Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    Ääni tompalle vaikka teline on jäänyt hieman turhan heikoksi. Mulla on nykyään aina tomppa kiinni lisäksi nauha-pika kiinnitys systeemillä tangossa että ei tipu kyydistä.
    Lainaa (compact_d @ Syys. 03 2006,23:27) kirjoitti
    Tuossa on minun kiinnitys:
    http://www.ducatibikes.com/images/4/47/DSC_9128.JPG

Eli yhdellä kuusiokoloruuvilla on koko hoito kestänyt sen 14000 km...
    Simply the best...
    Sukisukimies
    Nyt käyty Gigantissa takuu asioilla ja koko laite vaihdettiin heti ja nyt tässä periaatteella, koska ostosta kulunut alle 30 päivää. Takuu yhtä hyvä kuin TomTom itse.
    Murheita näyttää olleen "yli kylkien" Tompan kiinnitysten / murtuvien nippeleiden ja kuluvien nappeleiden kanssa. Nythän se selvisi, miksi kaverin Tomppa sanoi työsopimuksen irti Pohjois- Norjassa ( kuviteltiin asennuspajan mokanneen).

Tietääkö kukaan, onko Tomppaan tulossa päivitettyä / korjattua versiota ensi kesäksi??
    Olen haaveillut suunnistuslaitteen hankintaa, mutten haluaisi hoidella takuuasioita 5000 km:n välein!
  5.  
    Lainaa (meri @ Joulu. 09 2006,10:25) kirjoitti
    Murheita näyttää olleen "yli kylkien" Tompan kiinnitysten / murtuvien nippeleiden ja kuluvien nappeleiden kanssa. Nythän se selvisi, miksi kaverin Tomppa sanoi työsopimuksen irti Pohjois- Norjassa ( kuviteltiin asennuspajan mokanneen).

Tietääkö kukaan, onko Tomppaan tulossa päivitettyä / korjattua versiota ensi kesäksi??
    Olen haaveillut suunnistuslaitteen hankintaa, mutten haluaisi hoidella takuuasioita 5000 km:n välein!
    Hanki Zumo. Takana 1800 km vesisateessa ilman ongelmia. Tosin 5000 km:iin on vielä matkaa...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12