Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Ison Banditin satula puuduttaa meikäläisen perseen yli 200km matkalla!! Onko kokemuksia tarvike satuloista esim. Corbin?? tai vastaava?
  2. #2
    Lainaa (mamola @ Elo. 10 2006,11:57) kirjoitti
    Ison Banditin satula puuduttaa meikäläisen perseen yli 200km matkalla!! Onko kokemuksia tarvike satuloista esim. Corbin?? tai vastaava?
    Melkein mikä vaan satula puuduttaa tuolla matkalla monen perseen! Määhän jalottelen matka-ajossakin noin 100 km välein. Mää mikkää rautahanuristi ole!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #3
    Aika rautapese saat olla jos ajat kakssataa kilsaa ilman perseen puutumista.
    Mulla on aika maksimi, on pyörä mikä tahansa, 150 kilsaa ja sit tauko.
    Omalla tohtorilla on pidettävä tauko 50 kilsan välein että saa näkökentän taas kirkkaaks.
  4. #4
    Itse en ole moista havainnut. Edellinen pyörä, Jammun Diversion, niin siinä kyllä huomasin peräpään puutumisen, mutta en rosmossa. Sopii ilmeisesti meikäläisen lestille!!
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  5. #5
    Vaihda persettä. Ota vaikka Shakiralta, ni a'vot. Pist sit vaikka kuvaa tänne.
    Kawasaki VN900 Classic -06
    Kawasaki ER-5 -97
    -o.k-

    - Ad augusta per angusta -
    - Penis Minores -
  6. #6
    Pistä siihen CBR 600rr:n penkki. Siinä ei ainakaan puudu.
  7. #7
    Sen verta Corbinista voin sanoa (3,5tkm) reissusta, ettei ihan hintaa vastaava jakkara ole. Makuasioita tietenkin kaikki,
    mutta geelijakkaraa ovat kehuneet, hemmot Rovaniemeltä
    busaa sellasta. Sitä on kehuskeltu.
  8. #8
  9. #9
    Lainaa (minä org @ Elo. 10 2006,12:59) kirjoitti
    Tiuhaan päivitetty sivu! *"päivitetty 29-04-2002" *
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  10.  
  11. #10
    säämiskä housut alle (käytetään pyöräilyssä) halpa ja toimiva ratkaisu!
    Fun is not a straight line