.....eli onko jokaisessa öljynvaihdon yhteydessä tarve laittaa tuore putsari. Keväällä vaihdettu uudet joten tuumasin pitemmän reissun tullessa vaihtaa ainakin öljyt. Manuskaa selatessa voisi "rivien välistä" lukien luulla ettei tarvitse, mutta mitenkäs käytännössä![]()
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
Perinteinen tapahan on vaihtaa öljyt 5000km välein ja suodin joka toinen kerta.. Mitä useammin, sitä parempi tietenkin.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Onneksi tästäkään ei ole ollut aiemmin keskustelua... Älkää lukeko vanhoja threadeja saati käyttäkö hakua...
LUE TÄSTÄ
<p>2002-2014</p>
suodatin ei ole oikea paikka säästää 6 minuuttia ja 4€..
Näillä mennää!
Jovain riippuu käytöstäkin vaihtovälin tarve !
Noissa v-koneissa misson vaan pelkkä kärpäsverkko nii voit kattookkin onko se tukossa jo
ne epäpuhtauvet mitä motskarin koneessa syntyy taitaa enämpi pysyä öljyssä ,suodatin on enämpi semmoonen käpyviltteri jotta roskat kerrää poijes öljystä
tällön öljynvaihtoväli onkii syytä pittää lyhyenä vaarsinnii jos lyhyttä ja katkonaista ajjoo harrastaa niin tullee pensaa öljyn sekkaa ja sit erehtyy luuleen ettei kone syökkään öljyy
Triumph Tiger 800 XRX
Tässä sopii varmaan kysellä, että kun kävin tänään hakemassa stormilta Emgo merkkisen tarvikeöljynsuodattimen ja tossa tiirailin sitä pakettia ni sen kyljessä lukee "For best engine protection we recommend you replace oil filter when changing oil. Do not exceed 1,500 miles (2400km) without checking and changing this oil filter."
Siis WTF!? Meinaako toi nyt sitte sitä että tää suodatin pitäs uusia 2400km ajelun jälkeen... ei pysty käsittää. Olisko kellään mitään mielipidettä tähän "ohjeeseen"?
Markkinahöpinöitä sanon ma,koittaavat saada myynnin tuplattua..
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Niin tai sitten eivät itsekkään luota tuotteeseen..
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1