen auto centeristä ja ne tuo pyöränsä luultavasti saksasta tai belgiasta?Siinä oli just tuollaset vilkut varren päässä..

    Minä asensin omaani 636 -05 eteen zx10r 06-> olevat kirkkaat vilkut.Sumekolta.Ne käy aikaslailla heittämällä jos löytää oikeanlaisen oranssin polttimon sisään!Niitä on oikeesti olemassa sellaisia oransseja polttimoita joissa navat samanlailla kun kirkkaissakin.Toinen vaihtoehto on et vaihtaa liittimet ja tekee pientä sähkö hommaa,niin minäkin tein ennen kun kuulin et olis kannattanut sitkeesti etsiä sellaisia polttimoita.
    Taakse tein e-hyväksytyille ledi minivilkuille sellaiset sovitepalat.Kun orggis vilkut purkaa pois niin siihen mustaan kate osaanhan jää iso aukko..Siihen pala pahvia ja tein sapluunat.Siitten ohuesta rosterilevystä sen malliset kiekot ja paukkupullolla mustax,keskelle porakoneella vilkun kannan kokoinen reikä.Iso prikka vaan toiselle puolelle ja pulttaan kiinni.Tuli mielestäni oikein hieno ratkaisu eikä olis uskonut et kotona tehty ratkaisu! Muistaakseni mulla jossain siitä kuvia jos jollain on tarvis...
    BMW S1000rr 2010
  21. #81
    Mä tein oman oranssipolttimoratkaisun silleen et hioin rälläkällä pois normaalista isosta oranssista toisen navan pois.. Mahtuu just ja just. Tämä ratkaisu siis kirkkailla Buell-vilkuilla. Toimi myös Aprilia Millessä, kandee koittaa jos iso polttimo mahtuu.

    Lähtee muuten hiekkapaperillakin



    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  22. #82
    Lainaa (Timbacharly @ Syys. 09 2006,20:38) kirjoitti
    Mikäs se muuten on se ihme rutina mikä kuuluu kun kääntää virrat päälle. Kun pyörä oli uusi ( -06 ) ei ääntä kuulunut, se alkoi 1500km jälkeen..
    Välillä kuului asianmukainen suhina ( bensahana+pakoservo), mutta useimmiten suhinan peitti prrt-prrrrrrt! -ääni

    Korjautui vaihtamalla Mille-R:ään ( nyt onkin kaikenlaisia tärinöitä ja pärinöitä ettei jaksa edes aloittaa )
    Kyllä se melko varmaan on se pakoputken sisäinen perhonen.Sitä rasvailemalla saa äänen pienemmäksi...Jos ollut uutena hyvissä voiteissa ja joutunut kosketuksiin vaik liuoittimen kans..Tai jotain..
    BMW S1000rr 2010
  23. #83
    Mulla on zx-6r vuosimallia 2001 ja sininen tietenkin Aivan ihana laite, mittarissa nyt n. 38tkm eikä mitään vikaa ole vielä ilmennyt (koputtaa puuta). 26tkm on takanamme yhteistä taivalta ja todella hyvin on toiminut. Säännöllisesti huollettu ja muutaman kerran kaatunut, mutta vielä ei mopo ole elämäniloaan menettänyt. Oma pyörä myynnissä tällähetkellä ja ainoa miinus oikeastaan on se että tuntuu todella pahalta luopua kwaakusta.

    Voi olla että ainakin seuraava kesä vielä kuljetaan yhtämatkaa jollei uutta käskijää löydy..
    Happy with Honda..
  24. #84
    Lainaa (teude @ Loka. 27 2006,13:38) kirjoitti
    Lainaa (Testo @ Loka. 27 2006,00:07) kirjoitti
    Fyysiseltä kooltaan turhan pieni. Moottorin puolesta ei nyt niin kauheasti eronnut, mitä nyt vähän enemmän kierroskone. R6 on harvinaisen hyvännäköinen ja varmasti näppärä, mutta meille 180+ senttisille aivan liian pieni.

    Itselläni jäi ahistamaan paitsi polvikulmista (ei meinannut nilkat enää taipua pedaaleja käyttämään) myös ohjaustangon ja tankin välisestä tilasta. Kawan 636 selkeästi tilavampi... Rykkösellä saisi sekä koon että ulkonäön...

