Katso äänestykset tulokset: Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

Äänestäjät
746. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

    206 27,61%
  • Ehkä hieman

    322 43,16%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

    76 10,19%
  • Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

    48 6,43%
  • Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

    94 12,60%
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 110:sta
  1. #1
    Varmaan on joku muuki huomioinu, että kaikki (ainaki melkein) moto-ihmiset on tavalla tahi toisella lepposaa väkeä ja mukavuuskerroin ja sosiaalisuus on kohdallaa.
    Mietiskelin vaan tossa miten voi olla mahdollista, että vaan mukavat ihmiset ajaa moottoripyörillä. Vai käykö sittenki niin, että ryhmään kuuluvaisuuden tunne ja muu semmonen tsykoliikinen judanssi ottaa valla ja muuttaa ihmistä kun ajokamat on päällä? Siis ihan live tilanteissa.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  2. #2
    Kylkai mä ihan vähän kiroilen enemmän kypärä päässä...
    Lähinnä mä haukun kaikkia Vålvå kuskeja
    Yammutar
  3. #3
    Vastasin että ei muutu mutta jos ihan totta puhutaan niin "herkemmäksi" muuttuu eli liikenteen seuraaminen korostuu entisestään ettei kukaan pääse yllättämään ja tulee ajeltua tarkemmin kuin kotilolla. Tietenkin myös sen verta muuttuu että kytkin menee aika nopeasti nautinnon puolelle kun kotilolla fiilikset on useimminen että "on pakko" siirtyä paikasta A paikkaan B - mopolla "SAA siirtyä paikasta A paikkaan B".

    Nuorempana meinas tulla don Johnson fiilikset mutta sekin tuntuu jääneen hiusten mukana
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  4. #4
    Ei ole kypärällä vaikutusta persoonaan.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  5. #5
    ihan samanlainen mulkvisti olen kypärä päässäkin
  6. #6
    Varovaisemmaksi tulen, muuten sama kusipää kuin normaalistikin.
  7. #7
    Lainaa (YAMMUTAR @ Kesä. 30 2006,11:00) kirjoitti
    Lähinnä mä haukun kaikkia Vålvå kuskeja
    Sama vika... tullu omakohtasesti muutaman kerran oltua kyseisen automerkin omistajien kanssa turhan läheisissä tunnelmissa tiellä niin heti kun nään Volvon niin ajattelee että toi voi kääntyä mihin vaan ja ilman vilkkua luonnullisesti
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  8. #8
    Pelkkä kypärä vielä niinkään, mutta se nahkapuku...

    Kysymys ei silti tainnut olla ajokäyttäytymisestä vaan yleisestä luonteesta noinniinkun muutoin...ei se ollut kypärä, eikä ehkä pyöräkään, vaan ne muut motoristit joihin silloin aikanaan tutustui. Ehkä ne eniten muovas luonnetta...joka siis tietysti oli tavattoman mukava jo alunperinkin jne jne
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  9. #9
    Rauhallisemmaksi ja tarkemmaksi , onkohan to nyt persoonaa ?!
    Triumph Tiger 800 XRX

  10. #10
    Torahampaat vaivaa ja käsi kramppaa.
  11. #11
    Minen ainakaa ole mukava!
    Desmo Jugend
  12. #12
    Lainaa (MikaL @ Kesä. 30 2006,11:22) kirjoitti
    Vastasin että ei muutu mutta jos ihan totta puhutaan niin "herkemmäksi" muuttuu eli liikenteen seuraaminen korostuu entisestään ettei kukaan pääse yllättämään ja tulee ajeltua tarkemmin kuin kotilolla. Tietenkin myös sen verta muuttuu että kytkin menee aika nopeasti nautinnon puolelle kun kotilolla fiilikset on useimminen että "on pakko" siirtyä paikasta A paikkaan B - mopolla "SAA siirtyä paikasta A paikkaan B".

    Nuorempana meinas tulla don Johnson fiilikset mutta sekin tuntuu jääneen hiusten mukana
    *
    Samoilla fiiliksillä ajellaan
    GSX 1400 -06
  13. #13
    Valahtelisin jos sanoisin että ei muutu. kyllä joskus tulee ajon jälkeen ajateltua että mitä mä oikein ajattelin kun ohitin sen rekan siinä sokees kurvis tjms.
    "Siellä missä aita on matalin, ei aina tarkoita sitä että sinne pääseminen olisi helppoa"
  14. #14
    muuttuu..siks ajankin mielummin pyörällä..wirn..työkseen kun ajaa autolla....rentoutuminen tapahtuu pyörällä,silloin ei ole koskaan kiire=)
    ja hyvä niin..pyörällä ajaessa varon kaikea....autolla vain kaikkea liikkuvaa
    kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
  15. #15

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Mulle mp on kaikki kaikessa. Rakastan moottoripyörää kuin vaimoa. Se on kanssani kaveri. Mun habitus moottoripyörällä muuttuu: olen onnellinen .
  16. #16
    Ehkä hieman:
    Pärrällä tulee ajettua vähän lujempaa. 5-pyöräinen vie enemmän bensaa, joten sillä ei raaski kaahottaa. Eikä kyllä oikein voikaan, vaikka siinä onkin 14 hv enemmän kuin mopossani
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  17. #17
    Kyllähän se muuttuu. Ohitettua tulee kun kerran pääsee ja muutenkin ajotapa on huomattavasti vauhdikkaampi kuin autolla. Riskejä tulee toisinaan otettua liiankin kanssa.
  18. #18
    muuten lepposa/hilpeä mutta ..... kypärä päähän MP3:n soimaan ja biisix esim. Metallica Whiskey in jar ...... sinne meni todellisuuden taju.....

    Näillä mennään mitä on saatu !
  19. #19
    Kai se vähän muuttuu... tulee rauhalliseksi ja kiltiksi
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  20. #20
    Joopa joo...Entisenä Volvo-kuskina vois ottaa kantaa yleistykseen.No nyt mulla on johtotähti....Moton sarvis tilanteen mukaan,joskus harvoin rauhallisesti,yleensä oikea käsi krampis...
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
  21. #21

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (powerboxer @ Kesä. 30 2006,22:28) kirjoitti
    Joopa joo...Entisenä Volvo-kuskina vois ottaa kantaa yleistykseen.No nyt mulla on johtotähti....Moton sarvis tilanteen mukaan,joskus harvoin rauhallisesti,yleensä oikea käsi krampis...
    powerboxer. Aidot motoristit ovat rinnallasi. Poliisit ovat paskoja. Moottoripyöräpoliisit vittuilee sydämeensä. Niitä oikeesti ottaa päästä.

    OOTTEKO MUUTEN HUOMANNEET, ETTÄ LÄNSIVÄYLÄLLÄ ON NOPEUSRAJOITUKSET PANTU ALAS. SIELLÄ EI NYKYÄÄN SAA AJAA KUIN 80:N NOPEUDELLA.
  22. #22
    Sama tyly ja epämiellyttävä tyyppi olen kun ilmankin kypärää
    *harrastukset on väärät jos kaikki rahat ei mene*
  23. #23
    Ego taitaa hieman kasvaa..
  24. #24

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (Mizku75 @ Kesä. 30 2006,23:07) kirjoitti
    Ego taitaa hieman kasvaa..
    JUST NÄIN!!!!
  25. #25
    En oo muutenkaan mikään macho miäs, mutta kun vetää kypärän päähän niin kai sitä hieman avuliammaks muuttuu..

    Meinaan, että ei sitä kaikkia Rellu kuskeja tuu morjenstettua (vaikka Rellulla ajelenkin), mutta mopo kuskeja tulee (merkistä/mallista riippumatta) ja jos on "vika päällä" niin aika herkästi pysähtyy.

    Olen tosin koittanut soveltaa tota karman lakia viimeset 5 v muutenkin elämä ohjeena...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  26. #26
    Lainaa (kava10 @ Kesä. 30 2006,20:03) kirjoitti
    Mulle mp on kaikki kaikessa. Rakastan moottoripyörää kuin vaimoa. Se on kanssani kaveri. Mun habitus moottoripyörällä muuttuu: olen onnellinen .
    Kava 10 on tulevaisuuden Tommi Taabermanni .... *Kyllä lähtee *
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  27. #27
    Lainaa (YAMMUTAR @ Kesä. 30 2006,11:00) kirjoitti
    Lähinnä mä haukun kaikkia Vålvå kuskeja *
    Koska mulla on mopon lisäksi volvoidi, niin taidan olla myös jekyll&hyde neurootikko. Kun kypärä sujahtaa päähän, käyn ensin potkimassa autoni peilit paskaks ja uhkailemassa itseäni omasta postiluukusta. Kun taas perhe on kyydissä ja pitää käyttää kotilokulkinetta liikkumiseen, ajan ensin oman moponi yli parkkipaikalla, sitten yritän kiilata kaikki muutkin kahdella renkaalla kulkijat ja uhoan auton ikkunasta splittailijoille... *



    Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
  28. #28
    musta tulee don johnsson

    ajotyyli ei muutu, ohittaminen vaan helpottuu. ja mukavahan mä jo olenkin
    " kuolema kuittaa univelan "
  29. #29
    Ulkonäkö ilmentää persoonaa..ja jos persoona ei kovasti muutu niin miksi ulkonäönkään pitäisi.. toisaalta ulkonäkö muuttuu melko radikaalisti ajokauhistuksilla... joten
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  30.  
  31. #30
    Ei muutu miksikään, ellei sitten joku hölmöile tahallisesti. Silloin kuoriutuu tuo Perkele nahastaan ulos. Tarkemmin ajateltuna, niinhän se tekee muutenkin. *
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen