Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Olen lähdössä syyskuun alussa reissuun ja pitäisi päästä mahdollisimman jouhevasti väli Lubeck - Insbruck. Olisi kiva kuulla kokemuksistanne näistä reitti vaihtoehdoista. Mitkä ovat mielestänne hyvät ja huonot puolet näillä reiteillä.

    Berliinin kautta mentäessä on kuulema paljon betonilaatta tietä ja 120km rajoituksia mutta vähemmän ruuhkaa kuin A7:llä.

    A) Lubeck - Berlin (A9) - Munchen - Innsbruck
    B) Lubeck - Hamburg (A7) - Ulm - Fussen - Innsbruck
    Moto Guzzi Nevada Classic, Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi Norge
  2. #2
    Moro!
    Itse olen ajellut Lyypekistä Ulmiin pari kertaa vuoden aikana. Minusta oikein hyvää tietä. Ainakaan rajoitukset ei paljon ahdistelleet (toisaalta, customilla liikkeellä). Berliinin tiestä ei ole mulla kokemuksia.
    Tähän pitäisi varmaan sitten kirjoittaa joku tosi tiedostava lause? Mieluiten latinaksi tai englanniksi....
  3. #3
    Olen ajanut molempia. Viikko sitten tultiin ylöspäin 9 tietä. Se on rakenneltu suurelta osin uudestaan 3-kaistaiseksi ja liikennettä oli sielläkin ihan omiksi tarpeiksi, ainakin Berliini - Munchen välillä. Ehkä menisin Ulmin kautta.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  4.  
  5. #4
    Syyskuun alussa siellä ei ole sen ihmeempää sumaa, lomakausi ( elokuu ) on silloin jo ohi. Itse ajaisin Hampurin ja Münchenin kautta kohti Garmisia ja edelleen Seefeldin talviolympialaisten muistomerkin ohi kohti Innsbruckia. Loppupätkällä osittain mukavaa 16 % laskua. Alamäessä muista jarruttaa koneella ettet polta jarruja.

    Ite hunttaillut lähtöä Elokuun puolivälissä kohti Kotkanpesää ja Venetsiaa.
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.