    -Testo
    Täytyykin sitten käydä kokeilemassa jossakin, tosin olen enemmän katsonut 2005 ja vanhempia, tiedä sitten että eroavatko ne paljonkin tuosta uudesta.
    Osta vähän vanhempi, valmiiksi sisäänajettu ja mahtuu pidempikin "jorma" ajamaan -> www.nettimoto.com/396859
    Happy with Honda..
  25. #85
    Ekaa päivää vihreän zx-6r onnelisena omistajana ja vuosimallihan on 2000.
    Taitaa tulla kevät talvesta pitkä
    Kawalla on mittarissa 39tkm ja seuraava holto taitaa olla 42tkm kohilla. Mitä siihen 42 huoltoon kuuluikaan?
    Pyörä on täysin orkkis joten jotain pitäis keksiä esim: ohjaus iskari, mini vilkut ja orkkis kilpitelineen tilalle pitää hommaa jotain muuta...

    ps: eka oma pyörä *
  26. #86
    42 tuhatta on aika pieni perus huolto, suurempi on sitten 48 donaa. Huoltovälitaulukosta löytyy mm seuraavaa.

    Sytytys tulppien puhdistus ja säätö.
    Kaasuvaijerin tarkistus.
    Imuilmaventtiilin tarkistus.
    Jarruletkujen kunnon tarkistus.
    Jarruvalokatkaisimien tarkistus
    Jarrupalojen tarkistus
    Jarrunesteen määrän tarkistus
    Polttoaineletkujen kunnon tarkistus
    Kytkimen säätö
    Ohjauksen tarkistus
    Ketjun tarkistus
    Renkaiden kulunuisuuden tarkistus

    Ainakin nuo

    1 vuoden välein Moottoriöljyn vaihto
    2 vuoden välein Jäähdytys nesteen vaihto
    2 vuoden välein jarrunesteen vaihto.
    4 vuoden välein Jarrusylinterien tiivisteiden vaihto
    4 vuoden välein Jarrusatuloiden tiivisteiden vaihto



    Suositteln tarkistamaan ainakin heti jarrunesteet ja minkälaiset öljyt pelissä on. Varmaan jotain dokumenttia löytyy milloin edellinen huolto on tehty.



    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  27. #87
    Kawa on huollettu säännollisesti merkki huollossa ainakin huoltovihkon mukaan ja liike mistä tuon ostin vaihtaa myös öljyt ja suodattimen ennen luovutusta + pientä puunausta
  28. #88
    No sitten ei muuta kuin kovaa ajoa seuraavaan huoltoon asti.

    Tietenkin kestovaha pyörään, niin ei pääse naarmuuntumaan ja kun ei pese fairyilla sun muilla jotka syövät vahan niin ei tarvitse joka päivä puunata. (haulla niistäkin löytyy paljon).

    Varmaan jonkinmoista tarvetta jousituksen säätöön tulee, mutta niitä ei kannata ihan ekana miettiä, mutta jos tulee mahdollisuus niin kannattaa kysellä niistäkin osaavilta, noissa kun saattaa olla ihan persiillään ja aloittelijana ei ole sitä tuntumaa mikä olisi se mahdollisuus. Säätämättömän ja säädetyn jousituksen ero kun on huomattava (haulla löytyy siitäkin).
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  29. #89
    Kiitos vinkeistä
    Saa nähdä miten tuohon tottuu, kun pienin pyörä millä oon ajellu on 900cc ja siitä ylöspäin paitsi tietenki korttia ajaessa yamaha fz6s
    Hauskaa varmaan tulee olemaan ens kesänä enkä varmaankaan ihan heti ole pois vaihtamassa.

    Asiasta kolmanteen onko tietoa, et saako tohon malliin seat cowlia eli sitä takapenkin korvaajaa/kupua ja mistä lähteä ettimään??
    Pyörä on nyt säilytyksessä liikkeen tiloissa mikä tekee olon vielä malttamattomaksi..nooh kevättä odotellessa pitää haalia varusteita pyörään mm: uus pleksi (ehkä tuplakupla vihreenä tain tummettuna) ehdotuksia?



  30.  
  31. #90
    Itellä olis kiikarissa tollanen -06 6R jolla on 10 000km ajettu. Arveluttaa vaan toi kawasakin kestävyys, kun jossain aina kuulee sanottavan että ne ei kestä ja hajoilee jatkuvasti.

    Onko toi nyt ihan totta vai onko jotain essonbaari juttuja?
    Kawasaki ZX-6R -06
Sivu: 3 / 142:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen