Katso äänestykset tulokset: Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

Äänestäjät
746. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

    206 27,61%
  • Ehkä hieman

    322 43,16%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

    76 10,19%
  • Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

    48 6,43%
  • Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

    94 12,60%
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 110:sta
  1. #31
    Persoona muuttuu korkeinaan rauhallisemmaksi ja rentoutuneemmaksi.... Pamelaa musta ei saa tekemälläkään, mä kun uskon Luomun voimaan
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  2. #32
    ^ Mitä? Meinaatko, et Pamela olis jotenki niinku ei luomuneitokainen? Maailma romahti *

    Taitaa meikäki olla aikamoinen multipersoona, kotilolla liikuttaessa oon kaikkien vihaama farkkuvolvokuski ja mopolla liikkuessa...niin no vähän sitä sun tätä.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  3. #33
    Sanotaan niin että joskus ku mä vapaapäivänä lähden yksinäni huviajelulle ni siin vaihees ku yksin istun pyörän selässä ni mä vapautan itsessäni sen sielun joka kaipaa vapautta ja kahdenkeskistä aikaa vauhdin kanssa. Etin jonku mutkaisen tiepätkän ja otan sellasen 10-20km/h ylimääräistä hiljasella alueella ja nautin mutkista sillä asenteella että....

    (lue tosta alapuolelta loput)
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #34
    Nykyisin muuttuu hieman. Aikaisemmin muuttu hiukan enemmän. Hitaammin ajellessa voi haistella ja maistella maisemia.
    -Ari-
    "Tyypillinen putkiaivo"
  5. #35
    Kypärä päässä ei tule tupistua aivan yhtä paljoa, kuin autossa. Ei vaan kehtaa, kun kanssaihmiset tuijottavat jos kovin antaumuksella saarnaa.


    Auton ratissa istuessa saapi aina ihmetellä, kuinka 97% muista kuskeista on täysiä toopeja ja hämmästellä mistä ovat korttinsa saaneet


    Mistähän lie tullut tuommoinen itsekseen puhumisen tapa, yksi kaveri harrastaa samaa ja sitä on hauska kuunnella vierestä (mamma ei vaan tykkää, kerran meinasi vaihtaa linja-autoon).
    Suzuki DR 650
  6. #36
    Lainaa (kale @ Kesä. 30 2006,20:26) kirjoitti
    Kyllähän se muuttuu. Ohitettua tulee kun kerran pääsee ja muutenkin ajotapa on huomattavasti vauhdikkaampi kuin autolla. Riskejä tulee toisinaan otettua liiankin kanssa. *
    ...jep,jep.
    Kutakuinkin noin.

    Pitäisi olla vielä jokin vaihtoehto tuon "Ehkä hieman" ja "Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan" välillä.



    Vanhus:
    Honda CBR 600f -89
  7. #37
    Muutun kypärä päässä hieman varovaisemmaksi.
  8. #38
    No ajokäyttäytymisestäkin sitten...
    Mä olen hirviö. Elitistinen kusipää, jolle autoilijat liikenteessä ovat välttämätön paha, liikkuvia esteitä joiden ainoa merkitys on tehdä jotain odottamatonta ja vaarallista, ja jotka on paras jättää taakseen mahdollisimman ripeästi.
    Toisaalta, miksipä en olisi. Ajaminen on aina nautinto, eikä yksikään auto ole saanut minua kiinni neljään vuoteen. Eihän se ollut kiinni kuin asennoitumisesta, yliampuvasta havainnoinista, ja tehokkaammista pyöristä...
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  9. #39
    On se kumma juu. Talvella ottaa pannuun, kun Quattrot kiihdyttää kylillä aina siihen nokan eteen. Kesällä avokypärä päässä samoissa valoissa... Ensiksi vedetään nenästä klimppi kielen päälle ja räkästään se siihen Audin puolelle, väännetään kahvasta ja jätetään se tuuninki paska kytkintänsä kuluttamaan.
  10. #40
    Lainaa (peikkotyttö @ Kesä. 30 2006,22:47) kirjoitti
    Sama tyly ja epämiellyttävä tyyppi olen kun ilmankin kypärää
    Sama vika
    Life is too short to drink cheap beer.
  11. #41
    Oonko mä nyt sitten joku hemmetin luonnonoikku kun käytän vilkkua (mieheni mielestä joskus liiankin ajoissa), katselen koko ajan ympärilleni, noudatan rajoituksia ja muita liikennesääntöjä - ja ajan Vålvålla? Moottoripyörää odotellessa... Niin, ja juu, kyllä se luonne jotenkin vissiinkin muuttuu kun ajokamat laittaa päälle, kyydissä ollessakin pidän kaikkia kamoja päällä ja olen havainnut olevani hiukan itsevarmempi kamat päällä Shellin paarissa kuin ilman ajokamoja
    "A man can be stupid and not know it. But not if he's married."
  12. #42
    Lainaa (kava10 @ Kesä. 30 2006,20:03) kirjoitti
    Mulle mp on kaikki kaikessa. Rakastan moottoripyörää kuin vaimoa. Se on kanssani kaveri. Mun habitus moottoripyörällä muuttuu: olen onnellinen .
    ..Paitsi että rakastan Ärrääni kuin miestä..
    Pakkohan se on, siis miestäkin miellyttää, Ärrä kun on sen nimissä..
    Ja pakko tunnustaa; ego kasvaa (siis se mukava puoli ) ja kotilot ärsyttää..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  13. #43
    Jos ollaan yleisellä tiellä, niin ei juurikaan muutu..
  14. #44
    maza
    Persoona ei muutu.. Muutun ainoastaan komeammaksi! (varsinkin tummalla visiirillä)



  15. #45
    Liittyi Jun 2006
    Helsinki, silti ikuinen eteläpohojalaanen
    Enpä ole huomannu muuksi muuttuvani pyörän päällä. Tosin lähipiiristä * saamani palautteen mukaan tulen kuulemma hieman tavanomaista vetävämmän näköiseksi heittäessäni ajokamppeet niskaan. *
    - Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn -

    ~ Suzuki GSF600S Bandit -01 ~
  16. #46
    No kyllä ego kasvaa kolmanteen potenssiin kun tietää voivansa jättää tuuninkiterot kiroilemaan lasikuitu-spoilereidensa kanssa yhdellä kevyellä ranneliikkellä. Kaupungissa kaasua tulee käytettyä enemmän välikaasuihin kuin eteenpäin menemiseen...
    Ja kaikki a*toilijat *tuttaa kun ne kuppaa jokapaikassa edessä!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  17. #47
    Kyllä hiukan muuttuu - leppoisammaksi
  18. #48
    Pikkasen...tarkkaivaisuus lisääntyy ..
  19. #49
    muutun neste pääks en piitta mistään
    hra desmo
  20. #50
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (xs2jammu @ Kesä. 30 2006,12:22) kirjoitti
    Varovaisemmaksi tulen, muuten sama kusipää kuin normaalistikin.
    +1
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  21. #51
    Ehdottomasti ehkä...

    Ajossa lepposampi ja joutusampi ku autolla...
    Ei purista niin ku huolet ei pysy kiihyttäessä mukana...

    ... ja ulkonäkö paranee reippaasti, suojilla saa hartiat ja kypärä päässä ei pelota tyttöjä ja naurata pikkuvauvoja. *
    (edit: vai oliko se toisin päin..)



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  22. #52
    Taitaa olla niin että pyörällä tulee hymyiltyä.. joka on muuten ihan turhaa hommaa
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  23. #53
    Ei kiristä pyörän kanssa liikenteessä lähellekkän niin paljon kuin autolla. Kaikista (peräedellä)vastaantulijoista pääsee niin vaivattomasti ohi.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  24. #54
    Pakko myöntää et se kusta rupee virtaamaan päässä ehkä pikkasen liian herkästi pyörällä ajaessa
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  25. #55
    Teillä on tosi hyvännäkösiä pyöriä ite , kun en ikinä oo kestään ohi päässtelly Soturi
    Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
  26. #56
    Musta ainakin tulee Pamela Andersson Kukkaan voi tietää millanen hirvitys siellä ajokamojen alla oikeasti on, mut aina voi uskotella olevansa seksipommi.
  27. #57
    Lainaa (ämmä @ Heinä. 03 2006,23:34) kirjoitti
    musta tulee don johnsson *

    ajotyyli ei muutu, ohittaminen vaan helpottuu. ja mukavahan mä jo olenkin *
    Musta tulee sitten vastapainoksi Pamsu! Muuten mennään samoilla linjoilla sun kanssa, mukavuudesta nyt en tiiä mut...
  28. #58
    Sen verran muuttuu, et kun vetää ton kypärän päähän ja hyppää mopon selkään, ni tulee tuol liikentees huomattavasti vähemmän kirosanoja
    Ja muutenkin alkaa suupielet kummasti nousee ylöspäin het kun on mopon seljäs *
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  29. #59
    En sit tiiä, mutta mulle tulee ainaki paljon itsevarmempi olo.Tietenkin muutun vähän komeammaks ku pärstä peittyy
    Itellä muuttu persoona kyllä aikas paljon.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Midas @ Joulu. 22 2008,22:03) kirjoitti
    Ei kiristä pyörän kanssa liikenteessä lähellekkän niin paljon kuin autolla. Kaikista (peräedellä)vastaantulijoista pääsee niin vaivattomasti ohi.
    Aivan. Ei tartte kiristellä hampaita hidastelijoiden kanssa .

    Provosoituminen on myös vähäisempää kun tietää kuka lopulta jäisi jalkoihin. Hups: tällä jälkimmäisellä taisikin olla kaksi merkitystä...

    -Anssi
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen