Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 203:sta
  1. #121
    Ai niin. Tulihan sitä hommattua geelisatulakin. Paljon parempi kuin alkuperäinen. Enemmän vaakatasossa ja materiaalina luistamaton pinta. Ja siistimmän näköinen. Mulla edessä vielä alkuperäinen diaplo ja takana continental attack.
  2. #122
    Mulla on edessä alkuperäinen ja taakse tulossa corsa3.
    Mistä ostit geelisatulan ja mitä maksoi?
  3. #123
    Millaista on on yleisten varaosien saanti Moto Morini Corsaaroon? esim.jarrupalat,akku,suodattimet,tulpat,ketjut+rat taat yms.???
    Joutuuko kääntymään maahantuojan puoleen(extra hintaan) vai löytyykö muilta varaosa myyjiltä osia?
  4. #124
    No jarrupalat ainakin sai suoraan stormilta, ostin sintteripalat eteen. Toinen etudiablo alkaa olla tiensä päässä, ostanen misukan pilot power 2 cvn. Takana on tuon valmistajan pilot road 2 cv, ja se on kestäny yli tuplasti alkuperäisen diablon verran (ne meni noin 4000 kilsaa), vieläkin on pintaa jäljellä. Pito on riittävä ainakin katukäyttöön, radalla en ole sen kanssa vielä käyny. Ketju ja rattaat tulee vaihtoon viimeistään talven aikana, nyt on n. 23000 mittarissa. Voi olla, et on jo sen verran kulunu, et menee jo ennen talvea. Vielä en ole kysellyt moisten saatavuutta, no ketjuja nyt tietty saa joka kaupasta, mut noista rattaista en tiedä.
    devillac.com
  5. #125
    Taitaa syntyä kaupat ja uusi Morinisti loppuviikolla
  6. #126
    Satulat tilasin kone jönnien kautta. Joka tilasi ne maahantuojan kautta italiasta. Tilatessa sanoivat hinnan olevan 180€. Hakiessa sanoivat oikeaksi hinnaksi 220€ mutta luvattu mikä luvattu niin sain 180€.
  7. #127
    selailin illan tuossa nettiä,morinista juttuja etsiessä,niin eteen tuli www.italobikes.de,siellä oli morini foorumi,ja kuvia pyöristä..
    joku oli laittanut corsaaroon yamaha r1 -08 akran sliparit,oli hienon näköiset,vaatiikohan kovasti sahaa ja hermoja ja tupakkia saada sopimaan,jos ei,niin silloinhan voisi saada esim. leovincen vaimentajat sovitettua (alk.635€),kun noita ihan vartavasten moriniin sopivia vaimentajia on liikkeellä turhan vähän,varsinkin silmään sopivia
  8. #128
    onko corsarossa luistokytkin???..kun toi kielipää hieman tökki
  9. #129
  10. #130
    Mulla nyt 10tkm huolto edessä ja tämä pohjoisen poika menee Oulusta Järvenpäähän huoltoon.
    Joo, mullakin noita takarenkaita menee. Alkuperäinen kumi meni 6500km kohdalla ja nyt näyttää siltä että tuo metzeler sportec M1 menee pian vaihtoon myös. Eturengas on vielä alkuperäinen ja on ihan hyvässä kuosissa.
    Ei voi muuta sanoa tuosta kuin sen että tämä Corsaro on sen verran vääntävä kampe että tällä ei voi ajaa hillitysti. Koko ajan pitää jysäyttää tuolla muhevalla väännöllä.
    Täytyy sanoa, että tuo ajotyylikin on muuttunut hieman reippaanlaiseksi eli nämä asiat varmaankin ovat suoraan verrannollisia renkaan kulumiseen. Mulla Termignonin pöntöt ilman db-killereitä ja race eculla. Hitaasti ajaminen ei ole mukavaa, mutta siihen tarkoitukseen en kampetta ole hommannutkaan. Tietysti voi ajaa hitaastikin kun asenne on kohillaan ja sitähän Morinistin omistajalla on.
    Kävin Kemoran radalla tällä kokeileen ja radalla sen huomaa tuon luistokytkimen edun. Mutkassa pystyy vaihtamaan pienempää ja kun löysää kytkimen, niin kytkin luistaa ja antaa anteeksi jos kierrokset eivät ole aivan kohdallaan eli auttaa moottorijarrutuksissa.
    Rata-ajoa tuli 140km ja täysi tankki tyhjeni siinä eli kun ajaa koko ajan kaasu auki, niin johan menovettäkin alkaa meneen.
    Hienolta se rata-ajokin tällä tuntui. Tosin en osaa sanoa sen kummemmin kun ei ole rata- ajosta kokemusta aikaisemmin kuin Customilla, jolla sain kaikki renkaat sulamaan ja jarrulevyt hehkuivat punaisena. Morinilla pystyi kanttaamaan hienosti niin että alkoi kengistä kumi kulua. Täytyy käydä joskus ajamassa uudestaan. *
  11. #131
    No niin!..uusi Morinisti ilmoittautuu maisemiin,eilen Vaasasta pyöräni hain,ja paluumatkalla Vantaalle ei meinannut hymy hyytyä vaikka takana oli yht.850km päivän aikana,nyt täytyisi alkaa ettimään kohtuuhintaisia vaimentajia,Remuksella olis n.635€ hintaan,laitoin tarjousta vetämään Motokönig:iin,saas nähä mihin hintaan pystyvät myymään..Ja Wasa Autorapid:lle ISOKÄSI hyvistä kaupoista,suosittelen!!!
  12. #132
    Miten mahtaa putken vaihto vaikuttaa takuuseen?
    Jos pyörä hajoaa ja putki on vaihdettu niin meneekö korjaus omaan piikkiin.
    Nm."pyörä huollossa ja osia odotellaan Italiasta"


