Katso äänestykset tulokset: Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

Äänestäjät
746. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

    206 27,61%
  • Ehkä hieman

    322 43,16%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

    76 10,19%
  • Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

    48 6,43%
  • Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

    94 12,60%
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 110:een 110:sta
  1. #91
    Ei muutu.Sama mulkku oon kuin muulloinkin!
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  2. #92
    Kylhän ne herneet on nenässä kypärä päässä.(joskus) Mutta eihän sitä kukaan kuule.
  3. #93
    sama kusipää kun muuten. aina oon ollu kova poriseen enkä vierasta ihmisiä. moni onkin varuillaaan meikän kans monesti kun alan porisemaan.







    100 Viestiä rikki!!!!!!
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  4. #94
    Kenellä se ei ainakin jonkinverran muuttuisi,se minne suuntaan onkin toinen juttu,pahempi homma on mielestäni tämä virtuaali
    ajelu/foorumi täällä monenkin persoona muuttu todella vaikeaksi,onhan täällä helpompaa ns.aukoa,mikä on kyllä harmi sen
    enempää selittelemättä.
  5. #95
    Kyllä sitä pienet sarvet kasvaa päähän kun sarvin hyppää ja hirvee sadattelu kaikkia nelipyöräisiä kohtaan alkaa
  6. #96
    "Siviilissä" olen kukkahattuinen, mutta kun kypärä sujahtaa päähän ja veri ei pääse kiertämään niin tulee kahvaa käännettyä ja kirottua kun ei kulje tuo pyörä niinkuin haluaisi Sitten alkaa muutkin tielläliikkujat ketuttaa.. Mutta välillä toisaalta on kiva ajella todella rauhallisesti eikä tarvitse ajaa edes rajoitusten mukaan vaan ajellaan alinopeutta Päästää sitten kiireellisemmät ohi ja jatkaa ajelua ja nauttii moottoripyöräilystä
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  7. #97
    Jaa...

    Livenä olen sosiaalinen persoona, ajokamoissa taas melko epäsosiaalinen. Vaikka monesti olen uhannut, kimppa-ajoihin ei ole tullut lähdettyä. Muiden motoristien kanssa kaveeraaminen jää hanskan nosteluun ohi ajettaessa. En kurvaa parkkiin muita pyöriä nähdessäni, jne.
  8. #98
    ehkä hieman paremman tuuliSEKSI!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  9. #99
    Samanlainen tollo oon ku muutenki. * Täytyy tunnustaa että joskus kyllä kasvaa sarvet päähän ja kaasukäteen iskee joku ihme kramppi. *
    Loud pipes save lives.
  10. #100
    Ei ole koskaan ollut sellaista mielihalua roolileikkeihin, että tarvitsisi olla muuta kuin on. Pyörä on liikkumaväline ja vermeet on suojaustarkoituksella päällä.
    Aikoinaan kun omistin Harleyn, niin silloin tuli yksi ja toinen toukohousu kyselemään, että mihin jengiin kuulun tai huuteli matkan päästä että luulenko olevani kovakin jannu kun harrikalla ajelen. Elikkä enemmän asennevammoja oli muilla, kun eivät asallisesti kyenneet tai pystyneet keskustelemaan ja olivat/ovat keltaisen lehdistön mielikuvien aivopesemiä.
    Nykyään ei enää ole samanlaisia kyselijöitä tai huutelijoita, kun alla on "korrektimpi" ajopeli, enempi kiinnostuneita ja asiallisia ihmisiä, kuten olin itsekin vuonna kilpi ja käpy.
  11. #101
    Kiroilen kaikkia liikenteessä mokailevia ehkä enemmän kuin muuten, tosin samaa teen autonkin ratissa. Ja itsessähän ei liikenteessä kulkiessa ole mitään vikaa, ehkä se eroaa on normaalista minusta, yleensä muuten ymmärrän olevani samanlainen kuolevainen kuin muutkin
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  12. #102
    Lainaa (Number28 @ Touko. 24 2009,21:11) kirjoitti
    "Siviilissä" olen kukkahattuinen, mutta kun kypärä sujahtaa päähän ja veri ei pääse kiertämään niin tulee kahvaa käännettyä ja kirottua kun ei kulje tuo pyörä niinkuin haluaisi * Sitten alkaa muutkin tielläliikkujat ketuttaa.. Mutta välillä toisaalta on kiva ajella todella rauhallisesti eikä tarvitse ajaa edes rajoitusten mukaan vaan ajellaan alinopeutta Päästää sitten kiireellisemmät ohi ja jatkaa ajelua ja nauttii moottoripyöräilystä *
    Ilmetty minä
    Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
    Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
  13. #103
    Ainakin aistit valpastuu, muuta liikennettä tule tarkkailtua vähän kuin olisi itse näkymätön. Ja kyllä se jonkinlainen pirun sarvikin koettaa nostaa päätään...
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  14. #104
    Kaikkia haukun, oli potta päässä tai ei. *
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
  15. #105
    Lainaa (Mustalammas @ Loka. 19 2009,12:54) kirjoitti
    Kaikkia haukun, oli potta päässä tai ei. *
    kuulostat ihan meiän koiralta
    600rr
  16. #106
    Juu, taas huomas et persoona muuttu kun mopo meni talviunille...alko kaikki vithuttammaan ja tylsää kun ei oo kaveri pihalla, jonka kans vois heittää iltalenkkiä *
    Pitäisköhän alkaa "sauva"kävelemään *
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  17. #107
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Loka. 19 2009,17:19) kirjoitti
    Juu, taas huomas et persoona muuttu kun mopo meni talviunille...alko kaikki vithuttammaan ja tylsää kun ei oo kaveri pihalla, jonka kans vois heittää iltalenkkiä *
    Pitäisköhän alkaa "sauva"kävelemään *
    vinkkinävaan et ehkä joku toisenlainen iltalenkki vois tehä hyvää ei muuta kun etsimään
    600rr
  18. #108
    Välittömästi.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  19. #109
    Kyllä se vähän muuttuu. Ei oleellisesti. Pyörällä on kiva vähän
    lähettää? motarin rampista. Muuten täysin sääntöjen mukaan.
    Ja autolla ei tarvitse yrittää, vaik parjattu VOLVO on kauppa kassina(t4) ei kuljemihinkään. PS. asenne kysymys.
  20.  
  21. #110
    Muuttuuhan se... Rauhallisesta viisihenkisen perheen isukista kuoriutuu iltaisin naurettava kyykkypelle, yhteiskunnan suuri vihollinen, joka lapsellisella liikennekäytöksellään kusee kaikkien lainkuuliaisten kansalaisten muroihin. (Ja nauttii siitä ilman häpeää) Päivällä olen kuitenkin hyvä ihminen, eli oman elämän lepakkomies... *
    Supermoto
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234