Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Moi!

Liityin Triumphin omistajien joukkoon viikko sitten. Ajokelien ollessa kohdillaan mopoilu lipesi lapasesta siinä määrin, että yritin varata ensihuoltoon aikaa.

Mieltä rupesi masentamaan, kun ensimmäiset ajat Hd-centerin huoltoon täällä Helsingissä olivat heinäkuun viimeisille päiville. Soitin myös hml:n Motariin, jossa eka aika oli vapaana JO reilun 3:n viikon päästä.

Haku-toiminto antoi jo jonkinlaisen vastauksen omaan kysymykseeni, mutta epäselväksi on silti jäänyt toimiiko vuonna 2006 pääkaupunkiseudulla enemmän kuin 1 valtuutettu Triumph-huolto...?

Ja jos jollain sattuisi olemaan ensikäden tietoa tms. vinkkiä, joka ei katkaisisi ajokautta niin sellainen otetaan kiitollisuudella vastaan..

Nimim. "julkisilla töihin?" *

pay_z
    S3
    Eipä taida seutuvilla olla muita valtuutettuja kuin HD Center.

Ensihuolto tosin taitaa käsittää pääasiassa vain öljyn ja suodattimen vaihdon ja sivujuonteena muiden nestepintojen ynnä löysien muttereiden tarkistuksen.

Minä ainakin vaihtaisin öljyt+suodattimen itse & kuittaisin huollon omalla puumerkillä huoltokirjaan kuiteilla höystettynä, jos heinäkuun loppua alettaisiin ehdotella.

Jos virallisen huollon perunaleiman välttämättä haluat niin voithan kysäistä joustaisivatko sen verran että vaihdat öljyt nyt itse ja tuot viralliseen ensihuoltoon sitten kun heillä on aikaa. Henk.koht. kyllä epäilen hyvin vahvasti että minkään virallisen maahantuojan huollossakaan kesän ruuhkakuukausina ensihuolto todellisuudessa käsittäisi muuta kuin öljynvaihdon.

Edit. Tossa vielä tämän hetken viralliset putiikit, jos viitit hieman ajella kauemmas huoltoon: http://www.triumph.co.uk/uk....region=

Mä käytin ensimmäisen 800 Km:n huollon Tampereella Fixtreme:ssä.
    Ainakin mulle sanoivat hoitavansa nämä pikkuhuollot vaikka muiden hommien välissä.
    ...
    Kysäiseppäs Motomarketista Turusta. Turun Trumppakauppias.
    tärkeintä on tuossa 1000km-huollossa se öljyn ja suodattimen vaihto, joka onnistuu helposti keneltä tahansa. Tee itse.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Mitäs 10 000km Huollossa tapahtuu? Tehdäänkö mitään muuta oleellista, kun öljyn+suodattimen vaihto? Americassa loppuu takuu parin kuukauden päästä ja kymppi lähestyy. Ei viittis turhaan roudata kalliiseen merkkihuoltoon, pelkän öljyhomman takia, kun hoituu helposti kotonakin. Ja uskon, että tää kesä loppuu, ennen kun trumppa laukee.
    Trummpien huolto-ohjelmat pdf:nä täältä
    Ja pienet lapset taputtivat suuuuria karvaisia käsiään...
    Triumph Speed Four -04, Racing yellow
    Alfa 164 3.0 V6 QV
    Pk-alueen paras Trumppahuolto löytyy JL-Bikesta, http://www.jlbike.fi/. Eivät tosin toimi enää valtuutettuna Trumppa-huoltona, kuten joitakin vuosia sitten, mutta ammattitaito ja palvelu on parasta A-luokkaa. Otahan heihin yhteyttä.
    Tikru 2010
    Mr- pover huolto espoo lintuvaara
    Reissut mielessä........
    Onko tietoa kenelläkään Triumph huolloista pohjois-karjala alueella tai mistä voisi nähdä kaikki liikkeet suomessa jotka huoltoja tekee.
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa kenelläkään Triumph huolloista pohjois-karjala alueella tai mistä voisi nähdä kaikki liikkeet suomessa jotka huoltoja tekee.
    Viralliset tuossa eli biketeamit*4t ja moto-seinäjoki tässä maassa http://www.triumphmotorcycles.se/dealers/find-a-dealer
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
    Huolto-Kaksikko, Jämsä
    www.huolto-kaksikko.com..uudet sivut ja verkkokauppa aukeavat
    nyt syksyllä 2016.
    huolto@huolto-kaksikko.com
    Huolto 0207354032

Triumph virallinen ja valtuutettu huolto, toimimme
    Moto-Seinäjoen "alla" , tilaamme huolto-osat suoraan
    Triumph järjestelmän kautta.
    Kaikki tehtaan vaatimat erikoistyökalut

Tervetuloa
    Juha-Pekka Laine
    Jaahas, eipä tuo Explorerkuume nyt sitten otakaan talttuakseen
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
  14.  
    Moi.

Speed Triple R vm 2013 tuli taloon ensipyöräksi ja 20tkm huoltoon etsin Tampereen alueelta osaajia. Biketeam tietysti, mutta löytyisikö kilpailevia Triumpheja huoltavia verstaita?
    Kokenut noviisi.
    Triumph Street Triple R -13
    ex Tunturi Tiger Aqua -88