    Itsellä vielä täysin vakio.
  13. #133
    kyselin järvenpäästä samaa asiaa,termignonit ja race ecu ei ainakaan vaikuta takuuseen. saksasta tilattuna ja ite kiinni pistettynä tulee aika paljon halvemmaksi.
    ehkä kannattaa soittaa varmuuden vuoksi maahantuojalle.
    onko morini clubista kuulunut mitään?
    kynä,paperi ja kuivaa alle.
  14. #134
    no niin,pyörällä ajettu kokonaiset 1000km ja muutama ongelma ilmennyt,pyörä on kadottanut täysin sähköt parkissa olon aikana,eli aloittaessa starttaamisen pyörä pimeni ja hetken kuluttua kuin ei mitään olisikaan eli käynnistyi normaalisti,sitten startatessa joutuu starttaamaan jopa kolmesti peräperään että lähtee käyntiin,sitten kylmänä ollessa käynnissä niin ei kestä koskea kaasuun oikein ollenkaan kun meinaa tukehtua ja parikertaa tukehtunut risteyksestä lähdettäessä..onko muilla ollut vastaavaa,ja miten on mahdollisesti korjaantunu?
  15. #135
    Tuo sähköjen totaalinen häviäminen kuulostaa oudolta... Jossei akunliitännöistä löydy löysää, ja sulakkeet on kunnolla kiinni, niin kuulostaa dealerin murheelta. Kylmänä ei kaasuun pidäkään koskea, kuten ei startatessakaan. Kannattaa antaa käydä tyhjäkäynnillä ainakin jonnekin n.50 asteeseen. Mulla saattaa joskus sammua hetken lämmettyään, mut lähtee heti uudestaan käyntiin.

    Uutena mulla stumppas lämpimällä ilmalla (yli 20 astetta) joskus liikennevaloihin tullessa, ja kylmänä oli käynnistyminen kovin vaivalloista. Sain ennen ensimmäistä huoltoa takuuseen päivitetyn moottorinohjainyksikön, jonka myötä molemmat pulmat poistuivat. Olettaisin tosin, että uusissa peleissä on suoraan päivitetty versio tuosta mystisestä laatikosta.

    Nyt on noin 24 tonnia mittarissa ja viimetalvisen huollon jäljiltä pelailee edelleen mainiosti ja nopeusrajoitukset on kaikki liian alhaisia joka paikassa. Etujarrut rupes viime kesänä ravistamaan, ilmeisesti levy kulunut epätasaisesti. Harmi, sitä ei saa takuuseen, eli ens talvena pitänee hommata uudet levyt. Kyllä sen kanssa voi elää, vaikkakin liikennevaloihin hiljalleen tullessa on ärsyttävää, kun pyörä loikkii... Kovassa menossa eka jarrutus on aika täristävä, sen jälkeen tasoittuu melko lailla. Levyissä ei silmämääräisesti tarkasteltuna näy mitään poikkeavaa. Viime kesänä tosin Alastaron jäljiltä väri oli vähän muuttunut, mutta hei, ne on brembot, kyllä niiden pitäisi kestää kaikki, mitä katukuski pystyy niille antamaan.

    Noniin, sitten takaisin ratsun selkään kuluttamaan uusiutumattomia luonnonvaroja.
    devillac.com
  16. #136
    lupasivat päästää morinimiehen huoltojonon ohi jpäässä msa-centterissä mystisen valojen katoamisen vuoksi,ja takuuseen lupasivat,sitten sellaista että saako ostettua öljynsuodatinta tarvikeosana vai pitääkö hommata maahantuojalta?..kun huoltopaikka muualla,ja sitten onko kukaan vaihtanut vielä y-haaraa
    katalysaattorin tilalle,jos on niin minkä valmistajan ja millainen oli hinta
  17. #137
    Lainaa (akistys @ Kesä. 04 2008,19:57) kirjoitti
    no niin,pyörällä ajettu kokonaiset 1000km ja muutama ongelma ilmennyt,pyörä on kadottanut täysin sähköt parkissa olon aikana,eli aloittaessa starttaamisen pyörä pimeni ja hetken kuluttua kuin ei mitään olisikaan eli käynnistyi normaalisti,sitten startatessa joutuu starttaamaan jopa kolmesti peräperään että lähtee käyntiin,sitten kylmänä ollessa käynnissä niin ei kestä koskea kaasuun oikein ollenkaan kun meinaa tukehtua ja parikertaa tukehtunut risteyksestä lähdettäessä..onko muilla ollut vastaavaa,ja miten on mahdollisesti korjaantunu?
    omassa oli vähän samoja vikoja,virrat tosin ei koskaan hävinnyt.
    propleemat poistu isomalla akulla ja moottorinohjauksen päivittämisellä.
    kone kannattaa lämmittää n:60 asteeseen pientä kaasua antaen.iso V2 tykkää räkiä ja pärskiä kylmänä näimmä.


    vauhdikkaita hetkiä uuden morinin kanssa.
    kynä,paperi ja kuivaa alle.
  18. #138
    Mulle vaihdettiin takuuseen jännitteensäätäjältä tulevat sähköliittimet uusiin järeimpiin liittimiin. Olivat nimittäin sulaneet hieman. *
    Sama suunnitteluvika kuin muistaakseni ollut joskus Aprilia RSV1000 Millessä. *Jännitteensäätäjän paikka liian kuumassa paikassa (takapenkin alla mökäpönttöjen yläpuolella) ja piuhoissa menee suuret virrat.

    Olen huomannut myös tuon etujarrujen täristämisen tiukoissa jarrutuksissa. Tämän huomasin tuolla radalla, mutta se asettui kun käskytti kampetta kunnolla. Voipi olla että erilaisilla jarrupaloilla voisi saada tähän erilaisen luonteen.
    Järvenpäässä tuumasivat että Termignonin pöntöt voisivat toimia jopa paremmin normiEculla kuin Race-Eculla. *
    Voisi kokeilla vaihtaa tuo. Tosin väittivät että Ecun vaihtaminen edellyttäisi kamppeen käyttämisen kaasuläpän nollauksessa, mutta kokeilenpa kumminkin.

    Perkele mulla nyt 10500km ajettu ja toinen rengas jo menee.
    Helvetti, kohta hommaan Custom-renkaan siihen parin sentin kuviolla, niin jo on kumma jos ei saa enemmän kilometrejä tuohon takarenkaalle. Eturengas vielä alkuperäinen ja pintaa jäljellä vaikka kuinka paljon. *No, vitsi vitsi. *Itse ajattelin kokeilla myös tuota Michelin Pilot Power 2CT.
  19. #139
    missä oletta vakuutuksenne corsaroon ottaneet,itelle tarjottiin vantaalaisena,ikä 34,30/70 bonuksilla keskittämishintaan:
    Pohjola 1244e/v
    Tapiola 1070e/v
  20. #140
    Kokeiles Turvaa, sieltä irtos MV Agusta Brutaleen halvin vakuutus.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  21. #141
    Tervehdys. Tässä mietteitä ja vastauksia täällä oleviin keskusteluihin.
    Viime kesänä Corsaro vaihtui Veloce malliseen, kun noi kyytiläisen jakkaran alla olet johdot ottivat ja menivät sulamaan. Tietysti tämä tapahtui elokuussa, jolloin italian tehdas kiinni ja varaosaliikenne nollissa. Maahantuojan kanssa saatiin hinta hyväksi ja pyörä vaihtui Veloceen. Tämän kanssa riemua kesti tasan kaksi viikkoa, kunnes joku hamppi varasti sen. Pyörä löyti pari päivää myöhemmin itäkeskuksen nurkilta kaaduttuna. Pyörästä vaurioitui: runko, perä, oik. puolen jalkatapin, magneeton kansi, jarrun pääsylinteri, äänenvaimennin, tankki, syyläri virtalukko.. Pyörää ei Turva Oy:n toimesta lunastettu vaikka asiasta koko talvi tapeltiin. Nyt on korjatulla laitteella ( sama runkonumero) ajettu mukavasti tämä kesä.
    Pientä närää on kuitenkin aiheuttanut moottorinohjaus. Ilman db-killereitä ja race-eculla pyörä käy niin rikkaalla, että tankilla menee rauhallisesti ajeltuna max. 140 km. Tunnin ajon jälkeen rek.kilpi oli aivan musta ja ajovehkeet haisi todella pahasti bensalle. Kävin vaihtamassa normi ecun takaisin ja laitoin iridium tulpat, niin nyt menee taas tankilla sen 200 km.
    Kuitenkin pienillä vaihteilla ajaessa tuntuu sellainen rasittava nykiminen.
    Muuten pyörä on ollut vallan mainio ajella. Motoparkissa ehtii alle 1.40
    Onko muuten kukaan miettiny ohjausiskarin laittamista Corsaroon?
  22. #142
    Tänään tuli Turvasta tarjous,JA TARTUIN SYÖTTIIN..oli halvin lähtöhinta 1054e/v,ja mahdollista saada pienemmäksi kun esim. seisottaa väh.30pv lokakuussa (1.4-31.10 välisenä aikana),bonukset nousee liikenteessä 10%vuosi jos pyörä on tuona aikana väh.140pv yhtämittaisessa ajossa..kaikki muutkin sain halvemmaksi ku muissa vakuutusyhtiöissä,säästöä tuli tällä kierroksella n.300e/v (mp,auto,koti,tapaturma)
  23. #143
    Tere.
    kCo:lle terveisiä että kannattaa pistää powercommanderi ja säädöt kohdalleen niin putoaa tuo polttoaineenkulutuskin siedettäviin lukemiin. Ite kävin eilen 250km lenkin ja normaali matka-ajossa 6,3L sataselle.
  24. #144
    sähköhäikkä selvisi ja ajovalot sain takaisin,kiitos siitä Riihiselle msa-centteriin,oli mittariston lasi halki ja vettä sieltä sisään ja sähköt sekaisin..takuuhommia,tilaukseen uusi mittaristo
  25. #145
    Lainaa (tripla @ Kesä. 15 2008,21:12) kirjoitti
    Tere.
    kCo:lle terveisiä että kannattaa pistää powercommanderi ja säädöt kohdalleen niin putoaa tuo polttoaineenkulutuskin siedettäviin lukemiin. Ite kävin eilen 250km lenkin ja normaali matka-ajossa 6,3L sataselle.
    Onko tuosta commanderista oikeasti hyötyä? se kuitenkin on melkoisen arvokas laatikko. Kattelin itekkin noit QD:n putkia. Eli ne änkät + se väliputki mikä korvaa katin oli 600€ toimitettuna?
  26. #146
    Säädin etupään jousien esijännityksen minimiin ja peräpään iskarista jousen esijännitystä pari kierrosta kireämmälle. Eli tällä sain tuota keulakulmaa hieman jyrkemmäksi.
    Johan alkoi kapistus kääntymään entistä paremmin.
  27. #147
    Kyllä mulla on polttoaineenkulutus pienentynyt ja nykiminen pienillä vaihteilla melkein kokonaan hävinny. Kyllä sen commanderin joutuu laittamaan jos käyttää muita kun termignonin putkia tai poistaa katin. Voi sitten säädättää mieleisekseen. Pelkät putket 600€. Katti poistettiin vanhan putken sisältä ja putki paikalleen. Eli ulkoa päin ei huomaa onko katti vai ei. JOS tulee katsastuspakko päästöarvot voi säätää PC niin että menee läpi.
  28. #148
    mitenkäs sen happitunnistimen kanssa? milläs sen huijasit pois pelistä?
  29. #149
    Noniin. Tuli kierrettyä pohjanlahti, kilsojakin kertyi reilut pari tuhatta. Näköjään kulutus on pienimmillään matkanopeuden ollessa tasainen noin 120 mittarin mukaan kutonen silmässä. Pääsin noin 6,4 litraan satasella muutamalla tankillisella. Harmi vaan, et matkakumppanilla oli 650 drag star, jonka kulutus pomppas noin 105 vauhdin jälkeen, vei tosin silti litran vähemmän ku mulla. Eli ku ajettiin rauhallisemmin, mun kulutus ei tippunu, ennemminkin vähän nousi...

    Hyvin pelas ja kivaa oli, ja joutu ruåtsiakin vähän harjoittelemaan ku ihmettelijöitä taas riitti joka pysähdyksellä.
    devillac.com
  30.  
  31. #150
    Onko porukat hommanneet mistä y-käyrästöä ja mihin hintaan löysitte?..millaisia vaikutuksia sen vaihdolla oli pyörään vai oliko pelkästään kosmeettisia ,itsellä tulossa pyörään Leovince evo2 oval vaimentimet,pienellä modifikaatiolla Yamaha r1:stä -07-> sopivaksi



Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen